January 05 2025 08:17:56
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 5

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,752
· Nejnovější pilot: 312Mates
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
 Vytisknout diskuzi
Planet Side 2
Bierglass
clone9cz napsal:

Oklpání není oklepání ale zvýhodnění systémem. Nikdo se tedy neoklepává.
Kdyby bylo deset stran nebo dvě, fungovalo by to stejně dobře.


Oklepat jen třikrát!Pak už je to honěníMrknutí
 
LEON
clone9cz napsal:

Oklepání není oklepání, ale zvýhodnění systémem. Nikdo se tedy neoklepává.
Kdyby bylo deset stran nebo dvě, fungovalo by to stejně dobře.


Ono se tam občas přihodí, že jedna strana zatlačí druhou až úplně do rohu, že jí zbývá poslední sektor (WarpGate). Jenže tím, že se ta útočící strana vydá tak daleko, si zároveň odkryje křídla, takže je v té pozici zranitelnější vůči třetí straně. Z mého laického pohledu z toho vyplývá, že nasazení třetí bojující strany do mapy znesnadňuje ,,kempení" nepřítele, kterému zbývá poslední sektor. Ono přejít do účinné protiofenzívy z toho posledního sektoru, když je v obležení tolika vojsk nepřítele, není úplně snadné.
 
https://www.rcfree.eu
Rumcajs
Leone tohle je potíž všech takových her, kde je alespoň nějak perzistentní výsledek souboje o něco (cokoli o co se válčí). Buď se skutečně válčí o něco důležitého, pak prohrávající strana má čím dál menší šanci, protože k tomu něčemu nemá přístup. Následuje otrávení a odchod. Nebo se válčí o nic, pak to nemá význam a lidi to prokouknou a přestane je to bavit a zase to končí řídnutím. Různé snahy tohle nějak řešit nikdy nevedly nikam. Buď se snaha řídit projevuje málo, pak to nic neřídí, nebo se projevuje moc, pak nelze zvýtězit a končí to zase otrávením a odchodem. Balancování spásnou třetí stranou je jeden ze způsobů tradičně používaných a dočasně snad i fungujících. Další takový způsob je třeba získávání bonusů za boj v nevýhodné pozici atp. Výsledkem toho všeho je maximálně pat. Systém nedovolí úplně prohrát a tedy ani zvítězit. Snaha bojovat nemá význam.
Tyhle MMO světy fungují, dokud je to nové neokoukané a lidi to baví z toho počátečního impulzu. Jakmile se ten počáteční impulz vytratí, rychle to končí a zůstává malá skupina kultovních nadšenců. Konec se dá oddálit pravidelným vydáváním nového kontentu, zvedáním max levelu, přidáváním úžasnějších zbraní atp. Žádný MMO svět ale trvalejc nefunguje.

ED: gramatika
Upravil/a Rumcajs dne 11-02-2013 12:19
 
DarkTatka
LEON napsal:

Tak to musíš být na nějakém mladším serveru, kde ještě hráči nemají takové naskilované zbraně. Mě ve stíhačce sejme naskilovaný MAX nejdýl do dvou sekund a když vyklesám k zemi, tak ke mně ihned letí snad 10 samonaváděcích raket od pěšáků. Přitom letadlo mi vybuchne po třech raketách. O nějakém kempení spawnu pak nemůže být vůbec řeč, z 800m toho moc netrefím a níž nemůžu, protože každej pěší jouda tam má ty samonaváděcí rakety. Zkus se přihlásit na Miller, to je nejstarší EU server s 80+ lvl hráčema a tam si letadla moc neškrtnou, tam vládne pěchota.


Vidis to, zkontroloval jsem to a moje postava je za Vanu Sovereignity na Miller serveru. Proste mame jine zazitky, coz pri tak velke hre je docela mozne Mrknutí
 
