Namorni cile 4.10+ - torpeda a bomby
|
saldy |
Přidané 07-03-2012 16:51
|

Diskutující

Příspěvek: 3705
Založený: 29.01.09
|
No to jo, chtěl jsem ji porovnat s účinky ostatních bomb, vychází mi že nemá smysl ji brát. |
|
|
|
FK_Stern |
Přidané 07-03-2012 17:17
|

Rozkoukaný

Příspěvek: 167
Založený: 08.10.09
|
Jaký je prosím rozdíl mezi roznětkou námořní a suchozemskou? |
|
|
|
lochness |
Přidané 07-03-2012 18:12
|

Uživatel

Příspěvek: 954
Založený: 19.03.10
|
muj pocit je, ze krom jinych casovych udaju neni rozdil mezi namorni a suchozemskou roznetkou. Rozhodne pokud se chystam utocit na lode, prepinam na namorni roznetku, protoze ma pohodlnejsi casy pro zabkovani.
Saldy, kdyztak jeste dopis, jaky delay exploze jsi mel nastaveny, tj. jestli vybuchovaly uvnitr lodi nebo na povrchu. Podle udaju DT v guide4.11 by to melo mit zasadni vliv.
|
|
|
|
saldy |
Přidané 07-03-2012 19:17
|

Diskutující

Příspěvek: 3705
Založený: 29.01.09
|
Nevim, jak u žabkování, ale u výškových odhozů to přepínání zasadní vliv rozhodně má, pokud to bomba umožňuje. Tedy el. námořní nebo dávám nízký let a zpoždění nastavim na cca 0,3s. Německý bomby velkých ráží nemají možnost žádněho nastavení, ale u lodí je to jedno, bo jsou i tak velmi ničivé, jen ta PC-1600 mi příjde taková celkem k ničemu, třeba patří proti nějakým pozemním cílům. |
|
|
|
lochness |
Přidané 07-03-2012 19:57
|

Uživatel

Příspěvek: 954
Založený: 19.03.10
|
saldy napsal:
... u výškových odhozů to přepínání zasadní vliv rozhodně má, ...
no ja na lode utocim v 95% zabkou a jinak stukou dajvem, takze mi rozdil prisel prave jen v delkach casu odjisteni/exploze. Ale pokud tam je i nejaky jiny rozdil, tak se o nej prosim Saldy podel, nenech se premlouvat Ale pokud jsi mel namysli prave ty casove rozdily, pak souhlasim.
|
|
|
|
DarkTatka |
Přidané 07-03-2012 20:54
|

Uživatel

Příspěvek: 857
Založený: 20.09.10
|
saldy napsal:
Nevim, jak u žabkování, ale u výškových odhozů to přepínání zasadní vliv rozhodně má, pokud to bomba umožňuje. Tedy el. námořní nebo dávám nízký let a zpoždění nastavim na cca 0,3s. Německý bomby velkých ráží nemají možnost žádněho nastavení, ale u lodí je to jedno, bo jsou i tak velmi ničivé, jen ta PC-1600 mi příjde taková celkem k ničemu, třeba patří proti nějakým pozemním cílům.
(Panzersprengbombe Cylindrisch) PC 1600, pruraznost 18cm oceli nebo 2.5 metru betonu. Pouzivana proti obrnenym cilum jako jsou bunkry a lode. Ve hre je ale udajne vcelku k nicemu, takze se ji "nevyplati" pouzivat, doporucuji se Sprengbombe Cylindrisch (SC) varianty.
Mozna ve 4.12 budou bomby revidovany? Pekne prosim s cukrickem navrch? 
http://www.warbir...pc1600.htm
http://www.battle...post153887
A nakonec neco cesky:
http://www.palba....php?t=3698
Upravil/a DarkTatka dne 07-03-2012 20:56
|
|
|
|
saldy |
Přidané 07-03-2012 22:37
|

Diskutující

Příspěvek: 3705
Založený: 29.01.09
|
lochness napsal:
saldy napsal:
... u výškových odhozů to přepínání zasadní vliv rozhodně má, ...
no ja na lode utocim v 95% zabkou a jinak stukou dajvem, takze mi rozdil prisel prave jen v delkach casu odjisteni/exploze. Ale pokud tam je i nejaky jiny rozdil, tak se o nej prosim Saldy podel, nenech se premlouvat  Ale pokud jsi mel namysli prave ty casove rozdily, pak souhlasim.
žabkuješ s bombama jaké ráže, který jsou na to vhodné? Já měl na mysli nastavení bomby aby měla možnost prorazit palubu a explodovat uvnitř lodě, ale to je myslim věc u bombarďáků všeobecně známá. |
|
|
|
lochness |
Přidané 08-03-2012 00:11
|

