313_OTU_oblak napsal:
...... S hellcatem stejně jako s fokáčem stejně točit nikdo moc nebude.........
Ze nie , Hellcat toci ako diabol , kraluje nad Zerom absolutne strasnym sposobom , znesie neskutocne poskodenie a potom drzo rovnym letom odleti...ja tocim s Hellcatom proti Zeram ...tuto mapu som vtedy tiez letel , ale v FM2 a 10 minut som tocil na minimalke so Zerom , daleko od flaku a lodi a nic sa mi nestalo , rozisli sme sa nerozhodne ...Flak mi nevadi , vadi mi to , ze sa ta mapa neda letiet ak tie lode spustia , nemohol som ani pristat a tak ma rozsekal vlastny flak...Marek tu naraza cely cas nato , ze sa to takto neda lietat a nie nato kto je zbabelec...
Hoper napsal:
[quote]Mungo napsal:
mno on je problém v tom, že těch flaků (minimálně včera) využívali především srdnatí Hellcati
jakmile zjistili, že je pilota Zera krapet lepší jak oni, upalovali rychle k letadlovkám, tam si nastoupali a pak zase vystrkovali růžky...
Zera se nějak blízko kolem letadlovek motat nebudou ...
Betty holt na dostřel torpéda
a Hellcaty by jim měly lítat vstříc a ne kempovat nad svýma loděma v "teple"
Hopere, snad jim nemáš za zlé, že se schovávají do flaku ???
Vem si to z druhé strany, odstartuješ z letadlovky, a když stoupáš tak na tebe začne zoomovat zero, co uděláš ? Já letím vždy přímo k flaku, a nic špatného na tom nevidím a Zvíře ty srabáky si odpusť Už několikrát jsem tu mapu letěl a Džaponský startovací pás je taky pěkně zaflakovaný.
Bohužel mnoho pilotů Hellcatů neumí využít jejeich předností, ale to je dáno takovým tím rychlým létáním na DS serverech.
jištěže i já, když jsem v úzkých, tak se mažu někam schovat
ale většinou, co jsem si všiml, tak Hellcaty neměly snahu si nastoupat a jen kempovaly nízko nad hladinou (protože i Betty lítají hodně nízko nad hladinou)
A jistě sám dobře víš, že nejlíp se v klidu stoupá do míst, než odkud čekáš nepřítele - čili na opačnou stranu - tam moc Zer není (třeba i díky silnému flaku)
57MH_Zvire napsal:
Žeby se projevovala standartní srabárna pilotů amerických tanků. Koukám že jejich taktika se s odstupem času vůbec nezměnila. I v novodobých konfliktech se chovají stejně.....
Tyhle názory jsou naprosto nejlepší. On se mnou nekroutí jako ... , takže je to srab.
Nemluvím o kroucení. Mluvím o všeobecné taktice amerického letectva na všech mapách s Pacifikem. V momentě, kdy musí japonci útočit na nepřátelské lodě, tak si američani nasedají do tanků a kempujou v pěti kilometrech nad/za flakovým polem a zoomujou chudáky Japonce, kterejm nezbývá nic jinýho, než v zapalovačích lítat do toho pekla, co dokáže vyrobit americká AAA obrana. Si někdy skus vzí Bettinu a donést torpédo do svazu letadlovek. Když se ti podaří se dostat od lodí, tak tě sežere nějakej kempař.
To že na většině map mají američani taky nějakej úkol na japonské straně fronty se nebere v potaz, protože vědí, že by v otevřeným poli dostali na držku i se svým stratosférickým zoomem. Přitom by jim stačily jeden dva koordinovaný nálety a japonci skončili. Místo toho kempujou a čekají, až se otočí mapa. Mě to spíš připomíná CS jak IL2. Snajpr na konci mapy hlídá místo na bombu.
AH_Enty napsal:
Jo, jo, ty Ai-čka se sestřelují super, co?
Na DFS je to trochu jiná.
Jojo, na AIčka jsem schopen vyzrát dost často. DFS je jiný, bohužel. Bezcílně létat a hledat někoho, s kým bych si mohl zabojovat.
Ale to je asi o přístupu. Já preferuju coopky, protože mám potom pocit, že bych jako měl splnit nějaký úkol.
57MH_Zvire napsal:
Nemluvím o kroucení. Mluvím o všeobecné taktice amerického letectva na všech mapách s Pacifikem. ...... Přitom by jim stačily jeden dva koordinovaný nálety a japonci skončili. Místo toho kempujou a čekají, až se otočí mapa. Mě to spíš připomíná CS jak IL2. Snajpr na konci mapy hlídá místo na bombu.
Jj, to je ono. Na DFS nejde nikomu o cíl mise. 90% lidí tam přijde někoho si sezobnout a udělat pár bodů.
