October 20 2025 09:01:57
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 4

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,755
· Nejnovější pilot: Glider
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
 Vytisknout diskuzi
Berany s kvadrantem od Saiteku
1stCL_Fucida
Saiteku bych se vůbec nebál. Jeho vyšší modely jsou velmi spolehlivé.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
311_Vont
podám stučné hlášení...

[img]http://img132.imageshack.us/img132/1616/p1150898i.jpg[/img] is not a valid Image.

V zásadě jsem tento problém začal řešit když jsem volil mezi bombrem a kroutičem...
když jsem již měl představu o tom co chci lítat a ač mi to mnozí rozmlouvali koupil jsem celej set Saitek Pro Flight Yoke System (ten obsahoval i pedály čímž se vyřeší ta směrovka Mrknutí )a dokoupil jsem ještě další 2 kvadranty později se ukázalo že je vhodnější ponechat si starou plynovku od saiteka X52 pocit z létání vícemotoráků je s tím umocněn, zato naopak ve stíhačce je to dřina a odříkání a zapírání sama sebe Úsměv Kvadranty maj drobnou nevýhodu a to tu že nezabírají úplně od spod, ale až v 1/5 kde začíná stupnice od 0 směrem nahoru k mezní hodnotě 100% ta je však nešťastně ukončena dorazem páky. Takže se většinou stane že máte místo 100% jen 99% a nebo konec potlačení musíte výz trochu silou Šklebící se Jinak za sebe vodnotím na stupnici od 1 do 10 8,5
Upravil/a 311_Vont dne 01-06-2012 17:17
www.311raf.com/images/signature/sig_Vont.jpg

Je vždy velmi užitečné stát proti nepříteli, který je připraven zemřít pro svou vlast. Znamená to totiž, že máte oba společný cíl. (Generál Tacticus)
 
http://www.311raf.com/viewpage.php?page_id=97
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

06-10-2025 19:06
Radiační situace za firmamentem zůstává normální

21-09-2025 14:51
Byl jsem na dnech NATO. Viděl Harrier, Hornet, Rafale, EF Typhoon, Mirage2000 a B-52 a bylo to dobré.

20-08-2025 11:11
Ahoj dneska někdo na il-2 budem na teamspeaku kolem 5-6 hod klidne i ty Vity muzes dorazit taky se vracime po dlouhé době. Mrknutí

19-08-2025 21:45
Ahoj, Po půlce života jsem si vzpoměl na svoje létání. Bohužel si pamatuji už jen starý Il-2 1946. Co se tedy teď létá Úsměv poraďte mi kde bych objevil staré veterány.

09-08-2025 13:55
Tak na zbytek roku hodně štěstí jako z Kokury!

23-07-2025 10:14
A kde máš ty "svoje" obrázky?

22-07-2025 20:07
já "svoje" nezakazuju

18-07-2025 10:09
Jaké nalinkované obrázky? 95% obrázků na netu nelze linkovat, je to zakázáno.

14-07-2025 18:24
a není tu čistě náhodou někdo, kdo ví proč se nezobrazují nalinkované obrázky?

13-07-2025 23:31
Další zpráva o medvědech! Šklebící se

38,315,032 návštěv