September 28 2024 08:15:00
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 7

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,747
· Nejnovější pilot: carramba66
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2 Sturmovik 1946 (letový bojový simulátor z období druhé světové války) /*PC série*/ » Speciální mise
 Vytisknout diskuzi
Palba 1938 - ČSL vs. Luftwaffe
AH_Cutora
Jak to tak ctu, tak snad za barakem vytesam pomnicek padlym v leteckych a tankovych bojich virtualni valky Palba 1938 (bydlim v Dobranech kousek od mostu pres Radbuzu) Šklebící se
 
Hoper
Čutoro, to se odvažuješ vylézt na net ???!!!!!
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.

[samurajský pohled na zajetí]
ovarek.cz/hamster.gif
 
1stCL_Fucida
To byl poslední cíl, na kterej jsme letěli, ten Most bombardovaly naše Stuky, resp. tanky, které u něj byly Úsměv
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
Kurres
Most sme neusetriliŠklebící se
 
311_Tjurma
olda maly napsal:
Když jste u té mapy, textury mi přišly dost tmavé.


No a to jsem některé ještě zesvětloval. Také sehrálo roli nastavení měsíce na listopad. To slunce pak svítí tak nějak mdle. Když už jste u té mapy, Hoper vyjádřil přání revize. No problem, sám jsem při každém letu nacházel několik chybiček, které mě hnětly a Fuči může potvrdit, že jsem mu poslal od půlky října několik updatů, až nám řekl, abychom se na to vysrali, že chyby tam budeme stejně nacházet pořád. A poslední průser jsem odstraňoval 4.11. v deset večer.... Já bych tam rád viděl více sídel, hustší síť silnic a cest i železnic. Textury třeba pozměnit, nebo udělat vlastní, ALE hlavně bych revizi podmínil Oldo Tvými bunkry a nějakými specifickými objekty památkového charakteru - však ti ta práce jde tak pěkně od ruky, alespoň co jsem viděl u letky13Šklebící se
 
1stCL_Magua
Zdravim vsetkych
Sice trochu neskorsie ale predsa aj ja by som chcel podakovat v prvom rade tvorcom tejto velkolepej leteckej operacie, naozaj odviedli velky kus prace zaco im patri vdaka a uznanie.
Taktiez chcem podakovat nasemu velitelovi "Herr Pison" za skvele vedenie a takticke pokyny pocas bojovych akcii ci treningov, uz tie mali svoju atmosferu. V neposlednom rade chcem podakovat "Herr Raptorovi" za vyborne vedenie 2.schwarmu 3./JG 131
Podakovanie patri aj "Herr Laugovi" ktoremu som bol prideleny ako cislo a aj vdaka ktoremu sa mi darilo prezivat celu akciu bez poskodenia ci zranenia ak neratm skoro posledny bojovy let dna kedy som prisiel o moju zltu 8 a musel som sa schladit zoskokom nedaleko Chamu, sakra v tej kabine bolo ozaj pekelne horuco, cca 12 hodin bojoveho nasadenia vratane cakania na RRR a 30min prestavky na obed.
Na koniec chcem podakovat "Herr Weisovi" bez ktoreho by som sa nikdy tejto akcie nezucastnil a vlastne by som ani nikdy nelietal.
Bol to zazitok a tiez nova skusenost, po ktorej zacinam chapat, ze ozajstne lietanie nie je o zostreloch a naslednej rychlej smrti ale o uspesnom prilete na letisko so svojimi spolubojovnikmi a moznosti byt pripraveny do dalsieho utoku.

Vdaka veselej bande 3./JG 131 a cest nasemu superovi

Snad sa este stretneme v nejakej tej vojne chvala Bohu len virtualnej
 
Hoper
311_Tjurma napsal:
olda maly napsal:
Když jste u té mapy, textury mi přišly dost tmavé.


No a to jsem některé ještě zesvětloval. Také sehrálo roli nastavení měsíce na listopad. To slunce pak svítí tak nějak mdle. Když už jste u té mapy, Hoper vyjádřil přání revize. No problem, sám jsem při každém letu nacházel několik chybiček, které mě hnětly a Fuči může potvrdit, že jsem mu poslal od půlky října několik updatů, až nám řekl, abychom se na to vysrali, že chyby tam budeme stejně nacházet pořád. A poslední průser jsem odstraňoval 4.11. v deset večer.... Já bych tam rád viděl více sídel, hustší síť silnic a cest i železnic. Textury třeba pozměnit, nebo udělat vlastní, ALE hlavně bych revizi podmínil Oldo Tvými bunkry a nějakými specifickými objekty památkového charakteru - však ti ta práce jde tak pěkně od ruky, alespoň co jsem viděl u letky13:D

Tjurmo, jsem rád, že jsi to nakousl sám ;)
Ohledně mapy - co jste udělali jste udělali, nechci tím nijak snižovat vaši práci. Vážně. Ale jak jsem se dozvěděl, jsi perfekcionalista, takže si asi budem rozumět :)))
Více do PM :))
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.

