Skiny.
|
Bart Simpson |
Přidané 16-01-2011 20:36
|
Uživatel
Příspěvek: 530
Založený: 23.07.10
|
Normálne 2x kliknem a nič. Žiadna hláška, síce niečo blikne, ale nejde identifikovať čo (ako keby to nebolo kompatibilné s mojou Vistou).
Radšej to nechám tak, aby som to ešte viac nepos...
" Sláva iba nafúkne vaše ego a hudobník začne veriť aj tomu, že jeho hovno vonia". - ( J.J. Cale)
|
|
|
|
606_Smis |
Přidané 16-01-2011 21:53
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 222
Založený: 24.06.09
|
Bart napsal:
Ďakujem.
Len či by ste nemohli povedať v ktorej sekci [] sa to nachádza. Prešiel som to asi 5x a ništ.
A ešte jedna vec. Originál skin píše Bitovú hĺbku 8 a ten konvertovaný má 24, asi aj v tom bude háčik.
Skin musi mat 8bitov inac ti ho ani neukaze... |
|
|
|
lochness |
Přidané 17-01-2011 00:38
|
Uživatel
Příspěvek: 954
Založený: 19.03.10
|
barte, to ze ti neco blikne,pokud poustis bright.exe, to je spravne. melo by se to poustet pres konzolu s dalsima parametrama, tudiz to pri spusteni exace bez parametru nevi, co ma delat a hned se ukonci. Proto jsou (teda mely by byt) vedle exe souboru prilozene nejake *.bat soubory, aby to slo spoustet i primo v oknech.
napis, v cem ty skiny prekreslujes, at vime.
ja treba skin delam v Gimpu, ulozim jako *.tga, skopiruju do slozky brightu a pak prekonvertuju do bmp, spustenim *.bat souboru, ve kterem je toto:
Code bright *.tga -o -bmp
pokud nevis, jak vytvorit *.bat, tak napis PM a doladime to, pripadne si to vygoogli, je to celkem snadno k nalezeni. Nema cenu hned hazet kozlicu do zita, ze? :)
|
|
|
|
Bart Simpson |
Přidané 19-01-2011 20:16
|
Uživatel
Příspěvek: 530
Založený: 23.07.10
|
lochness napsal:
barte, to ze ti neco blikne,pokud poustis bright.exe, to je spravne. melo by se to poustet pres konzolu s dalsima parametrama, tudiz to pri spusteni exace bez parametru nevi, co ma delat a hned se ukonci. Proto jsou (teda mely by byt) vedle exe souboru prilozene nejake *.bat soubory, aby to slo spoustet i primo v oknech.
V priečinku je len 1 .exe, 1 .txt a 1 .8be súbor.
lochness napsal:
napis, v cem ty skiny prekreslujes, at vime.
ja treba skin delam v Gimpu, ulozim jako *.tga, skopiruju do slozky brightu a pak prekonvertuju do bmp, spustenim *.bat souboru, ve kterem je toto:
Code bright *.tga -o -bmp
Podľa potreby, Gimp, Skicár.
lochness napsal:
pokud nevis, jak vytvorit *.bat, tak napis PM a doladime to, pripadne si to vygoogli, je to celkem snadno k nalezeni. Nema cenu hned hazet kozlicu do zita, ze? :)
Keď budem mať viac času, najneskôr cez víkend, tak sa s tým ešte pohrajkám. :)
" Sláva iba nafúkne vaše ego a hudobník začne veriť aj tomu, že jeho hovno vonia". - ( J.J. Cale)
|
|
|
|
Bart Simpson |
Přidané 25-09-2011 16:42
|
Uživatel
Příspěvek: 530
Založený: 23.07.10
|
1. V conf.ini dej Clearcache=0
Len tak zo zvedavosti som chcel týmto spôsobom dostať zo starého UP 2.1 do nového, ale z nejakého dôvodu tam tento riadok nieje.
" Sláva iba nafúkne vaše ego a hudobník začne veriť aj tomu, že jeho hovno vonia". - ( J.J. Cale)
|
|
|
|
Topper-Czech |
Přidané 25-09-2011 17:25
|
Uživatel
Příspěvek: 879
Založený: 17.05.08
|
Ten si tam musíš dopsat sám. Vlatně snad nebyl v conf.ini v žádné instalaci - přidával se kvůli Mat manageru. |
|
|
|
Has |
Přidané 26-09-2011 08:25
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 157
Založený: 01.08.11
|
Taky bych chtěl vyměnit nějaké defaultní skiny, v mém případě je to rumunský Hurricane. Skin už mám, ale nevím co dál. Ve složce Paintschemes/Cache nic není - žádný soubor, prostě je to prázdná složka. Někde na netu jsem se dočetl že by prý něco mělo být i ve složce MODS (v mém případě je to složka #UP#), ale i tam nic takového není, pouze klasické složky STD atd. Měl bych něco nainstalovat, např. nějakou novou složku MODS nebo tak něco?
