zkoušel někdo z Čechů už tenhle mód ?
jen jsem to zatím prolít textově, ale "gunšipová" Dakota vypadá hezky :))
a to složitější startování...
:)
kolik lidí by se chytlo na menší specku ? ;)
(Kukulo, kolik vás je na Slovensku ?)
ale bacha - jen to jen PŘEDBĚŽNÝ dotaz :D
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
- ač tam jsou skiny na kdeco, přesto by asi bylo dobré rozhodit axis / allied...
- na offline je docela hloupé to nahazování motoru ve vzduchu. Vrtule jdou celkem OK (než jsem přišel na to, že to automaticky staví při startu MIX na 0% a já mám dát 100% ;) ) ale roury jsou krapet zdlouhavější :(
- při tom jsem ale zjistil, že když Sabru udělám (stále bez motoru :)) ) půlobrat dolů a on se na mne žene na rychlosti, bouchne sám od sebe...
- za to MiGáč květináč vydrží minimálně 1100, obávám se, že jsem tam viděl i 1200 ... A jak pak krásně stoupá... :))
- nevím, jestli to bylo zapnutím "enhanced" režimu zvukovky (v default nastavení šturma) nebo chybou zvuků, ale po opuštění letadla jsem kolem pilota na padáku stále slyšel motor letadla (ale opakuji, že nevím,jestli to nebylo špatným nastavením zvuků)
- ze začátku jsem si furt říkal, proč mi v kabině MiGu tolik fičí...
- ač to do tohodle packu nepatří, ale jedno befko tam mělo rozhozený skin
- ten gunship je úžasnej :)) A jak se s ním pomalu nic netrefí, protože to celým érem tak hodí, že ho to komplet rozhodí :)) Ale ta pastava pro oči, když se zmáčkne spoušť a člověk se dívá na tu spoušť na zemi. Škoda, že tam nefunguje "mýcení" lesů :)))
- hezká barva puštěného paliva :)
- pilot dýchá do masky a při vybírání sešupu při větších G pěkně funí :)
- to zapínání zbraní a zaměřovače je fajn, obzvlášť ty zbraně potěší, když člověk mačká spoušť na cíli jak na talíři a ono furt nic :DD
- super jsou skiny "mediků"... ;))
zatím jsem si jen tak poletoval, ale tenhle balík se mi líbí a myslím, že ho nenechám jen tak spát :)
ještě se naučit ty vyhazovat světlice...
[img]http://www.ac-119gunships.com/images/spooky/ac47.JPG[/img] is not a valid Image.
Upravil/a Hoper dne 29-11-2010 21:59
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
No AIcka maju nake medzery v spravani. Riesia to, ale myslim ze to nie je az take podstatne vzhladom na to ze sa asi chceme viac vyblaznit onljan ako offlajn. Ale ano, AI Sable si rady buchnu v dajve
Nahadzovanie motora rur v QMB je trocha otravne, ale je to dobry trening na situaciu ked Ti zdochne motor pocas letu, to potom len spravis naucene ukony a si v suchu. O kokpitoch Migu-15 a F-86 som uz hovoril, to treba zazit.
Mne sa paci palubna "stranka" Korea modu: Panther, Sea Fury, Corsairy (tie obzvlast), Skyraidery, to je pomerne slusny potencial pre palubne operacie a bitevne akcie. Do buducna je aspon teoreticky mozne pocitat so Seafirom 47 (toho robia v Aviator mod teame).
Vzhladom na to ze Aviator mod team a Histomod team maju medzi sebou dohodu co sa tyka copyrightu a pouzivania/upravovania modelov strojov je velmi pravdepodobne ze sa v buducnosti dockame Migu-15SB, Migu-17PF/PFU od Aviatorov s Freddyho kokpitmi. To len tak na okraj. Spominane Migy potesia srdce kazdeho fanusika nasho ci sovietskeho povojnoveho letectva.
