2vs.2, 1vs.1 žebříček (liga)
|
rOckie |
Přidané 06-11-2006 15:13
|

Rozkoukaný

Příspěvek: 228
Založený: 29.09.05
|
no dá se to udělat tak, že na FTP se frkne mapa, na který se budem mydlit a kterou si lidi poztahujou. Hosting pro dva nebo čtyři lidi na mapě snad není takovej problém.Přece nebudem kvůli tomu vyrábět web se skriptama jako kdysi....
Na SVK se může založit vlákno, ve kterým se bude flejmovat, a jeden maník-admin, který bude zakladatelem vlákna a tudíž jeho příspěvek bude první- bude pravidelně na konci týdne číst PM. Tam mu lidi vždycky po boji pošlou výsledky. A podle nich pozmění pořadí.
Upravil/a rOckie dne 06-11-2006 15:15
|
|
|
|
CW_boZZda |
Přidané 06-11-2006 15:50
|

Uživatel

Příspěvek: 636
Založený: 29.09.05
|
Oukej a kdo bude ten maník? Já ne  |
|
|
|
Ucho |
Přidané 06-11-2006 18:24
|

Diskutující

Příspěvek: 2952
Založený: 29.09.05
|
CVS_boZZda napsal:
Oukej a kdo bude ten maník? Já ne 
bozzďo, ale všichni vědí, že si nejšikovnější...
Žije, žije ve stepi jeden v suché otepi.
Druhý v láptích pod pařezem, třetí v díře mezi bezem.
Ať si jsou, tam kde jsou. Ať sem na nás nelezou.
|
|
|
|
CSL_Kocour |
Přidané 06-11-2006 18:54
|

Nováček

Příspěvek: 15
Založený: 30.09.05
|
Dávám sem pravidla, mapy a skiny. Nemyslím, že by to bylo tak masový, aby na to byl potřeba extra web. Výsledků nebude tolik a aktualizace jednou týdně by stačila. Doufám, že se nějaký dobrovolník najde.
Teď by se případní zájemci měli vyjádřit, jestli jim vyhovují níže uvedená pravidla. Pokud se alespoň pár týmů shodne na pravidlech, můžeme sestavit žebříček a začít se vesele vyzývat 
Pravidla zápasů 2vs2:
1. Mapa - Online1Islands (ostrovy do kruhu).
2. Mise - Coop (http://www.toklog...VK2vs2.zip). Je zakázáno mise jakkoli upravovat.
3. Obtížnost - Full real kromě speedbaru.
4. Identifikace - Dle dohody buď pomocí výrazných skinů nebo omezených ikon. Skiny zde: (http://www.toklog.../Skins.zip). Skiny si každý pilot nakopíruje do adresáře vybraného letounu. Při použití omezených ikon bude nastavení mp_dotrange takto:
mp_dotrange FOE COLOR 2 DOT 14 RANGE 0.05 TYPE 0.05 ID 2 NAME 0.05
mp_dotrange FRIENDLY COLOR 2 DOT 14 RANGE 0.05 TYPE 0.05 ID 2 NAME 0.05
5. Start - Formou coopu - výška: 100m, rychlost: 400km/h, kurz: ke středovému ostrovu. Před startem každá ze stran umožní zástupci protistrany nahlédnout do nastavení letounů pro kontrolu množství paliva, zbraní atd. Hostitel je také na požádání povinen při této kontrole spustit hru, pro kontrolu rychlosti a výšky při "narození."
6. Zahájení boje - Po startu jsou oba týmy povinny letět k ose sever-jih, která vede středem mapy, tak, aby letouny nevylétly z vnitřního kruhu ostrovů a mohly neprodleně navázat vizuální kontakt.
7. Pravidla boje - Boj začíná s prvním vizuálním kontaktem. Ke zničení soupeře je možné použít jakékoli volně dostupné prostředky. Za volně dostupný prostředek se nepovažuje používání simulátoru způsobem, ke kterému nebyl určen, např. zásahy do kódu simulátoru, zásahy do operačního systému, na kterém simulátor běží, nebo zásahy do internetového připojení serveru nebo připojených počítačů.
8. Čas - Doba mezi zahájením a ukončením boje se nazývá souboj. Dva až čtyři souboje pak tvoří zápas. Doba trvání soubojů je omezena množstvím paliva v nádržích. (50% nebo 25%)
9. Ukončení boje - Boj je ukončen v okamžiku, kdy nejméně jedna ze stran není schopna pokračovat v boji. V boji nemůže pokračovat letoun, ve kterém sedí mrtvý pilot, nebo který se nachází na zemi či ve vodě. Jakmile je boj ukončen, je možné resetovat server a načíst novou mapu. Na reset serveru a načtení nové mapy hostitel zápasu v chatu upozorní textovou zprávou: RESET. Protistrana je povinna potvrdit svůj souhlas s resetem textovou zprávou: OK. (Technická poznámka: během resetu serveru a načítání nové mapy neklikejte myší do textového řádku.)
10. Vítěz - Vítězí strana, která má po dvou soubojích více bodů - počítají se body zobrazené simulátorem a platí pouze kladné hodnoty.
11. Řešení nerozhodného stavu - Pokud je po dvou soubojích stav nerozhodný, následuje třetí rozhodující souboj 2vs2 s 25% paliva. Pokud ani pak není rozhodnuto, rozhodují souboje 1vs1 dvou vybraných pilotů protistran s 25% paliva systémem "náhlá smrt".
12. Výběr letounů - Letouny mají obě strany při všech soubojích shodné. Typ letounu určí vyzvaný. Vybrat je možné pouze jednomístnou jednomotorovou vrtulovou stíhačku s datem výroby od roku 1941 do roku 1945.
13. Zbraně - Používají se pouze hlavňové palubní zbraně.
14. Server - Server zajistí vyzyvatel. (Například i tak, že se zeptá vyzvaného, jestli může hostovat, pokud sám tu možnost nemá)
15. Porušení pravidel - Každý pilot je povinen každý souboj nahrávat. Pokud vznikne podezření, že došlo k porušení pravidel, vznese pilot ihned po předmětném souboji protest a následuje přezkoumání záznamu. Pokud bylo pravidlo skutečně porušeno, platí, že tým, který pravidlo porušil, souboj prohrál. Na pozdější protesty nebude brán zřetel.
Pravidla žebříčku:
- Žebříček je průběžný, není vázán na určité časové období.
- Do žebříčku lze vstoupit pouze z poslední příčky.
- Vyzvat je možné pouze pilota/tým v rámci vlastní třetiny žebříčku. (Příklad: v žebříčku je 8 pilotů/týmů, pokud nastoupí 9. pilot/tým, je jeho/jejich třetina 9. 8. a 7. místo, může/mohou tedy vyzvat pouze 8. a 7. pilota/tým atd.)
- Vyzývající pilot/tým bojuje o pozici vyzvaného. Vyzvaný bojuje o uhájení své pozice. Pokud vyzvaný pozici neuhájí, sestupuje na pozici vítězného
vyzyvatele.
- Každý účastník žebříčku dodá kontakty, na kterých je pravidelně k zastižení: e-mail a ICQ.
- Pokud se zápas neuskuteční do týdne od podaní výzvy, postupuje vyzyvatel kontumačně.
- Vyzvaný je povinen uskutečnit pouze jeden zápas s každým z vyzyvatelů. |
|
|
|
WinteR |
Přidané 06-11-2006 19:04
|

