November 23 2024 13:51:53
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 2

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,747
· Nejnovější pilot: carramba66
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2 Sturmovik 1946 (letový bojový simulátor z období druhé světové války) /*PC série*/ » IL-2: 1946 - Neoficiální Addony a MODy
 Vytisknout diskuzi
JAFA SOUND MOD
1stCL_Fucida
Ty zvuky jsou celkem dobré..žádná revoluce oproti AAA SM, ale to je jen dobře Úsměv Největší slabinou je ten strašný link, nevím, proč to nenasypal na Rapidshare..

Pro ty, kteří si to chtějí instalovat: Můžete i přímo z SVK, ZDE (bude to mnohem rychlejší).
Upravil/a 1stCL_Fucida dne 19-10-2008 17:39
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
Hoper
co to psal Timur, teda Barí, teda Tyrl (jak se vlastně jmenoval ten druhej pes z babičky od pana hajného ?) ohledně těch dvou zvuků, které já v Zeru stejnak moc neuslyším ? :))
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.

[samurajský pohled na zajetí]
ovarek.cz/hamster.gif
 
1stCL_Fucida
jsou tam BMW 801, DB 605/601, PW 2800, Griffon, Merlin, Packard, Sabre. Nevím, jestli Zero pracuje se zvuky s některým z těhle vzorů, osobně mi přijde, že se jeho zvuk nezměnil. Ale netrávím v něm zase tolik času.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
Hoper
psal cosi o zvucích, které jsou slyšet/přidány pro rychlosti nad 600 a při velkých G - čiliž je jedno, co letadlo má za motor...
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.

[samurajský pohled na zajetí]
ovarek.cz/hamster.gif
 
BP_Tyrl
Jmenuje se to : Dive_Sounds ke stažení zde: http://allaircraf...php?t=2034
Přidává to zvuky kvílení přetáčeného motoru při velkých rychlostech v dive a praskavé zvuky přetíženého letadla těsně před tím než omdlíš. Přepisuje to i složky v presets. Ale tam bych doporučil spíše ruční přepsání, vzhledem k tomu, že se jedná o jeden z prvních modů a každý autor si hrabe na vlastním písečku.

Jedná se o tyto řádky. Namátkou otevřu:

motor.BMW_800_Series.prs ( v notesu)

[samples]
BMW801_starter.wav
BMW801_1000.wav
BMW801_1500.wav
BMW801_2000.wav
BMW801_2700.wav
BMW801_2701.wav
1.wav
xBMW801_1000.wav
xBMW801_1500.wav
xBMW801_2000.wav
xBMW801_2700.wav
xBMW801_2701.wav
M82_dmg.wav
x2.wav

1.wav a x2.wav jsou dopsány. A nakonec složky nakopíruju:

[sample.1.wav]
infinite 1
env 8
controls speed

[sample.1.wav.speed]
minlo 138
minhi 180
maxlo 450
maxhi 560
value 5.0
pmin -1.0
pmax 220

[sample.x2.wav]
infinite 1
env 0 2
controls speed

[sample.x2.wav.speed]
minlo 138
minhi 180
maxlo 450
maxhi 560
value 7.0
pmin -1.0
pmax 220

Taky doporučuji vkopírovat nahoru řádek :

M82_dmg.wav

a dolů:

[sample.M82_dmg.wav]
infinite 1
controls rpm damage

[sample.M82_dmg.wav.rpm]
minlo 500
minhi 2000
maxlo 4000
maxhi 6000
value 2.0
pmin 0.4
pmax 2.2

[sample.M82_dmg.wav.damage]
minlo 0.1
minhi 0.6
maxlo 1.0
maxhi 2.0
value 2.0
pmin 1.0
pmax 1.0

na to většina autorů též prdí.

A když v tom jste, tak si můžete okouknout, zda li vám sedí počet zvuků ve složkách samples a ve složce sounds.

To je asi tak všechnoŠklebící se
 
cyberolas
A věděl by někdo, jak vlastně onen sound mod při práci se zvuky funguje? Máme tu .prs soubory, které asi určují jak který zvuk bude pracovat, tedy - zřejmě princip jako řekněme sampleru, ale co v případě, že třeba DB.605. End (docela hezký zvuk) má samostatný prs soubor (DB605.start_begin.prs - nebo tak nějak), ve kterém je jediný řádek s názvem tohoto zvuku. Paradoxně se mi tento zvuk ve hře neobjevuje. Je zde spousta odborníků - dokázal někdo rozluštit princip práce se zvuky? Děkuji
 
Hoper
BP_Tyrl napsal:
Jmenuje se to : Dive_Sounds ke stažení zde: http://allaircraf...php?t=2034
....

děkuju

jen se optám - je důležité, na jaký řádek(mezi co) se umístí ty 1.wav a x2.wav ?
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.

[samurajský pohled na zajetí]
ovarek.cz/hamster.gif
 
VGR_cardas
Hoper napsal:
co to psal Timur, teda Barí, teda Tyrl (jak se vlastně jmenoval ten druhej pes z babičky od pana hajného ?) ohledně těch dvou zvuků, které já v Zeru stejnak moc neuslyším ? Úsměv)

sultan... sednete si, mate za 5 Úsměv
 
BP_Tyrl
Hoper napsal:
jen se optám - je důležité, na jaký řádek(mezi co) se umístí ty 1.wav a x2.wav ?


