nVidia Transparency AntiAliasing a dalsi radosti...
|
310_Podrs |
Přidané 11-03-2009 19:06
|
Uživatel
Příspěvek: 1572
Založený: 07.06.06
|
Budiz, kdyz si toho ILa chcete rozvrtat tak TADY jsou...
Je tam nekolik verzi knihoven, kazdy archiv jedna verze...ty dva DLL soubory nakopirovat do korenoveho adresare ILa (tam kde je treba i soubor conf.ini, prepise to ty puvodni soubory, takze si je predtim zazalohujte) a je to...
EDIT: Je mozne ze to nejsou uplne nejnovejsi knihovny, je to uz dyl co jsem to shanel...
Upravil/a 310_Podrs dne 11-03-2009 19:07
|
|
|
|
WT_Flan |
Přidané 12-03-2009 15:33
|
Uživatel
Příspěvek: 1824
Založený: 30.09.05
|
Tady je forum zalepeny screenama z nVidii, ale kde jsou ty vsechny ty carokrasne obrazky z ATIn ?
Mohl by uz pro zajimavost nejaky majitel ATI vytipnout ten samy screen z 1.vteriny BlackDeath v te same poloze ?
|
|
|
|
Paulus |
Přidané 12-03-2009 17:49
|
Diskutující
Příspěvek: 2291
Založený: 26.03.08
|
022708_core_dll.txt
1)Zvýšené vyhlazení říčních břehů a bílých čepic (pěny) na vlnách.
vyhlazení pěny pracuje jen pro karty nVidia v režimu vody=2.
Nebude pracovat u karet ATI kvůli problémům ATI drivery.
2)Letecké základny a dalších objekty blikájí.
Zjistili jsme, že zapnutím Antialiasingu se to velmi zredukuje.
Testováno při 4xAA
3) Opravený režim anizotropie pro objekty.
Nyní bude úroveň anizotropie pro objekty nižší. Doporučujeme zapnout aniso v il2config.ini,
nebo nastavit TexMipFilter=3
2_409beta_dlls.zip
Změny ve srovnání s 4.09b core
Pokusili jsme se zredukovat zamrzání
- Výpočet mlhy byl přesunutý z CPU do GPU (pro silné GPU a slabé CPU) Poznámka: Zde se může objevit chyba. Pokud si všimnete jasně červené probleskování, prosím zaznamenejte stopu.
- Pro řadu nVidia 8800 přidělená paměť pro texturu vody byla snížena na 16MB bez ztráty kvality.
- A byla objevená chyba ve water=3, režim water=4 poskytuje vodu rychlejší
- Zvýšené vyhlazení geometrie vody na povrchu (pod 15m nadmořské výšky)
- Opravena stará chyba kde různorodé textury by mohl být nahrazeny texturou země (sluneční odraz na vodě by mohl zežloutnout)
- LandGeom=3 mód byl optimalizován – zmenšená potřeba paměti (o 25% méně)
- Zlepšené filtrování textur v dálkách – redukováno "chvění" textur podél řeky.
- Odstraněny stromy, které rostly ven z vody na nových mapách.
Uvítal bych zkusit nový DLL na různých režimech, dokonalých a nedokonalých módech, water=0,1,2,3,4 a ForceShaders 1x=0,1; LandGeom=2,3.
O co je rychlejší aktuální verze DLL v porovnání s 4.09b?
Také, jestli uvidíte modré body na letadle z externí kamery (screenshoty na fórech), prosím pošlete mě ntrk soubor a váš conf.ini
Instalace DLL's.
V hlavním IL2 složce -
Přejmenujte aktuální il2_corep4.dll
Přejmenujte aktuální il2_core.dll
Rozevřete nový DLLs IL2 Main složky.
2_core_dll_090208.rar
Opravená barva lesa a snížen kontrast na jeho okraji.
Opravená (komplexnější) linka vody na břehu řek a na pobřeží.
Nastavení Anizotropního filtrování v IL2 sníženo na menší úroveň anizotropie.
Pokusili jsme se snížit blikající zrcadlení vody na nastavení =2
Téměř úplně přepsaný render země v shaders 2.0. ATI kartách by se měl zvýšit výkon.
Změněn režim filtrování na okraji lesa pro redukci blikání. Možná mírná FPS ztráta v blízkosti lesa.
core_dlls_021508.rar
Nová verze, 15. 02. 08
1) Opravená chyba s mlhou rovnoběžně blízko u země v nízké poloze – modré trojúhelníky.
2) Zlepšené vyhlazení říčních břehů a pracuje pouze v landGeom=3
Stejné možnosti jsou dostupné na mořském pobřeží, rád bych znal váš názor, zda to je potřebné nebo ne anebo by se to mělo udělaný jinak.
