WT_Flan napsal:
Mno, at uz za svoje, nebo s investorem, nevim kdo jeste jiny nez Jason and his boys by byl schopen vyrobit neco jako je WW2 sim.
Alan Grey napsal:
asi tím vzrostou nároky na PC, ale kdo by neinvestaval do něčeho co bude fungovat stejně dobře jako funguje ROF.
Flan by asi měl vstát z postele a trochu víc se porozhlédnout kolem sebe.
Alan zase RoFko docela schazuje, neb to už je v současné době přeci tak skvělý sim, že přeci na současném HW by měl i jeho klon fungovat naprosto skvěle. Dokonce i ty masové nálety Němců na Británii.
Nemám pravdu, Flane ?
Jinak Baron se tu rozepsal, já si zjednodušeně říkám - 777 nezvládne dělat zároveň WWI a WWII.
Leda by nabrali kumštýře z MG a ti jim dělali modely a mapy do stávajícího enguine z RoF.
Je obchodně (i neobchodně) správné udělat další BoB (použít jejich mapu Kanálu) ?
To je opravdu více praděpodobnější ta Francie. Nebo možná Afrika - na mapy daleko jednodušší a taky téměř nepoužité bojiště...
Krucinal, ty hlodavce jeden otravnej, slez z moji boty. Slap jsem ti na noru, nebo co ???
Jelikoz ty urcite nespis, koukej vysypat ty firmy co na to jen cekaji, aby nam vyplazli novy sim...???
Te druhe pulce uz vubec nerozumim, natoz proc mi zase lezes na botu :|
Btw., osobne si taky nemyslim, ze 777 by se ted meli splasit a vrhnout na WW2,... by si mohli zlomit vaz, potazmo i RoFu..??? ( Ale kdyby po nocich splacali jen tak treba jednoho mezka a placli ho ven jak SU26, tak bych se asi smichy neudrzel ...).
Jen rikam, spise se ptam, kdo je tady na Zemi dalsi, ktery by dokazal udelat, byt jen kousek, WW2 ve srovnatelne kvalite jako RoF ...
Eagle Dynamics (taky slibotechna, ale tam, kde oni byli před xti lety, je Luthier a Jason až nyní)
A k tomu druhému - hele, docela se začínám smát. A zvlášť po přečtení tohoto:
WT_Horrido napsal:
WW2 není WW1 a bojový simulátor není pár namodelovaných letadel a mapa. A pokud tohle je představa jak by to mělo vypadat, tak to bude stejná katastrofa jaká už tu byla.
Jo, mají fyzikální engine, mají stromy do kterých se dá narazit :o, mají grafiku která nevypadá jako něco co někde spalo 7 let, ale pokud by to mělo být alespoň trochu pořádně spácháno, tak to bude nový sim.
pominu-li, jak tu příslušníci WT a další vyzdvihovali RoF nad BoB, nebyla tu náhodou před nějakou dobou "diskuze" na téma jak je snadné dělat WWII letadla, když je umím dělat pro WWI ?
A najednou zde i sám Horri píše viz výše...
Takové zábavné :)
A nehudruj, nebo tě kousnu do palce :P
BTW: kdo bude lítat Afriku ? Zajímavé bojiště, ale ...
WWII je teď takové nebezpečné, ale Korea by se dala ;) Tam by ještě mohl lítat Pony a Korzár + první roury.
Nam už by byl horší - moc jednostranný, červená strana by si asi moc nezalítala. Leda jako SAMy :D
Jo a ještě - asi před týdnem (14ti dny) jsem narazil na nějaký link na povídání Luthiera, že chtějí BoM udělat jako MMO. Třebas to bylo to poslední... :)
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
Udělat letadlo a udělat válku je snad rozdíl ne, to snad chápeš. A pokud se někdo někde poučil musí udělat offline kariéru, a to je prostě nová hra. 10 jednotlivých AI Gotha bomberů ti PC utáhne, sto B-17, pokud nepředěláš AI, ne. Bez ohledu na kvality ROF enginu. Pokud by byl záměr udělat další idiotský "simulátor střílejících letadel" tak to engine ROFu imho utáhne i tak.
Offline se létá tak, že to ROF evidentně uživí mám dojem.