K té mapě "Pacifik 43". Mě je to fuk, já tam nelétám
Ach jaj: Neviem, co to tu riesite za problemy
oblak: hra podobne zdrhanie zial umoznuje v nedostatocnej miere. V reali by si casto na plny kotol zamieril nad vlastne uzemie a malokto by bol taky sprosty ta nahanat do jeho hlbky. Tuto mas 20 km k okraju mapy a koniec.
Ale s fokacom a hellcatom ozaj nik tocit nebude prave tak, ako s I-16 robit B&Z z 5000m.
Zvire a spol.: Ked ide Pacifik, tak v 9 z 10 pripadov letim a Dzaponcov a k tomu vacsinou v znacne podradnej masine, takze US-sprejerom robim asfaltoveho holuba. S chalanmi z Letky to robime neustale.
Toto bol po dlhej dobe prvy pripad, ked som si mohol skusit niektoreho "pozieraca" Zer v jeho cistej ulohe, neotravovany nejakymi Kikinami a pod. Inak by som som sadal do SBD ci FM-2.
Zial Hellcata s podvesenou vyzbrojou neodlepim zo stojacej lode, preto som stihal.
Takze co je to utocit s papierakmi proti US flaku a stihacom viem viac nez dobre. Ale je faktom, ze US stihaci by boli blbi, keby skusili manevrovy boj s Japikmi - robia len taktiku, ktoru naozaj robili a robit museli, ak chceli zostat nazive.
Spat k pointe:
Mapa v tomto stave je nehratelna.
Japici sa nedostanu cez flak k cielu a este to vsetkym spusti taky prasolagfest, ze sa neda bojovat.
2. Moj navrh:
1. V uskupeni Americkych lodi jednoznacte znizte pocet aktivnych lodi a zvyste dobu prebijania. Aktivnym lodiam dajte vysoku uroven AI - bude to ekvivalentne ucinne, s mensim lagovanim.
- ak by dochadzalo k tomu, ze modri cervenym vybiju tie zive lode a potom vulchia, potom proste niektorym lodiam miesto uplneho uspatia dajte nejaky odstupnovany "Sleep time"
2. Odsunte cielove lode od hlavneho uskupenia, kde sa rodi a pristava.
A dajte im nejaky "uveritelny" flak, tak aby sa dalo zautocit a zmiznut, ale nie zostat tam vegetit. Bude to vcelku zodpovedat realite.
Nemluvím o kroucení. Mluvím o všeobecné taktice amerického letectva na všech mapách s Pacifikem. V momentě, kdy musí japonci útočit na nepřátelské lodě, tak si američani nasedají do tanků a kempujou v pěti kilometrech nad/za flakovým polem a zoomujou chudáky Japonce, kterejm nezbývá nic jinýho, než v zapalovačích lítat do toho pekla, co dokáže vyrobit americká AAA obrana. Si někdy skus vzí Bettinu a donést torpédo do svazu letadlovek. Když se ti podaří se dostat od lodí, tak tě sežere nějakej kempař.
To že na většině map mají američani taky nějakej úkol na japonské straně fronty se nebere v potaz, protože vědí, že by v otevřeným poli dostali na držku i se svým stratosférickým zoomem. Přitom by jim stačily jeden dva koordinovaný nálety a japonci skončili. Místo toho kempujou a čekají, až se otočí mapa. Mě to spíš připomíná CS jak IL2. Snajpr na konci mapy hlídá místo na bombu.
Když tam kempuje, tak mu tam hoď granát, nebo tam holt musíte rašovat ve více členech a dát mu Headshot (pkčko) no ni
Jo hellcaty tuhle mapu můžou votočit za 10 min stačí vzít rakety a jít ve většim počtu masit Jap lodě a je pravda, že to málokdo dělá. Mě pacifik vcelku vadí , ale tohle je jedna z těch lepších map takže když už tam chcete pacifik atak tuhle bych nechal.
tak trochu mimo mísu: Túto mapu lietam vo Wildcatovi. Ale stále sa čudujem niektorým pilotom v G4 , ktorý v nízskom lete, pod nestálou palbou AAA a občasných stíhačiek sa tahajú na lietadlové lode a schytajú to cca 500 metrov od lodí. A s nevypusteným torpédom.
Neviem, ale nevidia , že okolo lietadlových lodí sú flakové lode?
Neviem, ale nevedia ,že útokom jednej G4 na lietadlovku sa nič nestane?
Neviem, ale asi nevedia ,že na lietadlovku treba cca 6-7 torped a jej potopením sa bude USAAF ešte lepšie lietať?
No asi nevedia, že stačí vypáliť topedo z cca 4km a to torpedo zničí jednu flakovú lod. A ked viac G4 potopí naraz viac flakových lodí tak....