Dnes som mal moznost byt pri dvoch premierach Korea packu u dvoch pajlotov a je to vzdy zazitok pocut ako sa spolocne trapime pri nahadzovani motora alebo rolovani Migu-15
Inak Corsairy sa mi pri pristavani javia stabilnejsie ako v predchadzajucej verzii. Pristavanie na escortne carriery je sice stale adrenalin, ale furt to bavi jak hovado
Upravil/a Anonymní uživatel dne 29-11-2010 23:15
Ziadny link kde by si to vsetko stiahol spakovane do jedneho balicka nie je.
Ale tunaka je readme subor a na jeho poslednej strane je 9 linkov na stiahnutie:
http://www.mediafire.com/?uhz75wi9ex9opwu
To som uz rozpisoval na nasom fore. Dovod preco ich je tolko je zrejme ten ze je v tom poriadok - lode maju vlastny adresar, lietadla, efekty, zvuky, mapy, zbrane, kokpity, MDS. Uz sa nasli nake bugy a miesto vydavania zaplat prosto reuploadli balicek v ktorom nasli chybu a bolo. Je to praktickejsie ako reuploadovat cely velky balik.
Potom je v tej teme na L13 fore druhy link, ktory umozni stiahnut povojnovu mapu Slovenska. Nie je nutne ju mat nainstalovanu pre chod Korea packu.
Kukulo napsal:
Ziadny link kde by si to vsetko stiahol spakovane do jedneho balicka nie je.
Ale tunaka je readme subor a na jeho poslednej strane je 9 linkov na stiahnutie:
http://www.mediafire.com/?uhz75wi9ex9opwu
To som uz rozpisoval na nasom fore. Dovod preco ich je tolko je zrejme ten ze je v tom poriadok - lode maju vlastny adresar, lietadla, efekty, zvuky, mapy, zbrane, kokpity, MDS. Uz sa nasli nake bugy a miesto vydavania zaplat prosto reuploadli balicek v ktorom nasli chybu a bolo. Je to praktickejsie ako reuploadovat cely velky balik.
Potom je v tej teme na L13 fore druhy link, ktory umozni stiahnut povojnovu mapu Slovenska. Nie je nutne ju mat nainstalovanu pre chod Korea packu.
Takže to stačí napchať do UP-čka, alebo to má komplikovanejšie inštalácie?
"Sláva iba nafúkne vaše ego a hudobník začne veriť aj tomu, že jeho hovno vonia". - (J.J. Cale)
Korea je robena na aktivovanie cez JSGME v UP. Instalcia je velmi jednoducha, ked obsah zip suborov vysypes do adresara jsgme v UP (samozrejme si najprv deaktivujes secky mody ktore mas zapnute v JSGME). Skiny vysypes tam kam patria, nie do JSGME pravda. Ma to jedinu nevyhodu a to ze aktivovanie cez JSGME trva relativne dlho.
Skusenejsi uzivatelia modov mozu Koreu instalovat cez adresar MODS a tym dramaticky skratia cas aktivacie Koreje (radovo na par sekund).
Kukulo napsal:
Korea je robena na aktivovanie cez JSGME v UP. Instalcia je velmi jednoducha, ked obsah zip suborov vysypes do adresara jsgme v UP (samozrejme si najprv deaktivujes secky mody ktore mas zapnute v JSGME). Skiny vysypes tam kam patria, nie do JSGME pravda. Ma to jedinu nevyhodu a to ze aktivovanie cez JSGME trva relativne dlho.
Skusenejsi uzivatelia modov mozu Koreu instalovat cez adresar MODS a tym dramaticky skratia cas aktivacie Koreje (radovo na par sekund).
Super, to s tým časom mi nevadí, veď sa aj hovorí: "Na dobré veci sa oplatí počkať." A ďakujem.
