October 20 2025 20:00:20
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 9

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,755
· Nejnovější pilot: Glider
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2 Sturmovik 1946 (letový bojový simulátor z období druhé světové války) /*PC série*/ » IL-2: 1946 - diskuse
 Vytisknout diskuzi
Recenze 1946
57MH_Zvire
Mě smazali taky. Šklebící se

"Před chvílí tady byl docela rozuný příspěvek jednoho z velitelů asi největší letky české IL2 komunity."
 
airspace.cz
57MH_Zvire
TAk to je nářez!!!

Tohel je originál příspěvku:

Male_zvire - To JD 19.1.2007 23:35:49
A kdo mi to zaplatí? :-) Ale jenom namátkou: Pe-2 má samostatný komerční addon. Není až součástí 1946. Ar-234 Blitz vs první stíhací bombardér. To je trochu odvážné tvrzení. Řekl bych, že zmínka o offline kampani je taková... zvláštní. Co jsou to ty mise a kampaně? Pokud jsou to Single Missions, tak ty jsou za 12 vojenských uskupení. Pokud by se braly v potaz dynamické kampaně, tak ty se dají vytvořit za 18 různých vojenských uskupení plus pro některé armády mají na výběr několik různých dynamických kampaní včetně něčeho, čemu by se dalo říkat předdefinovaná kampaň s hystorickou inspirací. Co se týče AI, tak je poněkud tragicky předskriptované a po určité době létání i předvídatelné. Pozemní jednotky se občas chovají poněkud infantilně, pokud si jich vbec všimnete. Pak tu máme Lerche. Autor má asi důkaz, že tahle StarWars záležitost opustila papír, protože mluví o prototypu. Sám Oleg tvrdil, že si tuhle zajímavost vycucali z prstu. O "nových" texturách tu už psal někdo pode mnou. Jsou to stále stejná schemata s výměnou barev. A s realitou toho mají společného docela málo. Sám je dělám a mám v tom trochu přehled. Rozdíl v nastavení úrovně AI je jenom v tom, jak přesně jsou schopní zasáhnout z jednoho kilometru do hlavy, které manévry budou používat, jestli budou utíkat z boje a podobně. Chtěl bych vidět autora, jak provozuje IL2 1946 na PIII nebo AMD 1GHz s 512 MB RAM. Opravdu bych to chtěl vidět a spousta lidí se mnou. V odstavci "Pojem bojového virtuálního nebe" autor dokazuje, že sérii IL2 viděl tak maximálně v obalu. Každý adon nebo patch upravuje stávajíce letouny, přidává nové, upravuje generátor misí, vylepšuje chování AI, grafiku atd. Mimo jiné mnohem víc, než autorem opěvovaný MSFS mezi jednotlivými "verzemi". A když tam tak krásně mluví o reálné pilotáži v IL2. Asi nikdy nestartoval s bočním větrem na letišti ve výšce nad 1 km nad hladinou moře, nidky se nesnažil najít letiště v noci v bouřece, nidky se nesnažil najít v přízemní mlze letadlovou loď v počasí, kdy není vidět dál jak 1 km, nesnažil se udržet v zaměřovačí pozemní cíl v přízemních turbulencích v letu těsně nad zemí, nesnažil se najít svaz bombardérů, které se schovávají ve vrstvě mraků. Z vlastní zkušenosti vím, že letové vlastnosti a počasí je v IL2 simulované mnohem lépe jak v MSFS a to včetně termiky. Skuste si přeletět řeku nebo les. Kope to stejně jako v reálu. Akorát nemá tak hezké mráčky. Klikací kokpity mají něco do sebe, ale nevím co všechno chcete klikat v kabině letounu z konce WWII. N1K2 má plně pohyblivý kokpit a ovládací prvky se pomalu nevejdou na jednu klávesnici. Jako u většiny letadel můžete nastavovat (pokud nemají automatiku): Magneta, chladič, náběh vrtule, plyn, bohatost směsy, trimy, podvozek, používat stopky, světla, brzdy, knipl, pedály, spouště, kompresor, klapky... všechno pohyblivé, všechno nastavitelné. To jsou jenom rozpory, které mě napadly při čtení recenze. Nechci se pouštět do zamilovanosti autora do MSFS.