[samurajský pohled na zajetí]
ovarek.cz/hamster.gif
 
Mops
Pánové, své písemné projevy máte na Palbě. Njdete je 1)Články zde: http://www.palba.cz/viewtopic.php?p=86170#86170 a 2) Reporty zde: http://www.palba.cz/viewtopic.php?t=4312 . Jinak a v každém případě v hospodě jako ČSL vs.Lw (I.) a (II.). Kapitoly nejsou uzavřeny a doufám, že se ještě pochlapíte s psaním. Takovej "dědek" Permon by měl, myslím, na sebe ledscos co prásknout Šklebící seCoolŠklebící se
 
Pragr
Jediná věc co mě na mapě dost komplikovala život bylo to, že na větší vzdálenost se mi silnice i řeky zobrazovaly jako tlustá tmavě šedá línie. Po přiblížení na kratší vzdálenost silnice prakticky zmizela a řeka se normálně zobrazila. To trochu ztěžovalo navigaci. Na žádné jiné mapě pod různými verzemi Ila, jsem něco podobného nezaznamenal.
 
311_Tjurma
Pragr napsal:
Jediná věc co mě na mapě dost komplikovala život bylo to, že na větší vzdálenost se mi silnice i řeky zobrazovaly jako tlustá tmavě šedá línie. Po přiblížení na kratší vzdálenost silnice prakticky zmizela a řeka se normálně zobrazila. To trochu ztěžovalo navigaci. Na žádné jiné mapě pod různými verzemi Ila, jsem něco podobného nezaznamenal.


To má na svědomí nastavení grafárny ve spojení s conf.ini. Mně zase někdy přišlo, že vidím až AlpyŠklebící se
 
Tajpan
Existuje jen jedna velká vec,Chlapi, a to si múžete říct, až to všechno skončí a vy budete spátky doma. Budete moci podekovat Bohu a sobe za to , že až Vám bude ode dneška za dvacet let sedet na kolenou vnouček a zeptá se vás, co jse delali v čase PALBA1938, môžete začat vyprávet neuveřitelný príbeh ktorý jste zažili na vlastní kúži a
nebudete si ho muset presunout na druhou stranu, odkašlat si a říct:
"Posral sem se strachy a tak sem lopatou prehazol sračky v Lousiane."

Musím pochválit všetkých organizátorov, že to celé dokázali doviest do štastného konca. A všetkých pilotov , ktorý dali tejto špeciálke všetko.Čo som sa rozprával (s modrými a červenými) , tak by som to zhrnul:
"Táto špeciálka mala neuveritelné koule" Vyděšený
Salute!

Technická:
kedže som bol po nočnej, a nasadený ako záloha, mohol som sa pripojit až okolo 08:00(reálny čas 10:00), pripájanie bolo neuveritelne dlhé - len samotný transfering mision trval min 5 minút.
druhý problém: re-fly na druhý let , celý let cca 10:00-12:00 postupne sa mi znižovalo FPS, štart 30 , let 16-18, pristávanie 5. prvý let a tretí v pohode okolo 60FPS (mal som vypnuté všetky aktuálizácie software od začiatku, diostatočne výkonný PC i internet atd)
tretí let: po nutnom disconetne a prestávke (pristátie na brucho)
pripojenie na server bolo neuveritelne rýchle. Ale....
Zblblo mi ovládanie klávesy a joystika!!! najprv mi nešiel zoomovat trackir (počas letu sa mi ho podarilo prestavit zmenit) , ale nastvavenie kompresoru (klávesa Z a X) nefungovalo, teda fungovala ale až po takom 2-3 minutovom meškani!!! Nasledovalo potom ešte niečo horšie, chcel som prestavit vrtulu pro.pitch, ale tiež nešlo hned, ale ked zareagovalo, tak sa začali vypýnat magnetos!!! A Magnetos nemám nastavené v conf.ini možno už 3roky!!!! A ked som našiel tie odvážne šmolíky cca okolo 16:00 po útoku na Chan, tak som hodil "M" ako mapu ,lenže moje befko zareagovalo ako ked pretrmujete stroj na chvost a začalo stúpat!! no a ked som chcel vyskočit z lietadla "klasika ctrl+e" nič, nereagovalo. z horiaceho befka som sa dostal v poslednej pikosekunde.
WTF? Zamračený
Upravil/a Tajpan dne 09-11-2010 10:15
 
olda Olde maly
Safra Tajpane to se mi nechce ani věřit. Takový odborník a IL tě neposlouchá Úsměv
Ab-101, B-35, AERO MB-200, A-100, Be-50, Lt-34
 
310_cibule
311_Tjurma napsal:
Pragr napsal:
Jediná věc co mě na mapě dost komplikovala život bylo to, že na větší vzdálenost se mi silnice i řeky zobrazovaly jako tlustá tmavě šedá línie. Po přiblížení na kratší vzdálenost silnice prakticky zmizela a řeka se normálně zobrazila. To trochu ztěžovalo navigaci. Na žádné jiné mapě pod různými verzemi Ila, jsem něco podobného nezaznamenal.