"Sláva iba nafúkne vaše ego a hudobník začne veriť aj tomu, že jeho hovno vonia". - (J.J. Cale)
V poho. Ked to spojazdnis urcite si Korea mod oblubis Zvlast ked sa preletis po Slovensku
Inak Aviator mod team robi na spominanom Seafirovi 47 a Fireflyovi. Dnes vydali P-51A Mustang, takze je fajn vediet ze prace pokracuju: http://www.aviato...index.html
EDIT: link
Upravil/a Anonymní uživatel dne 02-12-2010 20:05
Freddy a jeho tým Francouzské 335TH skupiny vám rádi prezentují HISTOMOD V3.0, instaluje se na UP2.01. Jakmile vzlétneš s jedním z nových letadel, zkus zapřemýšlet o množství práce, kterou do toho Freddy dal, při navrhování takového modu. 3D, pits, class files, všechny adaptace nových modů byly předělané či vytvořené Freddym.
Díky jemu objevíš nový Korea mod
Co je nového??
- nové efekty
- nové lodě
- nové zvuky
- nova letadla
- nová poškození pro všechna letadla
- nové procedury pro brzdy, hydraulika, forsáž střel, krátery na zemi
- Překreslené a předělané mapy
- složky skinů pro vaše letadla
Tento pak není jen Histomodu a Freddyho vlastní produkce. Jsou tam velké části modů vydaných na Webu. Všechny jsou rozebrány a předělány, aby byly kompatibilní s HISTO.
Nedělej jakékoliv změny, nepřidávej žádný extra mody (jinak je riziko pro přepsání specifického HISTO class-file a tvá hra může havarovat)
Jestli najdeš extra mod, či jestli chceš něco integrovat, prosím zašli nám email, a my se pokusíme začlenit to do dalšího vydání (ne dříve než v dubnu 2011)
JAK POSTUPOVAT:
Před tím než budeš měnit či instalovat některé soubory/složky prosím udělej si zálohu!
Vymaže celou předchozí verzi HISTOPACKu či HISTOMODu.
Deaktivuj všechno mody v JSGME před instalací (mod vyčistí skryté soubory a log file)
Zkopíruj a vlož složky 000_XXXX do JSGMEMODS.
Zkopírujte a vlož složky skinů a pilotů do složky PAINTSCHEME.
To je vše pro instalaci.
Jestli chceš odinstalovat, deaktivuj a vymaž 000_XXXX složky.
Mirror mod v MIG15/17:
On departure I let the mirror “off” in the Mig15/17 pist (?).
Jestli chcete aktivovat zrcadla:
Deaktivuj 000_Korea_cockpits v JSGME.
Najdi v IL2 1946/JSGMEmods/MODS/Histocockpits/3do/cockpit/MiG15
Najdi dvě složky pojmenované MIG_15.him a –MiG_15.him.
Přejmenuj je opačně, to je všechno.
Stejné pro MIG17.
Pro všechny letadla, key pad: zrcadlo on/off je konfigurované tak, aby se rychle objevilo jestli je tvoje letadlo aktivní.
(Nedoporučuji tuto metodu pro MIG, je zde nebezpečí bugů)
Alternativa zaměřovačů:
Můžeš změnit pevný nitkový kříž v těchto letadlech: F86, F80, a F84.
Deaktivujat 000_Korea_cockpit v JSGME.
Najdi v IL2 1946/JSGMEMODS/MODS/HISTOCOCKPITS/3DO/kokpit/F86 (nebo F80 a F84)
Najdi složku nazvanou Reticle.tga a obdobně nazvanou Reticle_alt.tga.
Prohoď pojmenování a to je všechno. Vyberte si tu, která ti vyhovuje, všechny jsou původní.
Jak hrát na korejském nebi?
Lehce, jen aktivuj 000_složky.
NEAKTIVUJ ŽÁDNÝ ZUTI MDS; JEDEN SPECIFICKÝ JE UVNITŘ!
Všechny složky jsou spojené, a možná budeš mít havárii v 70%, jestli zapomeneš aktivovat jednu 000_složku.
Uvnitř je zvláštní knoflík. Všechno zahrne!
Jen aktivuj jeden mod pro TRACKIR (jestli jsi dostal jeden) to je vše!
