Male_zvire - To JD 19.1.2007 23:35:49
A kdo mi to zaplatí? :-) Ale jenom namátkou: Pe-2 má samostatný komerční addon. Není až součástí 1946. Ar-234 Blitz vs první stíhací bombardér. To je trochu odvážné tvrzení. Řekl bych, že zmínka o offline kampani je taková... zvláštní. Co jsou to ty mise a kampaně? Pokud jsou to Single Missions, tak ty jsou za 12 vojenských uskupení. Pokud by se braly v potaz dynamické kampaně, tak ty se dají vytvořit za 18 různých vojenských uskupení plus pro některé armády mají na výběr několik různých dynamických kampaní včetně něčeho, čemu by se dalo říkat předdefinovaná kampaň s hystorickou inspirací. Co se týče AI, tak je poněkud tragicky předskriptované a po určité době létání i předvídatelné. Pozemní jednotky se občas chovají poněkud infantilně, pokud si jich vbec všimnete. Pak tu máme Lerche. Autor má asi důkaz, že tahle StarWars záležitost opustila papír, protože mluví o prototypu. Sám Oleg tvrdil, že si tuhle zajímavost vycucali z prstu. O "nových" texturách tu už psal někdo pode mnou. Jsou to stále stejná schemata s výměnou barev. A s realitou toho mají společného docela málo. Sám je dělám a mám v tom trochu přehled. Rozdíl v nastavení úrovně AI je jenom v tom, jak přesně jsou schopní zasáhnout z jednoho kilometru do hlavy, které manévry budou používat, jestli budou utíkat z boje a podobně. Chtěl bych vidět autora, jak provozuje IL2 1946 na PIII nebo AMD 1GHz s 512 MB RAM. Opravdu bych to chtěl vidět a spousta lidí se mnou. V odstavci "Pojem bojového virtuálního nebe" autor dokazuje, že sérii IL2 viděl tak maximálně v obalu. Každý adon nebo patch upravuje stávajíce letouny, přidává nové, upravuje generátor misí, vylepšuje chování AI, grafiku atd. Mimo jiné mnohem víc, než autorem opěvovaný MSFS mezi jednotlivými "verzemi". A když tam tak krásně mluví o reálné pilotáži v IL2. Asi nikdy nestartoval s bočním větrem na letišti ve výšce nad 1 km nad hladinou moře, nidky se nesnažil najít letiště v noci v bouřece, nidky se nesnažil najít v přízemní mlze letadlovou loď v počasí, kdy není vidět dál jak 1 km, nesnažil se udržet v zaměřovačí pozemní cíl v přízemních turbulencích v letu těsně nad zemí, nesnažil se najít svaz bombardérů, které se schovávají ve vrstvě mraků. Z vlastní zkušenosti vím, že letové vlastnosti a počasí je v IL2 simulované mnohem lépe jak v MSFS a to včetně termiky. Skuste si přeletět řeku nebo les. Kope to stejně jako v reálu. Akorát nemá tak hezké mráčky. Klikací kokpity mají něco do sebe, ale nevím co všechno chcete klikat v kabině letounu z konce WWII. N1K2 má plně pohyblivý kokpit a ovládací prvky se pomalu nevejdou na jednu klávesnici. Jako u většiny letadel můžete nastavovat (pokud nemají automatiku): Magneta, chladič, náběh vrtule, plyn, bohatost směsy, trimy, podvozek, používat stopky, světla, brzdy, knipl, pedály, spouště, kompresor, klapky... všechno pohyblivé, všechno nastavitelné. To jsou jenom rozpory, které mě napadly při čtení recenze. Nechci se pouštět do zamilovanosti autora do MSFS.
