September 28 2024 06:21:26
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 15

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,747
· Nejnovější pilot: carramba66
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2 Sturmovik 1946 (letový bojový simulátor z období druhé světové války) /*PC série*/ » IL-2: 1946 - diskuse
 Vytisknout diskuzi
4.10 patch - G
Pityy
I ja! Moooc se mi to libi super Mrknutí a jak v tom krasne krupne Šklebící se
 
313_123
jj asi pekný

jen ten trim
že to každej druhej používá jako čít sem si zvik

jen u toho spitaV (oproti 4.09 stoupe jako blázen hned po startu)
si ho vytrimuju a koukám jak blázenkdyž při cca 360km/h při lehkém potlačení křídla fuč Smutný

nejsem odborník na G, ale tohle by snad dělat nemělo né Zamračený

edit/ps: jo jen pokud šáhnete do trimu
Upravil/a 313_123 dne 27-12-2010 16:13
 
1stCL_Fucida
No, Spity měly extrémně lehkou výškovku. Rády se jim na rychlosti trhaly jak proudnice, tak docházelo i k poškození struktury letounu. později se to řešilo různým dovažováním kormidel. Jeffrey Quill to detailně popisuje ve své knize o Spitech (byl to za ww2 šéfpilot u Supermarinu).
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
606_Temp
Jenže Jefrey Quill to taky svádí na polní úpravy letek, které si do úložného prosoru cpali kde co a pod. Takže když už se odvoláváš na Qulla, tak by bylo fajn říct i důvody. Hlavně se to týkyli přitažení a ne potlačení.Tovární letouny s tím po vyvýžení problémy neměli.
Rozhodně by se při potlačení pod 400km/h neměl asi rozervat letoun.
Upravil/a 606_Temp dne 27-12-2010 16:54
"Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, nezaslouží si ani svobodu ani bezpečnost.“ Benjamin Franklin
 
http://no606.ic.cz/
1stCL_Fucida
Nechtěl jsem nic zamlčet, já se ve Spitech nijak zvlášť nevyznám. Ale konstrukční potíže tam byly. Nicméně celkově souhlasím, když nevidím důvod, aby při potlačení došlo k zborcení konstrukce. Na to se potlačením dá dosáhnout imho moc malého přetížení, navíc v jeho důsledku (pokud se nemýlím) dojde spíše ke snížení zatížení křídla. Ale tohle by musel okomentovat někdo z Daidalosů.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
313_Santy
Ne konstrukční, ale výrobní potíže (kvalita) a pokud si začnem hrát na tyto simulace, tak se to nevyhne žádné straně. Na draku z pětky je postavená devítka a moc omezení z toho neplynulo, spíš naopak. Mrknutí
Jinak ta nutnost brutálního trimování Spitu trochu klukům z DT, podle mě, ulítla.
 
ringlett
313_Santy napsal:Na draku z pětky je postavená devítka a moc omezení z toho neplynulo, spíš naopak.


Jo ale ten motor je nejen silnější, ale i těžší a na devítkách jsou silnější podélníky trupu, právě kvůli pevnosti trupu a váze motoru
 
1stCL_Fucida
Pokud se nepletu, tak IX nebyla jen Mk.V s jiným motorem (byť se toto tvrzení rádo objevuje téměř všude), ale těch úprav tam bylo přecijen více, například právě třeba hmotové vyvážení výškovky, ale opravte mě, jestli se pletu, nebo jestli to bylo zaváděno už u Mk.V.

Pokud je letadlo postaveno natolik na hraně, že jen rozdíly ve výrobě, resp. umístění palubní výstroje může kriticky ohrozit vlastnosti letounu, pak to nepovažuji za výrobní, ale za konstrukční chybu. Nicméně je to věcí názoru, já sdílím ten Quillův - a sám závod Supermarine si byl vědom, že je to až příliš na hraně, proto další úpravy v průběhu výroby Úsměv

Je vtipné, jak často je vývoj Spitů interpretován jako prakticky bezproblémový a že potíže byly tak max. s hromadnou výrobou eliptických křídel, ale pokud Quill vyloženě hodně nekecal, tak to letadlo trápily problémy stejné, ne-li občas větší, než konkurenci Úsměv
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
606_Temp
První IX byli prakticky identické drakové s V. Ale samozřejmě došlo k vyvažování. To ostatně i u Fw-190D, a není to důvod si myslet, že verze A byla s vyvažováním na hraně. Prostě těžší/delší motor si vyžádal vyvážit letoun. Nic co by mělo být špatným jménem pro letoun.
To letadlo bylo postavo dobře pro to co mělo. A sám Quille nikde nepíše, že by to bylo špatným vyvážením pětek při konstrukci, ale následnými úpravam v poli, které byli provedeny neodborně a kdyby došlo ke konzultaci se Supermarine, tak by k tomu nedošlo. Pak preventivně výškovky vyvážili o něco více.
K pozdějším úpravám ohledně vyvážení bylo ustoupeno hlavně kvůli zvýšení doletu. Přece jen nádrže mají obrovský vliv na vyvážení.
Takže pokud bylo letadlo tak jak mělo být, tak bylo bezproblémové a Quille nic jiného nepíše. Vyvažování probíhalo u všech letounů světa, nejen u spitfiru.

