Hopere nezlob se na mě ale začínáš to překrucovat. Já vím co jsi napsal.
TURBULENCE
Turbulence je i na jiných mapách a nikdo tak kvůli ní nevyšiluje jako na této mapě.
Já nemůžu za to že nějaký programátor v Moskvě naprogramoval takovou nerealistickou blbost jako že vám turbulence třese s FF joystikem což se u normálních letadel neděje a proto není potřeba zjisťovat jaká tam tenkrát byla turbulence.
Prostě když někomu nevyhovuje to jak byl IL-2 naprogramován tak buď ho hrát nemůže nebo se s tím musí smířit. Mapy za to nemůžou. A děla mapy stále jen s hezkým počasím je pitomost.
Tajpane sám dobře víš že Ki-84 byly nad Japonskem bojově nasazeny a vyhazovat je jen pro to že programátoři Madox Games různě mění FM podle toho jak kdo křičí by vedlo jen k tomu že by byly nekonečné hádky na téma které letadlo je jak "načítované" a jak může např. bf-109G být obratnější než P-51 když ve všech knihách je popisovaný opak. O letadlech JAK nemluvě. Protstě to nemá cenu řešit.
Nikdo z nás netvrdí že děláme super realistické mapy. My se jen snažíme navodit atmosféru bojů která tam tenkrá panovala a IL-2 nám to někdy umožní lépe někdy měně.
,...A děla mapy stále jen s hezkým počasím je pitomost.
Chyba, pitomost je "ozvláštnit" jinak pěknou a zábanou mapu počasím "rain/snow" případně "thunder" jen proto, že toto nastavení je v Editoru dostupné.
Myslím, že není účelem aby na mapách v rotaci na DFserveru nechyběla ani jedna z variant takzvaného špatného počasí.
Full mission builder umožňuje spousty jiných příšerností ale používat je jen proto, že tam jsou by asi byla hloupost.
AH_Kraken napsal:
Hopere nezlob se na mě ale začínáš to překrucovat. Já vím co jsi napsal.
...
jenže ty patrně bereš jen to co jsem napsal
ale nedáváš si to do souvislosti s tím, na co jsem reagoval
a co se ti snažím už delší dobu vysvětlit
ohledně turbulence se patrně neshodneme
je tu tedy ještě třetí řešení - donuť, aby amíci lítali nad mrakama - čili od lodí stoupali s podvěsama přes úžasnou turbulenci, pak čekali, kdy na ně jako na svítící body na pozadí mraků spadnou japíci
a pak se skrz mraky a úžasnou turbulenci trefovali na letiště (ten průlet přes mraky zas tak špatný být nemusí...)
jenže většina červených raději zůstane mezi mrakama a tou turbulencí...
nechce Čutora zkusit malý "výpadek" serveru a Kjúšú tam na pár dní zacyklovat ?
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
paja_cz napsal:
Chyba, pitomost je "ozvláštnit" jinak pěknou a zábanou mapu počasím "rain/snow" případně "thunder" jen proto, že toto nastavení je v Editoru dostupné.
Kdyby se počasí dávalo na mapy jen proto, že je to v editoru, tak to opravdu pitomost je. Ale z citací z knih které jsem napsal výše je vidět že takové počásí tam bylo. To nemá nic společného s editorem.
Hoper napsal:
je tu tedy ještě třetí řešení - donuť, aby amíci lítali nad mrakama - čili od lodí stoupali s podvěsama přes úžasnou turbulenci, pak čekali, kdy na ně jako na svítící body na pozadí mraků spadnou japíci
To se musíš zeptat červených pro radši létají v turbulenci.
Kromě toho Noram na mapě germany_1943 názorně předvedl že červení nemusí jen čekat až na ně spadnou modří. A tuším že panové VGR, tady si letkou nejsem jistý, to na této mapě (kyushu_1945) pákrát názorně předvedli také. Spíš to záleží na tom jestli daný virtualní pilot ty mrany vnímá jako zeď skrz kterou nemůže. A ne tak že bojiště je o několik tisíc stop výše.
paja_cz napsal:
Chyba, pitomost je "ozvláštnit" jinak pěknou a zábanou mapu počasím "rain/snow" případně "thunder" jen proto, že toto nastavení je v Editoru dostupné.
Kdyby se počasí dávalo na mapy jen proto, že je to v editoru, tak to opravdu pitomost je. Ale z citací z knih které jsem napsal výše je vidět že takové počásí tam bylo. To nemá nic společného s editorem.
Takže po lopatě, vzhledem k omezení herního enginu, a jiným omezením, je počasí typu "rain/snow" a "thunder" nepoužitelné, nesmyslné. Pro méně chápavé vysvětlím na dotaz.