A tohle jsem tam našel po hodině:

Male_zvire - chyby a muj nazor na hru 19.1.2007 23:35:49
Pe-2 má samostatný komerční addon. Není až součástí 1946. Ar-234 Blitz vs první stíhací bombardér. To je trochu odvážné tvrzení. *** Co jsou to ty mise a kampaně? Pokud jsou to Single Missions, tak ty jsou za 12 vojenských uskupení. Pokud by se braly v potaz dynamické kampaně, tak ty se dají vytvořit za 18 různých vojenských uskupení plus pro některé armády mají na výběr několik různých dynamických kampaní včetně něčeho, čemu by se dalo říkat předdefinovaná kampaň s hystorickou inspirací. *** Co se týče AI, tak je poněkud tragicky předskriptované a po určité době létání i předvídatelné. Pozemní jednotky se občas chovají poněkud infantilně, pokud si jich vbec všimnete. *** Pak tu máme Lerche. Autor má asi důkaz, že tahle StarWars záležitost opustila papír, protože mluví o prototypu. Sám Oleg tvrdil, že si tuhle zajímavost vycucali z prstu. *** O "nových" texturách tu už psal někdo pode mnou. Jsou to stále stejná schemata s výměnou barev. A s realitou toho mají společného docela málo. Sám je dělám a mám v tom trochu přehled. Rozdíl v nastavení úrovně AI je jenom v tom, jak přesně jsou schopní zasáhnout z jednoho kilometru do hlavy, které manévry budou používat, jestli budou utíkat z boje a podobně. *** Chtěl bych vidět autora, jak provozuje IL2 1946 na PIII nebo AMD 1GHz s 512 MB RAM. Opravdu bych to chtěl vidět a spousta lidí se mnou. *** Každý addon nebo patch upravuje stávajíce letouny, přidává nové, upravuje generátor misí, vylepšuje chování AI, grafiku atd. Mimo jiné mnohem víc, než MSFS mezi jednotlivými "verzemi". *** A když tam tak krásně mluví o reálné pilotáži v IL2. Asi nikdy nestartoval s bočním větrem na letišti ve výšce nad 1 km nad hladinou moře, nidky se nesnažil najít letiště v noci v bouřece, nidky se nesnažil najít v přízemní mlze letadlovou loď v počasí, kdy není vidět dál jak 1 km, nesnažil se udržet v zaměřovačí pozemní cíl v přízemních turbulencích v letu těsně nad zemí, nesnažil se najít svaz bombardérů, které se schovávají ve vrstvě mraků. Z vlastní zkušenosti vím, že letové vlastnosti a počasí je v IL2 simulované mnohem lépe jak v MSFS a to včetně termiky. Skuste si přeletět řeku nebo les. Kope to stejně jako v reálu. Akorát nemá tak hezké mráčky. *** Klikací kokpity mají něco do sebe, ale nevím co všechno chcete klikat v kabině letounu z konce WWII. N1K2 má plně pohyblivý kokpit a ovládací prvky se pomalu nevejdou na jednu klávesnici. Jako u většiny letadel můžete nastavovat (pokud nemají automatiku): Magneta, chladič, náběh vrtule, plyn, bohatost směsy, trimy, podvozek, používat stopky, světla, brzdy, knipl, pedály, spouště, kompresor, klapky... všechno pohyblivé, všechno nastavitelné.
 
airspace.cz
AH_James_Gastowski
Only human... Only game... Mrknutí
 
1stCL_Fucida
Oni ti editovali příspěvek???
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
57MH_Zvire
Uhodl na první pokus. Mrknutí
 
airspace.cz
1stCL_Fucida
No tak to mě fakt nasrali..teď abych lítal na AFW až do rána..ale ne, tohle pořešim jinak..to mě fakt nasralo. To se nedá říct jinak, mírněji Smutný. To je prostě vrchol všeho. To nedělám ani já tady Úsměv
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
310_cibule
57MH_Zvire napsal:
Jako u většiny letadel můžete nastavovat (pokud nemají automatiku): Magneta, chladič, náběh vrtule, plyn, bohatost směsy, trimy, podvozek, používat stopky, světla, brzdy, knipl, pedály, spouště, kompresor, klapky...


Fakt? To jsem nevěděl. Jak se to dělá?
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
 
1stCL_Fucida
Jdu jim napsat mail do redakce na Tiscali..tohle se mi tedy OPRAVDU nelíbí.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
clone9cz
... tak sem zvedavej, Krouzovi jsem napsal, ze jsme LuftWaffe a motory nam zahrejvaj technici ... teda obracene, motory nam zahrejvaj technici, protoze jsme LuftWaffeŠklebící se
 
http://www.wwii-illusion.net
Hiltos
Ja vedel, ze je chyba v Matrixu

http://vwings.czechlions.cz/forum/viewthread.php?forum_id=50&thread_id=1363&rowstart=0

Panove, bojujete s vetrnymi mlyny :-)
 
310_cibule
Ví o jejich stránkách Koschka? Úsměv
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
 
57MH_Zvire
310_cibule napsal:
57MH_Zvire napsal:
Jako u většiny letadel můžete nastavovat (pokud nemají automatiku): Magneta, chladič, náběh vrtule, plyn, bohatost směsy, trimy, podvozek, používat stopky, světla, brzdy, knipl, pedály, spouště, kompresor, klapky...


