Co přidat, upravit, vylepšit do Team Daidalos patche 4.1 "WISHLIST"
|
311_Tank |
Přidané 13-11-2009 18:13
|
Uživatel
Příspěvek: 1021
Založený: 01.04.08
|
- Zredukovat trasirky u AAA at jich lze naseka vice
- nastavitelnej dostrel flaku
- at po sobe lode kurva nestrilej AAA zbranema
- rozdelenej ROF pro velky lodni kanony a pro AAA |
|
|
|
SVK_Mechan |
Přidané 14-11-2009 07:42
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 327
Založený: 04.06.06
|
Kocy24 napsal:
3BAP_Rohlos napsal:
Kocy24 napsal:
ZVP_MIKA napsal:
ok, tak B35 a B135
Ať tam rovnou dají celé Československé letectvo před válkou ne?
Esi tam daji B35 a 135, tak uz tam skoro cely CS letectvo bude...
Srry za OT
Ja bych se primlouval hlavne za zvuky. Ty jsou v originalu k zbliti. A mela by to bejt podle me prvni vec na kterou se vrhnout.
Jak skoro celí co třeba bombardéry? Ale ty zvuky bych taky chtěl aspoň trochu realistický
Ahlavně nezapomemenout na bicikl Eska. To fakt v il-2 vedle Avie a Šmolika potřebujem a budem jezdit.
Upravil/a SVK_Mechan dne 14-11-2009 07:43
|
|
|
|
606_hayes |
Přidané 14-11-2009 11:20
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 417
Založený: 18.09.06
|
no ja by som sa priklanal este aj za nejake tie efekty dumy, ohne trasirok, .....ked sa ma z toho vyvalit husty cerny dym tak nech je husty cerny a nie nejaka neurcita siva sediva ciara za lietadlom.... |
|
|
|
Pityy |
Přidané 14-11-2009 19:37
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 246
Založený: 12.02.09
|
a co tkhle p-51 H ? |
|
|
|
czs_scharck |
Přidané 15-11-2009 20:57
|
Uživatel
Příspěvek: 1307
Založený: 05.12.06
|
A co takhle trošku 'oživit mašinfírera' pilota ?
Aby si človek od určité výšky musel růčo nasadit masku, jinak by 'usnul' ? Eroplány se sněhulákem a 'bez' aby tak nemohly až 'do kosmu' . . . nebyl by to taky trochu + k reálu ?
V dalším patchi, cóže ?
Upravil/a czs_scharck dne 16-11-2009 02:58
CSL/I_Scharck <iíi=< 59
|
|
|
|
czs_scharck |
Přidané 16-11-2009 14:16
|
Uživatel
Příspěvek: 1307
Založený: 05.12.06
|
Copak ?
Nikdo další, kdo by po nějakých osmi letech lítání chtěl "živějšího" pilota ?
. . . . . . čekal jsem mexickou vlnu
Upravil/a czs_scharck dne 16-11-2009 14:17
CSL/I_Scharck <iíi=< 59
|
|
|
|
3BAP_Bugs |
Přidané 16-11-2009 14:52
|
Uživatel
Příspěvek: 700
Založený: 19.12.05
|
Keď sme léta blahé paméti mali letieť coopku od majstra Edisona v F4U - ináč super let - Tajná zbraň tak tam bol niekde odkaz na inštruktážny film ohľadne štartovacej a pristávacej procedúry k F4U. Ak by mali byť všetky tie kvedlátka, páčky a gombíky funkčné, na jednej strane by ta akože realističnosť poriadne poskočila a pre hádrkoristov by to zvýšilo hodnotu IL2, ale potom by samotné mapy museli trvať minimálne 3 hodiny nakoľko samotný vzlet by trval možno aj 30 min.
Taktiež tu bola myslím z MS Simu X štartovacia sekvencia pre Bf109, zaujímavé, vzrušujúce a tak na jeden let za večer vhodné.
Ale pár úkonov by sa pridať mohlo. Akurát, že by sme už s čajkou či išačikom do stratosféry nedoleteli. |
|
|
|
Hoper |
Přidané 16-11-2009 22:24
|
Fusioner
Příspěvek: 12091
Založený: 29.09.05
|
kolize
minimálně mezi letadlem a "něčím"
zakladatel tohoto vlákna by mohl v prvním příspěvku vyfiltrovávat rozumné požadavky / přání
tedy pokud ho nezaložil a už na něj se.......
