November 23 2024 16:57:48
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 8

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,747
· Nejnovější pilot: carramba66
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
 Vytisknout diskuzi
Poznej ptaka
Von Schnitzel
[quote]Arnold Eso Rimmer napsal:
Vážení a milí Spiťáci, ale i všichni ostatní, neb ještě nejsem moc zběhlý v kokpitu zn. Spitfire, stále si lámu hlavu s jedním budíkem. Copak to je? Ten budik pod ukazatelem stoupání/klesání?

Na tý fotce je Spitfire? Neni to spíš Hurricane?? :sm14:
 
Arnold Eso Rimmer
To:Von Schnitzel já myslim že ne, je to odtud: http://www.simpits.org/database/WWII_cockpits/vintage_cockpits.html

posudte sami
 
Arnold Eso Rimmer
He-111 co to tam má?

http://tanks45.tr...11_011.jpg
Upravil/a Arnold Eso Rimmer dne 28-11-2005 05:59
 
Arnold Eso Rimmer
jen tak pro Befkaře
http://aviatia.cd..._Denes.JPG
Upravil/a Arnold Eso Rimmer dne 28-11-2005 05:58
 
310_McMarty
Clovece, na mne to pusobi jako nejaky pridavny proudový motor. Ale mozna kecam a jsem uz upracovany. :sm19:
 
AH_James_Gastowski
jo, připadá mi to jako test proudovýho motoru na Heinkelu. Např. ve výšce stáhnuli klasický vrtulový motory a zkoušeli letět jenom na ten proudový...
 
Arnold Eso Rimmer
aha.. sakra sakra. kde se ten pokrok zastavi...:sm21:
 
AH_James_Gastowski
to je teda jenom moje domněnka a následná úvaha, možná to tak vůbec nebylo...
 
Kaspery
Taky si myslim ze je to proudovy motor... Ta fotka Bf je nadhernaaa!! :yes:
 
Opitze
je to proudovy motor Heinkel He S 011

tanks45.tripod.com/Jets45/ListOfEngines/img3/011.jpg

Conceived by Helmut Schelp in 1942, the He S 011 was the most advanced engine developed up to 1945, it consisted of a diagonal centrifugal compressor and a three stage axial compressor, it was hoped that it would make 3,500 lb of thrust. Only around 19 engines were ever made by the end of the war, It did take to the air how ever in early 1945 fitted to Heinkel He 111 testbed.

[img]http://www.enginehistory.org/Gallery/JimBuckel/Heinkel-Hirth%20He%20S%20011%201.JPG[/img] is not a valid Image.

google je proste drsnej Úsměv
Upravil/a Opitze dne 25-11-2005 14:51
Válka a korupce se nedá oddělit.

Dosažení kritické meze korupce téměř vždy vyvolá občanskou válku. A válka vyvolá ještě větší korupci. A tato korupce vyvolá další nestabilitu, která oslabí již tak oslabené demokratické instituce. Oslabí demokratickou kontrolu elit, kontrolu vlády, kontrolu státní autority. Války vedou armády a jejich generálové. A armády z podstaty nejsou demokratické instituce. Pro generály armád je válka požehnání. Kdo podporuje válku vedenou zkorumpovaným státem, podporuje jak samotnou korupci, tak v důsledku i úplné zničení demokracie a svobody v tomto státě.
 
Arnold Eso Rimmer
to je fotéška, někteří možná přehlédli tak dávám znovu
http://aviatia.cd..._Denes.JPG
 
Arnold Eso Rimmer
Jen abych si doplnil mezery ve svém zdělání, vim že je to kreslený obrázek, ale i ty většinou mívají reálnou předlohu. Proč proboha dělají pod letadlama táborák? Modří se rozhodli že to radši spálej, třeba jim angláni půjčí spity? ne, vážně, zahřívají letadlo v kruté zimě? není to nebezpečné pro stroj? dělalo se to? ještě mi uniká jedna věc, motory byly chlazeny vzduchem? zatuhával olej v zimě či co? A ještě bych prosil zasvěcené o odpověď na jednu věc o které se již dlouho přu s kamarádem, co hoří víc, letecký benzín, či automobilový? a nyní snad odkaz http://www.stenbe...d-jg52.jpg
 
GC3_Kane
jj Šklebící se někde jsem četl že jim to poradil zajatý rus Šklebící se Šklebící se to je realita :sm16:

PS: když za za befkem táhne stuha chladicí kapaliny, mívám velkou radost :sm19:
Upravil/a GC3_Kane dne 12-12-2005 13:57
 
http://3iap.org/forum/news.php
Arnold Eso Rimmer
Prima, tedy soudě dle tvé reakce měli vodní chlazeni, na to navazuje otázka, neměli fridex? nebo proč sakra ten táborák pod letadlem?:sm19:
 
GC3_Kane
glykol...ale co je to zač nevím, zasvěcenější řeknou Mrknutí ten táborák je kvůli oleji ve skříni, v mrazu ztuhl tak že nešlo motor nastartovat Cool

edit: češtin:sm19:
Upravil/a GC3_Kane dne 12-12-2005 14:03
 
http://3iap.org/forum/news.php
313_Gryzlov
Táborák pod letadlem sloužil k ohřevu celé motorové části, protože tuhlo i mazivo, což znesnadňovalo nahazování motorů. V JG51 tuším je popisován postup k nahození motoru Bf109 při mrazech, který byl vytvořen v Reichlinu. (táborák pod mašinou to ale není).
Němci dokonce přikládali na motorové kryty vyhřáté kameny, aby dosáhli přijatelné teploty motoru k nahození. Když Sověti dobyli několik německých letišť, tak nechápavě koukali na Bf109, které měli přes motory dané kameny na provazech. Tajemství jim osvětlil zajatý Němec z letiště.