Následující mody jsou zahrnuty v balíku:
- Zuti (specific one)
- Carrier take-off
- Open trench
- Checkyersix's Infantry + Mortar Mod v 1.0
- Hakenkreuz enabler
- Smaller font
- AA mod fast
-LST 1
-USS Besugo
-PBN Engines
-Carrier crew mod
-Sailor Gunners mod
- Amphibious Assault Ship Pack
-HMS Colossus
-LCM3
-Airfield fuel tank fix
-Parts of PTO pilotsV1
-Effects : šplouchá vody, lodní a vlakový kouř, střední vzdušný dým, střední vzdušné exploze (část), palivová exploze (část), zlepšený napalm, lodní dráha, dráha torpéd, přerušovaná dráha kulky, perfektní mraky, oheň a kouř po srážce letadel, dynamický mod osvětlení, kumulativní lodní poškození, osvětlení letadel.
-Wflyr pack (only parts)
-Specific maps for Korean skies (3BG_KTO winter and summer)
-Perfect map textures obsah
.ini složky:
Statický: malé korekce okolo tuhost některých objektů (vlaky, příkopy, bunkry, a tak dále), zničení těžší a větší.
Lodě: korekce okolo rozsahu a rychlosti střelby na určitých zbraních. Korekce tuhosti, korekce rychlosti.
Techniky: korekce okolo rozsahu a rychlost střelby na určitých dělech a kulometech
Ve složce: 000_Korea/MODS/STD/GUI je několik backgrounds. Můžeš měnit dle libosti. Aktivni backgrounds přejmenuj třeba na "BACKGROUNDX", a vybrané pozadí přejmenuj na "BACKGROUND“ a je to!
To samé můžeš udělat s backgroundem pro misi. Najdeš je v: 000_ Korea/Files/Missions
Deaktivace ZUTI HISTO :
Najdi: 000_Korey/MODS a umístí « - » (pomlčku) před jméno složky, pro znovu-aktivaci odstraň « - ».
! Dávej pozor; můžeš hrát a pařit bez tohoto modu, ale je zde riziko bugů (např. jsi neviditelný pro jiné hráče)
Tiger sound mod není kompatibilní s HISTOMOD! Neaktivuj žádný Uranium či Platinum, zabiješ korejské efekty a tyto mody nejsou kompatibilní se ZUTI MDS Korea.
Namapuj si key pro " speed bar " a vždy, když ho stiskneš, jednotky se změní!
V čisté instalaci UP samostatně otevíráš pumové dveře a stejný klíč bude použit pro zbraňové havarijní vypínače pod HISTO.
Nastav "0" jestli nechceš použít nastavení pro katapult.
Nastav 1, jestli chceš aby AI letadla měla zapnutá světla během noci
Před mapováním kláves, přejmenuj pilota.
Musíš mít dvě různá jména mezi UP a HISTO, vytvoří se dva různé soubory příkazů (HISTO'COMMANDS je odlišný od UP). Podle toho si vyber pilota, jestli poletíš v UP či HISTO.
Mapování klávesnice:
1: Power 0 = Pohotovostní zapalování
2: Power 10 = Zbraně ON/OFF
3: Power 20 = Nitkový kříž zaměřovače
4: Power 30 = Parkovací brzda
5: Power 60 = APU on/off
6: Power 70 = Starter On/off
7: Power 80 = Baterie On/Off
8: Power 90 = Katapult krytu
9: Power 100 = Uvolnění pilotního postroje
10: Engine select 6= Hlavní motor On/Off
Návody k obsluze:
Startování F-86, CA27 motorů
1. Parkovací brzda
2. Externí síťový vypínač – ON
3. Plyn – 0
4. Baterie - ON
5. Hlavní spínač – ON
6. Spínač startéru – ON
7. Plyn – 3% výška nižší než 4000 stop a 9 % výška vyšší než 4000 stop
8. Pustit startér jakmile motor naskočí (15s)
9. Externí síťový vypínač - OFF
10. Nechej běžet naprázdno, dokud se nestabilizují obrátky před zvýšením výkonu…
11. Uvolnit parkovací brzdu
Poznámka: vytvoř si letové příkazy účinnosti pro start motoru.
