June 16 2024 10:48:41
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 2

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,745
· Nejnovější pilot: Valenok
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2 Sturmovik 1946 (letový bojový simulátor z období druhé světové války) /*PC série*/ » DS Asfaltoví Holubi - INFORMACE
 Vytisknout diskuzi
Krym 1944
1stCL_Fucida
Je zde trochu problém.. duben 1943 je plánovaným datem pro zavedení Fw 190 A-6 do výroby (nakonec červen), ale to se nepodařilo z jistých důvodů splnit. Fw 190 A-5 byly dle všeho vyráběny opravdu dříve (ten listopad jsem ověřoval z jediného zdroje, nečekal jsem takovou vlnu nevole Úsměv ). Nicméně JG26 hlásí první ztracené Fw 190 A-5 již v první polovině března 1943. Od května 1943 už měla zřejmě víc A-5 než starších A-4, nicméně poslední ztracenou A-4 u JG26, co jsem zaznamenal byla snad někdy v říjnu 1943.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
haluz paja
No, mozna ma fuci pravduSmutný
http://www.focke-wulf190.com/
 
1stCL_Fucida
SUPER WEB! Jsou tam přibližné údaje o vyrobených strojích!! Tyhle údaje jsem hledal roky! Jen musím kontaktovat autora a zeptat se, kde to vytáhl..ale SUPER!!
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
rOckie
já mám taky ve dvou knížkách udaný, že na konci roku 1942 začala výroba A-5. otázka je, kdy se dostali na frontu.
edit: je ale zase fakt, že u některých ruských letadel se todle v úvahu nebere.
Upravil/a rOckie dne 27-10-2005 01:42
 
313_Gryzlov
CSL_Rockie napsal:
já mám taky ve dvou knížkách udaný, že na konci roku 1942 začala výroba A-5. otázka je, kdy se dostali na frontu.
edit: je ale zase fakt, že u některých ruských letadel se todle v úvahu nebere.


Zcela seriózně: Rockie, jestli máš pocit, že některá letadla jsou na mapách AH (už nemůžu psát "na našich mapaách" :sm39: ) tak dej vědět. Já osobně se na todívám tak, že od data výroby se mohly letouny objevit na frontě zrhuba po dvou až třech měsích. Jeden měsíc na výrobu "dostatečného" počtu kusů, jeden měsíc na přeškolení pilotů a nějakou dobu na přesun na frontu.
 
313_OTU_oblak
hmmm.....doufejme že jsou mapy správně datované, aby bylo z čeho vybírat ÚsměvGryzlove, jsi sice z 313 ale pořád máš v duši holoubka Úsměv
 
1stCL_Fucida
já bych ke Gryzlovovu tvrzení dodal jen poznámečku, že jsou nové a "nové" stroje. Třeba přeškolení a podobné zbytečnosti při přechodu z Fw 190 A-5 na A-6 nebyly nutné - stejně tak oba typy sloužily souběžně, nebylo tedy nutné dodat velké množství strojů, aby se dopřezbrojily například celé Staffeln. Takže u určitých typů mohlo toto období být značně kratší, než 2 - 3 měsíce.

Naopak ale třeba Mustang B se dostal do první ostré akce až cca 7 měsíců po sjetí prvních sériových strojů tohoto typu z výrobní linky.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
rOckie
nejde mi o procpání A5 do roku 42. tam kraluje A4 i s ořezaným motorem.
A5 by tam nadělal paseku.

Spitfire V z roku 41 s 16 liberním boostem je bug. ten tam nemá co dělat, je to blbě označený. Oleg to ví a řekl že je to chyba. Co myslíte, kdy to opraví? Mrknutí Určitě brzy :sm6:
 
1stCL_Fucida
Fw 190 A-4 s ořezaným motorem? Jak je ten motor ořezaný? Při standardních plnicích tlacích a otáčkách podává veskrze standardní výkony. Co je na něm ořezaného? Úsměv.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
Kaspery
Ty jo ten web o FW je skvely!! Diky
 
rOckie
Asi by měl existovat A4 (derated) early a A4 late. Early běžící na 1.35ata@2400rpm je ve hře. To co ukazují budíky ve FW (asi 1,39-1,4ata) u plnícího tlaku je grafický bug (Olegova odpověď).

pozdější serie A4 měli předělaný chlazení, to je asi důvod, proč už mohli jít na 1,42ata s menším rizikem zničení motoru. Každopádně i A3 mohla běžet na 1,42. Ona i ta 1-3minuty můžou zachránit prdel.Diskuse na todle téma najdeš na ofic. Il2 foru.
 