Uživatel

Příspěvek: 644
Založený: 30.09.05
|
Akorat bych se pozastavil nad tím Pokud se zápas neuskuteční do týdne od podaní výzvy, postupuje vyzyvatel kontumačně.
dejme tomu že že mi dvojka někam odjede do prd*l* na tyden nebo že se mu nějakým spusobem posere komp atd. co potom?? |
|
|
|
CW_boZZda |
Přidané 06-11-2006 19:09
|

Uživatel

Příspěvek: 636
Založený: 29.09.05
|
potom máš smůlu. Žebříček by se kvůli tobě zastavil! Pokud jste dobří, tak za chvilku jste díky systému nahoře. Není tady problém spadnout, ale taky vylézt nahoru. |
|
|
|
CW_boZZda |
Přidané 06-11-2006 19:13
|

Uživatel

Příspěvek: 636
Založený: 29.09.05
|
... nic ...
Upravil/a CW_boZZda dne 06-11-2006 19:17
|
|
|
|
WinteR |
Přidané 06-11-2006 19:15
|

Uživatel

Příspěvek: 644
Založený: 30.09.05
|
CVS_boZZda napsal:
potom máš smůlu. Žebříček by se kvůli tobě zastavil! Pokud jste dobří, tak za chvilku jste díky systému nahoře. Není tady problém spadnout, ale taky vylézt nahoru.
oki rozumím |
|
|
|
Ucho |
Přidané 07-11-2006 18:39
|

Diskutující

Příspěvek: 2952
Založený: 29.09.05
|
stejně by to chtělo něco na jasnou registraci... jo a dost lidí by si to dalo i 1x1
budou to asi lítat i CZL (je jich 6-8?)
Žije, žije ve stepi jeden v suché otepi.
Druhý v láptích pod pařezem, třetí v díře mezi bezem.
Ať si jsou, tam kde jsou. Ať sem na nás nelezou.
|
|
|
|
313_OTU_oblak |
Přidané 07-11-2006 19:55
|