Nějak si nepamatuji, že by měl Spit až tak nějak moc problémů. Co vím, tak zásadním bylo zamrzání zbraní (proto měl spit dlouho problémy se zaváděním dvou 20mm hispan a proto prakticky nedošlo k nasazení 4x 20mm hispano. Ale jinak se nikdy nějaký zásadní problém neobjevil.
"Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, nezaslouží si ani svobodu ani bezpečnost.“ Benjamin Franklin
 
http://no606.ic.cz/
1stCL_Fucida
No, celou tu anabázi s vyvažováním odstartovalo několik hodně ošklivých nehod, část smrtelných, ne?
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
606_Temp
Ano, na těch strojích, které prošli podivnými úpravami během služby. Když pak technici dorazili k jednotkám, tak se nestačili divit. Ale z výroby to špatné nebylo.
"Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, nezaslouží si ani svobodu ani bezpečnost.“ Benjamin Franklin
 
http://no606.ic.cz/
Joe Hallenbeck
Fuci, mam takovy pocit, ze ma Tempik pravdu.
313_FlyBoy
RY-C
 
1stCL_Fucida
Zdroj je moc daleko ode mě, než abych si to ověřil Úsměv Ale stejně si myslím své Mrknutí
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
ringlett
606_Tempik napsal:
Ano, na těch strojích, které prošli podivnými úpravami během služby. Když pak technici dorazili k jednotkám, tak se nestačili divit. Ale z výroby to špatné nebylo.


Ony slabiny se uvedli při zavádění silnějších motorů, proto byli zesilovány podélníky trupu a část potahu křídla. V a IX byli vnímány jako nouzové přestavby. V případě V se jednalo o náhradu II, ale původně je měla nahradit III, jenže nebyla včas hotová, V měla nahradil VIII, taky byla pozdě.

III a VIII byli nové konstrukce na bázi Spitfiru a při jejich konstrukci bylo přímo počítáno s nárůstem hmotnosti a nutnými zesíleními totální rekonstrukcí draku. Nebylo u nich zaznámenán žádný problém se stabilitou ani pevností jako u V a IX (vlnění potahu, nebezpečný průhyb křídla při zatížení a palbě, stabilita v horizontu a podélná).

(XIV byla nouzovou náhradou VIII a IX, pravou náhradou měla být XVIII)
 
313_OTTO
Má pravdu předsedo
 
313_Santy
Ringlette, právě proto, že zásahy do konstrukce draku jsou velice komplikované a rovná se skoro konstrukci nového letadla, což byla vlastně VIII, tak pro první devítky použili pětky se změnou lože motoru. Samozřejmě se stále vylepšovaly, stejně jako BF a FW, ale první devitky pro nedostatek času a rychlé přebudově nejsou odlišné, co se konstrukce draku týče. Mrknutí
 
313_Paegas
313_123 napsal:
jj asi pekný

jen ten trim
že to každej druhej používá jako čít sem si zvik

...no tak, jaké čítování? Trimování je nedílná součást techniky pilotování. Vzhledem k tomu, že už jsi párkrát letěl, tak by jsi to mohl vědět.
313_123 napsal:
jen u toho spitaV (oproti 4.09 stoupe jako blázen hned po startu)
si ho vytrimuju a koukám jak blázenkdyž při cca 360km/h při lehkém potlačení křídla fuč Smutný

nejsem odborník na G, ale tohle by snad dělat nemělo né Zamračený

Souhlasím.

Nestudoval jsem historiji spitů, nic méně změnit vlastnosti ve hře na základě několika neodborných zásahů z pole, zdá se mi býti poněkud nešťastným.
Jinak taky je to trochu schyzofrenní, když spit bez vyvážení málem točí lopingy a přitom nemůžeš potlačit, aby ti nekuckal motor.
A když už to vyvážíš tak si dávat pozor, aby ti náhodou něco neupadlo při potlačení.
V RoFu to chápu, ale tady v ILovi Mrknutí
 
606_Vocko
V průběhu zkušebních letů jsem pravidelně dosahoval 7 nebo 8 g ...