Ono toho dávno zemřelo (a nikdo to nechtěl hrát a nebyly v tom peníze) spousta. Krokovací dungeony, vesmírné simulátory, klasické adventury a vida... ono se dneska vyberou miliony dolarů na věci které nikdo nechce. Oleg a Luthier jednoznačně vážně poškodili zmetkem zbytek zájmu o WW2 simulátory, minimálně totálně rozbili poměrně silnou komunitu kolem Šturmovika a to naprostým ignorováním toho co se kolem děje, po čem se volá a co toho Šturmovika drželo a drží nad vodou a kde je vůbec celý herní průmysl.
Upravil/a WT_Horrido dne 07-11-2012 11:23
Horri, dovolím si oponovat.
Pokud se sim (engine) dělá tak krátkozrace, že utáhne "10 Goth" a už ne "100 B-17" (čehokoliv jiného složitějšího), pak je to celkem divné. A neříkám tím, že měli počítat s následující WWII / postWar. Ač by to nebylo nic od věci.
I ve WWI bylo pohromadě více jak 32 strojů, že...
Součástí diskuze ohledně složitost udělat letadlo do WWI simu a WWII simu bylo přeci (logicky) i engine dané hry. Ne jen udělat samotné letadlo.
Nevidím do engine RoFu a nevím jak dalece ty, ale z toho, co se zde dozvídáme vykukuje, že pokud by se měl udělat sim WWII, tak nejspíše ne na engine RoF, ale na jeho předělaném mladším bráškovi.
A po "zkušenostech" z BoBka nevím, jestli by se nevyplatilo na komplet novém...
Do toho by někdo šel ?
Pokud je situace opravdu taková, jak vypadá, tak s druhým odstavcem se nejspíš nedá nesouhlasit :(
Nicméně - proč se do RoF dělala (dělá) kampaň až nyní ? To po ní komunita začala volat až nyní ? Nebo se na začátku myslelo, že komunita volá po síťové hře ?
A nebo volala, ale limity engine vedli k tomu, že po síti nejde provozovat větší počty lidí (a AI) a tudíž komunita se upírala k offline létání ?
Nebo snad autoři neslyšeli volání komunity a vyslyšeli ho až nyní ? Když mají peníze na její vývoj ?
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
Šturm se bude lítat ještě několik let (díky DT; DT - DÍKY :)) Doufám, že postupné "aktualizace" FM jednotlivých letadel a přidávání "udělátek" zase přitáhne větší počty lidí.
Je škoda, že frantíci s jejich Histomodem u "nás" nějak nevydrželi - jejich Korea byla bezva (ač na 4.09 a z toho plynoucích omezení) - Korea a její vychytávky mi docela chybí :(
Nam nevím jak moc by byl hratelný. Resp co do historických online misí asi moc ne (možná co by malá specka), jako masomlejn možná. Jenže tam by pak zas nešly použít SAMy a AAA. A SAMy (rakety obecně) jsou v Namu už docela důležité. Takže možná na offline kampaň. Ale snad někdy....
DCS snad bude něco tvořit (zatím se zdá, že za sebe nechává tvořit externíky a oni dělají blbosti :( Jenže moderní roury zajímá jen pár lidí.
To samé platí o chmelnicích - RoF je sice docela fajn sim (ač nemá tolik možností jako Šturm), ale, přiznejme si to, koho baví letadlo, ze kterého není skoro vidět, furt ti táhne do kokpitu a nemůžeš ani pořádně pokecat s wingmanem ? Rychlost letadel pomíjím, na tu se dá zvyknout. Horší je to s útoky na pozemní cíle - už tam není tolik možností (buďto kulomet na stíhačce nebo bombardér, do kterého ale skoro nikdo nevleze). Mno a hlavně - ve WWI nelítal Mustang (P-51)... :D
Ale třebas se za nějaký čas objeví firma, co řekne - vydáváme simulátor, který vás doufám osloví - budete pilotem na východní frontě, jehož schopnosti a dovednosti se budou vyvíjet tak, jak budete létat. Čím více nalétáno na jeden život, tím lepší (vyšší a delší) výdrž Géček. Čím více bojových zkušeností (nejen sestřelů), tím lepší zrak (možnost rozpoznat na vyšší vzdálenost typ letadla), spolehlivější letadlo (motor, zbraně), možnost si kreslit malovánky na éro, vedení si "deníčku" (mapa a eventy).
