|
Catalyst 10.5
|
| 606_Temp |
Přidané 31-05-2010 17:30
|

Stařešina

Příspěvek: 5502
Založený: 19.08.07
|
též mám AA zapnutý
AA6x, temporal AA vypnut, Adaptive zapnut na quality
"Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, nezaslouží si ani svobodu ani bezpečnost.“ Benjamin Franklin
|
| |
|
|
| Vilik |
Přidané 31-05-2010 17:58
|

Uživatel

Příspěvek: 850
Založený: 14.02.10
|
U mě nebliká.
AA 8x
4850
Win7 |
| |
|
|
| CSL1_Talbot |
Přidané 31-05-2010 18:07
|

Uživatel

Příspěvek: 663
Založený: 19.10.08
|
Tak bez AA neblika,so zapnutym AA blika.Asi fakt vada rady 5800. |
| |
|
|
| ZVP Zdenek |
Přidané 03-06-2010 09:47
|

Rozkoukaný

Příspěvek: 369
Založený: 14.04.08
|
Mám 4870, nic mi nebliká, asi to není problém řady 4xxx ale:
Karta se nemá ráda s ilovskými odlesky a osvětlením (viz modré odrazy záblesků výbuchů). Zkusil bych tedy stáhnout Land shading na flat, a totéž na object lightning(přímo ve hře). Odstraní to modré odrazy, odstraní to nepochopitelné trhání obrazu při vysokých fps, úplně mi to odstranilo i naprosto trhané průlety šturmoviků nad cestou v Black death ( přitom měřič ukazoval 50 fps) - možná to i na to vaše blikání pomůže.... jo akorát po tomhle nastavení je v confu vhodné vrátit stíny z5 na dvojku, ať nejsou kostičkované 
uups změna: Landscape lightning mám na excelent, object lighning na flat. Landscape nevadí, object dělá paseku....
Upravil/a ZVP Zdenek dne 03-06-2010 20:10
|
| |
|
|
| Hoper |
Přidané 04-06-2010 12:30
|

Moderátor

Příspěvek: 12131
Založený: 29.09.05
|
tahle úprava by se mohla vyvěsit někam na viditelnější místo, né ?
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.
[samurajský pohled na zajetí]

|
| |
|
|
| ZVP Zdenek |
Přidané 04-06-2010 12:52
|

Rozkoukaný

Příspěvek: 369
Založený: 14.04.08
|
Mohla, ale nejdřív bych počkal na to, až někdo z blikačů vyzkouší jestli už nebliká.... a je třeba pamatovat na to, že co se Ila týče, co jednomu pomůže, druhému to často tu hru pos...e |
| |
|
|
| CSL1_Talbot |
Přidané 04-06-2010 17:56
|

Uživatel

Příspěvek: 663
Založený: 19.10.08
|
Mno Zdenku nepomohlo,furt blika |
| |
|
|
| Tajpan |
Přidané 04-06-2010 18:27
|

Diskutující

Příspěvek: 2928
Založený: 11.10.05
|
Zdenek, hod sem tvoj confi.ini. pre istotu.  |
| |
|
|
| 606_Alllite |
Přidané 04-06-2010 19:43
|

Uživatel

Příspěvek: 589
Založený: 17.02.10
|
me pomohlo a ještě k tomu jsme rozchodil hardwaresharedes
konfig:
TexQual=3
TexMipFilter=2
TexCompress=0
TexFlags.UseDither=1
TexFlags.UseAlpha=0
TexFlags.UseIndex=0
TexFlags.PolygonStipple=1
TexFlags.UseClampedSprites=0
TexFlags.DrawLandByTriangles=1
TexFlags.UseVertexArrays=1
TexFlags.DisableAPIExtensions=0
TexFlags.ARBMultitextureExt=1
TexFlags.TexEnvCombineExt=1
TexFlags.SecondaryColorExt=1
TexFlags.VertexArrayExt=0
TexFlags.ClipHintExt=0
TexFlags.UsePaletteExt=0
TexFlags.TexAnisotropicExt=0
TexFlags.TexCompressARBExt=0
TexFlags.TexEnvCombine4NV=0
TexFlags.TexEnvCombineDot3=0
TexFlags.DepthClampNV=0
TexFlags.SeparateSpecular=0
TexFlags.TextureShaderNV=0
HardwareShaders=1
Shadows=1
Specular=1
SpecularLight=0
DiffuseLight=0
DynamicalLights=0
MeshDetail=2
VisibilityDistance=3
Sky=2
Forest=2
LandShading=2
LandDetails=2
LandGeom=2
TexLarge=1
TexLandQual=2
TexLandLarge=1
VideoSetupId=10
Water=2
Effects=1
ForceShaders1x=0
PolygonOffsetFactor=-0.0625
PolygonOffsetUnits=-1.0
[img]http://sjura.sweb.cz/606_panel_BG-Z-mustang_02_300x60.jpg[/img] is not a valid Image.
|
| |
|
|
| ZVP Zdenek |
Přidané 04-06-2010 20:21
|

