přistávání
|
Jp- |
Přidané 03-01-2008 16:44
|
Uživatel
Příspěvek: 688
Založený: 30.09.05
|
clone9cz napsal:
... a jak to delam ja ?
priletim k letisti v 1000-2000m rychlosti 500+, stahnu plyn na 0 a zacnu vytracet rychlost zatackama, pri 400km/k uz lze vysunovat klapky, ale nesmi se pokracovat v klesani, coz by je zaseklo nez se vysunou, pak vykopnu smerovku co to de a ritim se rychlosti 250..300 na prah drahy, pri rychlosti nebezpecne na pristani udelam sudovy vykrut rovnou ve skluzu (tim se da vytratit tak 100km/h), v teto fazi uz se nesnazim spolehat na motor, casto v nem bejva i dira, a misto dosednuti ridim vcasnym prerusenim skluzu, idealne prerusim skluz 5m nad zemi pri rychlosti 180 a mekce dosednu na hlavni podvozek
Sud s rosekanym motorem 100m nad zemí, pán bude zřejmě odborník
Hele vzásadě de vo to trefit se na letiště v ose dráhy, na tu nejširší runway co tam je, tak 1 kilák vod hrany tý dráhy mít +-500m a tak kolem 300km/h. Ubrat plyn na 15-20% klapky ven + podvozek a klesat pozvolna na dráhu na hraně bys měl mít +-240-230 Km/h, chceto tak poplachtit nechat ero samotný sednout pak stáhnout pomalu plyn a opatrně brzdit. Hlavně nezačít divoce poskakovat a kroutit knyplem jak smyslu zbavenej chce to rozvláčně a když to vypadá blbě tak přidat plyn a udělat novej vokruh. V případě poškození naopak ten plyn ubrat uháhnout pásy, přimáčknout to k zemi a čekat jak to skončí
Upravil/a Jp- dne 04-01-2008 08:32
|
|
|
|
WT_Horrido |
Přidané 03-01-2008 16:53
|
Fusioner
Příspěvek: 10264
Založený: 30.09.05
|
No hlavne by se nejdrive mel vysunout podvozek a pak az klapky, piloti...
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
|
|
|
|
WT_Flan |
Přidané 03-01-2008 17:01
|
Uživatel
Příspěvek: 1824
Založený: 30.09.05
|
Clone, ja to chapu tak, ze ten ten clovek je zacatecnik.
Ta tvoje osobni pristavaci holyvůďárna-hovaďárna je určitě něco pro něj !
|
|
|
|
Rufu |
Přidané 03-01-2008 17:25
|
Uživatel
Příspěvek: 1348
Založený: 30.09.05
|
WT_Horrido napsal:
Rufu napsal:
Me-262 nebo He-162 je na pristani dobrej
Nemaj vrtuli a potřebujou jemnou práci s plynem |
|
|
|
3BAP_Rohlos |
Přidané 03-01-2008 18:42
|
Uživatel
Příspěvek: 816
Založený: 08.01.07
|
WT_Horrido napsal:
Rufu napsal:
Možná si zkus přistávat s P39 Airacobrou nebo spíš s P63 Kingcobrou (jsou to stíhačky a maj přední podvozek,pro modré- Pfejl je moc těžká kráva ) Neodskočí ti na vrtuli a při brždění se taky nepřeklopí na čumák.A přistávej ze začátku na betonové letiště.
Me-262 nebo He-162 je na pristani dobrej
No nejvíc práce při přistávání mě dal Lerche na full real. Dost jsem se u toho zapotil, ale to do tohohle vlákna nepatří...srry. |
|
|
|
313_Vity |
Přidané 03-01-2008 19:01
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 399
Založený: 12.08.07
|
Ať si vypne nezranitelnost a jestli i tak nepřistaneš tak odinstaluj STURMA a di si hrát něakou arcadu |
|
|
|
310_Gringo |
Přidané 03-01-2008 19:17
|
Uživatel
Příspěvek: 550
Založený: 28.03.07
|
Kdo přistane na tři s Me-323 je u mě největší borec |
|
|
|
Hoper |
Přidané 03-01-2008 19:32
|
Fusioner
Příspěvek: 12091
Založený: 29.09.05
|
jestli to tu ještě čteš, přečti si pozorně radu o jepa a podle ní se řiď
sice má Horri pravdu to o tom pořadí podvozku a klapek, ale když obojí vysuneš při nějakých 200km/h, nic se neděje ;)
cloneho rada byla dobrá, ale tu si přečti, až budeš umět přistávat dle jepa a budeš mít něco nalítáno
důležité je to pozvolné klesání - čím víc budeš tahat při sedání za knipl (k sobě), tím víc ti to éro pak odskočí - klesání si koriguj spíš přidáváním/ubíráním plynu
onehdá tu (doufám) Petras postnul link na sedání s rourama na letadlovku
taky poučné
sice jiné rychlosti, ale jinak princip dobrý k zapamatování...
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.
