November 23 2024 04:26:55
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 13

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,747
· Nejnovější pilot: carramba66
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2 Sturmovik 1946 (letový bojový simulátor z období druhé světové války) /*PC série*/ » IL-2: 1946 - diskuse
 Vytisknout diskuzi
Beta 4.09 - mapa Slovenska - bug reporty
clone9cz

1. byla definovana testovaci konfigurace
Pokial vam to vase pocitace dovolia, tak prosim testujte na Perfekt mode @ 1024x768 a 2-4xAA, 2-4AF.

2. zvednete-li dohlednost na 72km zkrestlite test !
to si budou moci dovolit mozna jen majitele pocitacu vyssi jak stredni tridy ... nebo ti co stahnou detaily

3. nikdo nikdy uz hodne let nevydal PC 3D simulator, ktery by byl schopny bezet v den vydani v plnych detailech na jakymkoliv stroji
(o tom, ze zapnete vse na max a budete tvrdit: "je to 7 let stara hra a musi ject plynule", si nechte jen zdat)


4.
nejaku spatnu vazbu ohladom

predpokladam, ze pro Olega bude meritkem pro optimalizaci nastaveni v bode jedna
mkubani tedy nechtel "špatnou vazbu" s rozlisenim a nastavenim na kterem jste zvykli letat, ale "zpetnou vazbu", aby ziskal hodnotici kriterium na ruznych sestavach



je to krute, pokud se tedy chcete zucastnit nejakeho beta testu, tak se drzte zadani, jinak jsou vase vysledky k nicemu
IMHO obrazkove vlakno se slovenskou mapou si tady muzete zalozit kdy se vam zlibi
 
http://www.wwii-illusion.net
Liptow
Pohlad do plies zboku ukazuje okolite textury zdola takze necakajte nejake odrazy okolitych stitov. Ako povedal Martin, v map toole na full mape sme skusali 15% odlahcenie velkych miest o drobne objekty (WC, seno, budky, siahovice, nadbytocne stromy) a minimalne fps vzrastli o 33-50%. Online mesta budu mat tiez rovnako redukovane nadbytocne stromy ale pri rozumnom nastaveni (nie 1600x1200, 16xAF, dohladnost 72km a pod.) by mali ist obstojne uz teraz.
 
312_Karl
panove tvurci, mapa je nadherna! Je jen skoda, ze podobne nevypada i zbytek map (holt zub casu hloda)

Diky a tesim se na plnou verzi... mozna obetuji i par plysovych lvu ze sbirky, aby byla i Avie. Úsměv
 
www.312raf.com
AH_Kraken
Mkubani maš pravdu že se to při použití nastavení 1024x768 2xAA a 2xAF + 36km zlepší, ale mě šlo o něco jiného. Já jsem záměrně zvolil pro test nastavení, které běžně používám při létání na našem serveru a které používám když tvořím mapy. Nemám s tímto nastavení žádný problém a spíše někdy se stává že mě lidi říkají že jim to občas laguje i když mě ne (samozřejmě nemusí to být vždy je tím jaké kdo má PC a nastavení). Proto toto nastavení beru jako etalon a proto jsem ho použil pro porovnání vaší mapy s ostatníma mapama. Zvětšení dohlednosti na 72km jsem použil proto, že se určitě někdo najde kdo si to zapne a chtěl jsem vědět co to udělá.
Samozřejmě máš pravdu že na první pohled jednoduchým řešením je si snížit rozlišení třeba na 1024x768, ale mé zkušenosti jou jiné. V současné době na našem serveru běží 68 map + 1 nouzová. Většina lidí má IL-2 nastavený, tak aby jim to běželo na nejlepší detaily a ukázalo se že u některých náročnejších map říkat lidem že si mají nastavit jinak třeba rozlišení nepomáhá, ve většině případů se spíše odpojí, nebo zůstanou a lagují. Myslím že podobná situace je i na ostatních serverech.
Typickým příkladem je mapa germany_1945, která byla původně postavena na mapovém podkladu NW Europe. Tam lagování dosahovalo takového rozsahu, že bylo nutné mapový podklad změnit za jiný. Obávám se, na základě svého testu, že s tou vaší mapou může nastat něco podobného (Doufám že nemám pravdu). No snad se vám to podaří vyřešit tím "odlehčením" co píše Liptow.
 