Často se ředil olej benzínem, aby se snížila hustota a jeho vazkost.

Sověti JAKy nahazovaly při extrémně nízkých teplotách stlačeným vzduchem (stejně jako tanky T-34). Nevím, jestli to měla i další letadla, jako LaGGy, La. To nedkoážu s určitostí tvrdit, ale odhaduji, že ano. Ale od kdy, to nevím.
 
WT_Horrido
Pokud si to dobre vybavuji, motor se odkapotoval pod nej se soupla vana s benzinem a ten se zapalil. Šklebící se

Taky zamrzaly zbrane takze v zime se zbavily vsech maziv a vycistily do sucha. Pak to fungovalo.
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
 
GC3_Kane
313_OTU_Gryzlov napsal:
Táborák pod letadlem sloužil k ohřevu celé motorové části, protože tuhlo i mazivo, což znesnadňovalo nahazování motorů. V JG51 tuším je popisován postup k nahození motoru Bf109 při mrazech, který byl vytvořen v Reichlinu. (táborák pod mašinou to ale není).
Němci dokonce přikládali na motorové kryty vyhřáté kameny, aby dosáhli přijatelné teploty motoru k nahození. Když Sověti dobyli několik německých letišť, tak nechápavě koukali na Bf109, které měli přes motory dané kameny na provazech. Tajemství jim osvětlil zajatý Němec z letiště.

Často se ředil olej benzínem, aby se snížila hustota a jeho vazkost.

Sověti JAKy nahazovaly při extrémně nízkých teplotách stlačeným vzduchem (stejně jako tanky T-34). Nevím, jestli to měla i další letadla, jako LaGGy, La. To nedkoážu s určitostí tvrdit, ale odhaduji, že ano. Ale od kdy, to nevím.


a jestli se nepletu Tygře, tak se měl ten benál při zahřátí motoru následně odpařit .........vždycky mě vrtalo hlavou kudy:sm19:
 
http://3iap.org/forum/news.php
LesniHU
Arnold Eso Rimmer napsal:A ještě bych prosil zasvěcené o odpověď na jednu věc o které se již dlouho přu s kamarádem, co hoří víc, letecký benzín, či automobilový?

Benzin pro normalni pistove motory je prakticky stejnej. 'Benzin' pro proudove motory a dalsi specialitky hori mene, dokonce jsou takove, ze do nich hodis horici sirku a ta zhasne. Samozrejme taky zalezi na tom, co presne myslis tim 'hori vic'.

3IAP_Kane napsal:
glykol...ale co je to zač nevím, zasvěcenější řeknou Mrknutí ten táborák je kvůli oleji ve skříni, v mrazu ztuhl tak že nešlo motor nastartovat Cool

edit: češtin:sm19:

Nejde jenom o olej, ale motor se v mrazu smrstuje (jako kazdy kov), takze se v nekterych mistech zmensuji vule a zvysuje treni. Dost problemove byly v tomto uhledu soupatkove motory - tam je vlastne pist v pistu.

Ale otazka zamrzani vodniho chlazeni je zajimava - ani ne v zime na letisti, ale kdyz v deviti kilometrech chcipne motor, tak musi byt chladici kapalina hodne nemrznouci, aby to v radiatoru chladice nezamrzlo a nepotrhalo ho to. Vi nekdo, jak se to resi? Nejak to bylo vyresene urcite, jinak by v krute ruske zimni noci museli delat ohen i pod chladici v kridlech...
 
rudidlo
Arnold Eso Rimmer napsal:
To:Von Schnitzel já myslim že ne, je to odtud: http://www.simpits.org/database/WWII_cockpits/vintage_cockpits.html

posudte sami

Ukazatel náklonu?
Arnold Eso Rimmer napsal:
He-111 co to tam má?

tanks45.tripod.com/Jets45/Histories/He111/He111_011.jpg

Mě to moc jako He111 nepřipadá.Vyděšený
 
http://silicon-remarks.blogspot.com
Přejít na fórum:
HANÁCKÉ SLET
HANÁCKÉ SLET 14.6.-16.6.
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

31-10-2024 09:57
ČTK: Z dosud nezjištěných příčin se dnes v noci zřídilo letadlo na solární pohon.

21-10-2024 20:04
Intel vydal novou aktualizaci mikrokódu.

02-10-2024 14:07
To není dobrá myšlenka. Belzebub každého stáhne do pekel a přes zvolené zástupce i nás obyčejné lidi. Vyděšený

27-09-2024 11:19
Pokud ti co zvolím budou plnit svůj program, ať se klidně spojí i s Belzebubem.

26-09-2024 16:00
Kdokoliv bude v koalici s kýmkoliv. Jím nejde o smysl, ale o prachy a to politiky spojuje.

25-09-2024 16:44
Příští volby vyhraje ANO a bude v koalici s ODS. Ostatní strany budou v opozici.

23-09-2024 08:17
Prognostik z tebe už nebude. Úsměv

19-09-2024 19:18
Jelikož se blíží ten čas, tak bych jen skromně řekl: Nacionalisti všech zemí, vyližte si prdel! Šklebící se

13-09-2024 15:43
Kroměříž a Olomouc - Pravděpodobnost 3. povodňového stupně >90%

12-09-2024 16:09
A toto je noční můra Troubek: https://hydro.chm.
..ekt/307354

36,027,550 návštěv