Uživatel

Příspěvek: 954
Založený: 19.03.10
|
Jo tak to se Saldy bavime o tomtez Ona to sice znama vec mezi bombry je, ale treba si to cte i nekdo, kdo to nevi, takze explicitni uvedeni nic nepokazi.
Co se meho zabkovani tyce - jelikoz litam temer vyhradne na AH, casto si nemuzu moc vybirat, takze vicemene SC500 ci SC250 (co nechal maptvurce pristupne), pripadne japonska 250kg. A jako lahudku zabkuju i s SC1800, protoze takove hovado je skoda hazet z vejsky
Obecne. zabkovat se da s jakoukoliv pumou, vicemene se jejich uzitelnost nelisi od toho, co jsi psal, jen s tim rozdilem, ze podle me maji vetsi ucinnost pod carou ponoru nez primym zasahem paluby (proto tedy vic zabkuju). Aspon je takova ma zkusenost. Navic japonske pumy mi pripadaji ucinnejsi nez SC (250kg pumou jsem potopil nakladni lod temer vzdy , u SC250 snad nikdy - ale mozna je to zpusobene tim, ze japonci dovoluji explozi po kratsim case, tak se treba puma tolik nepotopi - je-li neco takoveho simulovano)
|
|
|
|
radko1111 |
Přidané 08-03-2012 12:20
|

Uživatel

Příspěvek: 795
Založený: 24.01.12
|
s japonskou pumou mozem suhlasit
Ivan Gašparovič o Balkánskych otázkach:
„Srbsko má veľmi výhodnú a peknú polohu pri mori.“
"Republika srbská a Biela Hora je ako Slovensko a Česko. V mnohom sú si podobné."
"Za najvážnejšiu otázku pri stabilizácii regiónu západného balkónu... ehm... balkánu..."
|
|
|
|
lochness |
Přidané 28-03-2012 00:32
|

Uživatel

Příspěvek: 954
Založený: 19.03.10
|
nejaky zkuseny fyzik by mi mohl poradit, jak se vypocita "snos" pum, aby to bylo pouzitelne ve hre? Ja se dopatral jen vzorci, kde nehraje roli velikost pumy, takze vysledek je asi dost nepresny (predpokladam, ze hra simuluje jakysi odpor vzduchu na telesa apod)
Stejne tak se nemuzu dopocitat, jak se musi korigovat uhel zamerovace (manual odhoz) podle toho, v jakem kurzu vuci vetru letim.
|
|
|
|
WT_Pedropan |
Přidané 28-03-2012 10:17
|

Uživatel

Příspěvek: 1006
Založený: 30.09.05
|
Samotna fyzika je ti na houby. Dulezitejsi je vedet, CO A JAK tam z te fyziky je nasimulovane. Jinak se propracujes sice k presnemu vypoctu, ale jeho uziti stejne nepovede k vysledku... |
|
|
|
Hoper |
Přidané 28-03-2012 12:27
|

Fusioner

Příspěvek: 12131
Založený: 29.09.05
|
a proto stále voláme po odpovídajících manuálech
abysme nehledali někde něco na inetu, když to pak tvůrce (a nejen Oleg) může pak mít trošku jinak...
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.
[samurajský pohled na zajetí]

|
|
|
|
WT_Horrido |
Přidané 28-03-2012 12:54
|

Fusioner

Příspěvek: 10264
Založený: 30.09.05
|
Kdo volá? Já nabyl naopak dojmu, že je všechno úplně v pořádku a vše se dozvíš na TS.
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
|
|
|
|
lochness |
Přidané 28-03-2012 12:57
|

Uživatel

Příspěvek: 954
Založený: 19.03.10
|
Pedropane, mas samozrejme pravdu, ale porovnavat hru s vysledky ze spravneho nebo ze spatneho vzorce, to je dost rozdil. Ja v soucasnosti pocitam snos z "navigacniho trojuhelnika" (jmenuje se to tak? ), ale to ocividne neni spravne.
Souhlasim, ze ve vecech jako tyto by mohli DT zverejnovat nejaky vzorec ci navod, jak je je to modelovane ci jak se dopocitat vysledku.
|
|
|
|
Hoper |
Přidané 28-03-2012 12:58
|