Uživatel

Příspěvek: 1375
Založený: 30.09.05
|
CZL je kdo? |
|
|
|
MK_KaiN |
Přidané 07-11-2006 21:52
|

Uživatel

Příspěvek: 1088
Založený: 01.10.05
|
Tohle nebude fungovat.Páč je to všecko na dlouhý lokte,to za prvý.A za druhý,jak myslíte že bude dlouho trvat těm méně zkušenějším než pochopí že nemají šanci se v tom žebříku prokousat nahoru?A tím pádem na to hodí bobek.Tabulka bude děsně strnulá.A tudíž nezajímavá.Dávám tomu několik dnů,pak to skončí ještě rychlejc než to začalo Chce to jinej systém,a hlavně rozdělení na "výkonnostní" skupiny.Todle je o ničem. |
|
|
|
Der Adler |
Přidané 07-11-2006 22:01
|

Nováček

Příspěvek: 28
Založený: 05.11.06
|
podla mna by to mohlo fungovat - ja mam vyhradu proti skinom fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuj ale s obmedzenymi ikonami je to kuul akurat by som obmedzil vlastne na 1 km a nepriatelske vypol uplne nech to ma trosku raz full real  |
|
|
|
CW_boZZda |
Přidané 07-11-2006 22:41
|

Uživatel

Příspěvek: 636
Založený: 29.09.05
|
vydrzte. Dela se druhy navrh jak by to mohlo fungovat a aby to bavilo lidi ponekud delsi dobu 
Hnedle to bude  |
|
|
|
313_OTU_oblak |
Přidané 08-11-2006 06:45
|

Uživatel

Příspěvek: 1375
Založený: 30.09.05
|
bozzda, máš trpělivost  |
|
|
|
WinteR |
Přidané 08-11-2006 06:50
|

Uživatel

Příspěvek: 644
Založený: 30.09.05
|
A to takhle dat někde už žebříček?? |
|
|
|
WARP |
Přidané 08-11-2006 09:20
|

Nováček

Příspěvek: 69
Založený: 10.10.05
|
12. Výběr letounů - Letouny mají obě strany při všech soubojích shodné. Typ letounu určí vyzvaný. Vybrat je možné pouze jednomístnou jednomotorovou vrtulovou stíhačku s datem výroby od roku 1941 do roku 1945.
nebylo by lepší aby někdo třetí hodil kostkou, 1až5:1994_-1994_ a při 6 by se házelo ještě jednou
jinak beru 1vs.1 |
|
|
|
rOckie |
Přidané 08-11-2006 10:45
|

Rozkoukaný

Příspěvek: 228
Založený: 29.09.05
|
WARPE, na to stačí rotující planeset. letadla se mohou po 3-4týdnech měnit. |
|
|
|
CSL_Kocour |
Přidané 08-11-2006 14:44
|

Nováček

Příspěvek: 15
Založený: 30.09.05
|
Připomínky jsou fajn, ale pořád chybí člověk, který se o to bude starat. Já jsem dal k dispozici návrh pravidel, ale starat se o to nemůžu. Už v prvním příspěvku jsem psal, že doufám, že se najde nějaký dobrovolník. Tak nejdřív hledejte admina, pak řešte to ostatní. |
|
|
|
rOckie |
Přidané 08-11-2006 15:09
|

Rozkoukaný

Příspěvek: 228
Založený: 29.09.05
|
admin by měl bejt člověk, který tady smrdí denně. To co jsme napsal před tím, že stačí jednou týdně, je blbost. Nelze čekat do konce týdne. V týdnu se bude pořadí měnit a tím pádem se bude měnit i okruh lidí, které lze vyzývat.proto musí být k dispozici stále aktuální pořadí.
Já nejsem schopný todle zajistit během pátku a soboty. |
|
|
|
Tajpan |
Přidané 08-11-2006 16:27
|

Diskutující

Příspěvek: 2928
Založený: 11.10.05
|
nechcem vám do toho kecať, ale kecnem s prepáčením. Moc si to komplikujete na začiatok.
Dohodnite si stabilné pravidelné súbojové dni a lietajte podla účasti.
1vz1, 2vz2 atd.
Napr Sobota večer, piatok večer, každý týžden , každý druhý atd. A v nedelu odposlané výsledky a v pondelok uverejnenie na webe.
Nie každý bude mať vždy čas.
|
|
|