September 28 2024 02:29:12
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 22

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,747
· Nejnovější pilot: carramba66
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2 Sturmovik 1946 (letový bojový simulátor z období druhé světové války) /*PC série*/ » IL-2: 1946 - diskuse
 Vytisknout diskuzi
Me-262 rychloměr
Merten
Tak moje osobní top speedy u Dory jsou cca 980 pak se rozpadla ale u P47 jsem se po divu z 12km dopracoval k číslu 1150 nž mě opustilo všechno Šklebící se.

Pro Rychtyga červenej pán evidentně udělal něco špatně VyděšenýŠklebící seŠklebící se.
 
FK_Rychtyg
Panek napsal:
No Ilovská Dora se po dosažení 900kmh IAS rozpadne.

Toto není pravda, poslední dobou se mi několikrát stalo, že jsem s ní těch 900 omylem překročil. Do 920 km/h je to éro ještě v 99% případech naprosto v celku, samozřejmě nesmíš za ní nijak "tahat". Nad tuto rychlost, většinou to nastává již v těch 930-40 skoro vždy prvně ulétne výškovka a hned na to zmizí křídla. Nicméně fakt, že těch 950 km/h lze z této mašinky dostat není nesmysl, viz obrázek níže, který jsem pořídil dnes v QMB jako důkaz. Éro jsem následně vybral a až na pravou výškovku přežilo v celku! Je to řekl bych o štěstí, jsem si téměř jist, že i tenkrát mi za tím Thunderem něco ulétlo, ale v zápalu boje, jelikož to bylo buď a nebo (buď za ním dolu půjdu nebo umřu, jelikož tam bylo ještě několik Spitů a naši nikde), jsem to nijak vážně nezaznamenal.

Btw.Gringo z pohledu realistického, mi příjde že Thunder musí jasně Fw 190D9 ve střemhlavém letu se stejnou vstupní rychlostí překonat a uletět jí. Jde o to, že v ILovi to možná nebude úplně 100% nasimulované... Ten spojenec tenkrát pěkně nadával a nemohu říci, že já nebyl překvapenŠklebící se


Dokumentace:

[img]http://img651.imageshack.us/img651/3041/fw190d9950kmh.jpg[/img] is not a valid Image.
 
Panek
To je hrozný a ruská éra svou maximálku poctivě doržují. Úsměv
 
1stCL_Fucida
Mno..maximální povolená rychlost Fw 190 byla 850 IAS pod 2000 m výšky. Vzhledem k tomu, že tam jistě byla rezerva k rozpadu letounu, tak mi 900+ nepřijde jako žádný úlet. Focke-Wulfy i 109ky ve střemhlavém letu zvládaly hodně.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
clone9cz
FK_Rychtyg napsal:
Když jsme u těch rychlostí, nikdy jsem nad tím pořádně nepřemýšlel, protože mi to přišlo samozřejmé, ale Speedbar v ILovi tedy ukazuje pilotovi IAS, TAS nebo GS? Měl jsem za to, že IAS, jako je tomu v realu na rychloměru každého letounu, ale je to tak i v simulatoru?Úsměv

Mimochodem k tomu Thunderu... před rokem možná o něco déle jsem v Ardenách 44 na AH dohnal někoho z 311té (nejsem si tou letkou 100% jist) při únikovém manévru ve střemhlavém letu s Dorou. Na rychloměru jsem měl tehdy 950 km/h (což už je daleko za maximálkou D9), když jsem ho sundal, spojenec v chatu nadával, jak je možné, že ho Fokáč dohonil při takovém to manévru (přesto, že jsme měli oba naprosto totožnou vstupní rychlost)... Ono to s tou P 47 v IL2 zase tak horké nebudeVyděšený

Světe div se, tandr jde dohnat v dajvu i s befkem, když to zvoře, rychlost prostě není všechno.
 
http://www.wwii-illusion.net
313_Gryzlov
Panek napsal:
To je hrozný a ruská éra svou maximálku poctivě doržují. Úsměv


Možná střílím do vlastních řad, ale u JAK-3 je maximální nepřekročitelná rychlost podle manuálu 650 km/h. Tato hodnota je samozřejmě IAS, což znamená, že u země je to řekněme oněch 650 km/h TAS, ale v 5000 m je to přibližně (podle poměru hustot) 880 km/h TAS (650 km/h IAS). Podle Il-2 compare pro 4.09m je hodnota rozpadu u JAK-3 na 750 km/h.

