Poškození v boji
|
Joe Hallenbeck |
Přidané 25-11-2007 20:48
|
Uživatel
Příspěvek: 1781
Založený: 22.04.06
|
bigjirka napsal:
WK_madvlk napsal:
... si nedovedeme ani představit,co museli ty posádky zažívat.
Já jenom nechápu, co ty posádky vedlo k přistání. Já, s letadlem bez výškovky na jedný straně, bez směrovky, s dírou před kokpitem i za a ještě jednou dírou v pravém křídle, bych za křídovejma útesama vyskočil ven.
Nebo že by každej návrat byl jako z toho memfiskýho žvástu?
To nepochopime.
Osobne se domnivam ze to je smysl pro zodpovednost kterou ti kapitani letadel meli za svoji posadku.
Nekdy, trebas v zimnich mesicich asi nebylo prilis prijemne se koupat v kanalu, kde voda zrejmne mela kolem 5°C
313_FlyBoy
RY-C
|
|
|
|
606_Vocko |
Přidané 25-11-2007 20:49
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 178
Založený: 19.11.07
|
http://www.micom....
tady je různejch katastrof fakt dost. Hlavně teda ty novější.
test s 200 gramy semtexu: [img]http://www.micom.net/oops/747%20bomb%20test.jpg[/img] is not a valid Image.
Upravil/a 606_Vocko dne 25-11-2007 20:53
|
|
|
|
Glad69 |
Přidané 25-11-2007 20:56
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 343
Založený: 07.01.06
|
Joe Hallenbeck napsal:
bigjirka napsal:
WK_madvlk napsal:
... si nedovedeme ani představit,co museli ty posádky zažívat.
Já jenom nechápu, co ty posádky vedlo k přistání. Já, s letadlem bez výškovky na jedný straně, bez směrovky, s dírou před kokpitem i za a ještě jednou dírou v pravém křídle, bych za křídovejma útesama vyskočil ven.
Nebo že by každej návrat byl jako z toho memfiskýho žvástu?
To nepochopime.
Osobne se domnivam ze to je smysl pro zodpovednost kterou ti kapitani letadel meli za svoji posadku.
Nekdy, trebas v zimnich mesicich asi nebylo prilis prijemne se koupat v kanalu, kde voda zrejmne mela kolem 5°C
Nehlede na tom, ze kolikrat meli zranene na palube....A ti by seskok nemuseli prezit.Kdyz nektere ty fotky vidim, tak si myslim, ze to na zem domodlili. |
|
|
|
Hoper |
Přidané 25-11-2007 21:18
|
Moderátor
Příspěvek: 12091
Založený: 29.09.05
|
taky o tom, co letadlo vydrží...
http://youtube.co...re=related
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.
[samurajský pohled na zajetí]
|
|
|
|
alfik |
Přidané 26-11-2007 00:33
|
Diskutující
Příspěvek: 4823
Založený: 21.04.06
|
No, já v žádné válce nelítal, ale na online se VŽDY snažím doletět kam to jde. Už jsem se stal celkem obratným při přistání bez OP, bez 1 či více motorů... díry v křídlech či chybějící plošku křidélek snad už ani netento... Beru to tak nějak jako svou povinnost. To že je letoun poškozen, není ještě důvod vyskakovat! Jedině až není ovladatelný. |
|
|
|
606_Temp |
Přidané 26-11-2007 05:05
|
Stařešina
Příspěvek: 5502
Založený: 19.08.07
|
no jde taky o to, ze vyskok padaku nebyla zdaleka 100% sance na preziti. S jejich tehdejsi riditelnosti nebyl problem se napichnout na strom, ci kostelni vez, nebo si po dopadu zlamat obe nohy o nejakej nevhodnej teren. |
|
|
|
AH_Cutora |
Přidané 26-11-2007 08:55
|
Uživatel
Příspěvek: 1507
Založený: 29.09.05
|
aalf napsal:
No, já v žádné válce nelítal, ale na online se VŽDY snažím doletět kam to jde. Už jsem se stal celkem obratným při přistání bez OP, bez 1 či více motorů... díry v křídlech či chybějící plošku křidélek snad už ani netento... Beru to tak nějak jako svou povinnost. To že je letoun poškozen, není ještě důvod vyskakovat! Jedině až není ovladatelný.
