Horri, clovek si s kamosama domluvi podzemni Sturm Lan party v Praglu v garazich a pak pak tam prijede a vsude kolem lidi jak koblih a komp ma obestaveny nejakou vystavou, nebo co to bylo za okresni showbusiness...
Vyrobni prikaz: Pridejte do toho zrni pro krecky krapet kyanidu.
Upravil/a WT_Flan dne 18-09-2007 10:07
Nasednu do bf110, furt cukam hlavou ale pohled se neotaci, v ruce mam jakesicosi co ma deadzonu jako Staromak, plyn nefunguje...
Odstartuju, seradim deticky, stanovim kurs na lode...priletim nad lode, flak zacne mastit, odhodim pumy ale porad je mam, potopim jednu lod, hodim pumy na flaky ale nic se jim nestane a pak jsem sam..udelam jeste jeden nalet na lode a sejme me flak.
Vydrzeli jsme ve flaku alespon 15 vterin, tomu se rika uspech...hehe
Uzasne....
[img]http://forum.il2sturmovik.com/public/style_extra/team_icons/founder_gold_en.png[/img] is not a valid Image.
mno, ve flaku (na rookie a 10 ROF) se dá vydržet i déle
ale nesmělo by se letět jak beran ;)
zkouknul jsem ten ntrk a musel jsem uznale prsknout, že odhoz na první a poslední loď byl v podání Šmudli excelentní - žádné žabky a při tom přesný zásah.
Flan tam snad taky něco "ošil", ale pak laškoval s potápějící se zádí parníku, škoda
zbytek si už nepamatuju :D
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
Hoper napsal:
mno, ve flaku (na rookie a 10 ROF) se dá vydržet i déle
ale nesmělo by se letět jak beran
zkouknul jsem ten ntrk a musel jsem uznale prsknout, že odhoz na první a poslední loď byl v podání Šmudli excelentní - žádné žabky a při tom přesný zásah.
Flan tam snad taky něco "ošil", ale pak laškoval s potápějící se zádí parníku, škoda
zbytek si už nepamatuju
připomenu...
Nahodím motory, plyn nefunguje. Z toho jak se rozhlížím mě bolí za krkem a Schmouddle se mi tlemí, že mi nefunguje TIR.
Dělám na zemi elegantní kolečko, a pak to prostě beru mimo RWY po zemi pryč od letiště a doufám, že se odlepím. Naštěstí to vyšlo. Plynpáka nefunguje, matně se snažím oživit si, jak jsou defaultně nastavené klávesy. Z joye mě bolí zápěstí, můj afterburner je v porovnání s ním luxusní zboží.
Blížíme se k lodím, ani nevím, jestli mám bomby nebo jinou výzbroj... Pak se rozhoduju zlikvidovat flak. Jdu po něm a asi z 200m zahajuju palbu. Už jsem skoro u flaku, furt to jde mimo. Zapomínám, že nemám TIR a tak jak to mam automaticky, hat stahuju k sobě abych si přiblížil pohled v zaměřovači. Jaké je mé překvapení, když místo přiblížení se můj pohled stěhuje k modravým nebeským výšinám. Snažím se to korigovat přitažením ale je mi to prd platné. Krtkuji a měním se na světlo a teplo.
Holt jsem zhýčkán svým vlastním vybavením a tím, že na klávesnici šahám jen když nahazuju motory. To zase byl výkon
A co kurnik, chtěl jsi aby děcka viděly pořádnou řežbu, ne? Tak jsme jim ji ukázali.
5 minut pred letem mi u klacku stale sedi male decko, nejsem majitel techniky ani admiral akce, ditko je stastne, nemam odvahu ho shodit ze zidle.Krecek vyhazuje decko od komplu.
Usedam ke kniplu a s bidou si vybavuji par zakladnich default klaves pro ovladani letadla.
Proboha, kde je FF, co to je za deadzonu, proc je to tak tuhe na stredu ??? Sestelujte mi nekdo krucinal tu pohyblivou saitekovskou hlavu joye, at dosahnu na cudle !
Smarja, s hatem uz umim prepinam leda smes a kompr. Nakonec,...centrovaci cudl pohledu se nachazi tam kde na mem starsim provedeni Saiteku mam bomby...
Tak tohle smrdi exhibicnim prukakem.
Jedu po draze...teda po tom useku, co graficke nastaveni ukazuje. Nejak se dostavam do vzduchu...Honim tecky po obloze. Hamtam kde to jde, abych si zazoomoval pohled, protoze na nejvzdalenejsi pohled letadlo prede mnou pripomina i na 100 m srazku prerostlych hranatych pixelu. Ale hybe se to, musi to byt letadlo.
Hele lode..."Hoprrrrr, kurwa, kde se otevira chladak, nejak mi tu kruci vari ?!?!...Drzim se prerostlych pixelu prede mnou a bojem s deadzonu bez FF se snazim nespadnout a nasmerovat se na skvrny na modrem fleku prede nami, pod nami. ( lode v zalivu )
Shluky pixelu se mihaji kolem me...Welcome to Flakistan and have nice holiady.
Mackam odhoz, prask, jeden motor v prachu. Kroutim nejak s klackem co se neustale zveda ze stolu, vybiram skvrnu na modrem fleku a mackam spouste, ( proste vsechny cudle na ktere dosahnu, abych mel jistotu, ze strili vsechno co mam...) Nemuzu najit odzoomovadlo, ve vyhledu se nahle zjevuje zad potopene lodi, skrt...asi kridlem ...bum...bac...
Debriefing: "Hopere, jestli todle zverejnis, otravime ti zrni."
WT_Peci napsal:
....
Nahodím motory, plyn nefunguje.
...
Blížíme se k lodím, ani nevím, jestli mám bomby nebo jinou výzbroj...
dovolil jsem vám si vytvořit svůj vlastní profil
abyste měli pokud možno nastavení, na jaké jste zvyklí
to, že si při tom zapomenete nastavit i osu pro plyn... :P
mno a to - "ani nevím, jestli mám bomby nebo jinou výzbroj" - čeče, co to je za přípravu ? že jsi něčetl briefing chápu, ale nenastavit si letadlo ...
:DD
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
WT_Flan napsal:
Tak jo...
...
Debriefing: "Hopere, jestli todle zverejnis, otravime ti zrni.":D
ohledně pixlů si stěžuj u Šmudly, co to ten jeho příbuzný dodal za sčoty, resp grafiku v nich :P
byli jsme rádi, že se tam ten šturm alespoň nějak rozchodil :(
a to si vem, žes mohl lítat na 15" NB s rozlišením 1900x1200... :))
on ještě nikdo ten ntrk nenašel ? hmm...asi umím dobře schovávat...nebo tu jsou samí nezvědaví liduši :P
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.