LEON
To Rumcajs: Jj, plně s Tebou souhlasím, ono ale zase tolik MMO s persistentními válkami na obrovských mapách není, aby se komunita roztříštila na tolik titulů, jako u klasických MMO-RPG, kterých jsou mraky. V PS2 zatím systém třech bojujících stran funguje uspokojivě, jestli bude bavit i v pozdějších fázích se ukáže časem, už teď se levely na Milleru blíží k devadesátce a server je často plný, že se při cestování mezi kontinenty čekají fronty. Na druhou stranu je tam i několik téměř prázdných novějších EU serverů (Ceres, Mallory a další), kde to nijak zvlášť nežije.
Co mi tady dost vadí, je příliš velká rychlost, s jakou se hýbe fronta. Je sice fakt, že v roce 3000 se bude bojovat jiným tempem, než ve WW2, ale i na tak velké mapě jako v PS2 se dá část kontinentu zabrat několika platoony relativně bleskově, když se použije dostatečný počet invazních letadel Galaxy plných pěšáků a vysadí se do týla. Rychlost pohybu fronty mi třeba u World War II on-line přišla daleko realističtější a hlavně lepší pro hratelnost.

To DarkTatka: Tak to může být i klasický syndrom červeno-modrých sporů, že nepřátelé mají zkrátka VŽDY lepší techniku Šklebící se Nebo se spíše projevuje neduh Free To Play her, kdy člověk, co neinvestuje, je citelně v nevýhodě. Pakliže jsi měl základní zbraně a většinou jsi potkával letadla s nabušenými armory, autorepairy atd., tak pak chápu, že jsou ta letadla pro základní zbraně nesestřelitelná. Stejně jako já se základním letounem, pokud potkávám většinou pěšáky se zbraněmi zakoupenými za real prachy, tak neustále umírám. Svoji roli by mělo hrát i proti jaké straně bojuješ, Konglomeráti by měli mít bytelnější stroje, na úkor obratnosti.
 
https://www.rcfree.eu
alfik
Co se týče FPS, já problémy nemám. Ovšem mám podchlazenou pravou nohu, od větráku Šklebící se (já nemám kocoura).
Co se týče toho, co napsal Rumcajs, ano, a je to jedna z dvou věcí co mi na PS2 trochu vadí. tedy, není proč bojovat (hra je nastavena tak, aby nebylo možno vyhrát), a je tam maglajs. Dobyješ bod, přesuneš se dále, a za tvými zády ti dobyjí ten první. Bez logiky, bez návaznosti, prostě jen zběsilé střílení bez války.
Není tam žádná strategie. Žádné jakobyzásobování, žádné nenahraditelné ztráty techniky, nic, co by s z toho zběsilého střílení udělalo smysluplnou (aspoň herně) činnost.
Zkusil jsem na třech serverech, na každém mám jinou rasu. Na odreagování dobré, ale protože to nehraju 25 hodin denně 8 dní v týdnu, jsem za štvanou zvěř. Což je třetí věc co se mi nelíbí, (ta MMO klasika - levli abys byl nej a pak zjistíš "že tě nemá nikdo wát, že si s tebou nechce nikdo hwát", protože to není žádná zábava s tebou a s tvou nabušenou postavou).
Takže, když chci, vlezu si tam na pár minut a pak zase šupky k nějaké jiné hře. Beru to asi tak jako War Thunder. Což není kritika, pozor! Na tohle jsou ty hry dobré!
 
LEON
On v PS2 cíl je – dobýt strategické body, které generují suroviny potřebné pro stavbu techniky a hlavně udržet spojení mezi těmi body a hlavní bází. Obsazená základna pro těžbu surovin žádné suroviny nedodává, pokud ta strana nevlastní i přístupové cesty k ní. Bohužel je ve hře nelogicky nízký limit 750 surovin na hráče, což není nijak motivující důvod, protože těch 750 tam má člověk téměř vždycky. Pokud tohle Sony nezmění, tak PS2 časem umře jako umřela Tabula Rasa, která také nenabízela žádnou další náplň, kromě obsazování území… Já to taky hraju spíš pro boj samotný, v klanu 80-ti lidí je to dobrá zábava, když se lidi rozhází mezi letectvo, tankisty a pěchotu do několika spolupracujících squadů, ale základny obsazujeme spíš pro ,,farmení“ eXPů a pro boj samotný (je třeba trochu taktizovat), než pro nějakou starost o zásobování WarpGejty. Pevně doufám, že s tímhle něco udělají, vždyť jim jde v první řadě o peníze a tedy udržení hráčů. Velice mě ale baví ty letecké souboje proudových VTOL vznášedel, které jsou díky jedovatosti poměrně zajímavé s opravdu nekonvenčními manévry :-D Honičky mezi stromy ve 200km/h rychlosti, v úzkých kaňonech, adrenalin. Pokud něco neudělají s těmi surovinovými zdroji, nebo jinak nezmění herní obsah, tak se i tohle časem přejí, jako se mi přejedl SWTOR…