Jo jo, většina pilotů (reálných) má tento názor dodnes. Dokud to letí tak není důvod skákat.
Jinak k těm padákům a jejich spolehlivosti, tak mě tak napadl Marseille. |
|
|
|
WT_Horrido |
Přidané 26-11-2007 09:03
|
Fusioner
Příspěvek: 10264
Založený: 30.09.05
|
Marseille narazil na kylovku nebo vyskovku. Padak byl bezvadny...
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
|
|
|
|
AH_Cutora |
Přidané 26-11-2007 09:13
|
Uživatel
Příspěvek: 1507
Založený: 29.09.05
|
aha, já četl že se mu neotevřel. |
|
|
|
WT_Flan |
Přidané 26-11-2007 09:53
|
Uživatel
Příspěvek: 1824
Založený: 30.09.05
|
No, neotevrel. Jak taky, kdyz uz byl od opusteni letadla "prastenej" do hlavy.
|
|
|
|
WT_Horrido |
Přidané 26-11-2007 10:06
|
Fusioner
Příspěvek: 10264
Založený: 30.09.05
|
Pokud si to vybavuju spravne ostre narazove poraneni pres pravy bok. Nevidel ven, nevidel na pristroje a kdyz otocil Mezka na zada pred vyskokem tak presel do dost strmeho klesani.
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
|
|
|
|
AH_Cutora |
Přidané 26-11-2007 10:15
|
Uživatel
Příspěvek: 1507
Založený: 29.09.05
|
WT_Horrido napsal:
Pokud si to vybavuju spravne ostre narazove poraneni pres pravy bok. Nevidel ven, nevidel na pristroje a kdyz otocil Mezka na zada pred vyskokem tak presel do dost strmeho klesani.
Aha, tak to jsem nevedel. Diky, co se clovek nedozvi |
|
|
|
313_123 |
Přidané 26-11-2007 11:50
|
Uživatel
Příspěvek: 1516
Založený: 23.01.06
|
Joe Hallenbeck napsal:
bigjirka napsal:
WK_madvlk napsal:
... si nedovedeme ani představit,co museli ty posádky zažívat.
Já jenom nechápu, co ty posádky vedlo k přistání. Já, s letadlem bez výškovky na jedný straně, bez směrovky, s dírou před kokpitem i za a ještě jednou dírou v pravém křídle, bych za křídovejma útesama vyskočil ven.
Nebo že by každej návrat byl jako z toho memfiskýho žvástu?
To nepochopime.
Osobne se domnivam ze to je smysl pro zodpovednost kterou ti kapitani letadel meli za svoji posadku.
Nekdy, trebas v zimnich mesicich asi nebylo prilis prijemne se koupat v kanalu, kde voda zrejmne mela kolem 5°C
osobně se bojím vejšek
je zajímavé že v letadle ne (to neznamená že se nahoře nebojím jinejch věcí - vid godžilo, nebo chudák letuška jak jsem se bál že dojde pivo)
proto by mě na padák a k výskoku z letadla donutili až plameny pod sedačkou |
|
|
|
alfik |
Přidané 26-11-2007 12:30
|
Diskutující
Příspěvek: 4823
Založený: 21.04.06
|
Jakožto bývalý "skokan" ti můžu potvrdit že spousta lidí co nevyleze na druhou příčku žebře se v letadle ani na padáku nijak zvláště nebojí - teda ne víc než jiní. Je to prostě tím že z té výšky to nevypadá jako výška oko není schopno to pojmout |
|
|