November 21 2024 14:06:36
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 7

· Piloti on-line: 3
pSipi, Kukuloo, LesniHU

· Registrovaní piloti: 2,747
· Nejnovější pilot: carramba66
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2 Sturmovik 1946 (letový bojový simulátor z období druhé světové války) /*PC série*/ » DS Asfaltoví Holubi - DISKUSE
 Vytisknout diskuzi
Kjúšů 45
AH_Kraken
Hopere nezlob se na mě ale začínáš to překrucovat. Já vím co jsi napsal.

TURBULENCE
Turbulence je i na jiných mapách a nikdo tak kvůli ní nevyšiluje jako na této mapě.
Já nemůžu za to že nějaký programátor v Moskvě naprogramoval takovou nerealistickou blbost jako že vám turbulence třese s FF joystikem což se u normálních letadel neděje a proto není potřeba zjisťovat jaká tam tenkrát byla turbulence.
Prostě když někomu nevyhovuje to jak byl IL-2 naprogramován tak buď ho hrát nemůže nebo se s tím musí smířit. Mapy za to nemůžou. A děla mapy stále jen s hezkým počasím je pitomost.

Tajpane sám dobře víš že Ki-84 byly nad Japonskem bojově nasazeny a vyhazovat je jen pro to že programátoři Madox Games různě mění FM podle toho jak kdo křičí by vedlo jen k tomu že by byly nekonečné hádky na téma které letadlo je jak "načítované" a jak může např. bf-109G být obratnější než P-51 když ve všech knihách je popisovaný opak. O letadlech JAK nemluvě. Protstě to nemá cenu řešit.
Nikdo z nás netvrdí že děláme super realistické mapy. My se jen snažíme navodit atmosféru bojů která tam tenkrá panovala a IL-2 nám to někdy umožní lépe někdy měně.
 
MK_Paja
,...A děla mapy stále jen s hezkým počasím je pitomost.

Chyba, pitomost je "ozvláštnit" jinak pěknou a zábanou mapu počasím "rain/snow" případně "thunder" jen proto, že toto nastavení je v Editoru dostupné.

Myslím, že není účelem aby na mapách v rotaci na DFserveru nechyběla ani jedna z variant takzvaného špatného počasí.
Full mission builder umožňuje spousty jiných příšerností ale používat je jen proto, že tam jsou by asi byla hloupost.
 
Hoper
AH_Kraken napsal:
Hopere nezlob se na mě ale začínáš to překrucovat. Já vím co jsi napsal.
...

jenže ty patrně bereš jen to co jsem napsal
ale nedáváš si to do souvislosti s tím, na co jsem reagoval
a co se ti snažím už delší dobu vysvětlit

ohledně turbulence se patrně neshodneme

je tu tedy ještě třetí řešení - donuť, aby amíci lítali nad mrakama - čili od lodí stoupali s podvěsama přes úžasnou turbulenci, pak čekali, kdy na ně jako na svítící body na pozadí mraků spadnou japíci
a pak se skrz mraky a úžasnou turbulenci trefovali na letiště (ten průlet přes mraky zas tak špatný být nemusí...)

jenže většina červených raději zůstane mezi mrakama a tou turbulencí...

nechce Čutora zkusit malý "výpadek" serveru a Kjúšú tam na pár dní zacyklovat ?
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.

[samurajský pohled na zajetí]
ovarek.cz/hamster.gif
 
AH_Kraken
paja_cz napsal:
Chyba, pitomost je "ozvláštnit" jinak pěknou a zábanou mapu počasím "rain/snow" případně "thunder" jen proto, že toto nastavení je v Editoru dostupné.


Kdyby se počasí dávalo na mapy jen proto, že je to v editoru, tak to opravdu pitomost je. Ale z citací z knih které jsem napsal výše je vidět že takové počásí tam bylo. To nemá nic společného s editorem.

Hoper napsal:
je tu tedy ještě třetí řešení - donuť, aby amíci lítali nad mrakama - čili od lodí stoupali s podvěsama přes úžasnou turbulenci, pak čekali, kdy na ně jako na svítící body na pozadí mraků spadnou japíci


To se musíš zeptat červených pro radši létají v turbulenci.
Kromě toho Noram na mapě germany_1943 názorně předvedl že červení nemusí jen čekat až na ně spadnou modří. A tuším že panové VGR, tady si letkou nejsem jistý, to na této mapě (kyushu_1945) pákrát názorně předvedli také. Spíš to záleží na tom jestli daný virtualní pilot ty mrany vnímá jako zeď skrz kterou nemůže. A ne tak že bojiště je o několik tisíc stop výše.
 
