RADEON 9600XT problém
|
MK_Paja |
Přidané 26-05-2007 19:51
|
Uživatel
Příspěvek: 941
Založený: 29.09.05
|
torr napsal:
možná tě potěším zde mají nové desky na socket A
http://www.pcraj.cz/productlist.php?cat=63&id_catalog=
Obstarožní chipset VIA, nebrat !!! To už radši bazarovou N-force2, N-force3 (+CPU soc. 939) |
|
|
|
311_Rampa |
Přidané 16-06-2007 11:51
|
Uživatel
Příspěvek: 642
Založený: 29.09.05
|
děkuji všem kdo mi poradil. Bohužel problém přetrval i když jsem se postavil i na hlavu, takže po malém freefightu s prodavačem mi ji vyměnili. X1550 šlape jako hodinky. |
|
|
|
1stCL_pbarry |
Přidané 16-06-2007 13:37
|
Uživatel
Příspěvek: 1688
Založený: 30.09.05
|
ve sturmovi mam stejnej problem s REDEON X600Pro
to me mrzi ze to nema reseni kua kua
Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já!
|
|
|
|
Maxxis |
Přidané 16-06-2007 20:11
|
Uživatel
Příspěvek: 539
Založený: 30.09.05
|
jestli ti to nedela takový to gpu recovery.. nebo tak nejak, při přehřátí se restartne graficky jadro a v tom je kiks nekde.... |
|
|
|
1stCL_pbarry |
Přidané 16-06-2007 23:21
|
Uživatel
Příspěvek: 1688
Založený: 30.09.05
|
Maxxis napsal:
jestli ti to nedela takový to gpu recovery.. nebo tak nejak, při přehřátí se restartne graficky jadro a v tom je kiks nekde....
kousne se to i bez resetovani a jeste ti to pri trose stesti shori
Me spis zajima jestli ta chyba vznika prehratim, nebo nejakou vnitrni komunikaci
Upravil/a 1stCL_pbarry dne 16-06-2007 23:23
Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já!
|
|
|
|
311_Rampa |
Přidané 17-06-2007 00:00
|
Uživatel
Příspěvek: 642
Založený: 29.09.05
|
no, ta chyba co popisujes, chyba zvana VPU Recovery , vzniká když se "kousne/lagne" komp a přestane posílat do grafické karty informace, ta se zasekne a tak se zavolá tahle funkcička a resatrtne grafickou kartu a ta zase dostává informace které zobrazit. Všechno by to mělo být v pořádku a my nějakou chybu ani nepoznáme, jenže když si grafické karta nerozumí s základní deskou, tak nepomůže ani svěcená voda. Já vyzkoušel snad všechny ovladače co kdy vyšly pro ATI kartu, vyzkoušel jsem různé nastavení grafiky, at už conf.ini pro šturma, nebo zapinani/vypinani FAST WRITES, nastavování rychlosti AGP od 8x až po 0 a vždy to samé.
Bohužel, osobně si myslím, že opravdu není řešení než výměna karty |
|
|
|
CZ_BOB |
Přidané 24-02-2008 15:17
|
Nováček
Příspěvek: 69
Založený: 06.05.06
|
Nedávno jsem si koupil novou ATI HD 3850 do AGP.Doposud jsem měl pouze Nvidie a byl jsem s něma absolutně spokojený.Leč Nvidia od AGP už upustila a vzhledem k tomu že mám stále slušný zbytek PC,tohle byla jediná volba jak si zvýšit výkon v novějších hrách.
Chtěl bych se proto zeptat majtelů ATIn,jak mají nastavený Conf.ini.Mám totiž Ila nainstalovaného ještě s použitím 7600GS a nevím jestli by bylo třeba něco v configu přepsat když teď jedu na té ATině.
Taky by mě zajímalo jestli se objevují ostatním artefakty(divné barevné spektrum a cerné pásy)země při zapnuté funkci komprese textur na S3TC.Na Nvidii to běželo v pohodě.Díky za pomoc a omlouvám se za pro někoho asi stupidní dotazy ale Atinu mám poprvé.
Taky se mi zdá že v ilovi mám teď vykreslovací vzdálenost objektů menší než jsem měl před tím s Nvidií.http://www.uloz.cz/show/file/50584-New_-_il2fb_2008-02-24_15-51-40-14.avi
Upravil/a CZ_BOB dne 24-02-2008 16:04
|
|
|
|
606_Temp |
Přidané 24-02-2008 17:44
|
Stařešina
Příspěvek: 5502
Založený: 19.08.07
|
Mel jsem HD2600 do AGP a zbavil jsem se ji. Ve sturmu behala pekne, ale DX ji delalo problem.
