313_OTU_oblak napsal:
rumcajs - jsou i tréningové servery...
Prdlajs. Živej je jen New Wings a tos asi zaznamenal, že to nemá realismus nastavenej vysoko. Tedy s prominutím, krom toho že letadlo letí, se tam jeden nic nenaučí. New Wings mi nic nedá.
I tak díky za snahu.
Se omlouvám, New Wings nemaj zjednodušenou fyziku. Jaký přesně treningový servery máš na mysli? A k čemu bych tam chodil? Jestli maj zjednodušenou mechaniku letu a střílení, jsou bezcený a jestli ne, je to jedno, jestli maj přívlastek treningový. Nějak postrádám důvod.
313_OTU_oblak napsal:
rumcajs - jde o to, že je tam AI, na kterém můžeš trénovat střelbu. Nic víc. Byl jsem přesvědčen že o tohle ti jde - jestli ne, tak sorry.
Jasně, hele já trenuju na AI když nejsou lidi na Syndicate a nemám nervy na Flying Circus. Netrenuju pro nedostatek know how ohledně lítání, ale abych si odladil response křivky, abych měl reakce "v ruce" pro jednotlivý letadla - páčto každý lítá úplně jinak a především originálně. Jinak můj první letecký simulátor byla ta plošinovka s Camelem někdy z roku 1985.
Rumcajs napsal:
Páčto moje zamilovaný letadla jsou DVII (F) a Albík, dává mi to proti většinou SE5, Spad XIII či Camel. SE5 a Spad jsou relativně neškodný.
Moc jsem toho tedy zatím nepostřílel, ale podle mě je z hlediska SPADu nebo SE5a Albatross relativně slabej soupeř, je pomalejší, hůř stoupá, a je poměrně křehkej takže mu to moc nejde ani ve střemhlavým letu. DVII a Pfalz jsou relativně protivnější.
Neříkám že někdo zkušenej to v Albatrosu nováčkovi nenatře, ale pokud jsou rovnocenný soupeři, tak je v souboji 1:1 SPAD v bezpečí. Teda aspoň ta defaultní AI si na mě obvykle ani nevystřelí, protože je vždycky pomalejší a níž. Ale neříkám že není fakt blbá, protože se mě tvrdošíjně snaží v tom stoupání honit, místo aby zkoušela nabrat rychlost, ale já zas nic netrefím, tak je to tak fifty - fifty.
Nebo teda nevím co může mít Albatross za triky pro boj ve vertikále. Je tu někdo zkušený kdo lítá za Huny Albatrosse co by k tomu něco dodal?
Upravil/a Fext dne 03-06-2012 09:39
X Novotny napsal:
No můžu říct jen jedno.
Syndicate 2.6. 2012.
Albatros D.III
Potvrzený sestřel podle Syn.stat:
Spad VII - 150hp : 1x
Spad VII - 180hp : 1x
Triplane : 4x
Bez úmrtí na 4. starty.
Takže to asi jde i v Albíku.
Jinak ve statu RoF jich bylo 9. Ale ty další tři se nepočítají.
A jak to teda děláš?
Netvrdím, že AI je nějak schopná, ale i při nastavení na ace to vypadá stejně, prostě SPAD má nefér výhodu: Albík se dýchavičně točí dole, já do něj mlátím shora, v případě toho esa teda dvakrát zvládnul na chvíli zvednout čumák a pokusil se mi do toho neúspěšně střelit, když jsem na něj nalítával pod moc malým úhlem, ale nakonec ho prostě umlátím protože jsem v bezpečí, mám iniciativu, zatímco on na mě nemá šanci vystřelit.
Ale koukám že ty to máš Alb. III. proti SPADu 7, já mám Alb. V. proti SPADu 13.
Upravil/a Fext dne 03-06-2012 11:24
Jj suhlasim s Novim. Tiez som vcera na serveri Syndicate poslal k zemi Spada (180), mal som Albatros D.III. Ak je to 1:1, v bezpeci je Albatros, nie Spad
Upravil/a Baron dne 03-06-2012 11:24
Baron napsal:
Tiez som vcera na serveri Syndicate poslal k zemi Spada (180), mal som Albatros D.III.
Platí to i pro Albatross V. vs. SPAD XIII? Jestli jo, jak si teda má pilot Albatrose správně počínat? Jinak abyste mě nechápali špatně, neflejmuju, jen mě zajímá taktika.
Upravil/a Fext dne 03-06-2012 11:34
Plati. Nie je univerzalny navod ako zostrelovat Spady v Albatrosoch, kazdy dogfight je iny. Myslim, ze casom si kazdy vytvori svoj vlastny styl boja proti nepriatelskym stihackam (a aj bomberom samozrejme). Treba poznat silne i slabe stranky napr. Spada a tie slabe vyuzit vo svoj prospech v boji.
OK, zkusíme to teda konkrétněji, řekněme že to SPAD protáhnul kolem Albíka, ani jeden netrefil, a SPAD pokračuje tak, že drží rychlost, stoupá a v pozvolný plochý zatáčce leze nad Albíka a do slunce. Ve chvíli, kdy má dostatečný převýšení se ze slunce otočí dolů na Albíka, rolováním dohání jeho případný zatáčky, a střílí, ve chvíli kdy se minou, to vytáhne na plnej plyn nahoru a znova viz dříve.