Nelítal jsem hodně dlouho a tak nevím, při jaké rychlosti se JAK-3 rozpadává ve vyšších výškách. U země mi vydržel 730 km/h, což na jednu stranu neodpovídá, na stranu druhou, možná je to pořád na bezpečné straně, byť v oblasti, která podle výpočtu je ještě bezpečná. Pokud se rozpadne v 5000 m, při rychlosti 730 km/h TAS, pak je to špatně. Pokud se rozpadne při rychlosti 650 km/h IAS, je to a není v pořádku. Záleží na tom, jak veliká rezerva byla uvažována při stanovení dané hodnoty. Podle informací od Čutory, lze uvažovat bezpečnost na 1,1 až 1,2 násobek stanovené hodnoty …


… z toho teoreticky vyplývá, že pokud manuál stanovuje 650 km/h IAS, pak konstrukce by mohla ještě vydržet někde v rozmezí 715 – 780 km/h IAS. U Fw190 při 850 IAS, by to mohlo být 935 – 1020 km/h IAS. Ovšem tam už by do to mohlo vstupovat omezení ze strany Machova čísla. Nevím jaká byla u Fw190 z hlediska aerodynamiky draku dosažitelná maximální rychlost.

Obecně mi přijde, ale mohu se mýlit, že velmi rychlá letadla jsou nadhodnocena a pomalá podhodnocena, ale nemyslím si, že by to byl úmysl, ale spíše "přihnutí" matematického modelu, který je v Ilovi použit.
 
Wardog
Hele to je všechno hezký, ale nikdo jste zatím důkladně neodpověděli na původní otázku.
Tak jak to tedy je s Me 262 a speedbarem? Je to bug v zobrazení rychloměru nebo ne? Mě by to taky docela zajímalo.
Nebo to nikdo po takových letech v IL-2 neví s určitostí?
 
310_Gringo
clone9cz napsal:
Světe div se, tandr jde dohnat v dajvu i s befkem, když to zvoře, rychlost prostě není všechno.


To je jasný,pos*at se dá všechno i placatej šutr.Šklebící se Ale když to nezoře, tak se můžeš s Befkem jen smutně koukat...
Upravil/a 310_Gringo dne 17-02-2010 12:50
 
1stCL_Novotny
Wardog napsal:
Nebo to nikdo po takových letech v IL-2 neví s určitostí?


Mám li být upřímný, poslední dobou nikdo nic s určitostí o IL-2 neví.Mrknutí
 
FK_Rychtyg
Wardog napsal:
Hele to je všechno hezký, ale nikdo jste zatím důkladně neodpověděli na původní otázku.
Tak jak to tedy je s Me 262 a speedbarem? Je to bug v zobrazení rychloměru nebo ne? Mě by to taky docela zajímalo.
Nebo to nikdo po takových letech v IL-2 neví s určitostí?

Mrkni se pls o pár příspěvků zpět, Fučida napsal: Imho je to bugMrknutí
 
Wardog
FK_Rychtyg napsal:
Wardog napsal:
Hele to je všechno hezký, ale nikdo jste zatím důkladně neodpověděli na původní otázku.
Tak jak to tedy je s Me 262 a speedbarem? Je to bug v zobrazení rychloměru nebo ne? Mě by to taky docela zajímalo.
Nebo to nikdo po takových letech v IL-2 neví s určitostí?