310_Falcon
Mně se mapy s velkou oblačností líbí a létám je daleko raději, než mapy bez ní. Počasí na Kjůšů je ale takřka nelétatelné.

Co takhle zkusit stejné počasí jako na mapě dover_1941?
 
MK_Paja
AH_Kraken napsal:
paja_cz napsal:
Chyba, pitomost je "ozvláštnit" jinak pěknou a zábanou mapu počasím "rain/snow" případně "thunder" jen proto, že toto nastavení je v Editoru dostupné.


Kdyby se počasí dávalo na mapy jen proto, že je to v editoru, tak to opravdu pitomost je. Ale z citací z knih které jsem napsal výše je vidět že takové počásí tam bylo. To nemá nic společného s editorem.

Takže po lopatě, vzhledem k omezení herního enginu, a jiným omezením, je počasí typu "rain/snow" a "thunder" nepoužitelné, nesmyslné. Pro méně chápavé vysvětlím na dotaz.
To jako znamená, že je to jeden z poměrně velký bugů ve hře, no my všichni máme rádi hru bez bugů.

Tvé citace z knih nezpochybňuji ani o nich nediskutuji.
 
AH_Kraken
310_Falcon napsal:
Mně se mapy s velkou oblačností líbí a létám je daleko raději, než mapy bez ní. Počasí na Kjůšů je ale takřka nelétatelné.

Co takhle zkusit stejné počasí jako na mapě dover_1941?


Počasí na mapě dover_1941 (blind) je z hlediska turbulenci uplně stejné jako na mapě kyshu_1945 (thunderstorm). Jediným rozdílem u bouřky (thunderstorm) je to že tam fouká vítr který, když se letadlové lodě postaví proti němu, umožní odstartovat letounům F4U-1 s bombama a letounům F6F-5 s plným nákldem bomb, raket a s 100% paliva. Bez toho větru to nejde a letouny F4U-1 by neměli čím útočit.

paja_cz napsal:
vzhledem k omezení herního enginu, a jiným omezením, je počasí typu "rain/snow" a "thunder" nepoužitelné, nesmyslné. Pro méně chápavé vysvětlím na dotaz.


Prosím o vysvětlení
 
MK_Paja
AH_Kraken napsal:

paja_cz napsal:
vzhledem k omezení herního enginu, a jiným omezením, je počasí typu "rain/snow" a "thunder" nepoužitelné, nesmyslné. Pro méně chápavé vysvětlím na dotaz.


Prosím o vysvětlení


1/ Počasí je statické, omezení enginu, což až tak nevadí u "běžné" oblačnosti.

2/ Sněží, fouká vítr, třese joy, na ploše desítek (i stovek) kilometrů čtverečních, naprosto stejně, v konstatntní výšce, před kopcem jako za kopcem, v hangáru i před ním. Prostě bug.

3/ Turbulence a vítr jsou naprosto předvídatelné, konstantní intenzita i směr větru, žádné střihy atd., díky čemuž se na takové mapě budou nudit i místní "turbulfilové".

4/ Paradoxně stačí se těsně přilepit k zemi (stejně jako nastoupat nad 400m) a turbulence zmizí, samozřejmě na celé ploše mapy. O tom sem v knížkách nikde nečetl.
 
AH_Kraken
Když si to přečtu, zvláště body 3 a 4, tak to vlastně nevadí a je to dle tvých slov předvídatelné.
 
LesniHU
Tajpan napsal:
Krakene, ked už chceš naozaj real-historic DF-mapu , okej. Beriem to.
Ale potom odstrán všetky Ki84 vo všetkých verziách ktoré sú na DF-AH servery.

od WIKI:
Hayate's initial testing at Tachikawa in early summer 1943 saw test pilot Lt. Funabashi reach a maximum level speed of 634 km/h (394 mph) (niekedy sa uvádza len 610, 616, 626km/h) in the second prototype, but after the war a captured example was tested by the U.S. Army using high-octane fuel and achieved a speed of 690 km/h (430 mph).

No a OLEG sem dal KI84 z roku 1947.
A ted ja:
F4U-1 dosahoval v roce 1943 388mph, ale po valce na vysokooktanove palivo letal 422mph. No a Oleg nam sem dal toho povalecneho.
Boze, jak ja tyhle prestrelky miluju :-).