Pro jiná letadla než F-86, CA27 musíš použít 10% hodnoty plynu podle nadmořské výšky.
Postup pro vrtulové stroje je následující:
1. Parkovací brzda
2. Baterie - ON
3. Hlavní spínač – ON
4. Bohatá směs (je-li dostupná) – plná (100% či 120%)
5. Magneto 1+2
6. Startér
7. Jakmile motor naskočí, pusť startér, nastav směs na 100%
8. Uvolnit parkovací brzdu
Pojíždění a použití brzd
První brzdy pro letadla se hodně zahřívaly a ztrácely účinnost!
Migy mají 7 s. blokovaní brzd při rychlosti větší než 180KM/h a 15 s. pod touto rychlostí. Jestli přesáhneš toto načasování, zničíš brzdy.
UN stíhačky mají 10 s. a 17 s. ze stejného důvodu.
Pokud náhodou vzlétneš s brzdami nebezpečně ohřátými, musíš letět 30 min., aby se ochladily (se všemi letadly)
Migy nemají řízené přední kolo, můžeš "řídit" na zemi pouze s brzdami.
To je stejné u F80!! Pečlivě načasuj brzdy! Pojížděj pomalu a nepoužívej brzdy víc než specifikované časové nastavení. (Např. 14+5+6+14+ …)
Jestli proudový motor vypne při letu, motor spusť znovu:
1. Plyn – 0
2. Baterie
3. Master
4. Pohotovostní zapalování
5. Startér
6. Plyn – 3% výška nižší než 4000 stop a 9 % výška vyšší než 4000 stop
7. Pustit startér a pohotovostní zapalování jakmile motor naskočí…
Příklad startu motoru pro letadla: Plyn 0 a cut Master. Pro vrtulové jedno motorové cut Master či magneto 0, Více motorové AC, vybraný motor, magneto 0...
Porucha hydrauliky:
Pokud jsi zasažen či jestli motor hoří (nezapomeň hasit) motor se zastaví. Máš jen pět minut hydraulického tlaku na MIGu a deset pro UN stíhačky, po této době bude řízení těžší a těžší …
Nitkový kříž:
Ve všech Korea AC je nitkový kříž standardně vypnutý, musíš ho zapnout, a to je možné pokud motor běží. Gyro - mířidla jsou ve stopách a metrech přes rozpětí křídel.
To bude postupně aplikované na veškerý AC hry...
Zbraně ON/OFF:
Nejprve musíš zapnout zbraně ve všech AC, jinak nebudeš schopen střelby.
Všimni si, že v Korea AC nelze zbraně zapnout na zemi, to bude postupně aplikováno všude...
Katapultování:
Katapultování se totálně mění s Korea pakem
Pro proudová letadla, v případě katapultování ze země, nejprve musíš uvolnit pilotův pás, jestli je zavřený kryt odstřelí se před katapultováním pilota
Pro proudová letadla, v případě katapultování za letu, nejprve se katapultuje kryt před katapultováním pilota…
Pro vrtulové, 2 případy:
- katapultuješ se s vašimi zbraněmi, jestli rychlost je menší než 400 km/h
Katapultuj kryt, pak uvolni bezpečnostní pásy a potom zmáčkni originální herní klíč (CTRL-E)
- odstředivé katapultování
Katapultuj kryt, pak uvolni bezpečnostní pásy, pak silně zatlač řídicí páku vpřed
V případě nouzového přistání vypni motor před dopadem nebo se v letadle rozmačkáš. Otevři kryt před havárií a běže ven mimo oblast (chyba V2.0 vyřešena)
Vypnutí motoru:
Pro proudová letadla: Plyn 0 a cut master. Pro vrtulové jednomotorové cut master nebo magneto 0... pro více motorová AC, vybrat motor, magneto 0...
Palba Sidewinder /AA2:
Pro CA27 a F86F model, a pro MIG17.
30 s. před použitím střely musíš nastavit směr střely (stejná klávesa jako brzdy). Jestli omezíš forsáž; znovu musíš 30 s. čekat.
