První číslo označuje Red nebo Blue, druhé číslo je vzdálenost od levého spodního rohu mapy do prava (osy Y), třetí číslo je vzdálenost od téhož po ose X (vzhůru po mapě), čtvrté číslo je úhel natočení, poslední číslo je výška objektu.
Úhel natočení 370.00 stupňů není špatně, asi se to nějak při otáčení objektu nasčítá od výchozí hodnoty a pak tam můžou být takovéto zdánlivé nesmysly. Viděl jsem u některých objektů které jsem umisťoval na mapu i úhly daleko větší. 370.00 by tedy mělo být fakticky 010.00 stupňů.
@Uzin - takže jakýkoliv statický objekt jde umístit do vzduchu úpravou toho static.ini ?
A je to tak, že jeden objekt, např. katedrála sv. Víta, může být na jednom rohu mapy klasicky na zemi a na ve druhém rohu ve vzduchu ? Nebo tou definicí je ten objekt pak na mapě ve vzduchu stále ?
Objekty s různou výškou se musí pokládat za různé objekty. Nejlépe to vyznačit i v jejich jméně.
Jo jasně X, Y ale odkud ? Levý horní roh ?
370.00 stupňů natočení ?
0.0 je výška od terénu ?
Když si nebudeš pamatovat kde začínají souřadnice, mrkni na mapu a tam máš krásně vidět, že A1 je vlevo dole. Případně si do nějakého rohu strčíš jeden (jediný) objekt a pak mrkneš do mis souboru, jestli má souřadnice 0,0 nebo "1000,1000".
Ty stupně natočení jsou horší - 370.0 může být 10, ale klidně i 185, 74, 37, ...
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.