JAFA SOUND MOD
|
1stCL_Fucida |
Přidané 19-10-2008 17:38
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10825
Založený: 26.01.13
|
Ty zvuky jsou celkem dobré..žádná revoluce oproti AAA SM, ale to je jen dobře Největší slabinou je ten strašný link, nevím, proč to nenasypal na Rapidshare..
Pro ty, kteří si to chtějí instalovat: Můžete i přímo z SVK, ZDE (bude to mnohem rychlejší).
Upravil/a 1stCL_Fucida dne 19-10-2008 17:39
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
Hoper |
Přidané 19-10-2008 19:11
|
Fusioner
Příspěvek: 12091
Založený: 29.09.05
|
co to psal Timur, teda Barí, teda Tyrl (jak se vlastně jmenoval ten druhej pes z babičky od pana hajného ?) ohledně těch dvou zvuků, které já v Zeru stejnak moc neuslyším ? :))
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.
[samurajský pohled na zajetí]
|
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 19-10-2008 21:06
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10825
Založený: 26.01.13
|
jsou tam BMW 801, DB 605/601, PW 2800, Griffon, Merlin, Packard, Sabre. Nevím, jestli Zero pracuje se zvuky s některým z těhle vzorů, osobně mi přijde, že se jeho zvuk nezměnil. Ale netrávím v něm zase tolik času.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
Hoper |
Přidané 20-10-2008 07:26
|
Fusioner
Příspěvek: 12091
Založený: 29.09.05
|
psal cosi o zvucích, které jsou slyšet/přidány pro rychlosti nad 600 a při velkých G - čiliž je jedno, co letadlo má za motor...
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.
[samurajský pohled na zajetí]
|
|
|
|
BP_Tyrl |
Přidané 20-10-2008 08:09
|
Diskutující
Příspěvek: 2150
Založený: 30.09.05
|
Jmenuje se to : Dive_Sounds ke stažení zde: http://allaircraf...php?t=2034
Přidává to zvuky kvílení přetáčeného motoru při velkých rychlostech v dive a praskavé zvuky přetíženého letadla těsně před tím než omdlíš. Přepisuje to i složky v presets. Ale tam bych doporučil spíše ruční přepsání, vzhledem k tomu, že se jedná o jeden z prvních modů a každý autor si hrabe na vlastním písečku.
Jedná se o tyto řádky. Namátkou otevřu:
motor.BMW_800_Series.prs ( v notesu)
[samples]
BMW801_starter.wav
BMW801_1000.wav
BMW801_1500.wav
BMW801_2000.wav
BMW801_2700.wav
BMW801_2701.wav
1.wav
xBMW801_1000.wav
xBMW801_1500.wav
xBMW801_2000.wav
xBMW801_2700.wav
xBMW801_2701.wav
M82_dmg.wav
x2.wav
1.wav a x2.wav jsou dopsány. A nakonec složky nakopíruju:
[sample.1.wav]
infinite 1
env 8
controls speed
[sample.1.wav.speed]
minlo 138
minhi 180
maxlo 450
maxhi 560
value 5.0
pmin -1.0
pmax 220
[sample.x2.wav]
infinite 1
env 0 2
controls speed
[sample.x2.wav.speed]
minlo 138
minhi 180
maxlo 450
maxhi 560
value 7.0
pmin -1.0
pmax 220
Taky doporučuji vkopírovat nahoru řádek :
M82_dmg.wav
a dolů:
[sample.M82_dmg.wav]
infinite 1
controls rpm damage
[sample.M82_dmg.wav.rpm]
minlo 500
minhi 2000
maxlo 4000
maxhi 6000
value 2.0
pmin 0.4
pmax 2.2
[sample.M82_dmg.wav.damage]
minlo 0.1
minhi 0.6
maxlo 1.0
maxhi 2.0
value 2.0
pmin 1.0
pmax 1.0
na to většina autorů též prdí.
A když v tom jste, tak si můžete okouknout, zda li vám sedí počet zvuků ve složkách samples a ve složce sounds.
To je asi tak všechno
|
|
|
|
cyberolas |
Přidané 20-10-2008 09:44
|
Uživatel
Příspěvek: 560
Založený: 24.04.08
|
A věděl by někdo, jak vlastně onen sound mod při práci se zvuky funguje? Máme tu .prs soubory, které asi určují jak který zvuk bude pracovat, tedy - zřejmě princip jako řekněme sampleru, ale co v případě, že třeba DB.605. End (docela hezký zvuk) má samostatný prs soubor (DB605.start_begin.prs - nebo tak nějak), ve kterém je jediný řádek s názvem tohoto zvuku. Paradoxně se mi tento zvuk ve hře neobjevuje. Je zde spousta odborníků - dokázal někdo rozluštit princip práce se zvuky? Děkuji |
|
|
|
Hoper |
Přidané 20-10-2008 10:20
|
Fusioner
Příspěvek: 12091
Založený: 29.09.05
|
děkuju
jen se optám - je důležité, na jaký řádek(mezi co) se umístí ty 1.wav a x2.wav ?
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.
[samurajský pohled na zajetí]
|
|
|
|
VGR_cardas |
Přidané 20-10-2008 12:33
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 137
Založený: 30.09.05
|
Hoper napsal:
co to psal Timur, teda Barí, teda Tyrl (jak se vlastně jmenoval ten druhej pes z babičky od pana hajného ?) ohledně těch dvou zvuků, které já v Zeru stejnak moc neuslyším ? )
sultan... sednete si, mate za 5 |
|
|
|
BP_Tyrl |
Přidané 20-10-2008 13:18
|
Diskutující
Příspěvek: 2150
Založený: 30.09.05
|
Hoper napsal:
jen se optám - je důležité, na jaký řádek(mezi co) se umístí ty 1.wav a x2.wav ?