Ale ted vazne, precetl jsem cele vlakno a nejak nechytil jednu vec: co je s tou mapou za problem? Zatim jsem vyrozumnel, ze asi dva tri lidi neradi letaji v turbulenci.
 
Tajpan
LesniHU napsal:
Tajpan napsal:
Krakene, ked už chceš naozaj real-historic DF-mapu , okej. Beriem to.
Ale potom odstrán všetky Ki84 vo všetkých verziách ktoré sú na DF-AH servery.

od WIKI:
Hayate's initial testing at Tachikawa in early summer 1943 saw test pilot Lt. Funabashi reach a maximum level speed of 634 km/h (394 mph) (niekedy sa uvádza len 610, 616, 626km/h) in the second prototype, but after the war a captured example was tested by the U.S. Army using high-octane fuel and achieved a speed of 690 km/h (430 mph).

No a OLEG sem dal KI84 z roku 1947.
A ted ja:
F4U-1 dosahoval v roce 1943 388mph, ale po valce na vysokooktanove palivo letal 422mph. No a Oleg nam sem dal toho povalecneho.
Boze, jak ja tyhle prestrelky miluju :-).

Ale ted vazne, precetl jsem cele vlakno a nejak nechytil jednu vec: co je s tou mapou za problem? Zatim jsem vyrozumnel, ze asi dva tri lidi neradi letaji v turbulenci.

mýliš sa LesniHU.
Oleg to tu má dobre a riešili sme to na mape Korea 1950, kde lietal Corsair vojnový 660km/h stupavost cca 800m/min ale mal by byť Povojnovej útočnej verzii 720km/h stupavoast cca 1300-1400m/min (ktorú tu nemáme s pochopitelných dôvodou). A aby táto mapa , myslím tú Koreu , bola lietatelná , tak sa tam zmenila (alebo sa mala zmeniť) La7-3x20mm 680km/h, ktorá tam patrila správne a zastupovala La9-tku , na klasiku La5FN (630km/h).

Išlo tu o ten rýchlostný rozdiel, ktorý aspon trochu zachováva historickú realitu v rámci možností.

Krakene , ja to viem , ANO Ki84 tam patrí, ale potiera tú trochu reality.

Ripnutie na Krakena. Čo by si robil, ak by bol OLEG naozaj skutočný "vlastenec" a dal by OLEG jaku9 vypočitanú rýchlost akú Jakovlev prezentoval , 650km/h? A nie tých 590-600km/h. Mrknutí
nechajme to radšej tak. Úsměv

Ešte jeden dôvod prečo sa z tejto mapy odpájam:
ked už všetko prekusnem (nelietam Ki84c, honiť si ego na tomto stroji mi netreba, som už starý na to Šklebící se ) , tak tu cukatúru nad cielom plus lotéria (cuk pravo, cuk vlavo a cuk a je mi na šestke) voči warpovacím kičkam si velmi rád odpustím.
S!
 
Hoper
AH_Kraken napsal:
Hoper napsal:
je tu tedy ještě třetí řešení - donuť, aby amíci lítali nad mrakama - čili od lodí stoupali s podvěsama přes úžasnou turbulenci, pak čekali, kdy na ně jako na svítící body na pozadí mraků spadnou japíci


To se musíš zeptat červených pro radši létají v turbulenci.
Kromě toho Noram na mapě germany_1943 názorně předvedl že červení nemusí jen čekat až na ně spadnou modří. A tuším že panové VGR, tady si letkou nejsem jistý, to na této mapě (kyushu_1945) pákrát názorně předvedli také. Spíš to záleží na tom jestli daný virtualní pilot ty mrany vnímá jako zeď skrz kterou nemůže. A ne tak že bojiště je o několik tisíc stop výše.

Proč já se mám ptát ? Já to vím... Spíš vidím problém jinde, že nelítají podle autora, ale podle sebe.
(ten problém není jen na mapě Kjúšú)
a sakra už nepiš o mracích, když nás ..... turbulence
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.

[samurajský pohled na zajetí]
ovarek.cz/hamster.gif
 
Hoper
LesniHU napsal:
...
Ale ted vazne, precetl jsem cele vlakno a nejak nechytil jednu vec: co je s tou mapou za problem? Zatim jsem vyrozumnel, ze asi dva tri lidi neradi letaji v turbulenci.

