June 18 2024 15:18:11
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 4

· Piloti on-line: 1
Timofejic

· Registrovaní piloti: 2,745
· Nejnovější pilot: Valenok
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2 Sturmovik 1946 (letový bojový simulátor z období druhé světové války) /*PC série*/ » IL-2: 1946 - diskuse
 Vytisknout diskuzi
Quo vadis, simulátore (BoB infománie offtopic split)
WT_Schmouddle
Lekku problém není v komunitě, problém je v tom, že Oleg se na poladění onlinu naprosto kašle.

Rozdělení onlinu na Coop kde se nejde připojit za chodu, a DF kde se pro změnu nedají použít AI a kde je vše statické je prostě průser.

Vezmi si co bylo na začátku:
1) Aplikace dedikovaného serveru je pouze pro DF, chybí jakýkoliv ovládací software, všechno jede jen v textovém okně, publikovat command list trvá dva měsíce.
2) žádný výstup statistik
3) rotace map pouze jako texťák, otrocky jedna za druhou
4) aplikace jen ve windows, žádný linux.

Takže ten softík toho měl umět od začátku mnohem víc...(edit) ale ANI PO SEDMI LETECH VÝVOJE neumí nic víc ve věci herního vývoje než uměl na začátku. To je podpora onlinu?
Upravil/a WT_Schmouddle dne 10-09-2008 13:23
[img]http://forum.il2sturmovik.com/public/style_extra/team_icons/founder_gold_en.png[/img] is not a valid Image.
 
www.wtigers.org
Jirka
313_Gryzlov napsal:
...
Přijde mi, že řešení dobývání map a ovlivnění průběhu rozsáhlých pozemních operací vzdušnými silami o tak malém počtu letadel, mi přijde poněkud vzdálené tomu, co si všichni přejí a to je simulace války. Obávám se, že v drtivé většině bitev byl rozhodujícím faktorem úspěch pozemních vojsk a úspěchy letekých sil pomohly usnadnit postup pozemních vojsk a lehčeji dosáhnout úspěchů.
...


Gryzlove, tak tohle mě došlo kdysi před lety, když jsem od základů překopával bellum systém a vyráběl czechwar. A když jsem to dost lehoulince, v rámci možností do toho céwéčka zabagroval, byl okolo toho pekelný brajgl. Že jako lítáme letecký simulátor a že AI tanky nebo děla jsou divný a že tihle nebo tamti kvůli nim prohráli misi , atd atd.
 
3BAP_Cassius Chaerea
WT_Schmouddle napsal:
Lekku problém není v komunitě, problém je v tom, že Oleg se na poladění onlinu naprosto kašle.

Rozdělení onlinu na Coop kde se nejde připojit za chodu, a DF kde se pro změnu nedají použít AI a kde je vše statické je prostě průser.
No je pravda že mohl nechat jen DF, jako si s tím vystačí většina ostatních her.
 
WT_Schmouddle
Cass:
řekl bych že naopak, koncept dogfightu funguje ve střílečkách, kde na čtvreci 100x100m je 20 lidí až moc.
Jenže ve šturmovi nemáme mapy v řádu metrů ale kilometrů a pokud má být mapa zaplněna, je potřeba tam mít hromadu AI (ať už pozemních nebo leteckých) kteří se postarají o "zalidnění" mapy.

Vždycky když vidím "box" 4x B17 tak se mi chce plakat.
[img]http://forum.il2sturmovik.com/public/style_extra/team_icons/founder_gold_en.png[/img] is not a valid Image.
 
www.wtigers.org
3BAP_Cassius Chaerea
Takže vlastně chceš jen Coop? Nebo kua co?Šklebící se
 
WT_Schmouddle
Hehe aby nebyl DF a coop ale aby to byl jeden mod, aby tam šly zapnout AIčka a šlo se připojit v průběhu mise.
Aby tam byly triggery, takže skriptování chování AIček a tak...

[img]http://forum.il2sturmovik.com/public/style_extra/team_icons/founder_gold_en.png[/img] is not a valid Image.
 
www.wtigers.org
311_Tank
Takovej Air Force War neni spatnej kdyby byla nejak prezentovana pocetni prevaha spojencu nebo to bylo aspon na zapadni fronte.

Jinak by tam slo porad v moznostech ila dodelat nekolik par featur ktery by z to ho udelaly vic bojovej simulator. Ale to by bylo na samostatnej topic Úsměv
 
MK_KaiN
Hehe to by byla obzvlášť zábavná hra. Na jedny straně 30 rusů a na druhý 2 němci. Ty nejakou takovou hru znás, kde je to takle udělaný? Zajímalo by mě jak dlouho by ve to bavilo lítat. Úsměv Někdy mě rozum zůstává stát některými nápady.
 
