December 03 2024 18:19:50
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 12

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,747
· Nejnovější pilot: carramba66
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2 Sturmovik 1946 (letový bojový simulátor z období druhé světové války) /*PC série*/ » IL-2: 1946 - Letadla - technické a taktické informace
 Vytisknout diskuzi
Tabulka pro bombardování
lochness
Souhlasil bych s pedropanem, podle toho co jsem zkousel to odpovida vzorci vodorovneho vrhu v homogennim prostredi a vliv vetru je zjednoduseny jen na to, jakym skluzem (snad je to spravna letecka terminologie) letadlo leti a podle toho se nastavuje bocni korekce zamerovace. Zadny vliv vetru na samotnou bombu asi neni simulovany.
Bocni korekce (a oprava elevace pri vetru zepredu/zezadu) se da docela dobre vypocitat z navigacniho trojuhelnika (snad zase nepletu spravne pojmy z letectvi). Bocni korekce se da docela dobre i odhadnou podle pohybu krajiny vuci svisle rysce v zamerovaci - v tomto pripade se neda odhadnout eleveace a tak se casto nedohodi nebo prehodi cil.
Takze ve finale, smer vetru se da zjistit primo ve hre dotazem na ridici vez, jeho rychlost bohuzel musi uvest maptvurcce v brifinku, jinak je bombarder nahranej. No pokud ty udaje clovek zna, s kalkulackou je schopen si potrebne korekce docela snadno spocitat. Kdysi jsem se snazil zahajit na to diskusi v bombardovacim vlakne.

Ale jinak mi porad pripada absurdni, snazit se trefit lod jednou pumou z jednoho letadla z vysokeho levelu.
 
WT_Horrido
Bombsight table 2 pořád existuje. Mám ji zazálohovanou. Kdyby ji někdo chtěl jsem ochoten, s velkou osobní obětí a sebezapřením, ji znovu uploadnout na naše stránky. Úsměv
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
 
falkon
WT_Pedropan napsal:
A aby mne padaly z programku Olegovy cisla, skoncil jsem nakonec u vodorovneho vrhu... Šklebící se

A ma niekto vyskusane (potvrdene), ze povodna Olego-tabulka vodorovnych vrhov z instalacneho CD pre verziu XY je stale platna aj vo verzii 4.11.1?
 
WT_Pedropan
falkon napsal:

WT_Pedropan napsal:
A aby mne padaly z programku Olegovy cisla, skoncil jsem nakonec u vodorovneho vrhu... Šklebící se

A ma niekto vyskusane (potvrdene), ze povodna Olego-tabulka vodorovnych vrhov z instalacneho CD pre verziu XY je stale platna aj vo verzii 4.11.1?


Trefils hrebik na hlavicku. To vubec netusim. Pokud doslo k nejakym zmenam (a ja mam trochu podezreni ze ano, protoze podle puvodni BT2 jsem se v tehdy aktualni verzi hry trefil vzdycky a od urcite doby jsem dostaval od komunity odezvu, ze to nekdy nekde u neceho lita jinak...), tak se nikdo neobtezoval ta data zverejnit. O modovanych variantach ani nemluve. Proto mne zajimalo, jestli ten rus nema nejaka aktualnejsi data, se kterymi hra pracuje. Treba by vysla jeste BT3... Mrknutí
 
http://www.wtigers.org/
saldy
Co mi je znamo tak pořád BT2 platí pro čistou i hsfx, ty mody bude asi nějakej mýtus ne? Mimimálně Krym kde to padá stále 100% podle BT2, no a pokud to někde padá jinam tak ta mapa prostě jen generuje jinou TAS+když se nepříznivě přičte statistická odchylka , ale rozdíl je furt malý (mimo zimních map), nebo se mýlím? Iglomer zajistí přesný odhoz hlavně protože má většinu map v databázi, hodí se hlavně na zimu.
ijncluny.estranky.cz/img/original/405/mig19ccc.jpg
 
http://www.sturmovik1946.estranky.cz/
WT_Pedropan
Saldy, diky za info. Ja uz Sturmovika moc neletam, takze vlastne ani nevim kam to ted lita. Jen nam obcas nekdo napsal, ze je to rozbity... Úsměv Tak mne napadly ty mody. Trochu problem byl uz od zacatku i s reliefem terenu, kam to hazes, protoze zjistit vysku terenu byl nadlidskej ukol. Takze se vzdycky hazelo s nejakou chybou. Data o mapach nebyly bezne pristupne. Proste jsme to delali z toho, co bylo k dispozici...
 
http://www.wtigers.org/
311_Mart
Problém je třeba u modovaného bombardovacího moskyta - lžou tam budíky, ale to není chyba BTMrknutí
Při odhozu ze 7 km je rozdíl mezi 250 lb a 4000 lb pumou asi 2 stupně.
 
Ajvn
BT-2 jsem jsem se snažil rozchodit několikrát , ale je to marné.
(je rosplizlá a zaseklá: nefunkční.)
Prý nejede ne vin.7. V XP jsem ji pnormálně používal. Nebo je chyba ve mě.
 
TozziFan
Pod XP jede plně funkčně, stejně tak i ve Vistách a W7kách. Problém je, že ve Vistách a W7kách už neumí program běhat přes šturma, ale musíš buď shazovat ILa na lištu nebo BT2 provozovat na druhém PC/NB.
 
WT_Horrido
Kdyby autoři za něco stáli už dávno by udělali port na android.
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
 
lochness
Varianta pro mobilni telefony existuje, nekdo ji tu vytvoril a linkoval. Ale uz to neni z dilny WT.