Lesníku, tenhle "postřeh" je krapet mylný. Z tohoto vlákna se toho moc nedozvíš, musel by ses několikrát zúčastnit dané mapy a sledovat dění na ní...
IMHO za chvíli budeš mít možnost ;)
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.

[samurajský pohled na zajetí]
ovarek.cz/hamster.gif
 
MK_Paja
LesniHU napsal:....Zatim jsem vyrozumnel, ze asi dva tri lidi neradi letaji v turbulenci.


Máš asi pravdu, mapa je f pořádku, jen Robur má špatně nastavený Pentium HT !
 
Maxxis
Turbulence nanic, když je takovy mračno tak se ani neda moc litat, nahoře mraky dole fujavice. Skoda, že spojenci nemůžou v té mape hodit atomovku, to by bylo vysvobození

Pročpak se o takových nanic mapách nemůže hlasovat???


Asi jste se vy obránci této mapy nezůčastnily zbavování se této mapy, systémem demolice letadel systémem vzlítni a vyskoč cca 7-8 lidí 6-8 x po sobě to vyřeší.
 
LesniHU
Tajpan napsal:
LesniHU napsal:
Tajpan napsal:
Krakene, ked už chceš naozaj real-historic DF-mapu , okej. Beriem to.
Ale potom odstrán všetky Ki84 vo všetkých verziách ktoré sú na DF-AH servery.

od WIKI:
Hayate's initial testing at Tachikawa in early summer 1943 saw test pilot Lt. Funabashi reach a maximum level speed of 634 km/h (394 mph) (niekedy sa uvádza len 610, 616, 626km/h) in the second prototype, but after the war a captured example was tested by the U.S. Army using high-octane fuel and achieved a speed of 690 km/h (430 mph).

No a OLEG sem dal KI84 z roku 1947.
A ted ja:
F4U-1 dosahoval v roce 1943 388mph, ale po valce na vysokooktanove palivo letal 422mph. No a Oleg nam sem dal toho povalecneho.
Boze, jak ja tyhle prestrelky miluju :-).

Ale ted vazne, precetl jsem cele vlakno a nejak nechytil jednu vec: co je s tou mapou za problem? Zatim jsem vyrozumnel, ze asi dva tri lidi neradi letaji v turbulenci.

mýliš sa LesniHU.
Oleg to tu má dobre a riešili sme to na mape Korea 1950, kde lietal Corsair vojnový 660km/h stupavost cca 800m/min ale mal by byť Povojnovej útočnej verzii 720km/h stupavoast cca 1300-1400m/min (ktorú tu nemáme s pochopitelných dôvodou). A aby táto mapa , myslím tú Koreu , bola lietatelná , tak sa tam zmenila (alebo sa mala zmeniť) La7-3x20mm 680km/h, ktorá tam patrila správne a zastupovala La9-tku , na klasiku La5FN (630km/h).
Jenze ja nemluvim o corsairu, ale o ki84.

Hoper napsal:
LesniHU napsal:
...
Ale ted vazne, precetl jsem cele vlakno a nejak nechytil jednu vec: co je s tou mapou za problem? Zatim jsem vyrozumnel, ze asi dva tri lidi neradi letaji v turbulenci.

Lesníku, tenhle "postřeh" je krapet mylný. Z tohoto vlákna se toho moc nedozvíš, musel by ses několikrát zúčastnit dané mapy a sledovat dění na ní...
IMHO za chvíli budeš mít možnost Mrknutí
No, a prave proto se ptam, co je s tou mapou za problem :-).
 
1stCL_Fucida
u Kjúšú se kombinuje řada faktorů, proč je veřejně neoblíbená. Je to Pacifik, nedá se (asi) moc rychle otočit, je tam totálně hnusný počasí, což lidem s FF dost komplikuje život, všem to pak snižuje FPS, navíc z určitého pohledu je tam nevyvážený planeset.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
Hoper
LesniHU napsal:
Hoper napsal:
LesniHU napsal:
...
Ale ted vazne, precetl jsem cele vlakno a nejak nechytil jednu vec: co je s tou mapou za problem? Zatim jsem vyrozumnel, ze asi dva tri lidi neradi letaji v turbulenci.