3BAP_Bugs
30?Smutný A není to trochu málo, Antone Pavloviči?!

Ja teda nevie, tovaričši, páni, kamaraden, už ste niekedy v živote narazili na niečo čo bolo ideálne? Tak prečo práve niečo tak prízemné a súčasne povznášajúce ako je prachobyčajná hra by mala mať túto utopistickú vlastnosť?!
Mne osobne vyhovuje práve jej variabilnosť a ak ma niečo z toho práve nebaví, tak si nájdem nejekú inú činnosť. Napríklad mrknem čo ma práve na práci moja drahá polovička.Šklebící se
A už sa druhý rok teším na BoB a veselo sa budem tešiť ďalší. Veď Deda Mráza, Ježiška či Santa Clausa ešte nikto nevidel a predsa každý rok naň netrpezlivo čakáme.Mrknutí
Upravil/a 3BAP_Bugs dne 10-09-2008 17:36
 
http://3iap.org
clone9cz
Lekku, IL-2 ma zasadni problem, a tim je velke mnozstvi serveru, ktere defakto nemaji zadny ucel nez do sebe strilet ... jeste ke vsemu toto obycejne strileni neni rozdeleno podle urovne pilotu, aby bylo jistou prestizni zalezitosti ziskat pristup na nejake prestiznejsi servery, kde jen tak nekdo nelita. Nerikam sice, ze je to reseni pro vsechny, ale jiste casti egopilotu by se takove prostredi nepochybne libilo, zatimco by se ostatni bavili na AH.

Ohledne tolik zminovane uzasne komunity v tom vidim akorat tak privlastneni si cizich uspechu, vsechno je totiz vzdycky na tom jednotlivci, ktery se rozhodne neco udelat, nestaci jen proste nahodit myslenku a tvrdit, ze mame kvalitni komunitu a ona to nejak zaridi pri nasem cekani se zalozenejma rukama.

stejne tak jak to dopadlo s megalomanskym projektem internetoveho televizniho serialu, ktery bude mit 0 rozpocet a pritom si budeme pujcovat uniformy, nekde ukradneme videokameru, pasky a vyvadet budeme jako v gamepage. Proste si clovek musi uvedomit, ze kdyz chce neco vytvorit, tak k tomu musi pristupovat jako k praci, kde je cilem meritelny vysledek a ne zabava, k cemuz se malokdo odhodla, ne ze by to nezvladnul ... vlastne typickej priklad je i voicepack, ktery nedela komunita, ale zase jednotlivci


Gryzlove, dovol, abych te presvedcil o vlastnim nesouhlasu sam se sebou, zazivam to totiz kazdou chvili, kdyz mi v Battleground Europe prelitne hurricane nad hlavou. 2-3 takovi uz donuti velitele tanku k jiste ostrazitosti nad tim, co mu lita nad hlavou a to je prave prilezitost pro nepratelske tanky a delostrelectvo. Pomer uspesnosti 50 na 50 se tak muze velice rychle zvrhnout na 30/70 a to si po tobe nepratelske letadlo ani nemusi vystrelit. A jelikoz se tato nemeritelna vec neda nijak promitnout do chovani AIckovych tanku v IL2, tak je logickym vyustenim posileni vlivu letectva na pozemni boje.
Bezesporu tu ale nevyresime problem sebevrazednych misi, ktere zvysuji uspesnost pri niceni pozemnich cilu na ukor vlastnich ztrat


Ja osobne bych jako prvni vec na IL-2 DS zavedl nove vyhodnocovani vysledku letecke bitvy, kdy by bylo mozne dosahnout soucasne porazky na obou stranach a vitez by nebyl nikdo

pricemz kriterii by byla naprosto totozna se stavajicima
- % ztraty stihacek
- % ztraty stihacek/misi
- % ztraty bomberu
- % ztraty bomberu/misi
- % ztraty pilotu
- nedosazeni cilu v limitu
- nedosazeni cilu vubec
takze by slo jen o zmenu kosmetickou, ale s vlivem zasadnim, stihaci by totiz uz nemohli spolehat na to, ze to na 3 lety s bombrem tam a ne zpet nekdo vyhraje za ne
Upravil/a clone9cz dne 10-09-2008 17:40
 
http://www.wwii-illusion.net
clone9cz
MK_KaiN napsal:
Hehe to by byla obzvlášť zábavná hra. Na jedny straně 30 rusů a na druhý 2 němci. Ty nejakou takovou hru znás, kde je to takle udělaný? Zajímalo by mě jak dlouho by ve to bavilo lítat. Úsměv Někdy mě rozum zůstává stát některými nápady.


