Kniha priani 4.13
|
JM |
Přidané 14-04-2012 21:13
|

Nováček

Příspěvek: 35
Založený: 16.10.09
|
Dal si jim munici ? Ano. Ověřeno při následném útoku na auta. |
|
|
|
Mech |
Přidané 14-04-2012 21:14
|

Rozkoukaný

Příspěvek: 109
Založený: 13.09.10
|
@JM Taky kolikrat s hodne poskozenym letadlem dal leti az k zemi, kde se nakonec rozbije. Cas od casu se jim povede nouzovy pristani, ale to spis dilem nahody. Vetsinou krouzi tak dlouho dokud nezlomi kridlo o zem, misto aby vyskakali kdyz uz je jasny ze vejsku neudrzi nebo se pokusili o opravdovy nouzovy pristani a zachranili si nejak zivot... |
|
|
|
JM |
Přidané 14-04-2012 21:31
|

Nováček

Příspěvek: 35
Založený: 16.10.09
|
@Mech Ano, a když se už přece rozhodnou pro nouzové přistání, jsou schopni strefit se do jediného 10x10m lesa, který je na dohled. Jsou také schopni klouzat bez motoru rovnou směrem do hor nebo do pralesa, i když domů přes celý Krym to nemůžou dotáhnout. Možná by stálo za to naučit je v nouzi zamířit k nejbližšímu vlastnímu letišti a přistát případně na podvozek i bez motoru.
A když je řeč o lese, bylo by dobré udělat něco, aby byl les vidět i ze strany. V přízemním letu prostě není vidět. I když někam jedu s jeepem, musím jen a jen po cestě, protože les prostě neuvidím dokud jeep neexploduje. |
|
|
|
marasek |
Přidané 14-04-2012 22:18
|

Rozkoukaný

Příspěvek: 108
Založený: 08.07.08
|
Prosím! Prosím! Ať je konečně z Tempesta vidět pořádně dozadu!!!   |
|
|
|
clone9cz |
Přidané 14-04-2012 22:55
|

Hlavní administrátor

Příspěvek: 5064
Založený: 09.10.05
|
Nevo spad s 4.12 z višně, přejmenováno na 4.13, protože nemá rozum.
|
|
|
|
magot |
Přidané 14-04-2012 23:02
|

Fusioner

Příspěvek: 18191
Založený: 19.06.08
|
TozziFan napsal:
@magot - když se předělávají vlaky, neuvažuje se o úpravě jejich tras při tvorbě trasy? Mám namysli možnost zastavení a znovu rozjetí za určený čas (stejně jako auta/kolony).
Něco takového by tam mělo být, zastavování na zastávce/nádraží a pokračování dál ...
Snad i pokročilejší AI když by vlak narazil na nepřátelskou techniku blízko nebo přímo na kolejích, že by se dal na úprk vzad. Stejně tak u překážek.
To je teprve v fázi nápadů ... |
|
|
|
magot |
Přidané 14-04-2012 23:04
|

Fusioner

Příspěvek: 18191
Založený: 19.06.08
|
Můžeš mi přeposlat tu grafickou studii jak jsi dělal o tomto v nějakém PDF nebo tak přes PM? |
|
|
|
radko1111 |
Přidané 15-04-2012 00:45
|