To má na svědomí nastavení grafárny ve spojení s conf.ini. Mně zase někdy přišlo, že vidím až AlpyŠklebící se


Má pravdu, předseda. Mně to začalo dělat taky (po instalaci prvních verzí Palba modu; taky jsem místo červených stromů viděl černý krychle - ne, nebyl sem vožralej jako normálně).

Chtělo si to znovu nastavit graf. kartu a conf ila, podle Návodů zde na SVK (vlevo).
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
 
57_OTU_Ford
Zmatené zápisky dopravního a záchranného pilota Republiky Československé
06.11.1938 Letiště Benešov čas 0410
Celý den mi splynul v jeden velký kolotoč vzletů a přistání.
Po instruktáži vedeni administrativy (LINXlog) následovala porada pod křídlem orosené Dakoty.
Po dohodě s naším představeným jsme začali zahřívat motory a chystat se k přeletu na letiště Praha-Ruzyně, kde jsme měli zásobovací sklad ( neočekávané komplikace – starty všech strojů odloženy o dvě hodiny dvacet minut) konečně přelétáme. Půl hodinová nakládka všeho co bude možná již za hodinu nutně třeba na letištích ze kterých již před svítáním startovali naši okřídlení obránci. Já letím do Letňan Igor do Kbel a Dyk někam do západních Čech, přelet proběhl bez komplikací, v ranním šeru správně identifikuji letiště, ohlásím se rádiem – ticho – to pěkně začíná, rozhoduji se rychle, přelaďuji na frekvenci zásobovače a oznamuji mu přílet do cílové oblasti a úmysl zde sednout.
Ještě se rozhlédnou, jen pro jistotu, srážka by byla fatální, řadím se na okruh – poslední zatáčka – podvozek- klapky naplno – stažený plyn, a dosednutí. Sakra vézt lidi tak mne zmlátí klackem, v tom šeru mi tmavá zem přišla rychleji naproti, praštil jsem s tím o zem jak s prací. Promiň Dakoto, já nechtěl, letoun to přečkal bez újmy jen náklad se mi trochu uvolnil a pár beden se překotilo, to bude zas keců.... vyloženo.
Přelétám zpět do Ruzyně, Igor už tam je a letí tuším do Plzně či Varů s další várkou zásob, Dyk je ještě na cestě s první fůrou, měl to nejdále. Přichází první hlášení o ztrátách při útocích na německé celé, ale ani němci nemohli dospat a již od časného rána nám dávají citelně znát, že své hrozby mínili vážně.
Čekám v Ruzyni jako operativní záloha pro případ potřeby ( dobrý nápad mít jeden stroj volný pro případ nouze ) a pomáhám veliteli zásobování s administrativou, přijímám hlášení letek a zapisuji jejich stavy do LYNXlogu.
Další přelet – letím do Zbraslavic, mechanici potřebují rychle přepravit na letiště kde je jich více třeba, let byl opět klidný, mám na palubě dvě tankovací a jednu opravárenskou četu, to je dvanáct lidí, a hurá s nimi do Benešova.
Opět přelétám do Ruzyně, a hned po přistání se dovídám že ve Varech mají ztráty nejsou na tom tak jako Plzeňáci ale i na ně doléhá válka se vší brutalitou. Startuji a stoupám do optimální letové hladiny, rádio mám naladěno na frekvence hláskařů, nechtěl bych potkat německé stíhače, neměl bych moc šancí, jediná zbraň na palubě mé Dakoty je malá pistolka na mém opasku. Opět jsem měl štěstí, nikoho jsem nepotkal, ani naše, bojuje se opět nad Plzní, Dykova Dakota to schytala při náletu, ale je prý nezraněn, to jistě bylo způsobeno jeho žravostí, nečekal u letadla, místo toho se šel sám dotankovat do letištní kantýny. Spojuji se s velením a na hlásím že při návratu z Varů budu mít místo mohu vzít trosečníky z Plzně. Letí tam Igor, je blíže, jde o každou minutu. Přistávám ve Varech a tankuji a přijímám dva pasažéry, měli kliku přežili a mohou bojovat, taky bych se chtěl bít s němci, ale byl jsem přidělen k logistikům, urvat trochu té válečné slávy, co mám vypravovat svým dětem, že zatímco kamarádi umírali já létal s koudelí ? Raději na to nemyslím a letím rychle do Ruzyně.