proc ne ? jenomze se pri tom musi rict i B !
nezaflakovany rusky letiste, ztraceny zasobovaci kolony, vypnutej TeamSpeak, nekvalitni prekryty kabin a pak jeste vlivy politiky "nas mnogo"

a hlavne by si zmacnnul S a nevratilo by ti to nic, takze by si beztak vedel prd jakou mas vyhodu a letel by si se stazenou prdeli a maximalni povoleny vejsce 3000m Šklebící se
Upravil/a clone9cz dne 10-09-2008 17:56
 
http://www.wwii-illusion.net
Lekk
Clone - megalomanský je správné slovo - a vzhledem k tomu, že se to vubec nehnulo dopředu, tudíž ani nebylo zahájeno jednání se sponzory...tudíž nulový rozpočet.

Jinak s tvým návrhem výpočtu výhry na mapě bych zásadně nesouhlasil co se týče poznámky nakonci. To že nedoletíš domů ještě neznamená, že nesejmeš cíle, které máš sejmout. Je jasné, že tvá ztráta muže ovlivnit příští kolo, misi, roster..nebo plane list v budoucnu...ale rozhodně jsi dosáhl cíle, který byl požadován.

Nicméně tohle je debata o detailech, které tvoří celek.

Faktem zustáva, že výpočet posunu mapy na základě vzdušných střetnutí je asi zásadní pilíř hry, kterým to stojí a leží. pokud jej odstraníme musíme vybudovat jiný, který hru podepře jako ústřední bod.

Zároven ale stále nemáme vyřešenou otázku co v případě, kdy je v čechách hluboká noc a na serveru řádí amici a čistí za jednu stranu. na EF platilo, že pokud nebyl ani jeden protivník tak se výsledek nepočital - což mnohdy dohnalo lidi k tomu, že vlezli jedním pažoutem do nepřítele a jelo se dál.

Podle mě je dlouhodobý polet v rámci světomíra a časomíra nepoužitelný - tj. mapa, kdy se za 60 minut posune o pul čtverce při plném obsazení serveru a při minimálním obsazení o tři - je problém.

Rovněž dosáhnout koordinace za celou jednu stranu - zvláště při coop válce- je neřešitelný problem, který bez generála a disciplíny zučastněných nevede nikam jinam než do záhuby celé strany..což zase eskaluje nespokojenost že už nejsou era, není benál, není letiště apod.

Srovnáním životnosti serverů mi pak vychází že DF servery , které mají dobrý mapy , stats a relativně full real nastavení...jsou v kursu porád. Jelikož je tam jedno kdy se kdo připojí - hlavní je mít protivníky s "lidskou tváří".

Bohužel každému vyhovuje jiný server a jiné mapy a jiné kdovíco ...

Takže mám ideu:
pokud bychom dokázali kumulovat stats v rámci všech /vybraných serverů a vytvořit z toho bitevní projekci - dle aktivit lidí na serverech - detaily TBD - mohlo by se projevit pusobení jak amiku tak nás a přitom bychom sledovali své Df servery, které by netrpěli nedostatkem pilotů, nebo přesilou.

Začít se muže klidně v malým a sloučit naše CZ servery do jakéhosi frontového serveru.

Výhodu to má, že každej server si zachová svuj ráz, klientelu a přitom vznikne místo na omáčky, ukoly, reporty, a kdovícoještě. Kdo by navíc plnil zadání z frontovýho serveru měl by třeba osobní postup, anebo jiné omáčkování.

Je to idea..já vím..stejně jako vim že to bude asi dost složité..ale dle mého je to jedna z možných cest jak dosáhnout:
1/ jednotné komunity a rankingu
2/ udržet zájem o polety na serverech
3/ přidat tomu nějakou omáčku a uvěřitelnost.

Další až doma.
Mrknutí

 
MK_KaiN
Jo Clone máš pravdu. Jenže s tím zas nebudou souhlasit rusaci Úsměv A Lekku tvoje idea je pěkná, ale kdo se o to bude starat ZADARMO? Úsměv
 
MK_KaiN
Myslím si že sloučit dvě rozdílné věci do jedné, myslím tím simulaci určité zbraně, u nas tedy letadla a simulaci bojiště, jako např. Arma nebo WWII Online, není v našich amatérských podmínkách možné. Je to moc prace a to zadarmo nikdo delat nebude.
 
