Potvrzuji i kdyz tomu odborne nerozumim. Ale mel jsem podobne problemy, protoze jsem instalaci preskakoval (prece ji mam ne, nejsem vul...). Jsem vul. Po korektni instalaci vseho potize zmizely...
Tandler napsal:
Kupodivu pomůže i snížení graf. detailů a třeba dohlednosti lesa a podobných ptákovin. A po milionté páté. 32-bit OS je schopen adresovat 2 na 32 bytů paměti. To je přesně 4 GB. Počítá se v to i graf. pamět. Takže když máš na kartě 1.5 GB, tak Ti bude systém schopnej adresovat maximálně 2,5 giga systémové RAM. 3 GB switch umožňuje mám pocit adresovat víc paměti pro aplikace a míň pro jádro OS a položko userval snad přesně definuješ velikost, která má být dostupná pro aplikace. To je těch 2560. Není dobry si s tím moc hrát a snažit se tam nastavit vysoky čísla.
Sem zapoměl napsat mám W7 64 bit 8G RAM a GTX 470 zatíženou na 76%
K DirX. Není to instalace samotných Direct X, je to jen dodání potřebných knihoven pro chod programu. Normální věc jako u spousty jiných programů. Pri instalaci na čisté(přeinstalované PC) to bez toho nefunguje. Pokud to instalíš na PC kde už nějaké ty hry člověk má je šance že už tam podobné fičurky jsou a může to fungovat.
K možnosti stažení DEMA. vše potřebné je na stránkách Rise of Flight!!!
Stačí jen číst, je tam jak odkaz na torenty tak klasické FTP uložení. Jen chtít a číst!
Upravil/a 1stCL_Novotny dne 08-03-2012 10:12
K možnosti stažení DEMA. vše potřebné je na stránkách Rise of Flight!!!
Stačí jen číst, je tam jak odkaz na torenty tak klasické FTP uložení. Jen chtít a číst! [/quote]
No to vim,ale já našel jen 1.021b,o 1.023 sem nezavadil,možná tam někde je,dobře schovaná
Tandler napsal:
Kupodivu pomůže i snížení graf. detailů a třeba dohlednosti lesa a podobných ptákovin. A po milionté páté. 32-bit OS je schopen adresovat 2 na 32 bytů paměti. To je přesně 4 GB. Počítá se v to i graf. pamět. Takže když máš na kartě 1.5 GB, tak Ti bude systém schopnej adresovat maximálně 2,5 giga systémové RAM. 3 GB switch umožňuje mám pocit adresovat víc paměti pro aplikace a míň pro jádro OS a položko userval snad přesně definuješ velikost, která má být dostupná pro aplikace. To je těch 2560. Není dobry si s tím moc hrát a snažit se tam nastavit vysoky čísla.
Sem zapoměl napsat mám W7 64 bit 8G RAM a GTX 470 zatíženou na 76%
Já to psal obecně, ne na Tebe. Taky mi to padalo a měl jsem kartu zatíženou na 81%. Snížil jsem dohlednost i grafické detaily a bylo po pádech.
Uvědomte si pánové, že jestli chcete hrát v nejlepších detailech, tak musíte mít pořádny železo. Takže OS 64-bit, nejméně 4GB RAM. Při cenách RAM je lepší hned 8 GB, na GK aspoň 1GB RAM. Až Vám to bude padat na tomto poté, co jste nainstalovali všechno co hra chtěla, tak to sem piště. Jinak je to zbytečná debata.
Já osobně mám WIN XP 32 bit, teď už 3GB Ram a GK Ati Radeon 5770 s 1 GB RAM. Nepoužívám 3 GB switch. I se dvěma gigama RAM mi to po snížení detailů a dohlednosti a hlavně snížení počtu audio kanálů na 32 a snížení audio kvality jelo bez pádů. Troufám si tvrdit, že zvuk tím moc neutrpěl. Mluvím teď o kvalitě ne o počtu kanálů. To nemůžu porovnat.
Abych tu zrekapituloval dění a uvedl některé doplňující údaje.
V první fázi lolkování mi havaroval RoF z většiny na Failed to open texture, E_OUTOFMEMORY. Po stažení detailů dolu již jen na RoF.exe a MSVCR80.dll
313_OTTO napsal:
Clone napiš prosím kolik ti ukazuje % využití paměti v nastavení grafiky? A update ROF jsi provedl???
Nechci se tě dotknout, je to jen pro ouplnost ;)
Krásných 16% procent a RoF stále padal.
Přešel jsem tedy do druhé fáze s nastavením virtuální paměti pro uživateslký režim (nic převratného, pako si už před měsícem přečetlo oficiální fórum) přes
Code
bcdedit.exe /set IncreaseUserVA 2560
z 3GB fyzické a začal testovat s nejnižšími hodnotami od vyputo nahoru a s rozlišením 1280x800 full screen.
Po dvou dnech testování stability on-line (server NEW WINGS - Novice Battleground, newwingstraining.com, Western front 1918, Reims) máme
Full screen: x
Landscape: High
Grass: High
Trees: High
Shadows: Special:med
Reflection: Med
Textures: High
Filters: Bilinear
Forest visibility: Very Far
Shaders quality: Low
Light source: 4
AA: 4x
Landscape mesh quality 100%
Object Visibility:10
Dither vegetation: x
Sounds counts: 64
Sound Quality: Low
a postupně solíme bez jediného selhání. Virtual RAM přesahuje 40% ( z 1.5GB ). Nastavení nVidia default profile.
FPS je ovšem na Core 2 Duo žalostné od 20-40 v závislosti na aktivitě všeho v mapě.
Tak jako tak se tex.log plní řádky a to nejen se skiny letadel, nijak se to ale neprojevuje na pádech, spíš bych hádal, že to bude způsobovat brutální záseky ve fps
Upravil/a clone9cz dne 10-03-2012 17:40
Full screen: x
Landscape: High
Grass: High
Trees: High
Shadows: Common:High
Reflection: Maximum
Textures: High
Filters: Anisotropic x4
Forest visibility: Maximum
Shaders quality: Maximum
Light source: 20
AA: 4x
Landscape mesh quality 100%
Object Visibility:60
Dither vegetation: x
Sounds counts: 128
Sound Quality: High
Při běhu stále nepadá, tentokrát ale pokus o vypnutí způsobil na D3D_DEVICE m_pd3dDivice Out of memory error.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.