November 25 2024 18:10:56
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 11

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,747
· Nejnovější pilot: carramba66
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
 Vytisknout diskuzi
Poškození v boji
Joe Hallenbeck
bigjirka napsal:
WK_madvlk napsal:
... si nedovedeme ani představit,co museli ty posádky zažívat.

Já jenom nechápu, co ty posádky vedlo k přistání. Já, s letadlem bez výškovky na jedný straně, bez směrovky, s dírou před kokpitem i za a ještě jednou dírou v pravém křídle, bych za křídovejma útesama vyskočil ven.
Nebo že by každej návrat byl jako z toho memfiskýho žvástu?


To nepochopime.
Osobne se domnivam ze to je smysl pro zodpovednost kterou ti kapitani letadel meli za svoji posadku.
Nekdy, trebas v zimnich mesicich asi nebylo prilis prijemne se koupat v kanalu, kde voda zrejmne mela kolem 5°C Šklebící se
313_FlyBoy
RY-C
 
606_Vocko
http://www.micom....
tady je různejch katastrof fakt dost. Hlavně teda ty novější.

test s 200 gramy semtexu: [img]http://www.micom.net/oops/747%20bomb%20test.jpg[/img] is not a valid Image.
Upravil/a 606_Vocko dne 25-11-2007 20:53
 
Glad69
Joe Hallenbeck napsal:
bigjirka napsal:
WK_madvlk napsal:
... si nedovedeme ani představit,co museli ty posádky zažívat.

Já jenom nechápu, co ty posádky vedlo k přistání. Já, s letadlem bez výškovky na jedný straně, bez směrovky, s dírou před kokpitem i za a ještě jednou dírou v pravém křídle, bych za křídovejma útesama vyskočil ven.
Nebo že by každej návrat byl jako z toho memfiskýho žvástu?


To nepochopime.
Osobne se domnivam ze to je smysl pro zodpovednost kterou ti kapitani letadel meli za svoji posadku.
Nekdy, trebas v zimnich mesicich asi nebylo prilis prijemne se koupat v kanalu, kde voda zrejmne mela kolem 5°C Šklebící se

Nehlede na tom, ze kolikrat meli zranene na palube....A ti by seskok nemuseli prezit.Kdyz nektere ty fotky vidim, tak si myslim, ze to na zem domodlili.
 
http://www.cockneyrejects.net
Hoper
taky o tom, co letadlo vydrží...

http://youtube.co...re=related
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.

[samurajský pohled na zajetí]
ovarek.cz/hamster.gif
 
alfik
No, já v žádné válce nelítal, ale na online se VŽDY snažím doletět kam to jde. Už jsem se stal celkem obratným při přistání bez OP, bez 1 či více motorů... díry v křídlech či chybějící plošku křidélek snad už ani netento... Beru to tak nějak jako svou povinnost. To že je letoun poškozen, není ještě důvod vyskakovat! Jedině až není ovladatelný.
 
606_Temp
no jde taky o to, ze vyskok padaku nebyla zdaleka 100% sance na preziti. S jejich tehdejsi riditelnosti nebyl problem se napichnout na strom, ci kostelni vez, nebo si po dopadu zlamat obe nohy o nejakej nevhodnej teren.
 
http://no606.ic.cz/
AH_Cutora
aalf napsal:
No, já v žádné válce nelítal, ale na online se VŽDY snažím doletět kam to jde. Už jsem se stal celkem obratným při přistání bez OP, bez 1 či více motorů... díry v křídlech či chybějící plošku křidélek snad už ani netento... Beru to tak nějak jako svou povinnost. To že je letoun poškozen, není ještě důvod vyskakovat! Jedině až není ovladatelný.

Jo jo, většina pilotů (reálných) má tento názor dodnes. Dokud to letí tak není důvod skákat.

Jinak k těm padákům a jejich spolehlivosti, tak mě tak napadl Marseille.
 
WT_Horrido
Marseille narazil na kylovku nebo vyskovku. Padak byl bezvadny...
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
 
AH_Cutora
aha, já četl že se mu neotevřel.
 
WT_Flan
No, neotevrel. Jak taky, kdyz uz byl od opusteni letadla "prastenej" do hlavy.
 
WT_Horrido
Pokud si to vybavuju spravne ostre narazove poraneni pres pravy bok. Nevidel ven, nevidel na pristroje a kdyz otocil Mezka na zada pred vyskokem tak presel do dost strmeho klesani.
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
 
AH_Cutora
WT_Horrido napsal:
Pokud si to vybavuju spravne ostre narazove poraneni pres pravy bok. Nevidel ven, nevidel na pristroje a kdyz otocil Mezka na zada pred vyskokem tak presel do dost strmeho klesani.

Aha, tak to jsem nevedel. Diky, co se clovek nedozvi Úsměv
 
313_123
Joe Hallenbeck napsal:
bigjirka napsal:
WK_madvlk napsal:
... si nedovedeme ani představit,co museli ty posádky zažívat.

Já jenom nechápu, co ty posádky vedlo k přistání. Já, s letadlem bez výškovky na jedný straně, bez směrovky, s dírou před kokpitem i za a ještě jednou dírou v pravém křídle, bych za křídovejma útesama vyskočil ven.
Nebo že by každej návrat byl jako z toho memfiskýho žvástu?


To nepochopime.
Osobne se domnivam ze to je smysl pro zodpovednost kterou ti kapitani letadel meli za svoji posadku.
Nekdy, trebas v zimnich mesicich asi nebylo prilis prijemne se koupat v kanalu, kde voda zrejmne mela kolem 5°C Šklebící se


osobně se bojím vejšek
je zajímavé že v letadle ne (to neznamená že se nahoře nebojím jinejch věcí - vid godžilo, nebo chudák letuška jak jsem se bál že dojde pivo)
proto by mě na padák a k výskoku z letadla donutili až plameny pod sedačkou Úsměv
 
alfik
Jakožto bývalý "skokan" ti můžu potvrdit že spousta lidí co nevyleze na druhou příčku žebře se v letadle ani na padáku nijak zvláště nebojí - teda ne víc než jiní. Je to prostě tím že z té výšky to nevypadá jako výška Šklebící se oko není schopno to pojmout
 
Přejít na fórum:
HANÁCKÉ SLET
HANÁCKÉ SLET 14.6.-16.6.
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

31-10-2024 09:57
ČTK: Z dosud nezjištěných příčin se dnes v noci zřídilo letadlo na solární pohon.

21-10-2024 20:04
Intel vydal novou aktualizaci mikrokódu.

02-10-2024 14:07
To není dobrá myšlenka. Belzebub každého stáhne do pekel a přes zvolené zástupce i nás obyčejné lidi. Vyděšený

27-09-2024 11:19
Pokud ti co zvolím budou plnit svůj program, ať se klidně spojí i s Belzebubem.

26-09-2024 16:00
Kdokoliv bude v koalici s kýmkoliv. Jím nejde o smysl, ale o prachy a to politiky spojuje.

25-09-2024 16:44
Příští volby vyhraje ANO a bude v koalici s ODS. Ostatní strany budou v opozici.

23-09-2024 08:17
Prognostik z tebe už nebude. Úsměv

19-09-2024 19:18
Jelikož se blíží ten čas, tak bych jen skromně řekl: Nacionalisti všech zemí, vyližte si prdel! Šklebící se

13-09-2024 15:43
Kroměříž a Olomouc - Pravděpodobnost 3. povodňového stupně >90%

12-09-2024 16:09
A toto je noční můra Troubek: https://hydro.chm.
..ekt/307354

36,042,512 návštěv