3) Mám velkou prosbu, kdo vlastní ATI karty, podívejte se prosím podrobně na chyby (jsou - li nějaké)
Zpětné informace, například stopy, conf.ini, screenshots je velmi uvítám!! Pošlete na pf@1c.ru |
|
|
|
Rufu |
Přidané 12-03-2009 19:40
|
Uživatel
Příspěvek: 1348
Založený: 30.09.05
|
WT_Flan napsal:
Tady je forum zalepeny screenama z nVidii, ale kde jsou ty vsechny ty carokrasne obrazky z ATIn ?
Mohl by uz pro zajimavost nejaky majitel ATI vytipnout ten samy screen z 1.vteriny BlackDeath v te same poloze ? A to chceš taky taakhle zmenšený?Nevím proč si myslíš že je to nějak odlišné?
[img]http://image.volne.eu/pictures/6141404_black.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]http://image.volne.eu/pictures/8182292_ki61.jpg[/img] is not a valid Image.
Upravil/a Rufu dne 12-03-2009 20:31
|
|
|
|
LesniHU |
Přidané 12-03-2009 21:54
|
Stařešina
Příspěvek: 5855
Založený: 30.09.05
|
Vidim, ze uz neco poslal Rufu, ale kdyz uz jsem ty vyhlazovaci zaskrtavatka zaskrtal a tipnul to, tak to sem dam taky.
WT_Flan napsal:
Tady je forum zalepeny screenama z nVidii, ale kde jsou ty vsechny ty carokrasne obrazky z ATIn ?
Mohl by uz pro zajimavost nejaky majitel ATI vytipnout ten samy screen z 1.vteriny BlackDeath v te same poloze ?
ATI4850, 8*box AA, AdAA performance, 16* aniso, cAI off, 1:1 vyrez
http://LesniHU.wz...4850AA.png
Ted bych mel asi napsat neco hrdinskeho, co se tu pouziva na zvedani ega. Treba "mic je na vasi strane hriste. Tedy pokud vam ty drivery nekdy opravi".... |
|
|
|
WT_Horrido |
Přidané 12-03-2009 23:48
|
Fusioner
Příspěvek: 10264
Založený: 30.09.05
|
A hrajeme stejnou micovou hru?
[img]http://www.wtigers.org/extra/vs.png[/img] is not a valid Image.
Zatimco ati rozmazava hrany, nvidia zobrazuje i vzdalene detaily. Kominy tovarny, vzdalene vodni plochy. Letadlo nejdal od pozorovatele ma stale trup a kridlo, netvori ho dve carky nad sebou...
Ale tak nejak celkove jde o hovno
Upravil/a WT_Horrido dne 13-03-2009 00:04
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
|
|
|
|
clone9cz |
Přidané 13-03-2009 02:33
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 5062
Založený: 09.10.05
|
horrido, neni to nejakym moution blur filtrem ?
... pak by samozrejme porovnani statickych obrazku nebylo vypovidajici
|
|
|
|
Rufu |
Přidané 13-03-2009 06:56
|
Uživatel
Příspěvek: 1348
Založený: 30.09.05
|
Ale Horrido .To že jsi típnul 2 obrázky na Nvidii s různým nastavením a na jednom napsal ATI a druhý Nvidia.... Tak si to alespoň měl dát se stejnou vodou a osvětlením objektů.Ten obrázek kde je ATI je nepochybně s perfect nastavením a Nvidia na medium. Tak nečekej že se ti na to někdo chytí.
Upravil/a Rufu dne 13-03-2009 06:57
|
|
|
|
XXX_Dazz |
Přidané 13-03-2009 07:35
|
Uživatel
Příspěvek: 1411
Založený: 29.09.05
|
Ale Rufu, nebuď tak zahleděn do své ATI a mrkni na odkaz který dal Lesník ze své ATIny a pak ho srovnej s Horriho |
|
|
|
Panek |
Přidané 13-03-2009 09:38
|
Diskutující
Příspěvek: 2105
Založený: 15.07.06
|
Všimli jste si, že rudá hvězda na směrovce je pokaždé jiná
a teď koukám, že i střelec má jenou uniformu.
To je nějakým modem?
Upravil/a Panek dne 13-03-2009 09:39
|
|
|
|
313_Gryzlov |
Přidané 13-03-2009 09:41
|
Uživatel
Příspěvek: 1088
Založený: 30.09.05
|
Panek napsal:
Všimli jste si, že rudá hvězda na směrovce je pokaždé jiná
Ano všiml jsem si ... a tak nevím, zda je to vlivem nějakého módu ... Ono vůbec je vidět, že detaily kresby na Ilovi jsou jiné. Třeba u ATIny je zbytek křídla bez patiny ... čím to? Že by ATI nebo vliv nějakého módu??? Protože i ferda, co sedí u kulometu má jinou uniformu ...
Vůbec celý Il je u nVIDIA vykreslen beze změny detailů a jemněji ...
Třeba i vlny jsou u ATIny tak nějak nepřirozeně veliké v porovnání k velikosti stromů ... leda že by tam zuřila bouře
Upravil/a 313_Gryzlov dne 13-03-2009 09:44
|
|
|
|
WT_Horrido |
Přidané 13-03-2009 10:02
|
Fusioner
Příspěvek: 10264
Založený: 30.09.05
|
To je 4.09, takze Zementer ma novou default texturu, textury maniku mam prehrane za jine a hvezdy jsou od MATmanageru, to neni grafikou. Voda je dvojka.