Ostatní by si mohli zrcátka, náboje, malůvky dokupovat za "love" :)
Zkušenosti by byly odvislé i od úrovně serverů - na masomljen bys musel jít s jiným pilotem/profilem než na "real" server.
A jako HC celého simu by byl nějaký megaserver se simulací VVV. Nic by se neopakovalo (mapa/den), válka by šla tak, jak šla ve skutečnosti (mno, možná by se změnili dějiny :D) A ty bys byl buďto veteránem nebo naopak neopeřeným nováčkem, právě naběhnuvším do rozjetého vlaku - to podle toho, jak dlouho bys to létal.
Jenže takovýhle server by vyžadoval (mmj) perfektně fungující AI. Jak leteckou, tak tak i pozemní.
Což v současnosti nemá ani jeden sim.
Čímž se dostávám k závěru - moderní sim, aby uspěl, musí mít kromě vzhledu, modelů a fyziky i fungující AI.
AI je velice důležité pro offline - pokud nemáš s kým soupeřit (a případně s někým proti někomu), tak to přestane bavit, ať je děj jakýkoliv. Bez oponentů bude bojový sim vždy neslaný, nemastný - Horri, souhlas, ne :) ?
A v současné době je AI potřebná i pro online. Ať už pro pozemní část, tak i pro leteckou. Protože letecký ruch i byť jen z AI, dokáže na serveru udělat taky své. Obzvlášť, když se člověk trefí do času, kdy tam není žádný živý oponent :)
Nepředpokládám, že AI se u šturma změní :(
V RoF se domnívám, že též mají jiné priority (btw - umožňuje RoFko na online nasadit AI letadla ? Uvažuje se o tom ?)
BoB/BoM,S,R má AI snad ještě horší než Il...
série DCS a FC má AI (v určitých věcech) taky "hloupoučkou".
Když bude někdo vyvýjet letecký sim - bude stíhat dělat dokonalý engine, dokonalé modely a zároveň i dokonalou AI ?
Opitze, co myslíš ? RoF touhle cestou nešel...
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
313_OTU_oblak napsal:
Také rád přispěji svou troškou do mlýna:
- naprosti spoustě skeptiků jsem přesvědčen, že je pravý čas pro nový sim z WWII.
Proč???
- WWI je fajn, ale WWII je WWII.
- ROF model dokupování letadel je fajn a ve WWII je více letadel než v WWI - tedy více peněz.
- WWII je populárnější než WWI
- pokud by pokrýval západni frontu a dejme tomu středomoří (na začátek západní fronta stačí ! ) tak to bude úspěch. Rusko a pacifik se dají dodělat....dokoupit.
- navzdory názorům, pořád říkám že kvalitní offline kampaň je pro lidi zajímavá, na vyzkoušení simu.
- rozumný multiplayer, něco nového se dá vymyslet i zde (odstranění bolestí přetrvávajících ve šturmu atp.)
- rozumné HW nároky, nic šíleného, ale zároveň dobře vypadající
- jen letecký sim, netřeba dělat konkurenci WWIIonline
pokud to bude na engine ROFu, dobře udělané a ne d....né jak šturm, tak to bude fajn.
ROF je vzhledem k CLODu nízko-rozpočtovej projekt, nikam nepospíchá, malej team a kdyby dalších 6 měsíců nevydali další update tak nezkrachuje.
MG zvolily bohužel opačnej model, kterej funguje možná i komerčních trháků typu Battlefield apod.
Jason do tohohle risk podniku pravděpodobně nepůjde v takové podobě v jakej to bylo.
Ale 'mozme na to vziat jed', ze sa najde kopa ludi co aj na tomto 'objavi' neprekonatelne chyby na krase a dovody preco to nelietat.
A presne to iste by bolo aj s ROF2 (ak by nejaky bol z WWII, co si myslim ze nebude, aspon nie tak skoro na tak presytenom trhu). Bol by to 'super simulator' z WWII a ludia ti povedia, ze sa im nepaci biiiznis model dokupovania lietadiel a modov a daju ruky od toho prec. A urcite kopec dalsich dovodov...
Jason reaguje na SimHQ ohledně WW2 simulátoru na kterém kdysi pracoval, ohledně toho jak je na tom 777 "špatně" s financováním, a na diskusi na 1C (která byla smazána) a obecně na to jak ROF stojí za prd...
