Nvidia a conf.ini
|
XXX_Dazz |
Přidané 03-01-2006 19:11
|
Uživatel
Příspěvek: 1411
Založený: 29.09.05
|
Voda furt černá jak but nevíte čím by to mohlo být ??? |
|
|
|
XXX_Dazz |
Přidané 03-01-2006 19:17
|
Uživatel
Příspěvek: 1411
Založený: 29.09.05
|
Tak už jsem na to přišel :yes: ta voda na 2 je úžasná. |
|
|
|
VGR_Ghost |
Přidané 03-01-2006 19:48
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 300
Založený: 29.09.05
|
3IAP_Dazz napsal:
Pánové děkuji
Tímto příspěvkem jste mi vnesli světlo do duše. Už dlohou dobu jsem tušil, že není něco s mou grafikou v Ilovi v pořádku. Nebudu popisovat celé lapálie, které jsem s tím měl a proč tomu tak bylo.
Dnes jsem konečně přestavil HARDWARESHADERS= z 0 na 1 a ocitl se tak v jiném světě.
Díky :yes::yes::yes:
:sm6::sm6::sm6:
Tak už jsem na to přišel ta voda na 2 je úžasná.
A kolik máš teď fps? Popř. jaký máš HW? |
|
|
|
Lala |
Přidané 03-01-2006 20:26
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 174
Založený: 29.09.05
|
3IAP_Dazz napsal:
Tak už jsem na to přišel :yes: ta voda na 2 je úžasná.
Cim to prosimte bylo? Me to dela taky, stale cerna voda.:cry: |
|
|
|
313_OTU_Blc |
Přidané 03-01-2006 20:34
|
Nováček
Příspěvek: 78
Založený: 29.09.05
|
Čím to je, že když změním Water, nebo HardwareShaders , tak po spustení ILa se vše přepíše na staré hodnoty... Jak tomu mám zabránit a dělá Vám to taky ??? :sm19: |
|
|
|
rudidlo |
Přidané 03-01-2006 20:50
|
Diskutující
Příspěvek: 2447
Založený: 29.09.05
|
Takl je to tam pánové, můžete laborovat a zasílat své poznatky.
http://il2.neverm...cke-karty/ |
|
|
|
Alan Grey |
Přidané 03-01-2006 21:02
|
Uživatel
Příspěvek: 894
Založený: 30.09.05
|
rudidlo napsal:
VGR_Ghost napsal:
Možná to mám nějak blbě nastavené. Nemohl by tu někdo prosím popsat co znamenají jednotlivé funkce v záložce video v IL2 setupu? Myslím třeba tohle: multitexture, combine, texture mipmap filtering... Jde mi o to, jestli nemám něco zbytečně zaplé, co mi žere výkon.
Mám rozepsaný článek na toto téma u Opitze, až to budu mít, tak to tam určitě najdeš. (Nejlépe přes RSS)
I já se rád podívám.Nikdy člověk neví co mu může ještě zvýšit FPS .
|
|
|
|
313_OTU_Blc |
Přidané 03-01-2006 21:03
|
Nováček
Příspěvek: 78
Založený: 29.09.05
|
V configu jsou dva údaje a to:
PolygonOffsetFactor=-0.15
PolygonOffsetUnits=-3.0
Potřeboval by jsem znát původní hodoty po instalaci ILa, jelikož sem si je změnil ... díky |
|
|
|
LesniHU |
Přidané 03-01-2006 21:16
|
Stařešina
Příspěvek: 5882
Založený: 30.09.05
|
VGR_Ghost napsal:
Mám 6600GT a poslední dobou se pokouším ladit conf. Jakž takž jsem spokojen, zajímá mě ale tohle:
ForceShaders1x=0
Jak uz tu nekdo psal, bude hra misto shaderu 2.0 pouzivat starsi 1.x. Tenhle switch je imho pro nvidia karty rady FX, ktere neblaze prosluly slabym vykonem v shaderech v2, takze se spousta veci vyplatila delat sloziteji pomoci starsi verze shaderu. Je to ode me sice jen teoreticka uvaha zalozena na znalosti historie grafickych karet, ale muzete ji overit prestavovanim profilu karet v il2setupu a sledovanim, ktere karty tam zapisuji jednicku.
WT_Schmouddle napsal:
*edit ve starých dllkách se PS 3.0 zapínal až s Water=3, v ostatních nastaveních se jelo na 2.0 (proto Ati nejely na water=3) .
To je vcelku rozsireny omyl, ale engine ila nikdy nepouziva PS3.0, a to ani s water=3. |
|
|
|
312_Karl |
Přidané 03-01-2006 21:47
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 337
Založený: 29.09.05
|
Rudidlo dekuji, nektere pojmy v conf.ini mi byly doted zahadou... dik moc. |
|
|
|
WT_Schmouddle |
Přidané 03-01-2006 22:21
|
Uživatel
Příspěvek: 1984
Založený: 02.10.05
|
LesniHU napsal:
WT_Schmouddle napsal:
*edit ve starých dllkách se PS 3.0 zapínal až s Water=3, v ostatních nastaveních se jelo na 2.0 (proto Ati nejely na water=3) .
To je vcelku rozsireny omyl, ale engine ila nikdy nepouziva PS3.0, a to ani s water=3.
