Hm, a máte někdo nějaké bojové reporty těch úžasných Ta-152C? Já myslel že se to ani do boje nedostalo a koukám jak tu všichni vědí jak to má a nemá lítat
"Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, nezaslouží si ani svobodu ani bezpečnost.“ Benjamin Franklin
Ne, bylo to přesně takové lenivé letadlo bez akcelerace jako ve hře. Právě pro tuhle vlastnost ho chtělo RLM vyrábět v devíti nových výrobnách + přejít na jeho výrobu ve stávajících výrobnách stodevadesátek.
PS: Pánové, co ho matete patchema, bombsight table a zrychlenym časem, dyť vy ho necháte hádat co má špatně !
Patch byl zmíněn jako řešení problému? Nebyl. Bombsight table jsem uvedl pro názornost a nakopnutí ohledně těch rychlostí, nikoliv jako řešení čehokoliv. Konečně, k těm úchvatným otočkám bylo zmínění zrychlení/zpomalení času při offlinu to nejjednodušší. Takže nemusel hádat, měl tu jedno potenciální řešení. Problém byl, jako vždy jinde, ale nakonec spokojenost, ne.
WT_Horrido napsal:
Ne, bylo to přesně takové lenivé letadlo bez akcelerace jako ve hře. Právě pro tuhle vlastnost ho chtělo RLM vyrábět v devíti nových výrobnách + přejít na jeho výrobu ve stávajících výrobnách stodevadesátek.
Horrido, ale nebyly tyto touhy a myšlenky poněkud staršího data, tedy z doby, než vůbec Ta 152 C prošel nějakými základnějšími testy? Nebylo to v dobách, kdy se tak věřilo, že Ta 152 je vlastně následovník celé rodiny Fw 190 a že ji překoná, ALE v dobách, kdy byl celý projekt Ta 152 C problematický? Prošel vůbec Ta 152 C skutečným testem v Rechlinu? Já vím něco málo o Ta 152 H, ale o Céčku jen úplný minimum.
Chci tím naznačit spíše jestli by v situaci nešlo nalézt podobnou analogii, jako u Me 209, či Me 210..?
S čéčkem se počítalo na tvrdo. Byly už přidělěny i serialy. Siebel v Halle 360001 (a zřejmě i 440001), ATG v Lipsku (920001), Mimetal v Erfurtu (870001 nebo 950001) měli vyprábět C-1/R11 od března 1945. Od května 1945 měl začít vyrábět Roland v Lipsku (790001) a Gotha (720001). A byly určeny další závody už vyrábějicí Fokáče se serialy 710001, 480001 a 380001.
Jako Daimler nebyl schopen sekat DB603LA, Askania EZ42, autopilot nebyl, vyzbroj nebyla a v březnu začali u Fokáču překopávat kompletně palivový systém protože to byla v určitých letových režimech nestabilní mrcha, ale spojenci našli kusy počateční serie u Siebela a u ATG, takže to už začínali tlačit...
Navíc je to nejkrásnější Fokáč, to by byl hřích to nevyrábět
Upravil/a WT_Horrido dne 10-05-2010 21:15
Číst podrobnou monografii o historii Me 210, je jako číst Hlavu 22, nebo Jak jsem vyhrál válku..., jedním slovem fraška. Ani se nechce věřit, že se to celé odehrálo v precizním nacistickém Německu a ne v soudružském komunistickém Sovětském svazu. Důkaz, že každý absolutistický režim je hloupý a přeje hlupákům
Jinak o Ta152 H a C sháním co se dá, protože také nesouhlasím s tím, že to byla nemotorná plečka a porůznu jsem se dočetl, že to byl schopný stroj. Bohužel většina materiálů je k dostání v Němčině a tomu jazyku já nevládnu, ale mám objednanou nějakou monografii v english, tak uvidíme...
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.