Jakýkoliv posun těžiště za provozu, ať již z kteréhokoliv důvodu, by začal letadlo destabilizovat. Každá ze tří podvariant Mk V dostala podrobné instrukce k zabezpečení toho, aby těžiště zůstalo ve stanoveném rozmezí. Dosažení shody nebylo jednoduchou záležitostí, jelikož instrukce pro zatěžování musely brát v úvahu, zda jisté položky výzbroje či výstroje byly nebo nebyly do konkrétního letadla namontovány - jako například nové automatické odpalovací zařízení signálních nábojů nebo dodatečných kyslíkových láhví umístěných v zadní části trupu. Bohužel, důležitost těchto instrukcí se v perutích nesetkala s příznivým ohlasem a v běném cyklu operačních činnosti takové polkyny spíše nebyly brány na vědomí.

Byl jsem přesvědčen, že to je základ narůstajících strukturálních selhání ve vzdušném prostoru.

Jeffrey Quill

Vočkův výcuc:
Zkušební pilot šel k bojové peruti a byl zděšen, když okusil, v jak nevyvážených spitech se létá. Kvůli velké podélné nestabilitě i zkušení piloti nedopatřením dosahovali vysokých přetížení...
 
Joe Hallenbeck
No jak říkám, dost by mě zajímalo jak a podle čeho nastavovali G limity pro éra. Nejsem sice odborník, ale podle toho co jsem četl došlo při prudkých manévrech za vysokých G spíše ke ztrátě pilotova zraku, než ke ztrátě křídel. K deformaci - pokroucení konstrukce ano, to jsem četl, ale nečetl jsem o tom, že by spit trpěl upadáváním křídel při ostrých manévrech...
Nicméně pokud tomu tak bylo, tak bych se o tomto rád dozvěděl něco bližšího a doplnil si tak svoje znalosti. Úsměv
U Emilů a Fridrichů jsem četl pár zmíněk, že byly problémy ohledně pevnosti draku, za což pár pilotů zaplatilo životem. U Gustavů a Kurfürstů již tyto problémy byly odstraněny.
Nicméně nápad je to hodně dobrý, a díky DT za implementování dalšího prvku, který posouvá simulaci o notný kousek vpřed. Mrknutí

EDIT: tak Očko mi to našel. Takže ke strukturálním selháním docházelo, ale v důsledku špatného vyvážení. Zamračený
Upravil/a Joe Hallenbeck dne 28-12-2010 02:20
313_FlyBoy
RY-C
 
clone9cz
Ohledně náchilnosti k přetížení konstrukce při G manévrech nám chybí podstatná věc, snížená účinnost výškovky a stabilizátoru v turbulenci za křídlem. Otázka tedy zní, jak tuto vlastnost zjednodušit a převést do reality v IL-2, aby se dalo pokračovat v řešení problému s limitama G (o terých jak tu čtu zatím netušíme skoro nic, tedy jen to co jsem naměřil a zprůměroval) krze účinnost ovládacích prvků v kombinaci se silama v řízení.
 
http://www.wwii-illusion.net
Přejít na fórum:
HANÁCKÉ SLET
HANÁCKÉ SLET 14.6.-16.6.
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

27-09-2024 11:19
Pokud ti co zvolím budou plnit svůj program, ať se klidně spojí i s Belzebubem.

26-09-2024 16:00
Kdokoliv bude v koalici s kýmkoliv. Jím nejde o smysl, ale o prachy a to politiky spojuje.

25-09-2024 16:44
Příští volby vyhraje ANO a bude v koalici s ODS. Ostatní strany budou v opozici.

23-09-2024 08:17
Prognostik z tebe už nebude. Úsměv

19-09-2024 19:18
Jelikož se blíží ten čas, tak bych jen skromně řekl: Nacionalisti všech zemí, vyližte si prdel! Šklebící se

13-09-2024 15:43
Kroměříž a Olomouc - Pravděpodobnost 3. povodňového stupně >90%

12-09-2024 16:09
A toto je noční můra Troubek: https://hydro.chm.
..ekt/307354

12-09-2024 16:04
No právě. Zem nesaje. A na Šumavě už staví sněhuláky. https://hydro.chm.
..eq=2505266


12-09-2024 10:36
jojo, voda na děsivý mlýn: https://www.inter.
..
Šklebící se

11-09-2024 21:27
Zítra v 7 to začne. Za 4 dny tu má spadnout víc srážek než za celý rok.

35,683,550 návštěv