:)))
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.
[samurajský pohled na zajetí]
|
|
|
|
Topper-Czech |
Přidané 17-11-2009 18:00
|
Uživatel
Příspěvek: 879
Založený: 17.05.08
|
Neboj, v dalším patchi se namodelujou místo pozemních objektů opeřenci a to bude srážek |
|
|
|
ringlett |
Přidané 17-11-2009 18:15
|
Diskutující
Příspěvek: 2093
Založený: 23.10.09
|
Topper-Czech napsal:
Neboj, v dalším patchi se namodelujou místo pozemních objektů opeřenci a to bude srážek
jasně na mořské pobřeží racci a blízko měst holuby ...
bude někdo modelovat i sokolníky se sokoli? A bude AI sokolník nebo sokol? A co na to Jan Tleskač? |
|
|
|
doktorkop |
Přidané 18-11-2009 08:11
|
Uživatel
Příspěvek: 732
Založený: 30.09.05
|
...by konečně nebyla životnost bomb a torpéd závislá na životnosti pilota |
|
|
|
jirik |
Přidané 18-11-2009 08:33
|
Uživatel
Příspěvek: 560
Založený: 12.05.08
|
doktorkop napsal:
...by konečně nebyla životnost bomb a torpéd závislá na životnosti pilota
Super postřeh. Je jednou z nejvíce deprimujících věcí. když správně odhodíte torpédo, nebo bomby a před jejich explozí umřete. A loď , či něco jiného si po zásahu vesele vegetuje dál.
Podobně si myslím, že náraz letadla přežije málokterá pozemní jednotka. |
|
|
|
Robo |
Přidané 18-11-2009 09:29
|
Uživatel
Příspěvek: 1836
Založený: 01.10.05
|
Topper-Czech napsal:
No to si piš, že si ještě bude pán něco přát. Minimálně zakomponovat PAT smokemod (v něm upravit způsob volby přepínání kamery) a BombBayDoors mod do ofiko patche. Samozřejmě oba dva mody fungující. K tomu přidat katapult a spokojenost.
Smokemod nie, ale s BBD aj katapultom sa uvazuje. Snad aj prikaz na odhodenie bomb ked hrac vedie formaciu AI bomberov.
Topper-Czech napsal:A konečně doplnit sekci Údaje o vojenské technice
Uvazuje sa o tomto, ale je to kopec prace, daco som uz zacal... mala priorita popri ostatnych projektoch.
310_Gringo napsal:
Milý ježíšku.Přál bych si zesílit účinek půlpalců.Děkujů
Preco? Do tychto veci zasahovat zatial nemozme, pridava sa len novy obsah bez zmien v povodnom kode.
ZVP_MIKA napsal:
no a Velouse taky pripadne Beauforta, Skuu, Battle, Albacore, Sunderlanda, Hampdena, B35 se zatahovacim podvozkem, Maraudera, Marylanda, Do 17 ...no
Daktore si trafil
3BAP_Rohlos napsal:Ja bych se primlouval hlavne za zvuky. Ty jsou v originalu k zbliti. A mela by to bejt podle me prvni vec na kterou se vrhnout.
Bohuzial nie.
606_Tempik napsal:
Já bych chtěl, aby měli britský RAF letadla rychloměry v MPH podle reálné předlohya ne v knotech
Toto je zaujimave, tiez som rozmyslal, preco maju rychlost v knots, ci je na to nejaky specificky dovod... (mozno predvojnove exportne Mk.I Hurricany mali starsie jednotky, Anglicania su divni ), mas nejake blizsie info k tejto problematike?
311_Tank napsal:
- Zredukovat trasirky u AAA at jich lze naseka vice
- nastavitelnej dostrel flaku
- at po sobe lode kurva nestrilej AAA zbranema
- rozdelenej ROF pro velky lodni kanony a pro AAA
Dobre myslienky, opytam sa na to.
CZS_Scharck napsal:
A co takhle trošku 'oživit mašinfírera' pilota ?