Uživatel

Příspěvek: 795
Založený: 24.01.12
|
magot napsal:
Mé osobní přání je (po P-61 které oficiálně nebude) pro budoucí rozšíření ILa (ne 4.12) mít létatelný Dornier Do-24 ...
(Tyto dvě podivná letadla byly pro mne vždy stěžejní)
Odpovědi:
---------------------
@Radko
1) Efekty budou kompletně přepracované více k realizmu, už je to v běhu,
prakticky většina efektů ať už jakýchkoliv
2) He-111 skiny - udělej lepší, no problem
3) ano původní 1C vlaky byly kompletně špatně, špatný poměr ku reálnému modelu, jednotlivé modely stěží představovaly nějaký reálný, hnusné 3d modely, hnusné skiny a hlavně vskutku odporný model zničení. Polofunkční zvuky. Pouze efekty pod 4.10 jakš takš udělané v DT.
Vlaky budou kompletně předělány a rozšířeny Osobně na tom dělám.
Staré 1C vlaky budou zcela zrušeny.
4) ??
5) ??
6) Ne
7) Udělej model Do-17 na úrovni pro DT a není problém, jinak nebude.
4-DD je stratka pre destorey nebo li TORPEDOBOREC v podstate tam neni originálny nemecky torpédoborec ten Olegou Rumunsky Co ma len prehodenu vlajku neni v norsku nic moc
5-v 5 mi islo o to ze cumim treba na dogfight a tam tie lietadla maju tie svetelne strely ako NAPR Zero alebo na Emilovi kanony alebo v CLODe tie farebne strely ma stvu sak skuste si zastrielat z I-16 alebo ked po vas striela lietadlovka hotový ohnostroj a trebárs v dogfight tam nevidím zelene a fialove strely z flakou ina kava su japonske lietadlove lode tam je to realnejsie
6- to som prehnal ale vylepsit hlavne americky 12.7 tam to je docela onicom
7- spravily Clod tam je Do-17z tak hadam by mohli mat nieakch ludi co spravia aspon AI ... Ked to je asi posledný známi stroj ktori chyba v Ile na východnom fronte
Upravil/a radko1111 dne 15-04-2012 00:45
|
|
|
|
clone9cz |
Přidané 15-04-2012 02:25
|

Hlavní administrátor

Příspěvek: 5064
Založený: 09.10.05
|
Dobrej nápad 7, koupit od Olega Do-17 a vložit ho jako AI do 1946, aby k němu někdo přidal druhej den kokpit z Ju-88.
|
|
|
|
falkon |
Přidané 15-04-2012 02:40
|

Uživatel

Příspěvek: 1478
Založený: 29.09.05
|
Ja by som si prial moznost ovplyvnovat AI jednotky (pozemne, letecke, namorne) na dogfight serveri POCAS priebehu misie. Prinajmensom moznost jednotke zmenit ("vymenit" ) aktualnu definiciu trasy.
Rovnaky mechanizmus by sa potom dal vyuzit bud pri tvorbe misie definovanim triggerov (cize napr. ked sa hrac objavi v nejakej oblasti, ine jednotky sa napr. daju do pohybu); a jednak by sa dal vyuzit pri explicitnom ovladani diania na serveri napr. cez DeviceLink (co otvara obrovske moznosti pre nastroje 3. stran, ktore by mohli ovladat presuny pozemnych a namornych jednotiek podla diania na server).
Prosim, prosim, smutne koukam...
Upravil/a falkon dne 15-04-2012 02:44
|
|
|
|
310_Pip |
Přidané 15-04-2012 03:01
|

Uživatel

Příspěvek: 1613
Založený: 14.09.09
|
boze to sou zase nesmysly... opravit spojenecky kokpity - aspon aby mely zrcatka, kde maj byt a aby z nich bylo videt (mustang D!, tempest) a trapny Befka aby bouchly kdyz spadnou na zem!

Vous etes des femmes,des esclaves,des chiens.Je crache sur vous!
Hoka hey!
|
|
|
|
cyberolas |
Přidané 15-04-2012 03:14
|

Uživatel

Příspěvek: 560
Založený: 24.04.08
|
Pipe, přiznej se, ty lítáš s Befkem vytuněným ze SASu, co?
Já bych uvítal opravu bugu letiště u Maloarchangelsku na mapě Kursk. Je tam konec dráhy divně zalomenej do kopce a letadla tedy občas vybuchují. Úprava terénu. Děkuji |
|
|
|
magot |
Přidané 15-04-2012 03:54
|

Fusioner

Příspěvek: 18191
Založený: 19.06.08
|
cyberolas napsal:
Pipe, přiznej se, ty lítáš s Befkem vytuněným ze SASu, co? 
Já bych uvítal opravu bugu letiště u Maloarchangelsku na mapě Kursk. Je tam konec dráhy divně zalomenej do kopce a letadla tedy občas vybuchují. Úprava terénu. Děkuji
To není přání ale bug 
Zařadím do do seznamu oprav map ... |
|
|
|
TozziFan |
Přidané 15-04-2012 08:47
|

Uživatel

Příspěvek: 1431
Založený: 05.05.08
|
magot napsal:
TozziFan napsal:
@magot - když se předělávají vlaky, neuvažuje se o úpravě jejich tras při tvorbě trasy? Mám namysli možnost zastavení a znovu rozjetí za určený čas (stejně jako auta/kolony).
Něco takového by tam mělo být, zastavování na zastávce/nádraží a pokračování dál ...
Snad i pokročilejší AI když by vlak narazil na nepřátelskou techniku blízko nebo přímo na kolejích, že by se dal na úprk vzad. Stejně tak u překážek.
To je teprve v fázi nápadů ...
Tak to by bylo pěkné. Dík za info  |
|
|
|
TozziFan |
Přidané 15-04-2012 08:48
|

