Nové vlákno - pouze HW specifikace + výkon v IL2
|
Rufu |
Přidané 27-02-2009 11:55
|
Uživatel
Příspěvek: 1348
Založený: 30.09.05
|
A je to tady, psalo se o 4.08m.Nastavení AA a AF arozlišení..."I´m shocking!"
nehledě na to že zvýšení frekvence procesoru dělá samo o sobě kolem 10-20 FPS.
Navíc ti to Sichere nevěřím protože ty min FPS jsou vždy u výbuchu FW a tam nemá nikdo velká FPS.
Fučidu bych poprosil o test na Nvidii s výsledky na 3,GHz a ne na 4,5.A udělat log Frapsem a ne od oka vestavěným ve hře.
Nebo kdokoli jinej.
Nebo to taky můžem nechat bejt, protože to nezajímá ani autora vlákna,natož někoho jinýho.
Upravil/a Rufu dne 27-02-2009 11:55
|
|
|
|
Sicher |
Přidané 27-02-2009 12:16
|
Nováček
Příspěvek: 42
Založený: 13.10.05
|
O.K. udělám pořádný test na 4.08m verzi, tohle jsem bral tak zpaměti, co si pamatuju z frapsu, kterej mám neustále zapnutej v ATITRAYTOOL. I tak si myslím, že mám nejmenší rate u toho momentu při pohledu shora, kdy Šturm se chystá na kolonu vozidel... Ale dám si tu práci a udělám ten test. I´m shocking... |
|
|
|
clone9cz |
Přidané 27-02-2009 12:59
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 5062
Založený: 09.10.05
|
Sicher si vypne texcompres=3, protoze ma 512 MB RAM a ne 32 jako v roce 2001, textury IL2 se mu do pameti urcite vejdou
|
|
|
|
Sicher |
Přidané 27-02-2009 13:11
|
Nováček
Příspěvek: 42
Založený: 13.10.05
|
To jako bez komprese, no potěš koště... Samozřejmě jsem si při koupi grafiky s 512MB myslel že to půjde dobře, ale ono to zase tak dobře bez komprese nejde, resp. to má větší latency (nebo proč) a občas to nepravidelně cukne v obraze zejména při takovém nízkém průletu na lesíkem... Ale pro testy tu kompresi vypnu. |
|
|
|
clone9cz |
Přidané 27-02-2009 13:12
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 5062
Založený: 09.10.05
|
V zasade by vas nemelo zajimat FPS, ale doba generovani kazdeho konkretniho obrazku !!!
FPS je prumer za vterinu
... kdyz se jeden obrazek s explozi bude generovat 0.5s a nasledujici 2ms, budete mit 251 FPS
Frapsem je tedy treba merit i detailni statistiky se zapnutym Frametimes |
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 27-02-2009 13:12
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10825
Založený: 26.01.13
|
BP_Rufu napsal:
Fučidu bych poprosil o test na Nvidii s výsledky na 3,GHz a ne na 4,5.A udělat log Frapsem a ne od oka vestavěným ve hře.
Nebo kdokoli jinej.
Nebo to taky můžem nechat bejt, protože to nezajímá ani autora vlákna,natož někoho jinýho.
Dokud nemáme jednotnou metodiku měření, tak je to myslím předčasné. Ale když se ta jednotná "ujednotí", tak jsem ochotný do toho těch pár desítek minut času vložit
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
clone9cz |
Přidané 27-02-2009 13:20
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 5062
Založený: 09.10.05
|
Právě jsem jí definoval
|
|
|
|
606_Temp |
Přidané 27-02-2009 16:43
|
Stařešina
Příspěvek: 5502
Založený: 19.08.07
|
A co je ujednoceny? Porad tu neni ten conf.ini jednotny
A ohledne mereni ve frapsu - Fucida udelal test ve svem vlakne o 32 vs 64 bit a rozdil FPS pri ruzme pusteni byl 0-1 frame, coz je myslim dosttecna presnost pro tohle mereni. min avg max IMHO staci
"Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, nezaslouží si ani svobodu ani bezpečnost.“ Benjamin Franklin
|
|
|
|
Sicher |
Přidané 27-02-2009 18:48
|
Nováček
Příspěvek: 42
Založený: 13.10.05
|
Core2Duo E6750@3.29GHz
2GB DDR2 824MHz
ATI X1950GT@Pro 512MB
Vista Home Premium32bit, Catalyst 9.2
LCD 22" 1680x1050 ratio
version 4.08m (MODS ENABLED)"TheBlackDeath track"