Upravil/a Has dne 26-09-2011 08:28
|
|
|
|
Topper-Czech |
Přidané 26-09-2011 12:05
|
Uživatel
Příspěvek: 879
Založený: 17.05.08
|
Paintschemes/Cache budeš mít prázdnou (existuje vyjímka), ale tuto složku ke změně skinu nepotřebuješ (slouží k něčemu jinému). V případě UP3 budeš mít práci složitější, protože, na rozdíl od rřívější doby, je všechno zabalené v SFS - zjednodušeně si musíš zjistit přesnou cestu defaultního skinu pro to tvoje konkrétní letadlo a udělat takovou strukturu ve složce MODS (#UP#), a tam umístit nový skin. Taky pozor - onen nový defautní skin není BMP, ale je ve formátu TGA (3 velikosti + jeden jako TGB )
Příklad letního skinu (summer na konci)
"MODS\název tvého letadla\3DO\Plane\název tvého letadla\summer\soubory pro defaultní skiny"
Upravil/a Topper-Czech dne 26-09-2011 12:07
|
|
|
|
Has |
Přidané 26-09-2011 12:48
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 157
Založený: 01.08.11
|
Dík, zkusím to |
|
|
|
Alan Grey |
Přidané 26-09-2011 13:10
|
Uživatel
Příspěvek: 894
Založený: 30.09.05
|
Zkus tohle:
http://www.filefr...INPACK.rar
|
|
|
|
Has |
Přidané 26-09-2011 15:31
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 157
Založený: 01.08.11
|
Link mi bohužel nefunguje, takže nemohu vyzkoušet |
|
|
|
Alan Grey |
Přidané 26-09-2011 18:10
|
Uživatel
Příspěvek: 894
Založený: 30.09.05
|
Jirpilot napsal:
Link mi bohužel nefunguje, takže nemohu vyzkoušet
Tak si to stáhni odtud. Uložil jsem ti to. Snad ti to pomůže
http://www.ulozto...d-v1-3-zip
|
|
|
|
Has |
Přidané 26-09-2011 20:38
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 157
Založený: 01.08.11
|
Mockrát děkuju, skin sem tam dostal. Ale objevily se dva problémy: 1.skin je na všechny země, já bych potřeboval aby byl funkční pouze když v QMB zvolím jako zemi Rumunsko, jinak bych tam chtěl mít pořád ten původní. 2.skla nejdou z venkovního pohledu vidět, je to jako by někdo místo nich dal kus plechu. |
|
|
|
Stoupa |
Přidané 26-09-2011 21:18
|
Uživatel
Příspěvek: 709
Založený: 18.06.09
|
ad 2.Protože nemáš v *.TGA resp. *.TGB alfa vrstvu. Použí tu co byla v defaultu. ad 1. to by se musel přiřadit skin v javě.
Upravil/a Stoupa dne 26-09-2011 21:23
|
|
|
|
Has |
Přidané 26-09-2011 22:11
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 157
Založený: 01.08.11
|
A kde mám alfa vrstvu vzít? Nevím jak se dostat k původnímu defaultu. PS: Velmi fandím tvojí Avii na které pracuješ pokud vím už přes půl roku, moc se těším až bude jako finální model vydaná. |
|
|
|
Topper-Czech |
Přidané 27-09-2011 00:28
|
Uživatel
Příspěvek: 879
Založený: 17.05.08
|
Nevím jak se dostat k původnímu defaultu > V případě UP3 budeš mít práci složitější, protože, na rozdíl od rřívější doby, je všechno zabalené v SFS > hledání "SFS" > vlákno Návody - Dle Tvého návodu jsem pochopil jak otevřít .SFS soubor. DÍKY! > prohledání odkazů v prvním příspěvku > Úprava kokpitů > 2. Jak dostat kokpit ze hry > SFS extractor. > http://www.filefr...beta12.7z/ Pak už jen editor Gimp anebo Photoshop a přehodit alfa kanál. |
|
|
|
Topper-Czech |
Přidané 27-09-2011 01:31
|
Uživatel
Příspěvek: 879
Založený: 17.05.08
|
Stoupův čerstvý návod na pohrání si s alfou - http://www.uloz.t...d-alfa-rar |
|
|
|
Has |
Přidané 27-09-2011 18:34
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 157
Založený: 01.08.11
|
Návod vyzkouším, mockrát za něj děkuju jak autorovi, tak i tobě Topper-Czechu. |
|
|
|
radko1111 |
Přidané 31-03-2012 17:41
|
Uživatel
Příspěvek: 795
Založený: 24.01.12
|
mam tu skiny pre nemeckých pilotou http://downloads....ackage/135
Ivan Gašparovič o Balkánskych otázkach:
„Srbsko má veľmi výhodnú a peknú polohu pri mori.“
"Republika srbská a Biela Hora je ako Slovensko a Česko. V mnohom sú si podobné."
"Za najvážnejšiu otázku pri stabilizácii regiónu západného balkónu... ehm... balkánu..."
|
|
|
|
radko1111 |
Přidané 10-06-2012 16:51
|
Uživatel
Příspěvek: 795
Založený: 24.01.12
|
OMG neuveritelné skiny pre D-520 ktorý este neni vonku http://www.zargos...&ARMY=AAFR
Ivan Gašparovič o Balkánskych otázkach:
„Srbsko má veľmi výhodnú a peknú polohu pri mori.“
"Republika srbská a Biela Hora je ako Slovensko a Česko. V mnohom sú si podobné."
"Za najvážnejšiu otázku pri stabilizácii regiónu západného balkónu... ehm... balkánu..."
|
|
|