AH_Cutora napsal:
Ja bych rekl, ze vetsi problem nez s motorem by pak byl to letadlo legislativne provozovat. Pri tom jak jsou v soucasnosti nastavene letecke predpisy je temer nemozne postavit repliku 1:1, ktera by smela do vzduchu.
Tak, tak je to hrozné ale certifikovať mašinu do kategórie Normál je hotové peklo, ako finančné, tak aj administratívne!
Ja bych predpokladal, ze se skutecnou 109 to ma opravdu spolecneho jen nekolik zakladnich tvaru, uvnitr ty repliky budou prakticky totozne,ne? Neocekaval bych od toho zadnou realnou befkovou charakteristiku, snad krom toho uzkeho podvozku. Prece jen profil kridla bude u 100konoveho a vice jak 10x silnejsiho letadla uplne jiny. Podobny rozdil je i u hmotnosti... Celkem by me zajimalo jak je to s velikosti, v jakem pomeru to je zmensene a jak vypada velikostne kokpit, ktery u befka patril uz za ww2 k tem mensim :-)
Jinak by se asi tezko se stejnym profilem kridla docililo dostatecneho vztlaku jiz pri nejakych 65km/h.
Ale tot muj nazor, v konstrukci letadel se nevyznam.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.