Master On, v cílovém nitkovém kříži distance mezi 900 a 2000 metry. Jako ve skutečnosti, střela je aktivní po 800 m letu pro tvoje bezpečí. Bude explodovat asi okolo jednoho rozpětí křídel před cílem, s distančním zapalovačem. Jako ve skutečnosti, jestli cíl příliš kličkuje, mineš! 10% úspěšnost, nic víc!
Řízené střely jsou vypuštěny raketovým příkazem.
Nechej střelu hledat cíl (první zvuk), uzamkni dálkoměr (druhý zvuk) a palba (stejný příkaz pro obě střely). Centrální modré světlo je rozsvíceno v Sabre pits.
C47 lodní světlice:
Během korejské války lodní světlice byly používány pro osvětlení nepřátelských pozic a vozidel při nočním leteckém útoku.
Toto letadlo je hlavně určené pro AI použití, ačkoli je letuschopné. Jeho jediný náklad je 30 MK. 24 světlice.
Na rozdíl od většiny světlic v letadlech, tyto lodní světlice září jedna po druhé (po 30 sek.).
Můžeš nastavit vícenásobný pozemní útok na cílové body a lodní světlice postupně září nebo dvě na každý bod.
Takto můžeš poskytovat dlouhodobé osvětlování v noci, bez použití více letadel
L5A:
Toto letadlo má tři úrovně dělostřelecké podpory (dává úkoly bateriím). Nasměruj dělostřelecké zaměřování přes levé boční okno tvého letadla - střeli by měli padat do středu "čtverce" utvořeného vzpěrami křídla a výztuhami. Je nejlepší přeletět oblast otočit se a držet cíl "vycentrovaný", pak střeli směřují k cíli.
Tři dělostřelecké ráže: 75mm (rychlopalné, dobré na vozidla), 105mm (střední rychlost střelby, větší poškození, dobré na budovy), a 410mm (soustředěné útoky na bitevní lodě, obrovské škody, ale pomalá palba, dobré pro… cokoli, opravdu!).
Vaše salvy jsou soustředěné do 8 děl hlavní baterie a 1 děla pro zastřelovací palbu. Stiskněte spoušť kulometu - zastřelovací palba a spoušť kanonu - střelba hlavní baterie.
DŮLEŽITÉ: Musíte nastavit kulometnou a kanonovou konvergenci na stejnou hodnotu, nebo zastřelovací palba nebude aspoň trochu totožná s palbou hlavní baterie.
Je to víc pro legraci než autentické - to je přiblížení toho, co se může stát, když přeletí nad bitvou malé letadlo a přímá masivní palebná síla na nepřátelské cíle.
Díky: FLAKITEN pro jeho vynikající L - 5 STINSON a BEOWOLFF za pomoc s testováním.
Šťastné létání!
CY6.
Leťte s námi! Udělejte pokus; my vám dáme kód pro TS, hlavní část skupiny umí mluvit anglický! (S francouzským přízvukem!)
Kukulo napsal:
V poho. Ked to spojazdnis urcite si Korea mod oblubis Zvlast ked sa preletis po Slovensku
Inak Aviator mod team robi na spominanom Seafirovi 47 a Fireflyovi. Dnes vydali P-51A Mustang, takze je fajn vediet ze prace pokracuju: http://www.aviato...index.html
EDIT: link
A tá mapa Slovenska je už v tom zahrnutá, alebo ju treba zvlášť nahodiť? A ešte jedna vec, v adresári (čiže lasicky: C/.../PaintSchemes/) nemám priečinky s tými novými lietadlami, tak tam mám skopírovať tie stiahnuté skiny čo som stiahol?
Upravil/a Bart Simpson dne 03-12-2010 17:12
"Sláva iba nafúkne vaše ego a hudobník začne veriť aj tomu, že jeho hovno vonia". - (J.J. Cale)
@SQF_Jirka186: mmm, neviem co to je za problem. Skus stiahnut znova kokpity a nainstalovat. Viem ze CZS_Raptor mal male FPS ked sadol do Sejbra a skusil zmensit textury toho kokpitu co mu pomohlo. Ak by teda nezabralo stiahnutie kokpitov alebo nepopularne ubratie detailov v nastaveniach grafiky, skus kontaktnut CZS_Raptora cez PM, urcite Ti poradi ako zmensit textury (ono to zas taka brnkacka nie je). Snad to pomoze.
