Dvě jádra na 1,6GHz ti zcela určitě nebudou stačit na simy tupu CoD a pravděpodobně ti nebude stačit ani na starého Il2, ikdybys tam měl grafiku za 10 000
Jen ta RAMka je na Il2 dostatečná.
A abych tio poradil
Dvoujádro na Il2 stačí. Ale optimální je tak kolem 3GHz, 2 je naprosté minimum.
Grafickou kartu takovou, která má alespoň 512MB vlastní paměti a má 128bit (či větší) sběrnici.
"Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, nezaslouží si ani svobodu ani bezpečnost.“ Benjamin Franklin
Já osobně se potýkám s problémy FPS v samotném IL2 už od první sestavy. (C2D E6600 a 8800GTX) . Tehdá se o tom tady bavilo v jednom topicu a výsledek bádání byl, že 88GTX není zaříkadlo či co. Ladil jsem conf.ini, ale stačilo malé městečko (ne Berlín a podobné šílenosti) a hned to šlo na 18FPS naprosto bez jakéhokoliv začervenání. Tehdy jsem to nemohl pochopit. Později jsem to hodil na slabý takt CPU.
A dnes? "Nová sestava" Q9550 @ 4GHz, 580GTX, 6GB DDR2 na 950MHz, deska jiná, ssd a výsledek? To samé prosím.... Ale na vlas to samé! conf.ini opět laděn dle návodu všude kolem. Bez výsledku. S HSFX je to lepší nad městy, ale ve čtvrtek na bodované misi na AoE totální lagy nad letištěm s cca. 5 letadly celkově a 80ti někde na druhém konci mapy.
Buďto jsem fakticky levej jak moje pravá noha , že to neumím nastavit v conf, jinak prostě nemůžu uvěřit proč se to děje. A nechci to házet na špatnou optimalizaci ILa...
Upravil/a Kowalski dne 18-11-2012 21:07
zkontroluj si nastaveni FXAA v nvidia driveru a na ila urcite vypnout... od GTX260 az po GTX560Ti jsem nikdy vyraznejsi problemy u Ila nemel, pokud neslo o mapu s prilis mnoha flaky, objekty a hraci, jako napr. specka Invasion 1944 apod...
Vous etes des femmes,des esclaves,des chiens.Je crache sur vous!
Hoka hey!
Super, tohle už je použitelná informace. Díky Tempíku
Jinak il mi na tom běží obstojně a zvládá i servery-zatím, otázka je co se stane až tam plácnu dvanáctou záplatu, viděl sem jedno video a ty efekty kouře, výbuchy a střelba to je paráda, ale jen aby se mi to neseklo
No a jaký máš nastavený vyhlazování? A podobné maličkosti. Rozlišení?
V nvidia driveru jsem se zatím nešťoural, ale co pamatuji s chudákem neboštíkem 8800GTX mi to ani tehdá moc nepomohlo a ty propady fps byly i nad malou vesničkou neskutečné.
Rozlišení mám 2560x1440. Na staré sestavě 1680x1050.
zkontroluj si nastaveni FXAA v nvidia driveru a na ila urcite vypnout...
Nastavení jsem vyzkoušel i na notesu s GT555m a i7 a výsledek je stejný. Tady je záznam toho poletu, kde jsou propady nad letištěm klidně i na těch -20FPS. http://www.ulozto...-2012-ntrk
Na závěr mody v JSGME:
- HSFX history mod
- Perfect Map Textures
- FW 190 Canopies
- NightBombsites
- Hakenkreuz Enabler
Vypozoroval jsem, že problémy způsobují pouze budovy. Někdy stačí i tři hangáry a je po srandě.
Tak kde může být zakopaný pes?
310_Podrs napsal:
Zkuste nechat hru vytvořit conf.ini znovu, třeba Runnerovi od nás to nejen pomohlo zvýšit FPS, ale od doby co to udělal už nemá ani kickance, transferringy a podobné libůstky..
Měl tam conf který používal už někde na UP, něco tam haprovalo a způsobovalo problémy..
Podrsi a jak přesně? Vymazal jsem ten starý z adresáře šturma, ale po spuštění byl šturm stále nehratelný (spousta různých chy ?
310_Podrs napsal:
Zkuste nechat hru vytvořit conf.ini znovu, třeba Runnerovi od nás to nejen pomohlo zvýšit FPS, ale od doby co to udělal už nemá ani kickance, transferringy a podobné libůstky..
Měl tam conf který používal už někde na UP, něco tam haprovalo a způsobovalo problémy..
Podrsi a jak přesně? Vymazal jsem ten starý z adresáře šturma, ale po spuštění byl šturm stále nehratelný (spousta různých chy ?
Mno, to je na delší povídání, vytvoření nového conf.ini v HSFX je neskutečnej ojeb co jsem viděl u pár našich lidí, u jednoho jsem se musel připojit přes TeamViewer a to co se vytvořilo doeditovat ručně podle starého configu.
Jesli chceš, můžeme se někdy domluvit a zkusil bych to i u tebe.
určitě si nastav TexCompresss=2 (ve vysvětlivkách to je S3TC komprese), fakticky to trochu prodlužuje nahrávání mapy, ale zásadním způsobem to snižuje trhání při pohledu na pozemní jednotky a palbu flaku na pomalejších PC. Doporučuje 9 z 10 REDs pro létání SCH ;)
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.