Rozkoukaný

Příspěvek: 369
Založený: 14.04.08
|
Ted lítám s tímto confem, nic modře nesvětélkuje, plynulost dokonalá, ale jestli to pomůže od blikání to nevím:
[Render_OpenGL]
TexQual=3
TexMipFilter=2
TexCompress=0
TexFlags.UseDither=1
TexFlags.UseAlpha=0
TexFlags.UseIndex=0
TexFlags.PolygonStipple=1
TexFlags.UseClampedSprites=0
TexFlags.DrawLandByTriangles=1
TexFlags.UseVertexArrays=1
TexFlags.DisableAPIExtensions=0
TexFlags.ARBMultitextureExt=1
TexFlags.TexEnvCombineExt=1
TexFlags.SecondaryColorExt=1
TexFlags.VertexArrayExt=1
TexFlags.ClipHintExt=0
TexFlags.UsePaletteExt=0
TexFlags.TexAnisotropicExt=1
TexFlags.TexCompressARBExt=1
TexFlags.TexEnvCombine4NV=0
TexFlags.TexEnvCombineDot3=1
TexFlags.DepthClampNV=0
TexFlags.SeparateSpecular=1
TexFlags.TextureShaderNV=0
HardwareShaders=1
Shadows=2
Specular=1
SpecularLight=0
DiffuseLight=0
DynamicalLights=0
MeshDetail=2
VisibilityDistance=3
Sky=2
Forest=2
LandShading=2
LandDetails=2
LandGeom=2
TexLarge=1
TexLandQual=3
TexLandLarge=1
VideoSetupId=3
Water=0
Effects=0
ForceShaders1x=0 |
| |
|
|
| 3BAP_Plooskie |
Přidané 18-06-2010 15:21
|

Rozkoukaný

Příspěvek: 334
Založený: 29.09.05
|
Tak nám pánové (popř. i dámy) vyšly nové Catalysty 10.6 ...
Pokud se někdo těšil, že už nebudou blikat kokpity, tak možná že to tak je, ale neměl jsem možnost se o tom přesvědčit, jelikož máme zpět ČTVEREČKY místo písma, takže jsem si s tím ani moc nehrál a hodil jsem tam zpátky "epileptikův sen" 10.5 ... ách jo ...  |
| |
|
|
| Vilik |
Přidané 18-06-2010 16:02
|

Uživatel

Příspěvek: 850
Založený: 14.02.10
|
Celá tahle taškařice ohledně verze 10.6 a ILa spočívá v tom, že inženýři z AMD prostě vrátili zpět změny, který udělali ve verzi 10.5 |
| |
|
|
| repa |
Přidané 18-06-2010 16:02
|

Rozkoukaný

Příspěvek: 325
Založený: 09.07.09
|
3BAP_Plooskie napsal:
Tak nám pánové (popř. i dámy) vyšly nové Catalysty 10.6 ...
Pokud se někdo těšil, že už nebudou blikat kokpity, tak možná že to tak je, ale neměl jsem možnost se o tom přesvědčit, jelikož máme zpět ČTVEREČKY místo písma, takže jsem si s tím ani moc nehrál a hodil jsem tam zpátky "epileptikův sen" 10.5 ... ách jo ...  omg oni něco opraví, aby to další měsíc zase celé podělali?demence |
| |
|
|
| 3BAP_Plooskie |
Přidané 28-07-2010 15:14
|

Rozkoukaný

Příspěvek: 334
Založený: 29.09.05
|
Tak snad konečně dobré zprávy pro fanATIky, kterí se provinili tím, že si koupili 5xxx sérii ...
Jsou venku Catalyst 10.7 - v ILovi žádné kostičky, žádné blikání, žádné problémy ... tedy alespoň po letmém testování (HD5850) ...  |
| |
|
|
| CSL1_Talbot |
Přidané 28-07-2010 15:45
|

Uživatel

Příspěvek: 663
Založený: 19.10.08
|
A funguje ti na 10.7 vertikalna synchronizacia,lebo mne na 5870 nie. |
| |
|
|
| 3BAP_Plooskie |
Přidané 28-07-2010 22:18
|

Rozkoukaný

Příspěvek: 334
Založený: 29.09.05
|
Talbote - tak jsem to zkoušel teď i online a 10.7 šlapou jako hodinky i online, vč. vert.synchronizace ...
Karta:
PowerColor HD585 OC 1GB GDDR5
Nastavení podle CCC:
Vyhlazování: 8x (Edge-detect = vzorky 24x), Anizotrop.filtrování: 8x, Catalyst A.I.: Standadní, Mipmap: kvalita, Svislé obnovení: Vždy zapnuto, Režim vyhlazování: AA s vícenásobným vzorkováním
|
| |
|
|
| 606_Temp |
Přidané 29-07-2010 06:58
|

Stařešina

Příspěvek: 5502
Založený: 19.08.07
|
na jakém OS? XP, Vista, nebo 7?
"Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, nezaslouží si ani svobodu ani bezpečnost.“ Benjamin Franklin
|
| |
|
|
| CSL1_Talbot |
Přidané 29-07-2010 08:19
|

Uživatel

Příspěvek: 663
Založený: 19.10.08
|
Mne nefunguje ani na viste 32 ani na W7 64,ja se na to vyseru. |
| |
|
|
| 3BAP_Plooskie |
Přidané 29-07-2010 10:54
|

Rozkoukaný

Příspěvek: 334
Založený: 29.09.05
|
606_Tempik napsal:
na jakém OS? XP, Vista, nebo 7?
... aha, sorry ... u ILa jsem tradicionalista a provozuju ho na XPP 32-bit ... |
| |
|
|
| Vilik |
Přidané 29-07-2010 11:23
|

Uživatel

Příspěvek: 850
Založený: 14.02.10
|
Mně to jede na win7 64 se 4850 v poho. |
| |
|