It was not a Burma sim, it was a P-61 and then a P-47 sim set in the Pacific with the Merlin engine. I had funding set up in the beginning in 2007 and we began work, but then the funding dissappeared soon after when the economy tanked and I was never able to find more funding again for the team and I didn't want work to continue with no one getting paid. It was a good learning experience though. Then I concentrated on finding games to publish which eventually lead me to the ROF team and the rest is history.
And I'm sorry, Chivas is probably a nice guy, but he doesn't know our finances. ROF has turned a profit every year since 777 took over. Yes, we ask for continued support because when you have a program of constant development you have to remind people to keep up the support. And building a huge WWII sim is a multi-million dollar expense very few in this tiny genre can afford outright not matter what business their current title is doing. All this talk comparing CLOD to ROF is not worth the effort. Soooo much misinformation about ROF and the CLOD engines and their teams floating around. Plus so much hate and angst out there in this genre that doesn't need to be there. It annoys everyone involved in making these titles and some talented people have quite over it. Does anyone even fly and have fun anymore?
The posts at 1C were taken down because they do not appreciate their forum being used as a conduit to bash 777 and ROF and we agree with them. Such harsh comments do not further this genre at all.
Anwyays, all this has been interesting to watch, but please don't push falsehoods about the 777 Team or ROF. ROF is an EXCELLENT product and works very well on a wide range of systems. It does things no other sim does and does most things better than any other prop sim ever made. Our business model works and it's kept us going, along with our dedicated fans, for several years now. And it costs you absolutely nothing to give it a go! We have a track record of keeping our promises and having open and honest communication with our community and giving them regular updates on progress. We've worked with talented parties in the community to make some cool content for the community and we listen to our fans as evidenced by the content and features we have added. Our team, management and technology has been recognized by other organizations in the gaming industry and some have asked for our help on projects not even related to hardcore flight-sims that you will most likely never ever know about. We are not the backwater rookies some uninformed people on internet forums make us out to be.
This should be one big happy genre. I can't change what other companies have done to piss people off, but we work hard every day to improve our product and by extension the genre.
I'm going to bed now. Tomorrow is Friday and my wife is out of town so it will be a ROF MP all weekend! See you in the sky!
Saldy, ale predpokladam ze tomu sa asi nevyhneme.
Si myslim, ze sme si za dobu co sa venujeme simulatorom vzili predstavy o 'idealnom' sime a tie predstavy sme povysili casom nad vsetko ostatne (tak ako som pisal, napr spolocna zabava). A tym padom sa to triesti.
Ale zas to triestenie ma svoju vyhodu - je z coho vyberat a kazdy si moze najst to co jemu +- vyhovuje... len si asi proste nevieme vybrat
Nevo, simulátor není oběd, aby sis vybíral každej den jinej, tak zkrachují všichni vývojáři. Musíš si vybrat jeden a ten nějak podporovat, aby vydržel dlouho a vyplatil se vývoj. Vývoj simu na 2 roky jsou vyhozený peníze a příkladem je zářný CLOD, pokud ho nevykuchaj a neudělaj z dobrých věcí něco funkčního.
Čím více možností v malé komunitě, tím hůře.
WT_Horrido napsal:
Jason reaguje na SimHQ ohledně WW2 simulátoru na kterém kdysi pracoval, ohledně toho jak je na tom 777 "špatně" s financováním, a na diskusi na 1C (která byla smazána) a obecně na to jak ROF stojí za prd...
It was not a Burma sim, it was a P-61 and then a P-47 sim set in the Pacific with the Merlin engine. I had funding set up in the beginning in 2007 and we began work, but then the funding dissappeared soon after when the economy tanked and I was never able to find more funding again for the team and I didn't want work to continue with no one getting paid. It was a good learning experience though. Then I concentrated on finding games to publish which eventually lead me to the ROF team and the rest is history.
And I'm sorry, Chivas is probably a nice guy, but he doesn't know our finances. ROF has turned a profit every year since 777 took over. Yes, we ask for continued support because when you have a program of constant development you have to remind people to keep up the support. And building a huge WWII sim is a multi-million dollar expense very few in this tiny genre can afford outright not matter what business their current title is doing. All this talk comparing CLOD to ROF is not worth the effort. Soooo much misinformation about ROF and the CLOD engines and their teams floating around. Plus so much hate and angst out there in this genre that doesn't need to be there. It annoys everyone involved in making these titles and some talented people have quite over it. Does anyone even fly and have fun anymore?