Fakt? To jsem nevěděl. Jak se to dělá?


Že bych si to spletl s jiným simem? Já mám takový tušení že to šlo ne? Zamračený
 
airspace.cz
Ucho
57MH_Zvire napsal:
310_cibule napsal:
57MH_Zvire napsal:
Jako u většiny letadel můžete nastavovat (pokud nemají automatiku): Magneta, chladič, náběh vrtule, plyn, bohatost směsy, trimy, podvozek, používat stopky, světla, brzdy, knipl, pedály, spouště, kompresor, klapky...


Fakt? To jsem nevěděl. Jak se to dělá?


Že bych si to spletl s jiným simem? Já mám takový tušení že to šlo ne? Zamračený


jasně že to jde, proč maj všichni piloti WWII tak parádní náramkové hodinky... zapneš, koukneš a vidíš Mrknutí U mě v letadle dokonce podávaj kávu a někdy i něco lepšího.... :-)
Žije, žije ve stepi jeden v suché otepi.
Druhý v láptích pod pařezem, třetí v díře mezi bezem.
Ať si jsou, tam kde jsou. Ať sem na nás nelezou.
 
rudidlo
Na Tiscali si právě řekli o zahlušení diskuse.
 
http://silicon-remarks.blogspot.com
Jirka
Jeden bambula si přečtě návod na krabici, pak si to možná na i na chvilku pustí a na konec o tom všem splichtí pár řádek. A dalších pár bambulů si to přečte a namísto toho, aby s pochopním uznali, že on musí bejt z něčeho živej a taky potřebuje občas ukázat svoje ego, tomu prvnímu vyhlásí válku.

Šklebící seŠklebící seŠklebící se
 
310_cibule
Ucho napsal:
jasně že to jde, proč maj všichni piloti WWII tak parádní náramkové hodinky... zapneš, koukneš a vidíš Mrknutí U mě v letadle dokonce podávaj kávu a někdy i něco lepšího.... :-)


Myslíš tyhle?

[img]http://vwings.czechlions.cz/upload/310_cibule/hodu.jpg[/img] is not a valid Image.

Nebo tyhle?

[img]http://vwings.czechlions.cz/upload/310_cibule/hodr.jpg[/img] is not a valid Image.

Ááááá, übermensch si je vzal vzhůru nohama...

[img]http://vwings.czechlions.cz/upload/310_cibule/hodl.jpg[/img] is not a valid Image.

Ještě jsem nepřišel na to, jak se ty stopky zapínaj. Ale nepochybuji, že to jde....
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
 
1stCL_Fucida
proč Übermensch nemá klasické B-Uhr ? Úsměv
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
310_cibule
Co je to klasické B-Uhr?

Jak já mám sakra vědět, proč je nemá? To bys měl vědět spíš ty, ne?

Možná je to proto, že znázorňuje majora Krauera v Prusku v roce 1944. A to už jste v tom měli trochu bordel...
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
 
1stCL_Fucida
to jsou hodinky, které fasovali němečtí piloti a navigátoři Úsměv

[img]http://www.timedesign.de/i/aristo/b_uhren.jpg[/img] is not a valid Image.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
Lekk
Stopky..jasně..každej má opřece X52: :-)Cool
 
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

06-10-2025 19:06
Radiační situace za firmamentem zůstává normální

21-09-2025 14:51
Byl jsem na dnech NATO. Viděl Harrier, Hornet, Rafale, EF Typhoon, Mirage2000 a B-52 a bylo to dobré.

20-08-2025 11:11
Ahoj dneska někdo na il-2 budem na teamspeaku kolem 5-6 hod klidne i ty Vity muzes dorazit taky se vracime po dlouhé době. Mrknutí

19-08-2025 21:45
Ahoj, Po půlce života jsem si vzpoměl na svoje létání. Bohužel si pamatuji už jen starý Il-2 1946. Co se tedy teď létá Úsměv poraďte mi kde bych objevil staré veterány.

09-08-2025 13:55
Tak na zbytek roku hodně štěstí jako z Kokury!

23-07-2025 10:14
A kde máš ty "svoje" obrázky?

22-07-2025 20:07
já "svoje" nezakazuju

18-07-2025 10:09
Jaké nalinkované obrázky? 95% obrázků na netu nelze linkovat, je to zakázáno.

14-07-2025 18:24
a není tu čistě náhodou někdo, kdo ví proč se nezobrazují nalinkované obrázky?

13-07-2025 23:31
Další zpráva o medvědech! Šklebící se

38,318,584 návštěv