Uživatel

Příspěvek: 1431
Založený: 05.05.08
|
radko1111 napsal:...5-v 5 mi islo o to ze cumim treba na dogfight a tam tie lietadla maju tie svetelne strely ako NAPR Zero alebo na Emilovi kanony alebo v CLODe tie farebne strely ma stvu sak skuste si zastrielat z I-16 alebo ked po vas striela lietadlovka hotový ohnostroj a trebárs v dogfight tam nevidím zelene a fialove strely z flakou ina kava su japonske lietadlove lode tam je to realnejsie
A netaháš sem Ultr@Pack ? |
|
|
|
radko1111 |
Přidané 15-04-2012 10:51
|

Uživatel

Příspěvek: 795
Založený: 24.01.12
|
ne v UP sa to vobec neopravilo teda aspon v 3.0 neska som sa zavesil za Do-217 a cosi hrozne rozcekali sa pomne snad všetky farby dúhy .... pokial ide o ten Do-17z tak tam spravili copit kluci z SAS .... a teda proc ne ten Do-17z ked sa nasli ludia aj na Do-217 ...... ten IK-3 nebol vobec zbytočnosť je to pekne lietadlo na svoju dobu dobre vyzbrojene us sa tesim ked niekto spravi IK-2
Upravil/a radko1111 dne 15-04-2012 10:53
|
|
|
|
Andre221 |
Přidané 15-04-2012 10:57
|

Nováček

Příspěvek: 11
Založený: 06.04.12
|
Já bych přidal možnost přepínat, ze kterých nádrží se má čerpat palivo.
A nefunguje mi přes rádio zapínat runway lights. |
|
|
|
Lavo |
Přidané 15-04-2012 11:19
|

Rozkoukaný

Příspěvek: 437
Založený: 30.09.05
|
6- to som prehnal ale vylepsit hlavne americky 12.7 tam to je docela onicom
V com je problem , pretoze toto je najlepsia zbran v Ilovy.... |
|
|
|
606_Temp |
Přidané 15-04-2012 12:10
|

Stařešina

Příspěvek: 5502
Založený: 19.08.07
|
0.50cal jsou slušnou zbraní. Jen takříkajíc nemají co ničit. Chladiče glykolu neexistují (v podstatě stačí i jeden zásah na vyřazení protivníka), i ta hydraulika. Ani to moc nezapaluje (viz guncamy amerických letounů, kde jsou vidět fokáče i befka hořící v kořenech křídla. Je to ale spíš problém DM protivníků, než špatnými 0.50
S tím tak trochu i souvisí, že neznám moc guncamů a bojových hlášení, kde by letoun byl desintegrován na součástky. Vesměs to byl požár na palubě, nebo různými způsoby zničený motor, velké poškození ploch a následné vyskočení. Z drtivé většiny zůstal drak letounu vcelku(tedy až do dopadu na zem). Takové to odstřelení ocasu, křídla, obou křídel, uplně všeho bylo jen vyjímečné. Drak samotného letounu by podle mého (což může být samozřejmě jen můj mylný názor) měl být výrazně odolnější.
Výhled z bubletopů.
Nějaké varování při vyšších G.
Bylo by fajn, kdyby befka prodělaly stejný facelifting, jako Focky a Spity. Je to teď takový podivný mišmaš letadel s různymi stupněmi kvality FM.
Upravil/a 606_Temp dne 15-04-2012 12:12
"Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, nezaslouží si ani svobodu ani bezpečnost.“ Benjamin Franklin
|
|
|
|
Matylda |
Přidané 15-04-2012 13:08
|

Rozkoukaný

Příspěvek: 320
Založený: 03.10.11
|
1. Přimlouvám se hlavně za reálnější zvuky, to je od počátku tak trochen katastchófe.
2. Uvítal bych vykreslování objektů na mnohem větší vzádelnost - pro bombry faktor numero uno.
3. Palubní radary, aby vpadly na scénu konečně i mapy pozdních večerních, či brzkých ranních hodin a pročechraly tak hladinu fádních denních akcí. |
|
|