Jo jo. Torpédo se odhazuje přes bombovej zaměřovač v momentě první dalekonosné salvy. Salva mu nic neudělá a člověk je už natolik blízko, že má hodně velkou šanci trefit a nic se mu nestane. Jenom strašlivě dlouho trvá, než torpédo dojede a nevím jestli při odpojení náhodou nezmizí.
Tajpan napsal:
tak trochu mimo mísu: Túto mapu lietam vo Wildcatovi. Ale stále sa čudujem niektorým pilotom v G4 , ktorý v nízskom lete, pod nestálou palbou AAA a občasných stíhačiek sa tahajú na lietadlové lode a schytajú to cca 500 metrov od lodí. A s nevypusteným torpédom.
Neviem, ale nevidia , že okolo lietadlových lodí sú flakové lode?
Neviem, ale nevedia ,že útokom jednej G4 na lietadlovku sa nič nestane?
Neviem, ale asi nevedia ,že na lietadlovku treba cca 6-7 torped a jej potopením sa bude USAAF ešte lepšie lietať?
No asi nevedia, že stačí vypáliť topedo z cca 4km a to torpedo zničí jednu flakovú lod. A ked viac G4 potopí naraz viac flakových lodí tak....
Bohužel , opravdu to nikdo nevíme, všichni sme čekali až nám to Tajpy poví.
S odhozením torpéda je třeba posečkat několik vteřin (cca 10 a více) od vykreslení prvních textur lodi, /v té době už okolo bettyny vesele šplouchají granáty z velkých laufů/, jinak nedopluje.
AH_Enty napsal:
Jo, jo, ty Ai-čka se sestřelují super, co?
Na DFS je to trochu jiná.
A mě je to jedno, radši honím v slabším éru machra na uber éru, a občas ho i sundám. Teda pokud za mnou zrovna nekempuje 6 blbečků, kterým trvá 3 minuty, než mě sundaj.
to jako že kdo tě chce sestřelit a kempuje je blbeček????????
Většina to asi pochopila. Tak pro Tebe.
Ti "blbečci" znamená, že sedí na mojí 6-sté a snaží se mě sundat. Přitom se dva posráží, jeden upadne a ten zbytek mě nějak uklove. Tak proto "blbečci", a "kempovat" znamená sedět mi za zadkem. A plést se sami sobě a nedávat pozor okolo.
Už jsi to pochopil. Pokud ne, tak sorry, ale jinak to vysvětlit už neumím.
AH_Enty napsal:
Většina to asi pochopila. Tak pro Tebe.
Ti "blbečci" znamená, že sedí na mojí 6-sté a snaží se mě sundat. Přitom se dva posráží, jeden upadne a ten zbytek mě nějak uklove. Tak proto "blbečci", a "kempovat" znamená sedět mi za zadkem. A plést se sami sobě a nedávat pozor okolo.
Už jsi to pochopil. Pokud ne, tak sorry, ale jinak to vysvětlit už neumím.
Tajpan napsal:
tak trochu mimo mísu: Túto mapu lietam vo Wildcatovi. Ale stále sa čudujem niektorým pilotom v G4 , ktorý v nízskom lete, pod nestálou palbou AAA a občasných stíhačiek sa tahajú na lietadlové lode a schytajú to cca 500 metrov od lodí. A s nevypusteným torpédom.
Neviem, ale nevidia , že okolo lietadlových lodí sú flakové lode?
Neviem, ale nevedia ,že útokom jednej G4 na lietadlovku sa nič nestane?
Neviem, ale asi nevedia ,že na lietadlovku treba cca 6-7 torped a jej potopením sa bude USAAF ešte lepšie lietať?
No asi nevedia, že stačí vypáliť topedo z cca 4km a to torpedo zničí jednu flakovú lod. A ked viac G4 potopí naraz viac flakových lodí tak....
Bohužel , opravdu to nikdo nevíme, všichni sme čekali až nám to Tajpy poví.
S odhozením torpéda je třeba posečkat několik vteřin (cca 10 a více) od vykreslení prvních textur lodi, /v té době už okolo bettyny vesele šplouchají granáty z velkých laufů/, jinak nedopluje.
57MH_Zvire napsal:
Jo jo. Torpédo se odhazuje přes bombovej zaměřovač v momentě první dalekonosné salvy. Salva mu nic neudělá a člověk je už natolik blízko, že má hodně velkou šanci trefit a nic se mu nestane. Jenom strašlivě dlouho trvá, než torpédo dojede a nevím jestli při odpojení náhodou nezmizí.
Vetsi problem je, ze kdyz umres, tak torpedo nic neudela. Tedy jestli se v poslednich par patchu neco nezmenilo. V praxi to znamena, ze pri odhozu z maximalni vzdalenosti musis nasledujicich pet a pul minuty prezit.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.