Fusioner

Příspěvek: 12131
Založený: 29.09.05
|
Horri, v tomhle se docela mýlíš - o pořádném manuálu volám(e) jak u BoBka, tak i u patchů od DT...
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.
[samurajský pohled na zajetí]

|
|
|
|
WT_Pedropan |
Přidané 28-03-2012 13:53
|

Uživatel

Příspěvek: 1006
Založený: 30.09.05
|
lochness napsal:
Pedropane, mas samozrejme pravdu, ale porovnavat hru s vysledky ze spravneho nebo ze spatneho vzorce, to je dost rozdil. Ja v soucasnosti pocitam snos z "navigacniho trojuhelnika" (jmenuje se to tak?  ), ale to ocividne neni spravne.
Souhlasim, ze ve vecech jako tyto by mohli DT zverejnovat nejaky vzorec ci navod, jak je je to modelovane ci jak se dopocitat vysledku.
No to mas samozrejme pravdu. V zasade jde o vodorovny vrh, korigovany odporem vzduchu. A k vypoctu toho odporu prave potrebujes udaje, ktere jsou na jednotlivych mapach ruzne. Takze abys to opravdu spocital spravne, musis ty udaje bud zmerit (v realu), nebo vedet, jake byly do hry implementovany. A nebo si tam dosadit co te napadne a pak ti stejne vyjde blbost... |
|
|
|
Hoper |
Přidané 28-03-2012 14:15
|

Fusioner

Příspěvek: 12131
Založený: 29.09.05
|
nepsal na tohle téma už někde něco Lesník ??
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.
[samurajský pohled na zajetí]

|
|
|
|
saldy |
Přidané 28-03-2012 14:52
|

Diskutující

Příspěvek: 3705
Založený: 29.01.09
|
Já mám dobrou zkušenost s tím yglomerem, zezačátku jsem to zavrhnul ale pak zvítězila pohodlnost, jako ostatně u mě ve všem. Trefuju se s tim +- stejně jako předtim. |
|
|
|
lochness |
Přidané 28-03-2012 17:00
|

Uživatel

Příspěvek: 954
Založený: 19.03.10
|
ja taky nasel nejakou online verzi uhlopocitadla, ale zda se mi strasne neprehledne, tak jsem si chtel sestavit sve, ktere muzu otevrit na notebooku behem letu. Neco kde se clovek nemusi zdrzovat pul hodiny s klikanim a zmenou jednotek... proste pohodlnejsi
Pedropan - takze kdyby tam nebyl odpor vzduchu, pocitalo by se to jako s=v0*sqrt(2h/g) kde v0 by byla rychlost vetru, a pak bych z toho jen vypocetl uhel, ktery pridam ke skluzu letadla? Pro "odporne" prostredi jsem nasel vzorec (tusim od pana Newtona) vypoctu sily F v zavislosti na C, ro, S... Jestli je to spravny vzorec, stejne nevim, jak z nej odvodit vzdalenost ci uhel.
Tak snad Lesnik vnese trochu svetla
|
|
|
|
LesniHU |
Přidané 29-03-2012 16:10
|

Stařešina

Příspěvek: 6205
Založený: 30.09.05
|
To je nejspis spravny vzorec a pouzijes ho tak, ze v kazdem bode drahy padu bomby bude urcity uhel, gravitacni sila a odpor vzduchu (ten je prave z onoho vzorce). Hra to koneckoncu dela stejne. Urcite z toho potom pujde vyvodit i nejaky finalni vzorec, ktery bude mit vztupy na jedne strane a uhel na druhe, ale nejdriv se to bude muset prohnat nejakym naprosto nechutnym integralem pres krivku. Pokud to nekdo bude schopen odvodit, tak snad nejaky astrofyzik, ti se podobnymi vecmi bavi, ale ono to za to nestoji.
Co potrebujes udelat ty je, ze si sestavis zakladni pripad, treba tabulku bez zapocteni odporu vzduchu, a pak budes letat a hazet a podle zjistenych vysledku modifikujes cisla. To ti vykompenzuje nektere dalsi vlivy (jako treba uhel nabehu za letu v danem letadle v dane vysce a pri dane rychlosti), ale hlavne ukaze, jaky rozptyl se da realisticky dosahnout a tedy jak presnou tabulku vlastne vubec potrebujes. |
|
|