Pokud budou v sekci [Samples] tak je to jedno. A to dlouhý psaní až do spod. Trochu jsem tam upravil dobu, kdy se začnou ozývat. Asi o -50km/h oproti originálu, takže si je užijí i sovětští piloti, dřív než se jim žebřiňák rozpadne.
cyberolas napsal:
........ale co v případě, že třeba DB.605. End (docela hezký zvuk) má samostatný prs soubor (DB605.start_begin.prs - nebo tak nějak), ve kterém je jediný řádek s názvem tohoto zvuku........
Základ je složka například:
motor.DB-600_Series.prs
ten ti určuje dobu, kdy se začne motor ozývat, jak na hlas, použije-li se Olegův startovací zvuk, nebo univerzál ze SM.
Pokud je k motoru specielní startovací zvuk přibude ti ještě:
motor.DB-600_Series.start.begin.prs případně
motor.DB-600_Series.start.end.prs
v každé té složce je obsažen název zvuku který musí být obsažen ve složce: Samples. Pokud tam není je složka ...prs na prd a maximálně prodlužuje dobu načítání šturmovika.
Takže před každou instalací nových senza zvuků bývá dobré si porovnat poslechem, zda-li ty nové nejsou horší, nebo stejné než ty co už jsou nainstalované a zkontrolovat složky prs, co zase autor opomněl. |
|
|
|
cyberolas |
Přidané 20-10-2008 13:29
|
Uživatel
Příspěvek: 560
Založený: 24.04.08
|
Hned začnu doma laborovat. Děkuji! |
|
|
|
cyberolas |
Přidané 20-10-2008 19:42
|
Uživatel
Příspěvek: 560
Založený: 24.04.08
|
Hmmm, tak jsem udělal vše dle pokynů a ten zvuk tam stále neni. Ve složce samples se vyskytuje, prs soubor mám v presetech taky, ale ve Šturmovi zkrátka stále není. Nemá se ještě nějak přepsat wrapper.dll? Nebo ještě něco udělat? |
|
|
|
Hoper |
Přidané 20-10-2008 19:58
|
Fusioner
Příspěvek: 12091
Založený: 29.09.05
|
Tyrle, a teď už jen ujasnění - složka je předpokládám soubor/file, viď ? :)
a ještě jednou děkuju
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.
[samurajský pohled na zajetí]
|
|
|
|
cyberolas |
Přidané 20-10-2008 20:53
|
Uživatel
Příspěvek: 560
Založený: 24.04.08
|
Tak už jsem přišel na to, čím to je! Musí být nainstalována také správná verze souboru files/gui/game/buttons. Dá se tento soubor (buttons) také nějak editovat? |
|
|
|
Hoper |
Přidané 20-10-2008 21:20
|
Fusioner
Příspěvek: 12091
Založený: 29.09.05
|
že by odpověď na tvůj dotaz ?
"IF YOU HAVE ANY ISSUES PLEASE SEARCH WITHIN YOUR MODS FOLDER FOR 'BUTTONS' FILE.
THE ONLY LOCATION THE BUTTONS FILE SHOULD BE IS ....
IL-2 Sturmovik 1946\files\gui\game\
IF IT IS ANYWHERE ELSE YOU SHOULD REMOVE IT & INSTALL AC_INSTALLER"
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.
[samurajský pohled na zajetí]
|
|
|
|
BP_Tyrl |
Přidané 20-10-2008 23:17
|
Diskutující
Příspěvek: 2150
Založený: 30.09.05
|
Souboru files/gui/game/buttons mám ten poslední co se na AAA vyskytuje.
Složky xxxx.prs mám na adrese:
E:\games\ILL2 1946\MODS\! SoundMod 0.93\presets\sounds
složky xxxx.wav
E:\games\ILL2 1946\MODS\! SoundMod 0.93\Samples
V obstarožních verzích SM se to vyskytuje ve složkách:
files\presets\sounds
files\Samples
|
|
|
|
cyberolas |
Přidané 20-10-2008 23:29
|
Uživatel
Příspěvek: 560
Založený: 24.04.08
|
Je to tak jak říkáte chlapci, je to tím buttons souborem, už mi to šlape se všema zvukama co tam mají být (a je to paráda), jen by mne zajímalo co je vlastně buttons (knoflíky?) za soubor a zda se dá v nějakém programu editovat. |
|
|
|
BP_Tyrl |
Přidané 21-10-2008 08:12
|
Diskutující
Příspěvek: 2150
Založený: 30.09.05
|
To je otázka spíše na AAA forum. |
|
|
|
Hoper |
Přidané 21-10-2008 11:24
|
Fusioner
Příspěvek: 12091
Založený: 29.09.05
|
sem včera koukal na ty prsový soubory a já tam tedy M82_dmg u japských letadel/motorů měl...
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.
[samurajský pohled na zajetí]
|
|
|
|
BP_Tyrl |
Přidané 21-10-2008 12:04
|
Diskutující
Příspěvek: 2150
Založený: 30.09.05
|
U některých je a některých není. Záleží na tom, zda je autor zvuku považoval za důležité nebo ne. |
|
|
|
310_Crowley |
Přidané 21-10-2008 13:43
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 263
Založený: 17.10.05
|
BP_Tyrl napsal:
.... Jediný úplně nový motor je grifon...
Ehm, něco mi uniklo?
Které éro v ilovi by mělo mít Griffon? Na AAA jsem kdysi viděl rozpracovaný Spit Mk.XIV, moc mody nesleduju, už je venku? |
|
|