@Bart: mapa Slovakia55 nie je v korea packu zahrnuta. Musis si ju stiahnut a nainstalovat rucne. Link je na fore Letky 13 v uz viackrat spominanej teme (v prvom prispevku. Ak mas Koreu nainstalovanu cez JSGME, je tam navod ako to nahodit. Ak to mas cez adresar MODS najdes tam tiez navod ako instalovat): http://www.letka1...f=2&t=6688
V UP samozrejme chybaju niektore priecinky so skinmi, preto ich tam jednoducho nakopiruj - napr. F4U-4/4B/5/5N UP neobsahuje.
Kukulo napsal:
@SQF_Jirka186: mmm, neviem co to je za problem. Skus stiahnut znova kokpity a nainstalovat. Viem ze CZS_Raptor mal male FPS ked sadol do Sejbra a skusil zmensit textury toho kokpitu co mu pomohlo. Ak by teda nezabralo stiahnutie kokpitov alebo nepopularne ubratie detailov v nastaveniach grafiky, skus kontaktnut CZS_Raptora cez PM, urcite Ti poradi ako zmensit textury (ono to zas taka brnkacka nie je). Snad to pomoze.
@Bart: mapa Slovakia55 nie je v korea packu zahrnuta. Musis si ju stiahnut a nainstalovat rucne. Link je na fore Letky 13 v uz viackrat spominanej teme (v prvom prispevku. Ak mas Koreu nainstalovanu cez JSGME, je tam navod ako to nahodit. Ak to mas cez adresar MODS najdes tam tiez navod ako instalovat): http://www.letka1...f=2&t=6688
V UP samozrejme chybaju niektore priecinky so skinmi, preto ich tam jednoducho nakopiruj - napr. F4U-4/4B/5/5N UP neobsahuje.
Diki za všetko, Korea fičí, len trochu seká ale to bude asi mojim PC, nevadí.
"Sláva iba nafúkne vaše ego a hudobník začne veriť aj tomu, že jeho hovno vonia". - (J.J. Cale)
Kukulo napsal:
@SQF_Jirka186: mmm, neviem co to je za problem. Skus stiahnut znova kokpity a nainstalovat. Viem ze CZS_Raptor mal male FPS ked sadol do Sejbra a skusil zmensit textury toho kokpitu co mu pomohlo. Ak by teda nezabralo stiahnutie kokpitov alebo nepopularne ubratie detailov v nastaveniach grafiky, skus kontaktnut CZS_Raptora cez PM, urcite Ti poradi ako zmensit textury (ono to zas taka brnkacka nie je). Snad to pomoze.
@Bart: mapa Slovakia55 nie je v korea packu zahrnuta. Musis si ju stiahnut a nainstalovat rucne. Link je na fore Letky 13 v uz viackrat spominanej teme (v prvom prispevku. Ak mas Koreu nainstalovanu cez JSGME, je tam navod ako to nahodit. Ak to mas cez adresar MODS najdes tam tiez navod ako instalovat): http://www.letka1...f=2&t=6688
V UP samozrejme chybaju niektore priecinky so skinmi, preto ich tam jednoducho nakopiruj - napr. F4U-4/4B/5/5N UP neobsahuje.
ale mě ro vubec nepustí do hry se sabrem zaseknese to na načítání
SQF_Jirka186: A s jinými letadly se proletíš, nebo jen s tím seabrem ne? A dělají ti to obě verze seabru A i F nebo jen F. Problém je ještě krom kokpitu u pylonů pro řízené střely. Jak sidewinder tak atol. A máš UP 2.01 nebo ještě 2.0 v takovém případě to též nejde a samozřejmě UP řádně apdejtovaná.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.