Možná že je to rozšířený omyl, ale alespoň já tedy žiju v přesvědčení, že Oleg v ORR sdělil, že Water=3 je pouze pro poslední Nvidie mající PS3 a že ATiny nedisponující touto technologií nelze pro Water=3 použít?
*edit
Originally posted by Oleg_Maddox:
Real 3D waves run only with GF6800 and their new drivers.
These drivers are here:
http://www.nzone.com/object/nzone_downloads_winxp_2k_66.81.html
Notice. They appears only in Perfect settings (inside the sim).
Tohle napsal Oleg v říjnu 2004, kdy GF6800 byl FAKT jediná dostupná karta schopná PS3.0
Upravil/a WT_Schmouddle dne 03-01-2006 22:30
|
|
|
|
rudidlo |
Přidané 03-01-2006 22:22
|
Diskutující
Příspěvek: 2447
Založený: 29.09.05
|
313_OTU_Blc napsal:
V configu jsou dva údaje a to:
PolygonOffsetFactor=-0.15
PolygonOffsetUnits=-3.0
Potřeboval by jsem znát původní hodoty po instalaci ILa, jelikož sem si je změnil ... díky doplním je. |
|
|
|
Alan Grey |
Přidané 03-01-2006 22:34
|
Uživatel
Příspěvek: 894
Založený: 30.09.05
|
I já děkuji. Perfektní práce.
|
|
|
|
rudidlo |
Přidané 03-01-2006 23:01
|
Diskutující
Příspěvek: 2447
Založený: 29.09.05
|
Joooo, to stačí - většinou mi lidi nadávají. Tak s tím přestaňte nebo budu namyšlený
...jsem rád, když vám to k něčemu bude. |
|
|
|
VGR_Ghost |
Přidané 04-01-2006 00:02
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 300
Založený: 29.09.05
|
Tak jsem doladil. Vodu na 2 jsem zavrhnul, protože 35 fps nad vodou je fakt bída. S novými knihovnami je voda 2 sice nádherná, ale docela tmavá a jsou nad ní hůře viditelné letadla. Teď mám sice "ošklivou" vodu 1, ale zas mám běžně při létání tak kolem 55-60 fps. V BD průměr 46.
Edit: Díky moc Rudidlo za link. :sm20: A samozřejmě také autorovi článku.
Upravil/a VGR_Ghost dne 04-01-2006 00:03
|
|
|
|
Wardog |
Přidané 04-01-2006 00:35
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 327
Založený: 30.09.05
|
# TexMipFilter Úroveň mipmaping filtru. Ovlivňuje zobrazení sousedících a překrývajících se textur
* 0 - bilineární - nejrychlejší
* 1 - trilineární - zvyšuje kvalitu zobrazených textur s minimálním dopadem na výkon
* 2 - anisotropické - zvyšuje kvalitu oproti trilineárnímu nastavení, ale snižuje výkon
Nemělo by to být spíš 1 - bilineární ,2. - Trilineární a 3. - anisotropické?
Protože já když dám v setup.exe anisotropické,tak mě to v conf.ini přepíše na 3
Jinak dobrý |
|
|
|
Ucho |
Přidané 04-01-2006 00:38
|
Diskutující
Příspěvek: 2952
Založený: 29.09.05
|
313_OTU_Blc napsal:
Čím to je, že když změním Water, nebo HardwareShaders , tak po spustení ILa se vše přepíše na staré hodnoty... Jak tomu mám zabránit a dělá Vám to taky ??? :sm19:
Nesmíš pak editovat grafiku z ILa. A nebo edituješ conf.ini v jiném adresáři :-)
Žije, žije ve stepi jeden v suché otepi.
Druhý v láptích pod pařezem, třetí v díře mezi bezem.
Ať si jsou, tam kde jsou. Ať sem na nás nelezou.
|
|
|
|
Ucho |
Přidané 04-01-2006 00:55
|
Diskutující
Příspěvek: 2952
Založený: 29.09.05
|
Supr. Mohlo by se to dát do odkazů? Ď.
Žije, žije ve stepi jeden v suché otepi.
Druhý v láptích pod pařezem, třetí v díře mezi bezem.
Ať si jsou, tam kde jsou. Ať sem na nás nelezou.
|
|
|
|
Karaya |
Přidané 04-01-2006 06:37
|
Nováček
Příspěvek: 75
Založený: 14.12.05
|
rudidlo napsal:
Takl je to tam pánové, můžete laborovat a zasílat své poznatky.
[url]http://il2.nevermind.cz/index.php/2006/01/03/detailni-nastaveni-grafick
e-karty/[/url]
Aplikováno !! Vyzkoušeno !! Paradá , super. Opět další zlepšení. :sm12:
" Ten pokrok, kdy se jen zastaví " :sm6:
Upravil/a Karaya dne 04-01-2006 06:45
|
|
|
|
WT_Horrido |
Přidané 04-01-2006 07:52
|
Fusioner
Příspěvek: 10264
Založený: 30.09.05
|
VGR_Ghost napsal:
Mno tak jsem ozkoušel ty nové knihovny. Ty od Horrida neměly žádný účinek (vypadalo to pořád úplně stejně). Ale ty od Alana...
To je zajimave. Ty moje jsou optimalizovane jen pro GeForce, v tech od Alana je pridana optimalizace i pro ATI, nicmene na GeForce by se mely obe knihovny chovat shodne.
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
|
|
|