Aby si človek od určité výšky musel růčo nasadit masku, jinak by 'usnul' ? Eroplány se sněhulákem a 'bez' aby tak nemohly až 'do kosmu' . . . nebyl by to taky trochu + k reálu ?
V dalším patchi, cóže ?
Nad tymto sa uvazuje, aj s dalsimi vecami zlepsujucimi simulaciu pilota ako zivej hmoty v lietadle... Zatial nie je nic iste, takze viac teraz napisat nemozem.
doktorkop napsal:
...by konečně nebyla životnost bomb a torpéd závislá na životnosti pilota
Ano. |
|
|
|
olda Olde maly |
Přidané 18-11-2009 10:39
|
Diskutující
Příspěvek: 2022
Založený: 22.01.07
|
Nóó, když Robo naznačí, tak se je hned na co těšit a člověku se zlepší nálada. |
|
|
|
3BAP_Bugs |
Přidané 18-11-2009 10:56
|
Uživatel
Příspěvek: 700
Založený: 19.12.05
|
doktorkop napsal:
...by konečně nebyla životnost bomb a torpéd závislá na životnosti pilota
Než všetky ostatné pridané fičúry! Ak chce protivník zabrániť zničeniu cieľa nech to spraví pred odhodom/odpálením. |
|
|
|
ZVP Zdenek |
Přidané 18-11-2009 11:16
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 369
Založený: 14.04.08
|
K těm torpédům - hlídat výšku a rychlost při odhozu, při překročení jednoho či druhého by se torpédo mělo po dopadu rozbít. Myslím si že stačí když torpédo prostě zmizí. Pokud vím, pro odhoz se krom max. výšky a rychlosti sleduje i minimální vzdálenost od cíle /jako že nesmím odhodit moc blízko lodě/ ale nejsem si jistej..... |
|
|
|
Anonymní uživatel |
Přidané 18-11-2009 12:12
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 201
Založený: 05.09.09
|
ZVP Zdenek napsal:
K těm torpédům - hlídat výšku a rychlost při odhozu, při překročení jednoho či druhého by se torpédo mělo po dopadu rozbít. Myslím si že stačí když torpédo prostě zmizí. Pokud vím, pro odhoz se krom max. výšky a rychlosti sleduje i minimální vzdálenost od cíle /jako že nesmím odhodit moc blízko lodě/ ale nejsem si jistej.....
+1 |
|
|
|
olda Olde maly |
Přidané 18-11-2009 13:16
|
Diskutující
Příspěvek: 2022
Založený: 22.01.07
|
ZVP Zdenek napsal:
K těm torpédům - Pokud vím, pro odhoz se krom max. výšky a rychlosti sleduje i minimální vzdálenost od cíle /jako že nesmím odhodit moc blízko lodě/ ale nejsem si jistej.....
JJ. Je dána minimální vzdálenost odhozu od cíle. Aby se stačila aktivovat roznětka. U ponorkových torpéd určitě. A letadla používala upravená námořní. Jak to měly s tou vzdáleností ty, které země z hlavy nevím. To by chtělo dohledat. Pak jde ještě o to, že to torpédo musí narazit pod určitým úhlem, jinak sklouzne a nic se nestane. Nevím, jestli je tohle v Ilovi zohledněno. |
|
|
|
BP_dFrog |
Přidané 18-11-2009 15:12
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 326
Založený: 20.01.08
|
Když už zmiňujete torpéda, uvítal bych možnost zničit odhozené torpédo palbou palubních zbraní nebo japonským stylem kamikaze, jak se občas za války stalo... |
|
|
|
Hoper |
Přidané 18-11-2009 18:48
|
Fusioner
Příspěvek: 12091
Založený: 29.09.05
|
myslím, že zničení torpéda by asi byl hodně velký zásah do kódu
co si tak pamatuju, tak se psalo, že se v iloj zobrazujou jen věci, co jsou nad 0 mnm - čili co je pod hladinou, už je jen v rámci spočítání kdy to "tam" dopluje a jak
ale objekt jako takový už není
(pokud jde ale zničit ponorka, který kouká jen periskop, třebas by šlo zničit i to torpédo....)
ed: mm-mnm
Upravil/a Hoper dne 20-11-2009 17:20
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.
[samurajský pohled na zajetí]
|
|
|