The posts at 1C were taken down because they do not appreciate their forum being used as a conduit to bash 777 and ROF and we agree with them. Such harsh comments do not further this genre at all.
Anwyays, all this has been interesting to watch, but please don't push falsehoods about the 777 Team or ROF. ROF is an EXCELLENT product and works very well on a wide range of systems. It does things no other sim does and does most things better than any other prop sim ever made. Our business model works and it's kept us going, along with our dedicated fans, for several years now. And it costs you absolutely nothing to give it a go! We have a track record of keeping our promises and having open and honest communication with our community and giving them regular updates on progress. We've worked with talented parties in the community to make some cool content for the community and we listen to our fans as evidenced by the content and features we have added. Our team, management and technology has been recognized by other organizations in the gaming industry and some have asked for our help on projects not even related to hardcore flight-sims that you will most likely never ever know about. We are not the backwater rookies some uninformed people on internet forums make us out to be.
This should be one big happy genre. I can't change what other companies have done to piss people off, but we work hard every day to improve our product and by extension the genre.
I'm going to bed now. Tomorrow is Friday and my wife is out of town so it will be a ROF MP all weekend! See you in the sky!
ROF is an EXCELLENT product and works very well on a wide range of systems. It does things no other sim does and does most things better than any other prop sim ever made. Our business model works and it's kept us going, along with our dedicated fans, for several years now. And it costs you absolutely nothing to give it a go! We have a track record of keeping our promises and having open and honest communication with our community and giving them regular updates on progress. We've worked with talented parties in the community to make some cool content for the community and we listen to our fans as evidenced by the content and features we have added.
Rekl bych, ze to je hlavni rozdil mezi CloD a RoF, a taky hlavni duvod proc RoF jede, zatim co CloD kulha.
Diskutoval jsem před časem na 1C foru, kde mi někdo zasvědcenej vysvětloval, jak je vlastně CLOD postavenej z pohledu architektury SW. No a to co říkal, je podle mě ukázkový příklad blbě rozvrženého systému. Oni totiž zadali vývoj každé části toho simu jiné skupině lidí, kteří spolu nespolupracovali. Samostatně tak běžel vývoj motorů, flight modelu, damage modelu, map, kampaní atd. Pro jednotlivé části měli zjevně definované interfejsy, aby to šlo sešít dohromady. No a pak po několika letech vývoje to dali dokupy a nestačili se divit. Cílem tutoho postupu bylo, aby nikdo neměl kompletní know how celého systému a aby tak zamezili krádežím intelektuálního vlastnictví. S címž možná válčili u IL2. Zkrátka kdokoli dělá nějaké větší programování pravděpodobně poví, že rozložit systém pomocí interfejsů na menší části je prima myšlenka, ale musí se to i tak testovat a korigovat od ranných počátků vývoje. Nedá se věřit tomu, že po delším čase odděleného vývoje to bude sekat dobrotu. Spousta původních představ se prostě ukáže zjednodušená, nevyhovující, či přímo špatně. To se prostě musí průběžně uzpůsobovat. A to je to, co se prý u CLODu nestalo. Sešívali to prý už jako značně dohotovené. Zas ale se zdá, že cíl uchránit CLOD před krádeží intelektuálního vlastnictví se povedl naplnit víc než dobře.
ED: Jo a tuto byl prý Olegův nápad, což mě osobně vede k přesvědčení, že to mohl být důvod jeho odchodu ze scény. Investorovi muselo dojít, že ty nekonečné problémy jsou způsobeny právě tímhle blbým nápadem. No a asi nejen investorovi to došlo. Nemyslím si, že takovýhle přehmat se dá v rámci kolektivu přejít, když je všem jasné, že to je důvod průseru.
Upravil/a Rumcajs dne 10-11-2012 09:06
Zvláštní je, že jsme (při jedné popůlnoční debatě během hraní WWIIOL) přišli s Clonem cca před měsícem na víceméně totéž - napadlo nás že to může být právě takhle...