To jako znamená, že je to jeden z poměrně velký bugů ve hře, no my všichni máme rádi hru bez bugů.
Tvé citace z knih nezpochybňuji ani o nich nediskutuji.
310_Falcon napsal:
Mně se mapy s velkou oblačností líbí a létám je daleko raději, než mapy bez ní. Počasí na Kjůšů je ale takřka nelétatelné.
Co takhle zkusit stejné počasí jako na mapě dover_1941?
Počasí na mapě dover_1941 (blind) je z hlediska turbulenci uplně stejné jako na mapě kyshu_1945 (thunderstorm). Jediným rozdílem u bouřky (thunderstorm) je to že tam fouká vítr který, když se letadlové lodě postaví proti němu, umožní odstartovat letounům F4U-1 s bombama a letounům F6F-5 s plným nákldem bomb, raket a s 100% paliva. Bez toho větru to nejde a letouny F4U-1 by neměli čím útočit.
paja_cz napsal:
vzhledem k omezení herního enginu, a jiným omezením, je počasí typu "rain/snow" a "thunder" nepoužitelné, nesmyslné. Pro méně chápavé vysvětlím na dotaz.
paja_cz napsal:
vzhledem k omezení herního enginu, a jiným omezením, je počasí typu "rain/snow" a "thunder" nepoužitelné, nesmyslné. Pro méně chápavé vysvětlím na dotaz.
Prosím o vysvětlení
1/ Počasí je statické, omezení enginu, což až tak nevadí u "běžné" oblačnosti.
2/ Sněží, fouká vítr, třese joy, na ploše desítek (i stovek) kilometrů čtverečních, naprosto stejně, v konstatntní výšce, před kopcem jako za kopcem, v hangáru i před ním. Prostě bug.
3/ Turbulence a vítr jsou naprosto předvídatelné, konstantní intenzita i směr větru, žádné střihy atd., díky čemuž se na takové mapě budou nudit i místní "turbulfilové".
4/ Paradoxně stačí se těsně přilepit k zemi (stejně jako nastoupat nad 400m) a turbulence zmizí, samozřejmě na celé ploše mapy. O tom sem v knížkách nikde nečetl.
Tajpan napsal:
Krakene, ked už chceš naozaj real-historic DF-mapu , okej. Beriem to.
Ale potom odstrán všetky Ki84 vo všetkých verziách ktoré sú na DF-AH servery.
od WIKI:
Hayate's initial testing at Tachikawa in early summer 1943 saw test pilot Lt. Funabashi reach a maximum level speed of 634 km/h (394 mph) (niekedy sa uvádza len 610, 616, 626km/h) in the second prototype, but after the war a captured example was tested by the U.S. Army using high-octane fuel and achieved a speed of 690 km/h (430 mph).
No a OLEG sem dal KI84 z roku 1947.
A ted ja:
F4U-1 dosahoval v roce 1943 388mph, ale po valce na vysokooktanove palivo letal 422mph. No a Oleg nam sem dal toho povalecneho.
Boze, jak ja tyhle prestrelky miluju :-).
Ale ted vazne, precetl jsem cele vlakno a nejak nechytil jednu vec: co je s tou mapou za problem? Zatim jsem vyrozumnel, ze asi dva tri lidi neradi letaji v turbulenci.
Tajpan napsal:
Krakene, ked už chceš naozaj real-historic DF-mapu , okej. Beriem to.
Ale potom odstrán všetky Ki84 vo všetkých verziách ktoré sú na DF-AH servery.
od WIKI:
Hayate's initial testing at Tachikawa in early summer 1943 saw test pilot Lt. Funabashi reach a maximum level speed of 634 km/h (394 mph) (niekedy sa uvádza len 610, 616, 626km/h) in the second prototype, but after the war a captured example was tested by the U.S. Army using high-octane fuel and achieved a speed of 690 km/h (430 mph).
No a OLEG sem dal KI84 z roku 1947.
A ted ja:
F4U-1 dosahoval v roce 1943 388mph, ale po valce na vysokooktanove palivo letal 422mph. No a Oleg nam sem dal toho povalecneho.
Boze, jak ja tyhle prestrelky miluju :-).
Ale ted vazne, precetl jsem cele vlakno a nejak nechytil jednu vec: co je s tou mapou za problem? Zatim jsem vyrozumnel, ze asi dva tri lidi neradi letaji v turbulenci.
mýliš sa LesniHU.
