October 20 2025 11:11:39
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 4

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,755
· Nejnovější pilot: Glider
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2 Sturmovik 1946 (letový bojový simulátor z období druhé světové války) /*PC série*/ » IL-2: 1946 - diskuse
 Vytisknout diskuzi
páár otázek
Lekk
Což je do cca 2500 ot/min splněno. Pochybuju že bude hlídat boost presure - otáčkoměr je většíŠklebící se
Jinak vás to učí dobře Rychtyg - vypnout motor taky pomáhaVyděšený
 
FK_Rychtyg
VGR_Lekk napsal:
Což je do cca 2500 ot/min splněno. Pochybuju že bude hlídat boost presure - otáčkoměr je většíŠklebící se
Jinak vás to učí dobře Rychtyg - vypnout motor taky pomáhaVyděšený

Pokud vím, tak jsem nenapsal ani slovo o tom, že bych vypínal motorÚsměv Snížit plnění plynovou pákou a vypnout motor ať už pomocí magnet nebo jiným způsobem, je podstatný rozdíl... Co se týče té MW50. Jirko, jak již napsal Clońák, např. ve výšce okolo 5000m máš na 110% plnění +-1.4, což odpovídá 2550-2600 ot/min. Pokud v tuto chvíli zapneš MW50, tak se ti mašina pěkně rozvrže a místo toho abys dále soupeřil, můžeš hledat nejbližší plochu vhodnou pro přistání. Pokud se ti toto ještě nikdy nestalo, tak MW50 nejspíš vůbec nepoužíváš nebo jsi výjmečný člověk, čehož by sis měl vážítCool
Upravil/a FK_Rychtyg dne 29-10-2008 20:06
 
clone9cz
Lekk by mel proste mlcet, kdyz vi prd, a hlavne to nezduvodnovat velikosti budiku
Úsměv
 
http://www.wwii-illusion.net
Jirka
FK_Rychtyg napsal:
VGR_Lekk napsal:
Což je do cca 2500 ot/min splněno. Pochybuju že bude hlídat boost presure - otáčkoměr je většíŠklebící se
Jinak vás to učí dobře Rychtyg - vypnout motor taky pomáhaVyděšený

Pokud vím, tak jsem nenapsal ani slovo o tom, že bych vypínal motorÚsměv Snížit plnění plynovou pákou a vypnout motor ať už pomocí magnet nebo jiným způsobem, je podstatný rozdíl... Co se týče té MW50. Jirko, jak již napsal Clońák, např. ve výšce okolo 5000m máš na 110% plnění +-1.4, což odpovídá 2550-2600 ot/min. Pokud v tuto chvíli zapneš MW50, tak se ti mašina pěkně rozvrže a místo toho abys dále soupeřil, můžeš hledat nejbližší plochu vhodnou pro přistání. Pokud se ti toto ještě nikdy nestalo, tak MW50 nejspíš vůbec nepoužíváš nebo jsi výjmečný člověk, čehož by sis měl vážítCool


Ale já ho nezapínám v 5000 ale hned po startu Šklebící se a nechávám ho tam celou dobu Šklebící se Jak řikám, Olegovina Šklebící se
Upravil/a Jirka dne 29-10-2008 22:33
 
FK_Rychtyg
Jirka napsal:
FK_Rychtyg napsal:
VGR_Lekk napsal:
Což je do cca 2500 ot/min splněno. Pochybuju že bude hlídat boost presure - otáčkoměr je většíŠklebící se
Jinak vás to učí dobře Rychtyg - vypnout motor taky pomáhaVyděšený

Pokud vím, tak jsem nenapsal ani slovo o tom, že bych vypínal motorÚsměv Snížit plnění plynovou pákou a vypnout motor ať už pomocí magnet nebo jiným způsobem, je podstatný rozdíl... Co se týče té MW50. Jirko, jak již napsal Clońák, např. ve výšce okolo 5000m máš na 110% plnění +-1.4, což odpovídá 2550-2600 ot/min. Pokud v tuto chvíli zapneš MW50, tak se ti mašina pěkně rozvrže a místo toho abys dále soupeřil, můžeš hledat nejbližší plochu vhodnou pro přistání. Pokud se ti toto ještě nikdy nestalo, tak MW50 nejspíš vůbec nepoužíváš nebo jsi výjmečný člověk, čehož by sis měl vážítCool


Ale já ho nezapínám v 5000 ale hned po startu Šklebící se a nechávám ho tam celou dobu Šklebící se Jak řikám, Olegovina Šklebící se

Proto trpěla Říše ke konci války nedostatkem paliva...Šklebící se
 
Lekk
clone9cz napsal:
Lekk by mel proste mlcet, kdyz vi prd, a hlavne to nezduvodnovat velikosti budiku
Úsměv


Konečně ste mě nekdo pochopilVyděšený

PS: já MV zapínam před startem motoru .. nejsichrovatější sichrhajzkaŠklebící se
Upravil/a Lekk dne 01-11-2008 18:19
 
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

06-10-2025 19:06
Radiační situace za firmamentem zůstává normální

21-09-2025 14:51
Byl jsem na dnech NATO. Viděl Harrier, Hornet, Rafale, EF Typhoon, Mirage2000 a B-52 a bylo to dobré.

20-08-2025 11:11
Ahoj dneska někdo na il-2 budem na teamspeaku kolem 5-6 hod klidne i ty Vity muzes dorazit taky se vracime po dlouhé době. Mrknutí

19-08-2025 21:45
Ahoj, Po půlce života jsem si vzpoměl na svoje létání. Bohužel si pamatuji už jen starý Il-2 1946. Co se tedy teď létá Úsměv poraďte mi kde bych objevil staré veterány.

09-08-2025 13:55
Tak na zbytek roku hodně štěstí jako z Kokury!

23-07-2025 10:14
A kde máš ty "svoje" obrázky?

22-07-2025 20:07
já "svoje" nezakazuju

18-07-2025 10:09
Jaké nalinkované obrázky? 95% obrázků na netu nelze linkovat, je to zakázáno.

14-07-2025 18:24
a není tu čistě náhodou někdo, kdo ví proč se nezobrazují nalinkované obrázky?

13-07-2025 23:31
Další zpráva o medvědech! Šklebící se

38,315,433 návštěv