mkubani
Ano, "zpetnou vazbu", ne spatnou. Dik Clone. Úsměv

Kraken, definujme si iste pojmy:

1. lag/zamrznie hry = ked hra na 2-5+ sekund zamrzne (zastavi sa obraz) a potom pokracuje normalne dalej

2. trhanie (strutters?) = ked hra v istych takmer pravidelnych intervaloch trha = na kratky cas (0.5-1 sekunda) Toto je pripad mapy NW Europe nie?

3. Nizke FPS

Hlavne ma zaujimaju body 1 a 2. Nizke FPS sa pokusime vylepsit, ale v niektorych velkych mestach to jednoducho nepusti, pokial nechceme roztrusit domecky na sposob starych Ilovskych map.

Ani po 50 percentnej redukcii objektov nikto nemoze ocakavat, ze na Trencinom poleti 40 FPS. Bohuzial. Su to velke mesta = vela objektov = nizke FPS a bohuzial pre niektore PC nehratelne miesta. Na druhej strane hovorim len o 4-5 velkym mestach, co sa mi nezda byt take strasne a tym sa da pri planovani misii pomerne lahko vyhnut.
Upravil/a mkubani dne 28-12-2007 15:56
 
606_Temp
sestava intel C2D, 1GB RAM, Ati X1650pro 512ddr2 4aa, 4af 1024x768@32bit stredni detaily. Prelitl jsem to pres trencin a nejaky dve mesta jizne od nej ve vyskach od 10m - 5000m nejnizzsi FPS 21 pri nizkem pruletu nad trencinem a ostrelovanim domku nebohych bratia.
Ta mapa neni az tak narocna bych rek, ikdyz po te co jsem trencin zaflakoval a nahazel tam 30 letadel do masomlejnu, tak nejnizsi snimky obcas padly az k 10, vetsinou 30-50, max nejakych 130.
"Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, nezaslouží si ani svobodu ani bezpečnost.“ Benjamin Franklin
 
http://no606.ic.cz/
LesniHU
@Liptow, mkubani:
Vim, ze z herniho hlediska mam uz spis lowend. Nicmene to nemeni nic na tom, ze nad mestem velikosti vesnice (relativne oproti Berlinu a Leningradu, kterymi se tu argumentuje) pada fps na jednu petinu, coz prakticky vylucuje boje v techto oblastech. Neni realisticke predpokladat, ze si nekdo bude nastavovat konfig podle ctyrech mest na jedne mape, nehlede na to, ze tu moznost vubec mit nemusi.

Dusledek je, ze se pri beznem pouzivani (...mluvim porad o online verzi mapy...) bude treba vyhybat bojum u mest, coz mi prijde jako kontraproduktivni, at uz z hlediska mozne pestrosti misi, nebo zbytecnosti usili nepouzivana mesta budovat.

Ja osobne jsem si tech stromu v Ziline nevsiml ani pri prvnim, ani pri druhem pruletu, az potom z pevneho externiho pohledu. Jsou proto z meho pohledu zbytecne a stacilo by jich tam par skupinek, kdyby nekdo chtel davat cile mezi ne.
Protoze jich je tam odhadem stejne jako domecku a navic obsahuji spoustu pruhlednosti, mam pocit, ze jejich odstranenim by se dala rychlost temer zdvojnasobit. Mozna by bylo jeste lepsi presazet je na ten typ bez kolizi, co se zobrazuje jen pri vyssim nastaveni v konfigu.