Co má dělat pilot Albíka, aby se tomuhle ubránil?
Ze všeho nejúčinnější je podle mě nelétat sám. Až pak na Tebe bude ten Spad padat, tak ho pouze ,,natáhneš" kolegovi v táhlé zatáčce do jeho palebné pozice a on Ti ho ustřelí od zadku.
Fext napsal:
OK, zkusíme to teda konkrétněji, řekněme že to SPAD protáhnul kolem Albíka, ani jeden netrefil, a SPAD pokračuje tak, že drží rychlost, stoupá a v pozvolný plochý zatáčce leze nad Albíka a do slunce. Ve chvíli, kdy má dostatečný převýšení se ze slunce otočí dolů na Albíka, rolováním dohání jeho případný zatáčky, a střílí, ve chvíli kdy se minou, to vytáhne na plnej plyn nahoru a znova viz dříve.
Co má dělat pilot Albíka, aby se tomuhle ubránil?
Fext napsal:
OK, zkusíme to teda konkrétněji, řekněme že to SPAD protáhnul kolem Albíka, ani jeden netrefil, a SPAD pokračuje tak, že drží rychlost, stoupá a v pozvolný plochý zatáčce leze nad Albíka a do slunce. Ve chvíli, kdy má dostatečný převýšení se ze slunce otočí dolů na Albíka, rolováním dohání jeho případný zatáčky, a střílí, ve chvíli kdy se minou, to vytáhne na plnej plyn nahoru a znova viz dříve.
Co má dělat pilot Albíka, aby se tomuhle ubránil?
Pilot Albíka udělá vše pro to abys nemohl střílet(AI je jiné). Pak tě časem utahá a příjde chyba kdy může vystřelit.
Pokud je víc lidí na jedné či druhé straně, tak je to taky jednoduchý. Stáhnout na level a pak je chvilka času na útok. Než se Spady začnou dekovat. Ale vše je relativní.
LEON napsal:
Ze všeho nejúčinnější je podle mě nelétat sám. Až pak na Tebe bude ten Spad padat, tak ho pouze ,,natáhneš" kolegovi v táhlé zatáčce do jeho palebné pozice a on Ti ho ustřelí od zadku.
LEONe, dík, ale já jsem v tom SPADovi - to co jsem popsal je to, co dělám Albíkům, a myslel jsem to tak, že SPAD má nad Alb.V. převahu. Fakt je, že se mi zdá, že to, co tu lidi píšou spíš potvrzuje můj původní dojem, a Albatross vyhrává jen tehdy, když je v něm lepší střelec, má kamarády, nebo to SPAD zvoře, ale uvidíme časem v praxi.
Rozhodně mi asi tohle bude dělat problém když bude zakázanej padlock a popisky, tedy nebudu moct snadno sledovat nepřítele, protože se budu dostávat daleko od něj, a v tý hře vypadá letadlo už na 500 metrů jako dva pixely, což je myslím zásadní patálie. Uvidím, jestli mi půjde sledovat ledadlo vzadu a dole přes ten Freetrack.
Pokud budeš lítat na servrech sám,tak při použití letadel jako jsou např. Spady,SE5,Delphin musíš používat taktiku zoombum.
A to s maximální opatrností,jakákoliv zatáčka je smrt,rozdíl v rychlostech je zanedbatelný,ne jako u letadel WWII.
A abys něco sundal tak musíš být super střelec.Další možnost je se specializovat na bombry v rámci používání výše zmíněných letadel.
Pokud dáte dohromady větší partu je to o nečem jiném,ale musíte mít jasno v úlohách jednotlivých členů.
Ale když zvládneš točivé stroje ,tak jako jednotlivec si užiješ docele velkou prču i sám.
PSroblém je,když narazíš na Novotnaka,ten to trefí i za roh
Upravil/a Hokus dne 03-06-2012 12:37
To Fext: Spíš se na to dívej opačně - když bude zakázanej Padlock, šipečky k nepříteli apod., tak Ti to boj může i usnadnit, protože můžeš nepozorovaně vletět na šestku nepříteli, usadit si ho pohodlně v zaměřovači a rozebrat ho, což bys nemohl, pokud by nepříteli šipečka ukazovala, že jsi za ním.
K identifikaci letounu v RoF pomáhá funkce zoom, defaultně je na kolečku na myši, mnoho lidí si ho ale mapuje na brzdovou osu pedálů. Na 500m jsi ale schopen identifikovat soupeře i bez zoomu díky základním charakteristickým tvarům křídel a ocasních ploch, pokud samozřejmě nelétáš na 1024x768.
Kooperace s kolegou (příp. s kolegy) by měla být základ, rozdíly mezi letouny obou stran Tě pak už tolik pálit nebudou, než když budeš neustále létat 1 vs 1 (nebo častěji spíš 1 vs ostatní).
Upravil/a LEON dne 03-06-2012 12:54
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.