1stCL_Fucida
Drtivá většina Fw 190 A-4 má navlas stejné chlazení jako Fw 190 A-3.

samotné A-4 a A-3 jsou dosti podobné stroje. Ve FB máme trochu jinou A-5 a A-6, které dle všeho jdou na C3 beňál. Je tam grafický bug ve smyslu, že ti rafika ukáže 1,39 ATA a výš ani ťuk, ale i nad 1,39 můžeš pořád přidávat až do předpokládaných 1,42.
Výkony Fw 190 A-4 plně odpovídají předloze s 1,42 ATA. Večer ti můžu zjistit, kolik je těch 1,35 dle německých testů.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
rOckie
Právěže např. faustnik tvrdí, že a4 ve hře odpovídá těm 1,35ata@2400rpm. a faustnik není blb který by si vymýšlel a používal, co se mu zrovna hodí. Mě taky příde že to odpovídá těmto hodnotám.
já pro A4 tabulky nemám. EDIT: Ale např. tady jsou tabulky pro a5 - max.rychlost 640 jakou má A4 odpovídá 1,35ata@2400rpm.

http://www.acompl..._photo.php

Tady jsou tabulky pro A3 na 1,42ata@2700rpm (listopad 42):
http://www.acompl..._photo.php
http://www.acompl..._photo.php

je v tom nějaký bordel. já mám taky tabulky který připisujou A4 1,42ata a rychlosti oněch 670. Tedy se taky přikláním k vysvětlení, že skutečně u A4 byla použita obě nastevení, ve hře máme to slabší. na Východě to stačilo, šetřilo to motor a to se taky počítá, vzlášť když letiště v SSSR byla tisíce km od výrobních hal.
Upravil/a rOckie dne 27-10-2005 18:22
 
rOckie
co se týče chlazení: v několika knížkách mám jasně napsaný, že došlo v průběhu výroby ke konstrukční změně. Ta pak byla standardem právě u A5. Ale co nevim je, jestli se to týkalo serií vyrobených v roce 42 nebo 43.

z těch testů co jsem postnul je podle mě jasný, že A4 ve hře nelítá na 1,42ata. Toto nastevní motor zvládl už A3, ale zlobil. Proto se uvád jako standard 1,35ata.Faberův FW A3 byl taky "derated" na 1,35 ale Briti ho trápili na 1,42. díky tomu málem motor zkur...i. Na 1,42ata totiž mohli lítat jen po omezenou dobu.
Mě by zajímalo, jestli Faber mohl z kabiny na 1,42ata přepnout sám, nebo jestli to museli vytunit polní mechanici.

edit.překlepy
Upravil/a rOckie dne 27-10-2005 18:36
 
1stCL_Fucida
Jo..máš pravdu. Otáčkoměr by měl být vypovídající. A-4 točí jen něco kolem 2500rpm (AUTO), zatímco A-5 2700rpm (AUTO). Takže je opravdu "podceněná". Tedy alespoň na standardy BMW 801 D-2, resp. na námi očekávané standardy.

Jinak finální verze chlazení až u A-5 + možná u několika kusů A-4. Nicméně vzhledem k přepracovanému motorovému loži u A-5 je tam těch rozdílů více.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
Přejít na fórum:
HANÁCKÉ SLET
HANÁCKÉ SLET 14.6.-16.6.
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

13-06-2024 22:31
nj, hledání žabiček Šklebící se https://youtu.be/.
..33_oGDEzWd


13-06-2024 16:27

13-06-2024 16:27
A tak to jo, na žábu pozor. V Polsku uz zřizují i kultovni místa kde uctívají žábu a Billa Gatese.

13-06-2024 16:06
Konspirace o známce od Rainforest Alliance

12-06-2024 08:18
Za ty politické zcela určitě Úsměv

11-06-2024 18:46
On to pak, "Ten, jenž není", až přijde čas, předsedovi spočítá, za ty všechny bludný balvany Šklebící se

11-06-2024 12:29
Souhlasím s obojím. Jsemť duše mělká a pochybovačná Úsměv

11-06-2024 10:36
Kdo se snaží poučit, musí umět především pochybovat, neboť pochybnosti ducha vedou k zjevení pravdy.

11-06-2024 10:33
Zvyk nalézati ve všem všudy jen směšnou stránku je nejspolehlivějším příznakem duše mělké - neboť směšné leží vždy na povrchu.

11-06-2024 10:28
Znám i člověka, který věří na neposkvrněné početí Panenky Márie a dělá předsedu Spolku Sysifos. Takže nemáš kam se vzdálit.

35,048,058 návštěv