[samurajský pohled na zajetí]
|
|
|
|
GC3_Messik |
Přidané 03-01-2008 20:12
|
Uživatel
Příspěvek: 956
Založený: 29.09.05
|
vykašli se na přistávání, začni lítat online, půl roku přistání nebudeš skoro ani potřebovat a pak to přijde samo, ani si neuvědomíš, že jsi to neuměl Jdeš na to odzadu
Išak je ten nejlepší! pozn. v roce 33
|
|
|
|
BP_Madvlk |
Přidané 03-01-2008 20:23
|
Uživatel
Příspěvek: 654
Založený: 10.01.06
|
313_Blc napsal:
Přistávej na trochu větší rychlosti (cca 210 mil pro hurricane) a při nizkem pruletu nad drahou TROCHU uber plyn ... letoun ti sám klesne.
to je trochu moc,ne? nespletl sis jednotky?neměly to být km/h? |
|
|
|
jofe |
Přidané 03-01-2008 20:52
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 242
Založený: 30.09.05
|
Chlapi rady "jak" vystrihnuté z metodiky . Sudové výkruty, glizády do 5m, 210 mil na podrovnanie a podobné hovadiny!
Chalanovi treba najprv vysvetliť čo je letová príručka, okruh, potom nejaké tie dôležité úkony, uhol a rýchlosť zostupu, bod vyrovnaia, výdrž, podrovnanie a výbeh.
Je to síce iná "liga" ale princíp je rovnaký.
http://v-mot-9.kv...mid/M3.jpg |
|
|
|
Rigor Mortis |
Přidané 03-01-2008 21:24
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 199
Založený: 21.12.05
|
Docela lidsky je přistávání (včetně letadlovek) popsané u Panterů. |
|
|
|
3BAP_Rohlos |
Přidané 03-01-2008 22:01
|
Uživatel
Příspěvek: 816
Založený: 08.01.07
|
310_Gringo napsal:
Kdo přistane na tři s Me-323 je u mě největší borec
Máš je mít
[img]http://img258.imageshack.us/img258/5227/me323hd2.jpg[/img] is not a valid Image. |
|
|
|
606_hayes |
Přidané 03-01-2008 22:40
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 417
Založený: 18.09.06
|
ja sa vacsinou necham zostrelit nad bojiskom, nemusim pristavat a skracuje to cas potrebny na dalsiu bojovu akciu
ale nie mne sa dobre pristava aj pri rychlosti okolo 230, je to sice troska maso to ubrzdit ale mam istotu ze mi to neprepadne, ako to uz pisali chce to cvik.. |
|
|
|
AH_Cutora |
Přidané 03-01-2008 23:44
|
Uživatel
Příspěvek: 1507
Založený: 29.09.05
|
Befko ...
http://aerospace...._land.html
He111 ...
http://www.aholub.../he111.php
|
|
|
|
Safrik |
Přidané 03-01-2008 23:50
|
Uživatel
Příspěvek: 964
Založený: 26.12.05
|
A-20 je velmi hodné a vhodné letadlo na přistávání, má velmi odolný podvozek i v případě, že sedneš mimo dráhu, je mnohem "hodnější" než nabízená Kobra. A ano zkus to podle Jp.
PS: proč jako má jít podvozek před klapkama? |
|
|
|
313_Ffajtl |
Přidané 04-01-2008 08:09
|
Uživatel
Příspěvek: 605
Založený: 03.10.05
|
3BAP_Panek napsal:
Základ je ten, že když to nemáš v ruce, tak nikdy nepřistávej s plynem pod 15%
PS: Viděl jsem na videu jednoho vosla, co přistál s Befkem hned po loopingu a todle si dovolil udělat na speciálce. Že? Fajtl wole!
A co? rozbil jsem to nebo co? |
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 04-01-2008 11:23
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10811
Založený: 26.01.13
|
Safrik napsal:
PS: proč jako má jít podvozek před klapkama?
Asi jak kde. Třeba u Fw 190 je výslovně uvedeno, aby nejdříve pilot vysunul klapky a pak až podvozek (viz. Brown, Křídla Luftwaffe).
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
alfik |
Přidané 04-01-2008 11:25
|
Diskutující
Příspěvek: 4788
Založený: 21.04.06
|
Co já vím tak u každého letadla to bylo jinak. Ve šturmu je to fuk. Všechno jde vysouvat při o hodně vyšších rychlostech než v reálu.
"Zapomněli jste na syny Vorvénovy. Ztratili jste Greptrovo kladivo. Vás nikdo mstít nebude." Dr. Lazarus
|
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 04-01-2008 11:30
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10811
Založený: 26.01.13
|
aalf napsal:
Co já vím tak u každého letadla to bylo jinak. Ve šturmu je to fuk. Všechno jde vysouvat při o hodně vyšších rychlostech než v reálu.
Jak kde. U Me 262 se mohl podvozek vysunout při rychlostech přes 500 km/h. To ve Šturmu nepřipadá v úvahu.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|