Pokud budou v sekci [Samples] tak je to jedno. A to dlouhý psaní až do spod. Trochu jsem tam upravil dobu, kdy se začnou ozývat. Asi o -50km/h oproti originálu, takže si je užijí i sovětští piloti, dřív než se jim žebřiňák rozpadne.

cyberolas napsal:
........ale co v případě, že třeba DB.605. End (docela hezký zvuk) má samostatný prs soubor (DB605.start_begin.prs - nebo tak nějak), ve kterém je jediný řádek s názvem tohoto zvuku........



Základ je složka například:
motor.DB-600_Series.prs

ten ti určuje dobu, kdy se začne motor ozývat, jak na hlas, použije-li se Olegův startovací zvuk, nebo univerzál ze SM.

Pokud je k motoru specielní startovací zvuk přibude ti ještě:
motor.DB-600_Series.start.begin.prs případně
motor.DB-600_Series.start.end.prs

v každé té složce je obsažen název zvuku který musí být obsažen ve složce: Samples. Pokud tam není je složka ...prs na prd a maximálně prodlužuje dobu načítání šturmovika.

Takže před každou instalací nových senza zvuků bývá dobré si porovnat poslechem, zda-li ty nové nejsou horší, nebo stejné než ty co už jsou nainstalované a zkontrolovat složky prs, co zase autor opomněl.
 
cyberolas
Hned začnu doma laborovat. Děkuji!
 
cyberolas
Hmmm, tak jsem udělal vše dle pokynů a ten zvuk tam stále neni. Ve složce samples se vyskytuje, prs soubor mám v presetech taky, ale ve Šturmovi zkrátka stále není. Nemá se ještě nějak přepsat wrapper.dll? Nebo ještě něco udělat?
 
Hoper
Tyrle, a teď už jen ujasnění - složka je předpokládám soubor/file, viď ? :)

a ještě jednou děkuju
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.

[samurajský pohled na zajetí]
ovarek.cz/hamster.gif
 
cyberolas
Tak už jsem přišel na to, čím to je! Musí být nainstalována také správná verze souboru files/gui/game/buttons. Dá se tento soubor (buttons) také nějak editovat?
 
Hoper
že by odpověď na tvůj dotaz ?

"IF YOU HAVE ANY ISSUES PLEASE SEARCH WITHIN YOUR MODS FOLDER FOR 'BUTTONS' FILE.
THE ONLY LOCATION THE BUTTONS FILE SHOULD BE IS ....
IL-2 Sturmovik 1946\files\gui\game\
IF IT IS ANYWHERE ELSE YOU SHOULD REMOVE IT & INSTALL AC_INSTALLER"
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.

[samurajský pohled na zajetí]
ovarek.cz/hamster.gif
 
BP_Tyrl
Souboru files/gui/game/buttons mám ten poslední co se na AAA vyskytuje.
Složky xxxx.prs mám na adrese:
E:\games\ILL2 1946\MODS\! SoundMod 0.93\presets\sounds
složky xxxx.wav
E:\games\ILL2 1946\MODS\! SoundMod 0.93\Samples

V obstarožních verzích SM se to vyskytuje ve složkách:
files\presets\sounds
files\Samples
 
cyberolas
Je to tak jak říkáte chlapci, je to tím buttons souborem, už mi to šlape se všema zvukama co tam mají být (a je to paráda), jen by mne zajímalo co je vlastně buttons (knoflíky?) za soubor a zda se dá v nějakém programu editovat.
 
BP_Tyrl
To je otázka spíše na AAA forum.
 
Hoper
sem včera koukal na ty prsový soubory a já tam tedy M82_dmg u japských letadel/motorů měl...
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.

[samurajský pohled na zajetí]
ovarek.cz/hamster.gif
 
BP_Tyrl
U některých je a některých není. Záleží na tom, zda je autor zvuku považoval za důležité nebo ne.
 
310_Crowley
BP_Tyrl napsal:
.... Jediný úplně nový motor je grifon...


Ehm, něco mi uniklo? Zamračený
Které éro v ilovi by mělo mít Griffon? Na AAA jsem kdysi viděl rozpracovaný Spit Mk.XIV, moc mody nesleduju, už je venku?
 
Přejít na fórum:
HANÁCKÉ SLET
HANÁCKÉ SLET 14.6.-16.6.
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

31-10-2024 09:57
ČTK: Z dosud nezjištěných příčin se dnes v noci zřídilo letadlo na solární pohon.

21-10-2024 20:04
Intel vydal novou aktualizaci mikrokódu.

02-10-2024 14:07
To není dobrá myšlenka. Belzebub každého stáhne do pekel a přes zvolené zástupce i nás obyčejné lidi. Vyděšený

27-09-2024 11:19
Pokud ti co zvolím budou plnit svůj program, ať se klidně spojí i s Belzebubem.

26-09-2024 16:00
Kdokoliv bude v koalici s kýmkoliv. Jím nejde o smysl, ale o prachy a to politiky spojuje.

25-09-2024 16:44
Příští volby vyhraje ANO a bude v koalici s ODS. Ostatní strany budou v opozici.

23-09-2024 08:17
Prognostik z tebe už nebude. Úsměv

19-09-2024 19:18
Jelikož se blíží ten čas, tak bych jen skromně řekl: Nacionalisti všech zemí, vyližte si prdel! Šklebící se

13-09-2024 15:43
Kroměříž a Olomouc - Pravděpodobnost 3. povodňového stupně >90%

12-09-2024 16:09
A toto je noční můra Troubek: https://hydro.chm.
..ekt/307354

36,026,141 návštěv