Mrkni se pls o pár příspěvků zpět, Fučida napsal: Imho je to bugMrknutí


Celý vlákno jsem samozřejmě četl. Jen jsem chtěl slyšet od někoho, kdo to ví a má to potvrzeno, že : je to bug.
Zatím jsem se dozvěděl že jen Imho Úsměv
Upravil/a Wardog dne 18-02-2010 07:37
 
1stCL_Fucida
V reálný 262 jsem neseděl. No, vlastně seděl, ale neletěl. Reálný manuál reálné Me 262 se o ničem takovémhle nezmiňuje. Ona technicky ani neexistuje jiná "rozumná" rychlost, než TAS, IAS a rychlost vůči povrchu, jejíž zkratku si stále nepamatuji Úsměv. A tohle není ani jedna z nich. Takže dle mého skromného názoru je to opravdu bug Úsměv. Oficiální potvrzení si představuješ nějak takhle? Úsměv

Oleg Maddox napsal:
Ano, zkurvil jsem to..

"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
Wardog
1stCL_Fucida napsal:
V reálný 262 jsem neseděl. No, vlastně seděl, ale neletěl. Reálný manuál reálné Me 262 se o ničem takovémhle nezmiňuje. Ona technicky ani neexistuje jiná "rozumná" rychlost, než TAS, IAS a rychlost vůči povrchu, jejíž zkratku si stále nepamatuji Úsměv. A tohle není ani jedna z nich. Takže dle mého skromného názoru je to opravdu bug Úsměv. Oficiální potvrzení si představuješ nějak takhle? Úsměv

Oleg Maddox napsal:
Ano, zkurvil jsem to..


Spíš jsem čekal, že někdo napíše, že se o tý chybě ví, že už se to na nějakým foru řešilo, nebo něco podobnýho.
Šturm už je tady hezkejch pár let, tak jsem myslel, že už je dostatečně probádanej Úsměv
Já jsem nějakou dobu nelítal. Začal jsem znovu s příchodem 4.09, tak se tak nějak znovu rozkoukávám a tohle mě přišlo dacela zajímavý. Speedbar nepoužívám, tak bych na to asi ani sám nepřišel.

Ale když to říká přímo Oleg, tak tomu už věřím a hotovo Úsměv
Upravil/a Wardog dne 18-02-2010 13:51
 
1stCL_Fucida
Přésně Šklebící se
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
WT_Horrido
Tak ještě jednou tentokrát přímo z manuálu:

The Me 262 instrument does in fact consist of two seperate air speed indicators, the smaller one showing indicated air speed from 100 km/h IAS to 400 km/h IAS, with the needle hitting a peg just above 400 km/h, vanishing behind the black sector on the dial.

The second air speed indicator does actually indicate true air speed as it was equipped with an altitude compensating mechanism. This dial has a range from 400 km/h TAS to 1000 km/h TAS.

aircraft-cockpits.com/ww2german/ASI%20Fl%2022245.jpg

Nemám Sturma nainstalovaného abych se podíval jak to tam funguje...
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
 
torr
To ale furt neodpovídá nic na otázku "co ukazuje speedbar?"ve výšce nad 1,5km.Neboli proč hodnota speedbaru není stejná se žádnou rafičkou nebo také podle čeho se řídit.Prostě nějaká moznost ze speedbaru odpovída nějakému údaji z rychloměru daného letadla,kromě Zer jejich jednotky na rychloměru jsem doposud nerozluštil.

"as it was equipped with an altitude compensating mechanism" - tohle asi bude jádro pudla v ilovy
Upravil/a torr dne 18-02-2010 14:28
 
FK_Rychtyg
1stCL_Fucida napsal:
rychlost vůči povrchu, jejíž zkratku si stále nepamatuji Úsměv

GS odvozeno od anglického Ground Speed.
Mimochodem proč vlastně měla ta Schwalbina indikovanou rychlost IAS pouze do tech 400 km/h jak píse Horrido??Nějak si to nedovedu vysvětlit...
 