Cili souhlasim s Krakenem, na bezne nastavenem ilovi je to problem a nema smysl argumentovat moznosti snizovani nastaveni. Howgh.
 
WT_Flan
Barton 2800, 1024 RAM, R9800PRO, 1024x768, 4xAA, 16xAF, Perfect :

Od Ziliny, pres V.Tatry na Spis od 500 do 2000m prumer 28, no problem. V podstate Horridovo screeny a hodnoty odpovidaji mym.
I problemy, Zilina:
[img]http://img412.imageshack.us/img412/9804/zilina3mi3.th.jpg[/img] is not a valid Image.

Vzapeti kdyz uz bylo "videt do oken", pri mijeni kostelni veze fps uz zase jela normalne...resp. od 15-25, peaky az do 40.

A nakonec: Ta mapa je B-O-Z-S-K-A !
 
Liptow
LesniHU napsal:

Protoze jich je tam odhadem stejne jako domecku a navic obsahuji spoustu pruhlednosti, mam pocit, ze jejich odstranenim by se dala rychlost temer zdvojnasobit. Mozna by bylo jeste lepsi presazet je na ten typ bez kolizi, co se zobrazuje jen pri vyssim nastaveni v konfigu.


Bezkolizne "polne" stromy v mestach nemozu byt, pretoze pritomnost akehokolvek objektu ich automaticky vymazava v okruhu 200m. Btw stromy tvoria cca 25% poctu objektov v mestach a nedaju sa dat len kde-tu, lebo su rozmiestnene podla pripraveneho patternu na zelenych flakoch textury ktora sa pravidelne opakuje.
Stromy vo velkych mestach budu zredukovane vo finalnej verzii cca o patinu.

Flan, zapni si v conf.ini forest=3
Upravil/a Liptow dne 28-12-2007 22:36
 
MK_KaiN
AMD 64 X2 Dual 4600+ 2.41GHz 2GB RAM GF 8600 GT
Rozlišení 1152 x 864

[Render_OpenGL]
TexQual=3
TexMipFilter=3
TexCompress=0
TexFlags.UseDither=1
TexFlags.UseAlpha=0
TexFlags.UseIndex=0
TexFlags.PolygonStipple=1
TexFlags.UseClampedSprites=0
TexFlags.DrawLandByTriangles=1
TexFlags.UseVertexArrays=1
TexFlags.DisableAPIExtensions=0
TexFlags.ARBMultitextureExt=1
TexFlags.TexEnvCombineExt=1
TexFlags.SecondaryColorExt=1
TexFlags.VertexArrayExt=1
TexFlags.ClipHintExt=1
TexFlags.UsePaletteExt=1
TexFlags.TexAnisotropicExt=1
TexFlags.TexCompressARBExt=1

TexFlags.TexEnvCombine4NV=1
TexFlags.TexEnvCombineDot3=1
TexFlags.DepthClampNV=1
TexFlags.SeparateSpecular=1
TexFlags.TextureShaderNV=1

HardwareShaders=1

Shadows=2
Specular=2
SpecularLight=2
DiffuseLight=2
DynamicalLights=1
MeshDetail=2
VisibilityDistance=3

Sky=2
Forest=3
LandShading=3
LandDetails=2

LandGeom=3
TexLarge=1
TexLandQual=3
TexLandLarge=1

fps mi nad městy neklesá pod 40
[img]http://www.klokain.cz/obr/2.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]http://www.klokain.cz/obr/3.jpg[/img] is not a valid Image.
 
LesniHU
Spustil jsem AH_coop server jako DF s mapou Slovenska. Adresa je jako normalni AH server, jen port je 21151. Testovaci online bitky muzete poradat tam.

Mapa je trivialni, jen jsem na kazde letiste posadil homebazi a do Trencina pridal par tanku a flaku. Az nekdo udela lepsi, uploadnu ji tam.

Pokud to nebude delat nejake technicke problemy, necham to bezet tak dlouho, jak bude treba. Mejte na pameti, ze to neni dedikovany server a ze bezi na virtualni masine pocitace, kde uz je nekolik serveru spusteno.
 