Edit: Jedna MMO stalice s persistentni valkou Rumcajsi funguje uz 10 let a stale ma 50 tis. lidi on-line, EVE.
Upravil/a LEON dne 11-02-2013 13:32
 
https://www.rcfree.eu
Rumcajs
Jo Leone, ale 50k lidí není na MMO nic moc. To jsou ti, co se z nich stanou kultovní nadšenci. EVE taky vděčí za tuhle komunitu době svého vzniku, kdy ta konkurence nebyla nijak veliká.
Ostatně ve svém příspěvku popisuješ přesně ty efekty, který jsem pojmenoval v tom svým traktátu. Vlastně se válčí kvůli XP. Jakmile se dostaneš spolu s hlavním proudem serveru na max XP, bude konce zábavy. Protože tyhle hry jsou postavené na vývoji schopností postavy. S tím se nedá nic dělat. Neomezené XP nefunguje o nic líp, protože to je nedosažitelný cíl. Jsem to PS2 nikdy neviděl, nebudu to ani zkoušet, přesto je jasné, jak to bude probíhat a jak to dopadne.
Pro mě je proto mnohem přitažlivější to simulování, kde jeden nezdokonaluje svoje letadlo, nebo pilota, ale sám sebe. Tím, že na týden nehraješ, ti nic neutíká, jen po návratu roztřískáš pár letadel, protože to nemáš v ruce.
Ale nechci vám to kazit, určitě se tím nějakou dobu dá velmi dobře bavit.
 
LEON
50k lidí on-line je sakra moc, žádné jiné MMO s podobným počtem najednou přihlášených lidí na jednom serveru jako v EVE jsem ještě neviděl Úsměv
Mimochodem PS2 není MMO-RPG, ale MMO-FPS, tady se Ti s narůstajícím levelem nezvětšuje HP nebo nemění vlastnosti ani postavy ani letadla. Musíš to letadlo dostat do ruky, abys sestřeloval soupeře. Jinak bych těm stíhačkám zase tolik času nevěnoval. Samozřejmě za získané expy si můžeš koupit nějaké pancéřování nebo lepší zbraně, ale základ je dogfight a ruce. Spíš je to podobnější BattleFieldu 3, pouze je tam nesrovnatelně víc hráčů a daleko větší mapa, která se nikdy nerestartuje.
Upravil/a LEON dne 11-02-2013 18:01
 
https://www.rcfree.eu
313_Nevo
Rumcajs, co si popisal, je vlastne bezne chovanie ludi (chlapov):
Pokial to dobre nefunguje, tak to na cas zachrani tretia strana (nejaka bokovka) Šklebící se
Clovek je tvor holt taky, rad sa nabazi a potom meni. Je ale stale dost takych, co sa vedia rozhodnut pre jednu a to su potom napr ti kultovni co spominas. Mrknutí

LEONe, co sa stane v PS2 ked hrac zomrie? Pride o vsetko (co za virt. zivota ziskal)?
 
LEON
Stane se asi to samé, co v BattleFieldu, jen umřeš a pak si vybereš, kde se chceš spawnout, jestli ve výsadkovém modulu z oběžné dráhy, nebo z mobilního spawnovacího zařízení nějakého hráče, nebo v nějaké základně. Není to žádné MMO-RPG, postava se tu nijak nevyvíjí. Ten level, co tu získáváš, má jen vypovídající hodnotu o tom, kolik eXPů jsi nastřílel, jinak nic jiného neovlivňuje. Pokud máš level 80, eXPy jsi investoval např. do tanku a pak si vezmeš letadlo, do kterého jsi nic neinvestoval, jsi na tom úplně stejně, jako hráč na levelu 1.
U tanků, letadel a ostatní vojenské techniky funguje 15-ti minutový interval na další spawn a navíc musíš mít suroviny na jejich ,,výrobu“. Suroviny jsou zvlášť na pozemní techniku, na letectvo a na určité vybavení pro pěšáky.
 
https://www.rcfree.eu
LEON
Nějaké oživení by mohlo přijít s touhle obří bitevní lodí, co autoři plánují přidat do hry :-D Dobýt se prý bude dát pouze dobře koordinovaným leteckým výsadkem a obsazením strategických sekcí lodě a můstku. Osobně si moc dobře neumím představit, jaké bude letět ve formaci letadel proti takovému monstru ze Star Wars plnému děl, ani jak autoři vybalancují vliv takového bitevníku proti pozemním silám.