1stCL_Fucida
FK_Rychtyg napsal:
1stCL_Fucida napsal:
rychlost vůči povrchu, jejíž zkratku si stále nepamatuji Úsměv

GS odvozeno od anglického Ground Speed.
Mimochodem proč vlastně měla ta Schwalbina indikovanou rychlost IAS pouze do tech 400 km/h jak píse Horrido??Nějak si to nedovedu vysvětlit...


Nemáme pro to ještě nějakou jinou zkratku, než GS? Úsměv

Nejspíše je to kvůli aerodynamickým vlivům spojených s blížícím se Mach 1. To má dopad především na ovladatelnost. Ale s určitostí to říct nedokážu. Výhledově sesmolím článek o Me 262 (hodně výhledově), tak uvidím, co všechno o ní dám dohromady.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
FK_Rychtyg
1stCL_Fucida napsal:
Nemáme pro to ještě nějakou jinou zkratku, než GS? Úsměv
.

Nikdy jsem se žádnou jinou neučil a nepoužil. V dnešním letectví, alespoň v tom dopravním se používá TAS,IAS,GS.

Nejspíše je to kvůli aerodynamickým vlivům spojených s blížícím se Mach 1. To má dopad především na ovladatelnost. Ale s určitostí to říct nedokážu.

Fuči to je právě nesmysl, pokud poletím ve výšce 50 m AGL (nad terénem) rychlostí přes 400 km/h určitě nedosáhnu MachaÚsměv Tam bude buď chyba v tom Horriho manuálu a nebo nějaká hodně velká záludnost... Jinak co já vím, tak odchylky od zákonitosti a jevů, které provázejí letoun nebo letadlo při pomalejších rychlostech letu se začínají význačně projevovat až při rychlostech okolo 550-600 km/h. Samozřejmě, že čím se letadlo nachází výše, dosáhne Machova čísla na nižší rychlosti, teoreticky tedy již na těch 400 km/h, nicméně v mnou zmíněných 50 m, ale i třeba v jednom kilometru se Machovu číslu při rychlosti 400 km/h určitě nijak významně nepřiblížíš...
 
1stCL_PETRAS
Podle převodníku jednotek je při rychlosti 400km/h a tlaku 1013,25hpa ( což je tlak v 0m výšky podle MSA, a teplotě 15°C ) hodnota Machova čísla 0,326 .. Zamračený
 
Přejít na fórum:
HANÁCKÉ SLET
HANÁCKÉ SLET 14.6.-16.6.
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

27-09-2024 11:19
Pokud ti co zvolím budou plnit svůj program, ať se klidně spojí i s Belzebubem.

26-09-2024 16:00
Kdokoliv bude v koalici s kýmkoliv. Jím nejde o smysl, ale o prachy a to politiky spojuje.

25-09-2024 16:44
Příští volby vyhraje ANO a bude v koalici s ODS. Ostatní strany budou v opozici.

23-09-2024 08:17
Prognostik z tebe už nebude. Úsměv

19-09-2024 19:18
Jelikož se blíží ten čas, tak bych jen skromně řekl: Nacionalisti všech zemí, vyližte si prdel! Šklebící se

13-09-2024 15:43
Kroměříž a Olomouc - Pravděpodobnost 3. povodňového stupně >90%

12-09-2024 16:09
A toto je noční můra Troubek: https://hydro.chm.
..ekt/307354

12-09-2024 16:04
No právě. Zem nesaje. A na Šumavě už staví sněhuláky. https://hydro.chm.
..eq=2505266


12-09-2024 10:36
jojo, voda na děsivý mlýn: https://www.inter.
..
Šklebící se

11-09-2024 21:27
Zítra v 7 to začne. Za 4 dny tu má spadnout víc srážek než za celý rok.

35,682,513 návštěv