Jinak S3TC nepouzivej, mrvi to textury. Navic neni potreba to pouzivat, vykon to nijak nezveda, karta zvlada i nekomprimovane textury. Mam ted HD3850 do PCIe, na agp jsem uz rezignoval. CPU udela mnohem vic, nez grafika, ale muzes zkusit muj config:
[Render_OpenGL]
TexQual=3
TexMipFilter=2
TexCompress=0
TexFlags.UseDither=1
TexFlags.UseAlpha=0
TexFlags.UseIndex=0
TexFlags.PolygonStipple=1
TexFlags.UseClampedSprites=0
TexFlags.DrawLandByTriangles=1
TexFlags.UseVertexArrays=1
TexFlags.DisableAPIExtensions=0
TexFlags.ARBMultitextureExt=1
TexFlags.TexEnvCombineExt=1
TexFlags.SecondaryColorExt=1
TexFlags.VertexArrayExt=1
TexFlags.ClipHintExt=0
TexFlags.UsePaletteExt=0
TexFlags.TexAnisotropicExt=1
TexFlags.TexCompressARBExt=1
TexFlags.TexEnvCombine4NV=0
TexFlags.TexEnvCombineDot3=1
TexFlags.DepthClampNV=0
TexFlags.SeparateSpecular=1
TexFlags.TextureShaderNV=0
HardwareShaders=1
Shadows=1
Specular=2
SpecularLight=2
DiffuseLight=2
DynamicalLights=1
MeshDetail=2
VisibilityDistance=3
Sky=1
Forest=0
LandShading=3
LandDetails=2
LandGeom=2
TexLarge=1
TexLandQual=3
TexLandLarge=1
VideoSetupId=2
Water=1
Effects=1
ForceShaders1x=0
PolygonOffsetFactor=-0.15
PolygonOffsetUnits=-3.0
ale necekej nejake zlepseni oproti 7600GS, max FPS se ti urcite zvednou, ale min FPS zustanou skoro nastejno, vazne il chce spis rychlej CPU, nez nadupanou grafiku
"Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, nezaslouží si ani svobodu ani bezpečnost.“ Benjamin Franklin
|
|
|
|
CZ_BOB |
Přidané 24-02-2008 17:58
|
Nováček
Příspěvek: 69
Založený: 06.05.06
|
Díky za conf.ini.S rychlostí a FPS problémy nemám.Sestavu mám:
AMD Athlon 64 X2 4200+ (@2700GHz)Winchester,s939,MB:MSI K8N Neo2 Platinum 54G; RAM: 2048 MB (400 DDR SDRAM) ;GK PowerColor HD3850 512RAM AGP HDD:SAMSUNG 120Gb+Seagate Barracuda 7200.10-320GB SATA II;NEC DVD_RW ND-4550A;HL-DT-ST DVD-ROM GDR8164B
Takže i Crysis valí na full detaily
Upravil/a CZ_BOB dne 24-02-2008 17:59
|
|
|
|
606_Temp |
Přidané 24-02-2008 19:01
|
Stařešina
Příspěvek: 5502
Založený: 19.08.07
|
Aha. Ja to měl na athlonu XP 1700+ na 2100MHz a brzdilo to vyrazne
"Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, nezaslouží si ani svobodu ani bezpečnost.“ Benjamin Franklin
|
|
|
|
CZ_BOB |
Přidané 03-03-2008 18:13
|
Nováček
Příspěvek: 69
Založený: 06.05.06
|
HD3850 512 AGP : Já se pořád nemohu dobrat k tomu abych smysluplně nastavil tu grafiku,vyhlazování jsem zkoušel jak 4x tak 8x AF taky min-max,mipmap level na full a stále nemohu docílit toho abych neměl takovéto zuby.Přikládám screen kde je to nejvíce markantní na kokpitu.Dělá to samozřejmě ve všech hrách.
[img]http://img223.imageshack.us/img223/4615/ryrz3.th.jpg[/img] is not a valid Image. |
|
|
|
Lavo |
Přidané 03-03-2008 18:44
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 437
Založený: 30.09.05
|
Jezisi BOB ved to mas v poriadku , ten model je jednoducho taky hranaty....AF je anizotropne filtrovanie a ovplyvnuje kvalitu textury ktoru vidis a nie vyhladzovanie , to robi FSAA - Full Scene antialising , u ATI je najlepsi 4xAA alebo 6xAA ( FSAA) nie iny( temporal...) a este si prepni adaptive AA na smooth a nie sharp.... |
|
|
|
CZ_BOB |
Přidané 03-03-2008 19:46
|
Nováček
Příspěvek: 69
Založený: 06.05.06
|
Lavo napsal:
Jezisi BOB ved to mas v poriadku , ten model je jednoducho taky hranaty....AF je anizotropne filtrovanie a ovplyvnuje kvalitu textury ktoru vidis a nie vyhladzovanie , to robi FSAA - Full Scene antialising , u ATI je najlepsi 4xAA alebo 6xAA ( FSAA) nie iny( temporal...) a este si prepni adaptive AA na smooth a nie sharp....
Tento screen jsem dal jako ukázkový,dělá to ve všech gamesách.Vím že příčné čáry prostě zubaté jsou ale ne až takhle.Doteď jsem měl pouze jen samé Nvidie a na nich to nebylo tak markantní.Co je AF+AA atd.samožřejmě vím
Upravil/a CZ_BOB dne 03-03-2008 19:47
|
|
|
|
606_Temp |
Přidané 03-03-2008 19:49
|
Stařešina
Příspěvek: 5502
Založený: 19.08.07
|
hlavne na tohle rozliseni uvidis kosticky i s AA, pac ty kosticky vidis z bodu, co dava monitor
"Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, nezaslouží si ani svobodu ani bezpečnost.“ Benjamin Franklin
|
|
|
|
CZ_BOB |
Přidané 03-03-2008 20:59
|
Nováček
Příspěvek: 69
Založený: 06.05.06
|
njn,zatím jedu na 17" CRT a taky mám ATi fobii,jak jsem psal,prozatím jsem měl samé NVidie.Forceware ovladače mi jsou doteď bližší. |
|
|
|
Rufu |
Přidané 04-03-2008 07:53
|
Uživatel
Příspěvek: 1348
Založený: 30.09.05
|
Nevím jaký hry hraješ,ale v normálních FPS střílečkách nemáš čas jkoukat jak to máš vyhlazený,ve strategiích sice jo ale nic nejde kloudně přiblížit no možná World in conflict a adventury ...
Dělá ti to zuby i v kabině-nedělá máš to tam jak vyžehlený. |
|
|