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
|
|
|
|
XXX_Dazz |
Přidané 13-03-2009 11:07
|
Uživatel
Příspěvek: 1411
Založený: 29.09.05
|
313_Gryzlov napsal:
Panek napsal:
Všimli jste si, že rudá hvězda na směrovce je pokaždé jiná
Ano všiml jsem si ... a tak nevím, zda je to vlivem nějakého módu ... Ono vůbec je vidět, že detaily kresby na Ilovi jsou jiné. Třeba u ATIny je zbytek křídla bez patiny ... čím to? Že by ATI nebo vliv nějakého módu??? Protože i ferda, co sedí u kulometu má jinou uniformu ...
Vůbec celý Il je u nVIDIA vykreslen beze změny detailů a jemněji ...
Třeba i vlny jsou u ATIny tak nějak nepřirozeně veliké v porovnání k velikosti stromů ... leda že by tam zuřila bouře
Ne jen velikost vlnek, ale i jejich směr. Jde vidět, že uragán u ATI fouká zcela jiným směren |
|
|
|
Rufu |
Přidané 13-03-2009 11:09
|
Uživatel
Příspěvek: 1348
Založený: 30.09.05
|
Tak se ,ale Dazzi podívej na obrázek z mé ATi a všechno co píše Horrido jako výhodu Nvidie tam je vidět taky.Komíny,nejvzdálenější letadlo...
Nejsem zahleděn ,jen mě tady serou reakce lidí kteří maj Nvidii a musej se stále ubezpečovat že maj lepší barvy,obraz... než ATi.
Upravil/a Rufu dne 13-03-2009 11:09
|
|
|
|
Rufu |
Přidané 13-03-2009 11:24
|
Uživatel
Příspěvek: 1348
Založený: 30.09.05
|
xHorst Nvidia 285 GTX
[img]http://i74.photobucket.com/albums/i255/xHorst/Transparency_AA_SS_Small.jpg[/img] is not a valid Image.
BP_Rufu ATI 4870
[img]http://image.volne.eu/pictures/6141404_black.jpg[/img] is not a valid Image.
WT Horrido Nvidia ?
[img]http://www.wtigers.org/extra/vs.png[/img] is not a valid Image.
LesníHU ATI 4850 |
|
|
|
310_Podrs |
Přidané 13-03-2009 12:01
|
Uživatel
Příspěvek: 1572
Založený: 07.06.06
|
Ještě že Horst tohle vlákno založil...že jo? |
|
|
|
WT_Horrido |
Přidané 13-03-2009 12:11
|
Fusioner
Příspěvek: 10264
Založený: 30.09.05
|
Tak máš Rufu doma křáp, si to přiznej jako chlap a kup si konečně pořádnou grafiku.
Ja věděl že se na dva, v podstatě stejné, obrázky někdo chytne. Na kolik stránek to natáhneme? 10? 20?
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
|
|
|
|
WT_Flan |
Přidané 13-03-2009 12:25
|
Uživatel
Příspěvek: 1824
Založený: 30.09.05
|
BP_Rufu napsal:
Tak se ,ale Dazzi podívej na obrázek z mé ATi a všechno co píše Horrido jako výhodu Nvidie tam je vidět taky.Komíny,nejvzdálenější letadlo...
Nejsem zahleděn ,jen mě tady serou reakce lidí kteří maj Nvidii a musej se stále ubezpečovat že maj lepší barvy,obraz... než ATi.
Rufu, ty startujes jak kdybys sezral omylem feferonku. Horst ma "problem", mimo hromady jinych postu a vlaken na to same tema tu naposledy Tajpan zminuje evergreen "ATI ma helzci obraz" ( i kdyz jestli to chapu spise jako vtip, nebo rypnuti ) , tak jsem se zeptal, zda sem nekdo pro srovnani hodi ten zaber z ATI, abych videl jestli to ATI dela lepe. Jde o neco vic ? Konecne ATI camp porad omila jak ma ATI ten super obraz, tak jake ubezpecovani nV party mas na mysli ?
|
|
|
|
WT_Horrido |
Přidané 13-03-2009 12:44
|
Fusioner
Příspěvek: 10264
Založený: 30.09.05
|
A v tomto případě má ATI bez nutnosti rýpat se v ovladačích opravdu lepší obraz. Ale když on se musí hrát ten míč no
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
|
|
|
|
Patrikhuhu |
Přidané 13-03-2009 12:53
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 277
Založený: 29.09.05
|
Ono jde o to, že ten lepší obraz ATI přestane bavit v momentě, když vám tam začnou nad vodou při střelbě skákat ty barevný čáry, a když zjistíte, že minimální fps jsou u vaší ATI 4870 horší než u vaší předchozí NV 9600GT... |
|
|