Oleg to tu má dobre a riešili sme to na mape Korea 1950, kde lietal Corsair vojnový 660km/h stupavost cca 800m/min ale mal by byť Povojnovej útočnej verzii 720km/h stupavoast cca 1300-1400m/min (ktorú tu nemáme s pochopitelných dôvodou). A aby táto mapa , myslím tú Koreu , bola lietatelná , tak sa tam zmenila (alebo sa mala zmeniť) La7-3x20mm 680km/h, ktorá tam patrila správne a zastupovala La9-tku , na klasiku La5FN (630km/h).
Išlo tu o ten rýchlostný rozdiel, ktorý aspon trochu zachováva historickú realitu v rámci možností.
Krakene , ja to viem , ANO Ki84 tam patrí, ale potiera tú trochu reality.
Ripnutie na Krakena. Čo by si robil, ak by bol OLEG naozaj skutočný "vlastenec" a dal by OLEG jaku9 vypočitanú rýchlost akú Jakovlev prezentoval , 650km/h? A nie tých 590-600km/h.
nechajme to radšej tak.
Ešte jeden dôvod prečo sa z tejto mapy odpájam:
ked už všetko prekusnem (nelietam Ki84c, honiť si ego na tomto stroji mi netreba, som už starý na to ) , tak tu cukatúru nad cielom plus lotéria (cuk pravo, cuk vlavo a cuk a je mi na šestke) voči warpovacím kičkam si velmi rád odpustím.
S!
Hoper napsal:
je tu tedy ještě třetí řešení - donuť, aby amíci lítali nad mrakama - čili od lodí stoupali s podvěsama přes úžasnou turbulenci, pak čekali, kdy na ně jako na svítící body na pozadí mraků spadnou japíci
To se musíš zeptat červených pro radši létají v turbulenci.
Kromě toho Noram na mapě germany_1943 názorně předvedl že červení nemusí jen čekat až na ně spadnou modří. A tuším že panové VGR, tady si letkou nejsem jistý, to na této mapě (kyushu_1945) pákrát názorně předvedli také. Spíš to záleží na tom jestli daný virtualní pilot ty mrany vnímá jako zeď skrz kterou nemůže. A ne tak že bojiště je o několik tisíc stop výše.
Proč já se mám ptát ? Já to vím... Spíš vidím problém jinde, že nelítají podle autora, ale podle sebe.
(ten problém není jen na mapě Kjúšú)
a sakra už nepiš o mracích, když nás ..... turbulence
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
LesniHU napsal:
...
Ale ted vazne, precetl jsem cele vlakno a nejak nechytil jednu vec: co je s tou mapou za problem? Zatim jsem vyrozumnel, ze asi dva tri lidi neradi letaji v turbulenci.
Lesníku, tenhle "postřeh" je krapet mylný. Z tohoto vlákna se toho moc nedozvíš, musel by ses několikrát zúčastnit dané mapy a sledovat dění na ní...
IMHO za chvíli budeš mít možnost ;)
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
Turbulence nanic, když je takovy mračno tak se ani neda moc litat, nahoře mraky dole fujavice. Skoda, že spojenci nemůžou v té mape hodit atomovku, to by bylo vysvobození
Pročpak se o takových nanic mapách nemůže hlasovat???
Asi jste se vy obránci této mapy nezůčastnily zbavování se této mapy, systémem demolice letadel systémem vzlítni a vyskoč cca 7-8 lidí 6-8 x po sobě to vyřeší.
Tajpan napsal:
Krakene, ked už chceš naozaj real-historic DF-mapu , okej. Beriem to.
Ale potom odstrán všetky Ki84 vo všetkých verziách ktoré sú na DF-AH servery.
od WIKI:
Hayate's initial testing at Tachikawa in early summer 1943 saw test pilot Lt. Funabashi reach a maximum level speed of 634 km/h (394 mph) (niekedy sa uvádza len 610, 616, 626km/h) in the second prototype, but after the war a captured example was tested by the U.S. Army using high-octane fuel and achieved a speed of 690 km/h (430 mph).
No a OLEG sem dal KI84 z roku 1947.
A ted ja:
F4U-1 dosahoval v roce 1943 388mph, ale po valce na vysokooktanove palivo letal 422mph. No a Oleg nam sem dal toho povalecneho.
Boze, jak ja tyhle prestrelky miluju :-).
Ale ted vazne, precetl jsem cele vlakno a nejak nechytil jednu vec: co je s tou mapou za problem? Zatim jsem vyrozumnel, ze asi dva tri lidi neradi letaji v turbulenci.
mýliš sa LesniHU.