A tohle jsem tam našel po hodině:
Male_zvire - chyby a muj nazor na hru 19.1.2007 23:35:49
Pe-2 má samostatný komerční addon. Není až součástí 1946. Ar-234 Blitz vs první stíhací bombardér. To je trochu odvážné tvrzení. *** Co jsou to ty mise a kampaně? Pokud jsou to Single Missions, tak ty jsou za 12 vojenských uskupení. Pokud by se braly v potaz dynamické kampaně, tak ty se dají vytvořit za 18 různých vojenských uskupení plus pro některé armády mají na výběr několik různých dynamických kampaní včetně něčeho, čemu by se dalo říkat předdefinovaná kampaň s hystorickou inspirací. *** Co se týče AI, tak je poněkud tragicky předskriptované a po určité době létání i předvídatelné. Pozemní jednotky se občas chovají poněkud infantilně, pokud si jich vbec všimnete. *** Pak tu máme Lerche. Autor má asi důkaz, že tahle StarWars záležitost opustila papír, protože mluví o prototypu. Sám Oleg tvrdil, že si tuhle zajímavost vycucali z prstu. *** O "nových" texturách tu už psal někdo pode mnou. Jsou to stále stejná schemata s výměnou barev. A s realitou toho mají společného docela málo. Sám je dělám a mám v tom trochu přehled. Rozdíl v nastavení úrovně AI je jenom v tom, jak přesně jsou schopní zasáhnout z jednoho kilometru do hlavy, které manévry budou používat, jestli budou utíkat z boje a podobně. *** Chtěl bych vidět autora, jak provozuje IL2 1946 na PIII nebo AMD 1GHz s 512 MB RAM. Opravdu bych to chtěl vidět a spousta lidí se mnou. *** Každý addon nebo patch upravuje stávajíce letouny, přidává nové, upravuje generátor misí, vylepšuje chování AI, grafiku atd. Mimo jiné mnohem víc, než MSFS mezi jednotlivými "verzemi". *** A když tam tak krásně mluví o reálné pilotáži v IL2. Asi nikdy nestartoval s bočním větrem na letišti ve výšce nad 1 km nad hladinou moře, nidky se nesnažil najít letiště v noci v bouřece, nidky se nesnažil najít v přízemní mlze letadlovou loď v počasí, kdy není vidět dál jak 1 km, nesnažil se udržet v zaměřovačí pozemní cíl v přízemních turbulencích v letu těsně nad zemí, nesnažil se najít svaz bombardérů, které se schovávají ve vrstvě mraků. Z vlastní zkušenosti vím, že letové vlastnosti a počasí je v IL2 simulované mnohem lépe jak v MSFS a to včetně termiky. Skuste si přeletět řeku nebo les. Kope to stejně jako v reálu. Akorát nemá tak hezké mráčky. *** Klikací kokpity mají něco do sebe, ale nevím co všechno chcete klikat v kabině letounu z konce WWII. N1K2 má plně pohyblivý kokpit a ovládací prvky se pomalu nevejdou na jednu klávesnici. Jako u většiny letadel můžete nastavovat (pokud nemají automatiku): Magneta, chladič, náběh vrtule, plyn, bohatost směsy, trimy, podvozek, používat stopky, světla, brzdy, knipl, pedály, spouště, kompresor, klapky... všechno pohyblivé, všechno nastavitelné.
No tak to mě fakt nasrali..teď abych lítal na AFW až do rána..ale ne, tohle pořešim jinak..to mě fakt nasralo. To se nedá říct jinak, mírněji . To je prostě vrchol všeho. To nedělám ani já tady
57MH_Zvire napsal:
Jako u většiny letadel můžete nastavovat (pokud nemají automatiku): Magneta, chladič, náběh vrtule, plyn, bohatost směsy, trimy, podvozek, používat stopky, světla, brzdy, knipl, pedály, spouště, kompresor, klapky...
Fakt? To jsem nevěděl. Jak se to dělá?
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
... tak sem zvedavej, Krouzovi jsem napsal, ze jsme LuftWaffe a motory nam zahrejvaj technici ... teda obracene, motory nam zahrejvaj technici, protoze jsme LuftWaffe
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
57MH_Zvire napsal:
Jako u většiny letadel můžete nastavovat (pokud nemají automatiku): Magneta, chladič, náběh vrtule, plyn, bohatost směsy, trimy, podvozek, používat stopky, světla, brzdy, knipl, pedály, spouště, kompresor, klapky...
Fakt? To jsem nevěděl. Jak se to dělá?
Že bych si to spletl s jiným simem? Já mám takový tušení že to šlo ne?
jasně že to jde, proč maj všichni piloti WWII tak parádní náramkové hodinky... zapneš, koukneš a vidíš U mě v letadle dokonce podávaj kávu a někdy i něco lepšího.... :-)
Žije, žije ve stepi jeden v suché otepi.
Druhý v láptích pod pařezem, třetí v díře mezi bezem.
Ať si jsou, tam kde jsou. Ať sem na nás nelezou.
Jeden bambula si přečtě návod na krabici, pak si to možná na i na chvilku pustí a na konec o tom všem splichtí pár řádek. A dalších pár bambulů si to přečte a namísto toho, aby s pochopním uznali, že on musí bejt z něčeho živej a taky potřebuje občas ukázat svoje ego, tomu prvnímu vyhlásí válku.
Ucho napsal:
jasně že to jde, proč maj všichni piloti WWII tak parádní náramkové hodinky... zapneš, koukneš a vidíš U mě v letadle dokonce podávaj kávu a někdy i něco lepšího.... :-)
Myslíš tyhle?
[img]http://vwings.czechlions.cz/upload/310_cibule/hodu.jpg[/img] is not a valid Image.
Nebo tyhle?
[img]http://vwings.czechlions.cz/upload/310_cibule/hodr.jpg[/img] is not a valid Image.
Ááááá, übermensch si je vzal vzhůru nohama...
[img]http://vwings.czechlions.cz/upload/310_cibule/hodl.jpg[/img] is not a valid Image.
Ještě jsem nepřišel na to, jak se ty stopky zapínaj. Ale nepochybuji, že to jde....
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
Jak já mám sakra vědět, proč je nemá? To bys měl vědět spíš ty, ne?
Možná je to proto, že znázorňuje majora Krauera v Prusku v roce 1944. A to už jste v tom měli trochu bordel...
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
Ahoj,
Po půlce života jsem si vzpoměl na svoje létání. Bohužel si pamatuji už jen starý Il-2 1946. Co se tedy teď létá poraďte mi kde bych objevil staré veterány.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.