OpenGLperfetct+texcompress=0, sky=2, forest=3, landqual=3, landshading=3, visibilitydistance=3, water=2, effects=1
0XAA 0XAF:
Frames, Time (ms), Min, Max, Avg
7264, 155794, 19, 106, 46.626
4XAA 4XAF:
Frames, Time (ms), Min, Max, Avg
5497, 155512, 14, 89, 35.348
Core2Duo 2,66GHz 0xAA and all of other is same except texcompress=2:
Frames, Time (ms), Min, Max, Avg
4890, 157134, 14, 71, 31.120
Uznávám, procesor má vélký vliv na výkon. Mám ještě vyrobit další nastavení? Ale dneska už nechci ruštinu z radia IL-2 ani slyšet
Upravil/a Sicher dne 27-02-2009 18:51
|
|
|
|
clone9cz |
Přidané 27-02-2009 20:08
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 5062
Založený: 09.10.05
|
pockej az nekdo udela 3 stejna mereni, takhle by ses premeril
|
|
|
|
Tomik |
Přidané 27-02-2009 20:19
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 305
Založený: 23.10.05
|
Mohl by prosím někdo, kdo dobře rozumí všem důležitým položkám v conf.ini, přiložit tento soubor nastavený na max. pro ATI / NV? |
|
|
|
606_Temp |
Přidané 27-02-2009 20:52
|
Stařešina
Příspěvek: 5502
Založený: 19.08.07
|
Nerozumím těm položkám, ale podle von Pavlova vlákna o conf.ini tu na SVK jsem si zvrtal na max kvalitu svůj conf. Jestli si někdo všimne něčeho co půjde v 4.08 dát ještě víc (krom vody na 2) tak houkněte.
[window]
width=1280
height=1024
ColourBits=32
DepthBits=24
StencilBits=8
ChangeScreenRes=1
FullScreen=1
DrawIfNotFocused=0
EnableResize=0
EnableClose=0
SaveAspect=0
Use3Renders=0
[game]
Arcade=0
HighGore=1
mapPadX=0.6625
mapPadY=-0.0010416667
viewSet=50
Intro=0
NoSubTitles=0
NoChatter=0
NoHudLog=0
NoLensFlare=0
iconTypes=0
eventlog=eventlog.lst
eventlogkeep=0
3dgunners=1
ClearCache=0
TypeClouds=1
[Render_OpenGL]
TexQual=3
TexMipFilter=2
TexCompress=0
TexFlags.UseDither=1
TexFlags.UseAlpha=0
TexFlags.UseIndex=0
TexFlags.PolygonStipple=1
TexFlags.UseClampedSprites=0
TexFlags.DrawLandByTriangles=1
TexFlags.UseVertexArrays=1
TexFlags.DisableAPIExtensions=0
TexFlags.ARBMultitextureExt=1
TexFlags.TexEnvCombineExt=1
TexFlags.SecondaryColorExt=1
TexFlags.VertexArrayExt=1
TexFlags.ClipHintExt=0
TexFlags.UsePaletteExt=0
TexFlags.TexAnisotropicExt=1
TexFlags.TexCompressARBExt=1
TexFlags.TexEnvCombine4NV=1
TexFlags.TexEnvCombineDot3=1
TexFlags.DepthClampNV=1
TexFlags.SeparateSpecular=1
TexFlags.TextureShaderNV=1
HardwareShaders=1
Shadows=1
Specular=2
SpecularLight=2
DiffuseLight=2
DynamicalLights=1
MeshDetail=2
VisibilityDistance=3
Sky=2
Forest=3
LandShading=3
LandDetails=2
LandGeom=2
TexLarge=1
TexLandQual=3
TexLandLarge=1
VideoSetupId=3
Water=2
Effects=2
ForceShaders1x=0
PolygonOffsetFactor=-0.15
PolygonOffsetUnits=-3.0
EDIT: tak a rovnou doplnim o svuj test
1280x1024@32bit
C2D E8200 3,5Ghz
ATI/AMD HD-3850 512MB ddr3
4GB dual DDRII 1100MHz
Gigabite P35 deska
Windows7 32it
Catalist 8.11 windows7 beta drivers
mereno frapsem, ktery jsem mel nastaven na 152vterin a spustil jsem ho druhou sekundu tracku theblackdeath
max kavalita v ovladacich bez AA/AF
Frames, Time (ms), Min, Max, Avg
7738, 152000, 14, 133, 50.908
max kavalita v ovladacich 8xAA/8xAF
Frames, Time (ms), Min, Max, Avg
6820, 152000, 14, 118, 44.868
je videt, ze min FPS limituje asi CPU. Jinak zkusil jsem zmenit nastaveni pameti z 1100MHZ na 810MHZ (pro porovnani jestli ma smysl jit do rychlejsich DDR2 modulu). Vysledek je ten, ze rychlejsi pameti meli vliv jen na max FPS o 2 a AVG asi o 0,5. Minimalni FPS zustali stejne (a to jeste ty pomalejsi pameti byl kit 2x1GB a rychlejsi 2x2G
A paradoxne mi obraz prisel v narocnejsich sceneriich plynulejsi se zaplym AA/AF, nepocukavalo to tolik . Nicmene voda 1 a forest 1 je pro me jasna volba pro plynulost. Na max je tech 14 minimum proklate malo.