Oleg to tu má dobre a riešili sme to na mape Korea 1950, kde lietal Corsair vojnový 660km/h stupavost cca 800m/min ale mal by byť Povojnovej útočnej verzii 720km/h stupavoast cca 1300-1400m/min (ktorú tu nemáme s pochopitelných dôvodou). A aby táto mapa , myslím tú Koreu , bola lietatelná , tak sa tam zmenila (alebo sa mala zmeniť) La7-3x20mm 680km/h, ktorá tam patrila správne a zastupovala La9-tku , na klasiku La5FN (630km/h).
Jenze ja nemluvim o corsairu, ale o ki84.
Hoper napsal:
LesniHU napsal:
...
Ale ted vazne, precetl jsem cele vlakno a nejak nechytil jednu vec: co je s tou mapou za problem? Zatim jsem vyrozumnel, ze asi dva tri lidi neradi letaji v turbulenci.
Lesníku, tenhle "postřeh" je krapet mylný. Z tohoto vlákna se toho moc nedozvíš, musel by ses několikrát zúčastnit dané mapy a sledovat dění na ní...
IMHO za chvíli budeš mít možnost
No, a prave proto se ptam, co je s tou mapou za problem :-).
u Kjúšú se kombinuje řada faktorů, proč je veřejně neoblíbená. Je to Pacifik, nedá se (asi) moc rychle otočit, je tam totálně hnusný počasí, což lidem s FF dost komplikuje život, všem to pak snižuje FPS, navíc z určitého pohledu je tam nevyvážený planeset.
LesniHU napsal:
...
Ale ted vazne, precetl jsem cele vlakno a nejak nechytil jednu vec: co je s tou mapou za problem? Zatim jsem vyrozumnel, ze asi dva tri lidi neradi letaji v turbulenci.
Lesníku, tenhle "postřeh" je krapet mylný. Z tohoto vlákna se toho moc nedozvíš, musel by ses několikrát zúčastnit dané mapy a sledovat dění na ní...
IMHO za chvíli budeš mít možnost
No, a prave proto se ptam, co je s tou mapou za problem :-).
problém je ten, že je to mapa s pozemníma cílema a je tam úžasná turbulence
jedni v té turbulenci mají lítat a ničit pozemní cíle
a druzí je mají zastavovat
Kraken se tu domníval, že z lodí odstartují skupiny Korzárů, křídlo na křídle proletí hustou oblačností a pak se jako blesk a hrom vrhnou na japonské letiště.
Ve skutečnosti to vypadá tak, že ty zbtyky, co se neodhlásí, jdou jednotlivě v mracích (nebo těsně pod nima) nad cíle a tam se snaží něco trefit
a japíci bloumají nad letištěm a modlí se, aby někoho zahlídli...
(díky strategii červených jim totiž moc REÁLNÝCH možností nezbývá)
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
Tajpan napsal:
od WIKI:
Hayate's initial testing at Tachikawa in early summer 1943 saw test pilot Lt. Funabashi reach a maximum level speed of 634 km/h (394 mph) (niekedy sa uvádza len 610, 616, 626km/h) in the second prototype, but after the war a captured example was tested by the U.S. Army using high-octane fuel and achieved a speed of 690 km/h (430 mph).
No a OLEG sem dal KI84 z roku 1947.
Pokud vím, tak motory se stavějí pro nějaké palivo o nějakém oktanovém čísle. Dá se použít palivo s oktanovým číslem lehounce vyšším, nebo lehounce nižším, ale při jakýchkoliv větších odchylkách motor pracuje značně neoptimálně (pokud vůbec). Jde o tlaky ve válcích, kompresní poměry a v tomto ohledu zcela klíčové antidetonační vlastnosti paliva. Když máš nějaký motor.
Tedy: pokud do motoru naliješ benzin s vyšším oktanovým číslem, tak nedostaneš lepší výkon, ale právě naopak. Nicméně tohle to, co jsi uvedl, je jeden z oblíbených argumetnů, jak vysvětlit rozporuplnost údajů u Ki-84. jen tak mimochodem - testy třeba u Reisenu odpovídají docela přesně a těžko od Američanů očekávat, že by měnili měřící metody, nebo zaváděli vysokooktanová paliva..ale to je jen takový OT
Upravil/a 1stCL_Fucida dne 23-03-2008 00:52
Maxxis napsal:
Asi jste se vy obránci této mapy nezůčastnily zbavování se této mapy, systémem demolice letadel systémem vzlítni a vyskoč cca 7-8 lidí 6-8 x po sobě to vyřeší.
tohle už jsem zažil i na midway (a to tam je krásně) tak cca před rokem a byli v tom modří piloti jisté známé letky
Fuči trošku rozveď ten nevyvážený planeset
ad kjušu zkusil bych o stupeň lepší počasí
Upravil/a Noram dne 23-03-2008 04:03
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.