Jirka
A to znám lidi, kteří by to nedělali už ani za prachy Šklebící seŠklebící seŠklebící se
 
Lekk
Kaine - někdy je idea to jediný co máš..pak přijde zbytek..nebo taky ne...jak kdy. každopádně si nevzpománám, že by někdy někdo chtěl zaplatit za specku/coopku kterou vytvořil, natož za to že mužeš hrát czechwar nebo EF.
Už jsi zaplatil AAAčkám SM mod? nebo jeho upgrade/optimalizaci?

Pokud by to bylo za penize myslím, že by se tady našlo milion tvurčích typů.Šklebící se Myslím, že přesvědčíš i OlegaVyděšený
 
Lekk
A mezi náma..nápady sou dost možná to nejhlavnější na všech věcech.

takže zadarmo nabízím nápad..Šklebící se chopte se jej nebo jej zakopněte vaše věc.
 
MK_KaiN
Úsměv No kdyby někdo do Ila vymyslel a zrealizoval smysluplnou a dlouhodobou online kampaň, dejme tomu přes celou válku, tak ano byl bych naivém platit i měsíční poplatky. S tím problem nemám. A klidně i tobě. Úsměv
 
313_Gryzlov
Clone, dovolím si nesouhlasit. Pokud uvážíme, i hloupoučkou mapu, o rozměrech 25x25 km, kde proti sobě budou stát dvě pouhé pěší divize, každá o počtu 15 000 vojáků, přičemž koncentrace vojsk by mohla být 5000 vojáků na 5x5 km ... mohu se zeptat, jak ovlivní 4 nebo 8 letadel průběh na celé mapě? 4 nebo 8 letadel může pomoci postoupit možná rotě, možná praporu, ale rozhodně nezvrátí celou operaci během jednoho večera, respektive 2 hodin.

A pokud to promyslíš v celém kontextu rozsáhlého bojiště, pak při úvaze, že proti sobě stojí na celé frontě dvě armády v počtu 10 až 12 miliónů vojáků ... řekni mi, jak Ty, jako jedna desetimilióntina zvrátí průběh celé války v rámci jedné bitvy? Respektive splněné mise, protože splněná mise, neznamená vyhraná bitva. Protože je sice krásné, že Ty osobně splníš misi, ale z hlediska kontextu celé fronty, by musel každý voják splnit svůj úkol, tedy nezemřít a ke všemu zabít svého protivníka a z pohledu válečných ztrát, se to těm vojákům zrovna moc nedařilo.

Obávám se, že pokud se uvažuje o co nejbližšímu přiblížení realitě, pak by se díky individuálním schopnostem pilotů, letek, podařilo maximálně změnit průběh několika bitev nebo operací a objevilo se několik nových Hartmannů, ale v konečném důsledku, by se na průběhu války nezměnilo nic. Protože to důležité, to se děje tam "dole" za oponou. A pokud by se mělo opravdu "reálně" řešit i pozemní situaci, pak vyřešte, aby na čtverci 5x5 km mohlo být 5000 vojáků, kteří po vás budou střílet, schovávat se a bránit se útokům jiných jednotek.
Upravil/a 313_Gryzlov dne 10-09-2008 20:53
 
MK_KaiN
Ještě pro Lekka, jestli chceš tvořit omáčku pro Ila tak se mrkni na web World At War. Link ti nedám bo píšu z mobilu. Tam je ta nej omáčka co znám. Muzes se inspirovat. Statistiky, medaile, počet bitev atd. Je to web o strategiich, ale jako příklad myslím může posloužit docela dobře. Nic ve statistkach není automatizované pac hry co se hrají nedělají žádné logy. Je to založené na poctivosti.
 
Přejít na fórum:
HANÁCKÉ SLET
HANÁCKÉ SLET 14.6.-16.6.
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

17-06-2024 15:06

13-06-2024 22:31
nj, hledání žabiček Šklebící se https://youtu.be/.
..33_oGDEzWd


13-06-2024 16:27

13-06-2024 16:27
A tak to jo, na žábu pozor. V Polsku uz zřizují i kultovni místa kde uctívají žábu a Billa Gatese.

13-06-2024 16:06
Konspirace o známce od Rainforest Alliance

12-06-2024 08:18
Za ty politické zcela určitě Úsměv

11-06-2024 18:46
On to pak, "Ten, jenž není", až přijde čas, předsedovi spočítá, za ty všechny bludný balvany Šklebící se

11-06-2024 12:29
Souhlasím s obojím. Jsemť duše mělká a pochybovačná Úsměv

11-06-2024 10:36
Kdo se snaží poučit, musí umět především pochybovat, neboť pochybnosti ducha vedou k zjevení pravdy.

11-06-2024 10:33
Zvyk nalézati ve všem všudy jen směšnou stránku je nejspolehlivějším příznakem duše mělké - neboť směšné leží vždy na povrchu.

35,058,633 návštěv