Tak jsem onemocnel anginou. Tato veskrze negativni zprava je pro IL2 komunitu ve sve podstate opzitivni, protoze mam ted neplanovane cas dorazit ten Coop server
Takze snad dnes vecer uz bude Coop server pouzitelnej...
Klukum děkuji,ale vzhledem k velkému počtu AI objektů to zezačátku docela dost lagovalo.Ani tak né lagy,jako spíš "odpochodování" letounů uplně mimo obraz a pak návrat do původní pozice třeba za minutu.Ke konci se to ale úplně uklidnilo (což zase nesedí na ta AI).Řekli jsme si default skiny,což všichni nedodrželi ale nejsem žádnej IT tak tomu zase tolik nerozumim,jeli to tak ukrutnej problém pro lagování.
Příště bych tě proto poprosil o hostování na vašem coop-železe.
Rád bych se totiž znovu pokusil o coop ,třeba zase z jiného soudku !!
Poraď mi prosím nějaké "Hlavní zásady" co v coopu dávat a co rozhodně ne.Je nějaký standard já nevím,třeba jak velkou mapu používat ,kolik vedlejších objektů..jestli jsou lepší statické,nebo pohyblivé objekty,jde to vůbectakhle specifikovat ????
Mno v tomhle ti take nereknu nic zaruceneho, spise sve dojmy.
Mam zkusenosti, ze skiny se nahravaji docela dost dlouho. Nejvic to asi zatizi klienta, ktery v okamziku kdy dotahne balik skinu a zacne je zobrazovat, tak zacne lagovat jako krava nez je zobrazi a zacne se zase zabivat samotnym letem.
Objekty na mape jsou problem pri natahovani mapy na DF. Kdo se pripoji, tak v momentu respawnu cim vic objektu, tim vetsi lag.
Pohyblive a strilejici objekty jsou proste problem pro klienty i server. Cim vic jich je, tim vic to obecne laguje.
K nasemu HW. OK, ale prvni vetsi akci nezapomen ze bude mit status TEST jak to chodi. Jeste to nebylo realne nasazene, jen jsme s Chroustem dali pokusny vzlet.
Dalsi vec je, ze momentalne jsem jedinej, kterej to muze nahodit. Hledam maly team lidi, ktere s tim zaucim a budou to obsluhovat. Ja se posledni rok u PC moc nepohybuju a nemam cas to obvykle zakladat...
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.