LesniHU
Zaregistroval jsem jednu kosmetickou, ale dost neprijemnou: textura prechodu les-neles neni na strane lesa dost husta, takze na okraji kazdeho lesa je jasne viditelny pravouhly obrys.
 
Liptow
Vieme o tom (ta hranica lesa) ale neda sa s tym nic urobit. Dost to vidno aj napr. na Murmansku.

@Kain ty zvire, co to mas za silene PC? Cool Je to online mapa predpokladam.
 
Liptow
Btw, zmenou conf.ini parametru landshading z 3 na 2 sa nevykresluju tiene budov (a hrady rano/vecer nehadzu take podivne tiene) co ma urcity priaznivy efekt na fps nad mestami.
 
Jirka
LesniHU napsal:
@Liptow, mkubani:
Vim, ze z herniho hlediska mam uz spis lowend. Nicmene to nemeni nic na tom, ze nad mestem velikosti vesnice (relativne oproti Berlinu a Leningradu, kterymi se tu argumentuje) pada fps na jednu petinu, coz prakticky vylucuje boje v techto oblastech. Neni realisticke predpokladat, ze si nekdo bude nastavovat konfig podle ctyrech mest na jedne mape, nehlede na to, ze tu moznost vubec mit nemusi.

Dusledek je, ze se pri beznem pouzivani (...mluvim porad o online verzi mapy...) bude treba vyhybat bojum u mest, coz mi prijde jako kontraproduktivni, at uz z hlediska mozne pestrosti misi, nebo zbytecnosti usili nepouzivana mesta budovat.

Ja osobne jsem si tech stromu v Ziline nevsiml ani pri prvnim, ani pri druhem pruletu, az potom z pevneho externiho pohledu. Jsou proto z meho pohledu zbytecne a stacilo by jich tam par skupinek, kdyby nekdo chtel davat cile mezi ne.
Protoze jich je tam odhadem stejne jako domecku a navic obsahuji spoustu pruhlednosti, mam pocit, ze jejich odstranenim by se dala rychlost temer zdvojnasobit. Mozna by bylo jeste lepsi presazet je na ten typ bez kolizi, co se zobrazuje jen pri vyssim nastaveni v konfigu.

Cili souhlasim s Krakenem, na bezne nastavenem ilovi je to problem a nema smysl argumentovat moznosti snizovani nastaveni. Howgh.


Ano, souhlasím. Mapa je sice božská pro vyhlídkové lety, ale tohle je IL2. Čili lítání, střílení , bombení a tak. Navíc by bylo rozumější se držet průměrné hardwarové náročnosti ILa.

Flight Simulator je o dveře vedle. Šklebící seŠklebící seŠklebící se
Upravil/a Jirka dne 29-12-2007 10:44
 
CR_ARNOLD
Dobrý den, mohu poprosit o nějaký fungující link na Beta 4.09.
Děkuji
 
www.presneletani.cz
606_Temp
CR_ARNOLD napsal:
Dobrý den, mohu poprosit o nějaký fungující link na Beta 4.09.
Děkuji

http://files.game...409b1m.zip
"Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, nezaslouží si ani svobodu ani bezpečnost.“ Benjamin Franklin
 
http://no606.ic.cz/
CR_ARNOLD
Děkuji
 
www.presneletani.cz
606_Temp
LesniHU napsal:
Spustil jsem AH_coop server jako DF s mapou Slovenska. Adresa je jako normalni AH server, jen port je 21151. Testovaci online bitky muzete poradat tam.

Mapa je trivialni, jen jsem na kazde letiste posadil homebazi a do Trencina pridal par tanku a flaku. Az nekdo udela lepsi, uploadnu ji tam.