Upravil/a 606_Temp dne 28-02-2009 10:30
"Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, nezaslouží si ani svobodu ani bezpečnost.“ Benjamin Franklin
|
|
|
|
clone9cz |
Přidané 28-02-2009 00:19
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 5062
Založený: 09.10.05
|
presne takhle by to mohlo vypadat, mereni na max a pak zduvodneni proc a co mate vyple a jak to na tom slape, jinak by se dalo tezko hodnotit
|
|
|
|
Tomik |
Přidané 28-02-2009 13:01
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 305
Založený: 23.10.05
|
Nemá nikdo nic k Tempíkovu konfigu?
Podle hodnot PolygonOffsetFactor=-0.15, PolygonOffsetUnits=-3.0 (u ATI to myslím je -0.0625 a -1.0) a některých položek v sekci [Render_OpenGL] končících NV nastavených na 1 to vypadá na konfig pro NV karty..
Dá se to použít pro ATI i NV nebo bude potřeba vytvořit dva rozdílné soubory?
Ještě k metodice - je tedy lepší měřit FRAPSem (nemám s ním zkušenosti) nebo stačí vestavěný fps START SHOW? |
|
|
|
606_Temp |
Přidané 28-02-2009 19:26
|
Stařešina
Příspěvek: 5502
Založený: 19.08.07
|
vzhledem ktomu, ze je ta hra starsi, nez 90% grafickych karet, na kterych se ted hraje, tak uz to nema takovej vyznam. Bugy mi to nedela, jestli se to podepsalo na vykonu netusim, ale kdyz uz delat porovnavaci testy, tak s komplet nastavenim (muj nazor)
"Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, nezaslouží si ani svobodu ani bezpečnost.“ Benjamin Franklin
|
|
|
|
cyberolas |
Přidané 01-03-2009 02:25
|
Uživatel
Příspěvek: 560
Založený: 24.04.08
|
Nevíte někdo jak docílit oné dohlednosti 72 km? Tedy co konkrétně ve 4.09 ji způsobí? Ani nevím, jestli to používám nebo žiju v nevědomosti... |
|
|
|
Paulus |
Přidané 01-03-2009 11:19
|
Diskutující
Příspěvek: 2291
Založený: 26.03.08
|
cyberolas napsal:
Nevíte někdo jak docílit oné dohlednosti 72 km? Tedy co konkrétně ve 4.09 ji způsobí? Ani nevím, jestli to používám nebo žiju v nevědomosti...
Přečti si "můj" překlad conf.ini
Patch 4.09mBeta
;Pokud jste si nainstalovali Patch 4.09mBeta tato sekce je modifikována:
;3 (nový mód je ON)
;2 (zpět do normálního režimu).
...
;* přidaný nový mód pro zvětšenou viditelnost.
;Viditelnost se zvýšila z 36 km 72km ...
Upravil/a Paulus dne 01-03-2009 11:22
|
|
|
|
Tomik |
Přidané 01-03-2009 12:37
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 305
Založený: 23.10.05
|
Mohl by mi sem prosím nějaký majitel NVIDIA karty popsat nastavení v konfiguraci GK adekvátní tomu pro ATI v tomto vlákně:
http://vwings.net...&pid=99602
Díky |
|
|
|
cyberolas |
Přidané 01-03-2009 12:46
|
Uživatel
Příspěvek: 560
Založený: 24.04.08
|
4.09mBeta - nastavení na "3" se týká funkce LandGeom nebo TexLarge nebo celé sekce? Tam je malinko zmatek, alespoň pro mne. Děkuji |
|
|
|
WT_Horrido |
Přidané 01-03-2009 13:45
|
Fusioner
Příspěvek: 10264
Založený: 30.09.05
|
http://vwings.net...?page_id=5 ?
Upravil/a WT_Horrido dne 01-03-2009 13:45
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
|
|
|