GTX 260 - blikající textury
|
310_cibule |
Přidané 17-09-2009 20:11
|
Fusioner
Příspěvek: 15085
Založený: 29.09.05
|
Máš conf v mejlu
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
|
|
|
|
Kachnahusa |
Přidané 17-09-2009 21:26
|
Nováček
Příspěvek: 28
Založený: 16.09.09
|
Díkes. Určitě vyzkouším. Ještě bych se zeptal - filtrování a vyhlazování máš nastaveno 16x ? |
|
|
|
Kachnahusa |
Přidané 17-09-2009 22:21
|
Nováček
Příspěvek: 28
Založený: 16.09.09
|
Tak mi to nedorazilo. Zkus to poslat na grafojara--seznam.cz |
|
|
|
1stCL_Legi |
Přidané 18-09-2009 06:31
|
Nováček
Příspěvek: 16
Založený: 29.01.09
|
Kachnahusa napsal:
Našel jsem tady něco na toto téma a zdá se, že je několik možností jak na to:
1) Verze ovladače (zkoušet verze směrem dolů)
2) Nastavení ovladače (podle návodu)
3) Upravené knihovny (il2_core.dll, il2_corep4.dll+il2setup.ini)
4) Nastavení conf.ini (PolygonOffsetFactor, PolygonOffsetUnits ...)
5) ATI
6) Odinstalovat a už nikdy nepouštět
Takže kombinací je k mání dost. A včil mudruj
Mě od problikávání textur u GTX 260 pomohl bod 4....ovladače mám poslední vydané.... |
|
|
|
Kachnahusa |
Přidané 18-09-2009 08:27
|
Nováček
Příspěvek: 28
Založený: 16.09.09
|
310_cibule napsal:
Máš conf v mejlu
Tak to dorazilo. Díkes. |
|
|
|
Kachnahusa |
Přidané 18-09-2009 08:29
|
Nováček
Příspěvek: 28
Založený: 16.09.09
|
Legi napsal:
Kachnahusa napsal:
Našel jsem tady něco na toto téma a zdá se, že je několik možností jak na to:
1) Verze ovladače (zkoušet verze směrem dolů)
2) Nastavení ovladače (podle návodu)
3) Upravené knihovny (il2_core.dll, il2_corep4.dll+il2setup.ini)
4) Nastavení conf.ini (PolygonOffsetFactor, PolygonOffsetUnits ...)
5) ATI
6) Odinstalovat a už nikdy nepouštět
Takže kombinací je k mání dost. A včil mudruj
Mě od problikávání textur u GTX 260 pomohl bod 4....ovladače mám poslední vydané....
Přesně jaké hodnoty? PolygonOffsetFactor, PolygonOffsetUnits. |
|
|
|
L382_Conan |
Přidané 18-09-2009 12:35
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 165
Založený: 16.04.08
|
Zkus:
PolygonOffsetFactor=-0,15
PolygonOffsetUnits=-3,0 |
|
|
|
Kachnahusa |
Přidané 24-09-2009 08:59
|
Nováček
Příspěvek: 28
Založený: 16.09.09
|
Po hodinách laborování jsem došel k závěru, že se s tím nedá nic dělat. Měl jsem možnost prohlédnout si Ila na ATI 4870 a objevovaly se tam ty samé blikance. (hlavně u dýmů) Za rady díky. Hrát se to dá Zřejmě se jedná o poslech rostoucí trávy Každopádně jsem si všiml, že nVidia má do dálky zubatý břehy. Dá se toto nějak vychytat? Až přijdu na to jak sem dostat obrázek, hodím ho sem. |
|
|
|
Kachnahusa |
Přidané 24-09-2009 09:16
|
Nováček
Příspěvek: 28
Založený: 16.09.09
|
Tady by to mohlo být vidět: http://leteckapos...3a55f53dd2
Upravil/a Kachnahusa dne 24-09-2009 09:18
|
|
|
|
Patrikhuhu |
Přidané 24-09-2009 09:29
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 277
Založený: 29.09.05
|
Na zubaté břehy u Nvidie pomáhá utilita Nhancer:
http://nhancer.com/
nějakým způsobem zvládá zprovoznění antialiasingu transparentních textur u Ila. Prostě nastavení provedeš přes tuto utilitu a ne přes ovladače. |
|
|
|
Kachnahusa |
Přidané 24-09-2009 13:07
|
Nováček
Příspěvek: 28
Založený: 16.09.09
|
V rychlosti jsem ji vyzkoušel a výsledek se zdá být stejný.
Nedal bys mi sem svoje nastavení? Díky.
Obrázek břehů:
http://j3w.cz/img...
http://j3w.cz/img... |
|
|
|
Kachnahusa |
Přidané 24-09-2009 17:39
|
Nováček
Příspěvek: 28
Založený: 16.09.09
|
Teda vám nevím, ale ATIna má zdá se hezčí obraz
http://j3w.cz/img...ko-ati.jpg
http://j3w.cz/img...nvidia.jpg
Jestli začnu litovat, že jsem si pořídil tak ďábelsky drahou grafárnu od nvidie ... ... tak se na to ...
Upravil/a Kachnahusa dne 24-09-2009 17:39
|
|
|