"Ivane, Ivane. Ty palice medvědí. Nic jsi nepochopil!" Dědeček Hříbeček
@Rumcajs
tak to i já vnímám .
Nicméně starý IL2 byl dělán od počátku jinou strategií ... a byl tam menší tým.
CLOD strategie byla taková že měl být od počátku novou herní bombou na poli prodeje, něco jako ARMA, BF3 apod ...
Zřejmě ignorovali fakt že simulace celkově veřejnost až tak moc netankuje ...
A neměli za sebou giganta jako Microsoft kterej by je podržel.
Upravil/a magot dne 10-11-2012 13:22
Bych řekl, že UBI je jen vydavatel, ne investor. UBI bere provizi za to, že to bude prodávat a bude na tom jeho jméno. Nevím přesně, kdo to platil. Jinak je jasné, že zastavit projekt znamená, že se investované peníze rovnou vyhodí. V SW to nefunguje jako ve stavebnictví, že se stavba zakonzervuje a počká na další peníze. Jednou zastavený projekt už je totální mrtvola. Proto se investor ze zoufalství snaží udržet projekt nad vodou, aby se třeba alespoň něco vrátilo. Nadějě umírá poslední.
@magot
Máš jistě pravdu, že flight sim není masový žánr. Ale jak ukazuje starý IL2 a nový ROF, může to fungovat jak na počítači, tak jako ziskový projekt. CLOD mohl klidně vydělávat víc než ROF. Jeho jediný, zato fatální, problém byla nezvládnutá SW architektura a tudíž propadliště dejin. To je kouzlo vlivu osobnosti. Jeden má jednou šťastnou ruku a něco se povede. Pak přijde druhá šance a ukáže se, že to první vítězství byla pouhá náhoda. Obhájit bývá složitější než zvýtězit, že :-)
Hardwarová nároky simulátorů po době 386 většinou vyžadovaly, lepší HW, než ostatní hry. I šturmovika jsem si tak pořádně mohl zahrát po nějakých dvou, třech letech co vyšel. Nicméně, pokud zase začnu nekonečné téma ROF vs. CLOD, tak první jmenovaný jsem zpustil a mohl i nějak provozovat na stroji, kde bych to nečekal. Naopak druhý jmenovaný hladce neběží na novém, relativně výkonném PC, kde bych to už docela čekal. A pokud to přeženu, tak si myslím, že kdyby u CLODu třeba nechali grafiku starého šturma a totálně překopali celý fyzikální, damage a ... model, mohl být nakonec CLOD dnes populárnější než je. Prostě simulátor má běžet plynule, jinak jde celkový pocit ze simulace do kšá. Bohužel u BOM asi museli použít jádro z CLODu, takže přestup z bláta do louže, ale rád bych se mýlil.
Ta potíž je v tom, že ten engine CLODu byl asi ten celý průšvih. Samotná grafika, 3D modely objektů, mapy a tak dál, se dá případně konvertovat do jiného enginu, ale v tomto případě byl engine nešťastně udělaný. A udělat něco tak komplexního jako je flight sim není legrace. Tedy aby to reálně simulovalo to, co se od toho čeká. Ostatně všichni máme nějakou tu zkušenost s letadlama letícíma bez křídel, přistáním s jedním křídlem napůl ustřeleným, letem bez směrovky a tak podobně.
Za mě můžu říct, že jestli bych od ROFu (a tedy i případného jiného simu) něco opravdu chtěl, je to pokrok ve flight modelu a damage modelu. Grafika je fajn jak je. Ostatně v zatáčkovém boji není moc času prohlížet okolní krajinu. Ale ono ohrané "proletí kolem kulka = ztratí se výplet křídel, proletí druhá = cinkne motor a vyplivne to olej" začíná být trochu jednotvárné. A Jason tuhle mluvil o tom, že ten kluk co dělá FM a DM mu ukazoval, co všechno by šlo simulovat, akorát by to žralo moc výkonu a přenosového pásma a online by to pak lagovalo. Navíc by bylo složité mít server pro 70 lidí jako třeba Syndicate. Výkon by se možná nedostával. Tak snad za pár let to bude možné.
Ahoj,
Po půlce života jsem si vzpoměl na svoje létání. Bohužel si pamatuji už jen starý Il-2 1946. Co se tedy teď létá poraďte mi kde bych objevil staré veterány.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.