[img]http://www.letajicicihly.ic.cz/files/SVK/PlanetSide-2-Bastion-Fleet-Carrier.jpg[/img] is not a valid Image.
 
https://www.rcfree.eu
WT_Horrido
To je ovšem krása ta letadlovka...
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
 
LEON
...a teď si ji Horrido ještě představ v akci, jak se k ní blíží 70 útočících letadel a bitevních vznášedel, z paluby Carrieru proti nim startuje jedna stíhačka za druhou, poplašné sirény kvílejí, ze všech palubních dělových věží směřují k ůtočníkům svítící provazce střel, vzduch je plný výbuchů flaků, řízených střel a laserových výbojů...
Moc se těším Mrknutí
 
https://www.rcfree.eu
313_Nevo
Diki za odpoved, nedoslo mi to hned s oznacenim MMO-FPS Úsměv
 
clone9cz
Pěkné to je pěkné. A včem tu loď chtějí naspawnovat, v ještě větší lodi ?
 
http://www.wwii-illusion.net
LEON
Jelikož ta loď se bude dát obsazovat jako klasické základny, tak předpokládám, že bude mít status spíš takové mobilní báze, než obyčejného spawnovacího stroje. Možná nepůjde ani sestřelit (ve hře zatím nejsou tak silná AA, i nesrovnatelně menší výsadkové Galaxy je problém sundat), pouze obsadit a zajmout. Pokud to opravdu bude spíš létající obdoba stávajících základen, tak pravděpodobně malý útočný tým bude muset proniknout nepozorovaně někam do strojovny, vyhodit do vzduchu generátory štítu a tím uvolnit cestu výsadkovým Galaxkám, které přistanou na palubě s výsadkem pěšáků, kteří obsadí můstek, případně další důležitá místa, stejně jako při obsazování stacionárních bází. Ale to je jen můj dohad, zatím jsem to nikde nečetl. Mě spíš zajímá, jak se bude takové monstrum řídit a jeho ofenzívní možnosti proti pozemním jednotkám. Taky si neumím představit, v jaké výšce bude operovat, protože vznášedla v PS2 se dohrabou sotva do 1000m.
 
https://www.rcfree.eu
clone9cz
Může lítat klidně 600m nad zemi, když je maximální dostřel 500.
Prdel by byla kdyby byly dvě na kontinent.Úsměv
 
http://www.wwii-illusion.net
LEON
To jo, takový souboj dvou obřích letadlovek by musela být akční scéna jako ze Star Wars, to by nebylo vůbec špatný Mrknutí
 
https://www.rcfree.eu
clone9cz
Nevím jak vy, včera jsem se poprvé připojil po zdražení vehiklů o cca 70% ve zdrojích a zdá se mi PS2 vylidněné. Je to jen můj pocit nebo ne ? Ani mapa moc neproblikává po výstřelech, jako by všichni měli tlumič, pokud někde jsou. Spíš takové zabírání bez válčení.
 
http://www.wwii-illusion.net
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

01-01-2025 10:10
Štěstí, zdraví, spokojenost a mnoho potěšení duchovních i tělesných, přeju všem!

24-12-2024 12:49
vesele vanoce a štastny novy rok vam všem

24-12-2024 11:15
Pohodové Vánoce a šťastný nový rok přejí Vencourovi

08-12-2024 13:02
Vypadá to, že Nvidia definitivně ruší GeForce Experience. Už se mi aktualizuje na Nvidia App.

06-12-2024 19:02
Viděl jsem jen prvních 8 sekund videa. Stačilo mi.

04-12-2024 13:31
Vlastně jako by miliony mozkových buněk vykřikly hrůzou a náhle utichly.

04-12-2024 12:50

03-12-2024 15:48
Zase po letech jsem zaskočil a tak vás všechny zdravím...borci Mrknutí

31-10-2024 09:57
ČTK: Z dosud nezjištěných příčin se dnes v noci zřídilo letadlo na solární pohon.

21-10-2024 20:04
Intel vydal novou aktualizaci mikrokódu.

36,160,306 návštěv