Thoruv bombardovaci manual zminoval u kazdeho letadla odchylku v radech par stupnu v zavislosti na vysce a typu letadla - sklon letadla zpusobeny trimem vyskovky. Takze tahle hodnota se musela zapocitat k datum z BT. Podle jeho udaju to je spravny krok k presnemu bombardovani.
Jinak snad zadne zmeny nenastaly - co jsem si vyrabel kalkulacku, tak ta vychazi jen z vodorovneho vrhu a TAS pocitam podle vzorce ktery uvedli WT u sve BT a jakztakz se trefuju. Samozrejme to vse plati jen pro pripad, ze na mape neni zadny vitr. Jakmile fouka, je potreba to ve vypoctu zohlednit.

Se zimnim prostredim netusim, jak to je (ja sam to pokladam za mytus a odmitam to zahrnovat do svych vypoctu Mrknutí ), ale verim, ze to ma Saldy peclive ozkousene.

Relief terenu neni zase az tak velkym problemem, protoze vyska ma mensi vliv naz zadana rychlost, takze pokud clovek neocekava trefeni oficira na latrine, docela dobre jeho nepresnost dozene plosny ucinek bomby (a v idealnim pripade i pocet letadel ve formaci).
 
WT_Pedropan
WT_Horrido napsal:

Kdyby autoři za něco stáli už dávno by udělali port na android.


Autori stoji za howno, to bys snad mohl vedet... Cool
 
http://www.wtigers.org/
saldy
Jj měřil jsem to, ty zimní verze map, např. Murmansk, Moskva, Finský zaliv, balaton, Slovensko... mají při 280 IAS v 5000m o více jak 20Tas méně, nejvíc bylo 24. To už je znát. U Arada a jeho vysoký rychlosti je ta odchylka už závratná, s rychlostí to prudce narůstá, rozdíl je v desítkách, to už se fakt nedá. Na zimní mapě je navíc Arado o 100kmh rychlejší.
 
http://www.sturmovik1946.estranky.cz/
BIVOY
57_OTU ajvn napsal:

Bivoy dá se to někde stáhnout, aniž bych se musel někde registrovat?


Zdarec to se nám to , ale pěkně rozvinulo . Stáhl jsem to odtaď http://forum.avia...php?t=2530 , bez registrace či jiného .... V případě problémů to pro jistotu máš ještě tady http://leteckapos.../581865648 . Pro android je to tady http://phoebe.inf...urem/abst/ a funguje to .
 
alfik
Rozdíl je způsoben (už to tu taky bylo v minulu Úsměv takže pro zopakování) tím, že na rozdíl od reálného letadla NEMÁ Šturm zaměřovadlo vybavené kompenzací úhlu náběhu, a úhlu náklonu (vliv motorů apod.).
Některá letadla ji měla v podobě gimbalu, tzn. nezávislého zavěšení, některá v podobě šroubů a bublinkové vodováhy.
Jinak řečeno: Před odhozem musel bombometčík srovnat zaměřovač do vodorovna v obou osách, a teprve poté nastavit výšku, rychlost, a předpokládaný snos vlivem směru a rychlosti větru, a také typu bomby (předem změřené odchylky díky odporu vzduchu, nalezeno v příručce nejlépe již před letem Mrknutí ).
V let. simulátorech se zaměřovač (pro zjednodušení simulace) chová tak, že je "napevno" v trupu, tzn. nedá se nastavit ani v jedné ose. Takže při odhozu s náklonem, a při odhozu s úhlem náběhu jiným než nula, hážeme někam... někam.
Pro zajímavost: Ve WT se ten zaměřovač co je v arcade modu chová naopak tak, jako by byl na gimbalu, tzn. je vždy ve stálém postavení vůči horizontu (nebo vůči vertikále, jak se vám líbí) bez ohledu na to, jak se letadlo pohybuje.
 
TozziFan
BIVOYi dík. Ten androidí bazmek funguje a je i česky, paráda.

[img]http://i564.photobucket.com/albums/ss87/TozziFan/Games/IL2%20Sturmovik%201946/screen/Screenshot_2013-06-08-13-35-551_zpscedd5be0.png[/img] is not a valid Image.
 
Přejít na fórum:
HANÁCKÉ SLET
HANÁCKÉ SLET 14.6.-16.6.
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

03-12-2024 15:48
Zase po letech jsem zaskočil a tak vás všechny zdravím...borci Mrknutí

31-10-2024 09:57
ČTK: Z dosud nezjištěných příčin se dnes v noci zřídilo letadlo na solární pohon.

21-10-2024 20:04
Intel vydal novou aktualizaci mikrokódu.

02-10-2024 14:07
To není dobrá myšlenka. Belzebub každého stáhne do pekel a přes zvolené zástupce i nás obyčejné lidi. Vyděšený

27-09-2024 11:19
Pokud ti co zvolím budou plnit svůj program, ať se klidně spojí i s Belzebubem.

26-09-2024 16:00
Kdokoliv bude v koalici s kýmkoliv. Jím nejde o smysl, ale o prachy a to politiky spojuje.

25-09-2024 16:44
Příští volby vyhraje ANO a bude v koalici s ODS. Ostatní strany budou v opozici.

23-09-2024 08:17
Prognostik z tebe už nebude. Úsměv

19-09-2024 19:18
Jelikož se blíží ten čas, tak bych jen skromně řekl: Nacionalisti všech zemí, vyližte si prdel! Šklebící se

13-09-2024 15:43
Kroměříž a Olomouc - Pravděpodobnost 3. povodňového stupně >90%

36,062,216 návštěv