Lesníku, tenhle "postřeh" je krapet mylný. Z tohoto vlákna se toho moc nedozvíš, musel by ses několikrát zúčastnit dané mapy a sledovat dění na ní...
IMHO za chvíli budeš mít možnost Mrknutí
No, a prave proto se ptam, co je s tou mapou za problem :-).

problém je ten, že je to mapa s pozemníma cílema a je tam úžasná turbulence
jedni v té turbulenci mají lítat a ničit pozemní cíle
a druzí je mají zastavovat

Kraken se tu domníval, že z lodí odstartují skupiny Korzárů, křídlo na křídle proletí hustou oblačností a pak se jako blesk a hrom vrhnou na japonské letiště.
Ve skutečnosti to vypadá tak, že ty zbtyky, co se neodhlásí, jdou jednotlivě v mracích (nebo těsně pod nima) nad cíle a tam se snaží něco trefit
a japíci bloumají nad letištěm a modlí se, aby někoho zahlídli...
(díky strategii červených jim totiž moc REÁLNÝCH možností nezbývá)
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.

[samurajský pohled na zajetí]
ovarek.cz/hamster.gif
 
1stCL_Fucida
Tajpan napsal:
od WIKI:
Hayate's initial testing at Tachikawa in early summer 1943 saw test pilot Lt. Funabashi reach a maximum level speed of 634 km/h (394 mph) (niekedy sa uvádza len 610, 616, 626km/h) in the second prototype, but after the war a captured example was tested by the U.S. Army using high-octane fuel and achieved a speed of 690 km/h (430 mph).

No a OLEG sem dal KI84 z roku 1947.


Pokud vím, tak motory se stavějí pro nějaké palivo o nějakém oktanovém čísle. Dá se použít palivo s oktanovým číslem lehounce vyšším, nebo lehounce nižším, ale při jakýchkoliv větších odchylkách motor pracuje značně neoptimálně (pokud vůbec). Jde o tlaky ve válcích, kompresní poměry a v tomto ohledu zcela klíčové antidetonační vlastnosti paliva. Když máš nějaký motor.
Tedy: pokud do motoru naliješ benzin s vyšším oktanovým číslem, tak nedostaneš lepší výkon, ale právě naopak. Nicméně tohle to, co jsi uvedl, je jeden z oblíbených argumetnů, jak vysvětlit rozporuplnost údajů u Ki-84. jen tak mimochodem - testy třeba u Reisenu odpovídají docela přesně a těžko od Američanů očekávat, že by měnili měřící metody, nebo zaváděli vysokooktanová paliva..ale to je jen takový OT Úsměv
Upravil/a 1stCL_Fucida dne 23-03-2008 00:52
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
Noram
Maxxis napsal:
Asi jste se vy obránci této mapy nezůčastnily zbavování se této mapy, systémem demolice letadel systémem vzlítni a vyskoč cca 7-8 lidí 6-8 x po sobě to vyřeší.

tohle už jsem zažil i na midway (a to tam je krásně) tak cca před rokem a byli v tom modří piloti jisté známé letky


Fuči trošku rozveď ten nevyvážený planeset

ad kjušu zkusil bych o stupeň lepší počasí
Upravil/a Noram dne 23-03-2008 04:03
 
http://noram.youaremighty.com/
Přejít na fórum:
HANÁCKÉ SLET
HANÁCKÉ SLET 14.6.-16.6.
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

31-10-2024 09:57
ČTK: Z dosud nezjištěných příčin se dnes v noci zřídilo letadlo na solární pohon.

21-10-2024 20:04
Intel vydal novou aktualizaci mikrokódu.

02-10-2024 14:07
To není dobrá myšlenka. Belzebub každého stáhne do pekel a přes zvolené zástupce i nás obyčejné lidi. Vyděšený

27-09-2024 11:19
Pokud ti co zvolím budou plnit svůj program, ať se klidně spojí i s Belzebubem.

26-09-2024 16:00
Kdokoliv bude v koalici s kýmkoliv. Jím nejde o smysl, ale o prachy a to politiky spojuje.

25-09-2024 16:44
Příští volby vyhraje ANO a bude v koalici s ODS. Ostatní strany budou v opozici.

23-09-2024 08:17
Prognostik z tebe už nebude. Úsměv

19-09-2024 19:18
Jelikož se blíží ten čas, tak bych jen skromně řekl: Nacionalisti všech zemí, vyližte si prdel! Šklebící se

13-09-2024 15:43
Kroměříž a Olomouc - Pravděpodobnost 3. povodňového stupně >90%

12-09-2024 16:09
A toto je noční můra Troubek: https://hydro.chm.
..ekt/307354

36,005,684 návštěv