Pokud to nebude delat nejake technicke problemy, necham to bezet tak dlouho, jak bude treba. Mejte na pameti, ze to neni dedikovany server a ze bezi na virtualni masine pocitace, kde uz je nekolik serveru spusteno.

tak jsem ji zkusil a jede mi zhruba 2x tak rychle, jako AH treninkovej server, ping krasnych 7ms
"Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, nezaslouží si ani svobodu ani bezpečnost.“ Benjamin Franklin
 
http://no606.ic.cz/
WT_Horrido
Jirka napsal:
LesniHU napsal:
@Liptow, mkubani:
Vim, ze z herniho hlediska mam uz spis lowend. Nicmene to nemeni nic na tom, ze nad mestem velikosti vesnice (relativne oproti Berlinu a Leningradu, kterymi se tu argumentuje) pada fps na jednu petinu, coz prakticky vylucuje boje v techto oblastech. Neni realisticke predpokladat, ze si nekdo bude nastavovat konfig podle ctyrech mest na jedne mape, nehlede na to, ze tu moznost vubec mit nemusi.

Dusledek je, ze se pri beznem pouzivani (...mluvim porad o online verzi mapy...) bude treba vyhybat bojum u mest, coz mi prijde jako kontraproduktivni, at uz z hlediska mozne pestrosti misi, nebo zbytecnosti usili nepouzivana mesta budovat.

Ja osobne jsem si tech stromu v Ziline nevsiml ani pri prvnim, ani pri druhem pruletu, az potom z pevneho externiho pohledu. Jsou proto z meho pohledu zbytecne a stacilo by jich tam par skupinek, kdyby nekdo chtel davat cile mezi ne.
Protoze jich je tam odhadem stejne jako domecku a navic obsahuji spoustu pruhlednosti, mam pocit, ze jejich odstranenim by se dala rychlost temer zdvojnasobit. Mozna by bylo jeste lepsi presazet je na ten typ bez kolizi, co se zobrazuje jen pri vyssim nastaveni v konfigu.

Cili souhlasim s Krakenem, na bezne nastavenem ilovi je to problem a nema smysl argumentovat moznosti snizovani nastaveni. Howgh.


Ano, souhlasím. Mapa je sice božská pro vyhlídkové lety, ale tohle je IL2. Čili lítání, střílení , bombení a tak. Navíc by bylo rozumější se držet průměrné hardwarové náročnosti ILa.

Flight Simulator je o dveře vedle. Šklebící seŠklebící seŠklebící se


Jo jo, uplne to orezte, pokud mozno na tmave zelenou placku, aby se to hybalo uplne vsem . Šklebící se
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
 
Přejít na fórum:
HANÁCKÉ SLET
HANÁCKÉ SLET 14.6.-16.6.
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

31-10-2024 09:57
ČTK: Z dosud nezjištěných příčin se dnes v noci zřídilo letadlo na solární pohon.

21-10-2024 20:04
Intel vydal novou aktualizaci mikrokódu.

02-10-2024 14:07
To není dobrá myšlenka. Belzebub každého stáhne do pekel a přes zvolené zástupce i nás obyčejné lidi. Vyděšený

27-09-2024 11:19
Pokud ti co zvolím budou plnit svůj program, ať se klidně spojí i s Belzebubem.

26-09-2024 16:00
Kdokoliv bude v koalici s kýmkoliv. Jím nejde o smysl, ale o prachy a to politiky spojuje.

25-09-2024 16:44
Příští volby vyhraje ANO a bude v koalici s ODS. Ostatní strany budou v opozici.

23-09-2024 08:17
Prognostik z tebe už nebude. Úsměv

19-09-2024 19:18
Jelikož se blíží ten čas, tak bych jen skromně řekl: Nacionalisti všech zemí, vyližte si prdel! Šklebící se

13-09-2024 15:43
Kroměříž a Olomouc - Pravděpodobnost 3. povodňového stupně >90%

12-09-2024 16:09
A toto je noční můra Troubek: https://hydro.chm.
..ekt/307354

36,021,416 návštěv