Jsem u Podbořan a dostávám hlášení že to Plzeň zas pěkně schytala a potřebují nutně dopravu pro přeživší sestřelené piloty,schytal to i Igorova Dakota, točím pravou, kurz 180° - Plzeň zahalená dýmem všude trosky a dráha jak ementál, sedám šejdrem napříč letištěm, jediný pás bez děr, dojíždím až na konec sešlápnout levou brzdu plyn na dvojce a rychle se na ploše točím do směru vzletu, stojím a otevírám dveře nákladového prostoru. Chlapy se rychle usazují na smotané sítě, je to celá jedna letka. Startujeme, plný plyn, klapky na 20°, podvozek tlumí nerovnosti, konečně se zvedáme. Dostávám hlášení že ve směru na prahu se pohybují letouny nepřítele, co teď.... Po dohodě s velením točím na sever, od Kralovic sleduji tok řeky, krásná je ta naše vlast, za to stojí něco obětovat. Před Berounem už točím přímo na Ruzyň, Přistávám a hned se dovídám že byla Plzeň znovu napadena, letí tam Igor, Přelétám do Letňan K dotankování, Na Ruzyni nemáme nikoho kdo by mohl obsluhovat cisternu s palivem, jsou potřeba jinde.
Posílají mne do Klatov, jsou tam tři naši piloti šmolíků bez křídel, musím je rychle dopravit do Prahy pro nová letedla. I tento let jsem absolvoval bez potíží, jen ta únava je čím dál tím horší.
Začali jsme již za tmy a ještě jsme neměli oddechu. Přistávám v Ruzyni, a spěchám rychle na latrínu, sakra ani vlastní sr...ní nestíhám. A znovu celý ten kolotoč, pořád do kola.
Začíná se smrákat, dostávám rozkaz k dalšímu letu do Klatov, chce se mi spát ale nesmím, otevírám se okénko v kokpitu, snad mne ten ledově chladiví vzduch udrží v bdělém stavu.
Přistávám v Klatovech, sakra vrtule na jedničce je v háji. Sakra to bude asi tou únavou, nadávám si jak šílený a zas se to snažím omluvit. Kamarádi pro které jsem přiletěl mne jen poplácají po rameni, to je dobrý to se stane, mechanici ti to hned opraví a pak nás svezeš pro nové šmoldy. Konečně, srkám horkou polívku a koukám na mechaniky jak mění vrtuli a nadávají na pitomého pilota co to ohnul, jsem zticha, mají toho moc.
Ještě před dokončením opravy zvoní na letišti telefon, dva piloti Avií sedli nedaleko od sud, beru si volného Kose a letím pro ně, to stihnu než bude dokončená oprava mého letadla, oba je nacházím , musím letět na dvakrát, oba je najednou nepřevezu. Hotovo, Dakota je opravená a já letím zpět do Prahy, mám na palubě místo dvou čtyři pasažéry. A letím zas Do Prahy, přistávám a dojíždím na stojánku, loučím se s cestujícími a …..............
Probouzí mne Vašek kuchař z kantýny, usnul jsem vyčerpáním v kabině, Pro dnešek jsem dolétal, ale zítra začnu znovu, už nechci k bojovým, tady mě potřebují a já vím jak důležitou práci tu dělám, už bych to nevyměnil. Vždyť by bez nás nebylo čím střílet, co tankovat a tak. Naše práce je vidět jen ve statistice ale není o nic méně důležitá než jiná. Spokojeně usínám na ubikaci ale ještě slibuju v duchu skopčákům že se nedáme.
 
 
http://57otu.cz
Hoper
krása :)
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.

[samurajský pohled na zajetí]
ovarek.cz/hamster.gif
 
Jimik
Mrknutí jojo super čtení
 
GC3_Chroust
JJ, super ;-)

A kdyz jsem to tak cetl tak jen takova mala otazka na tvurce pro "priste". Jak to bylo mysleny s tim prevazenim zasob letadlama? Moji kluci dostali od veleni rozkaz ze musi s erem cekat na letisti pokud se maji zasoby (benzin a munice) vyuzit, ze nejde je jen "JAKO" vylozit a letet dal, protoze by je vlastne druha strana nemohla znicit, protoze realne tam jinak NEJSOU. Spusobovalo to celkem problemy pac letadlo tim padem stalo. No a taky to je celkem nuda pro piloty..

??
 
1stCL_Fucida
Chrouste, definoval jsi to celkem správně. Tvůrci tuto věc zamýšleli přesně tak, jak byla realizována se všemi "ale" Úsměv. Válka je občas nuda, když mi ti líní budižkničemové na Straubingu měnili dvě hodiny zadřenej motor, tak jsem se taky extra nebavil Úsměv

Zvlášť když jsem čekal, kdy mi moji zánovní Bertičku rozseká nějakej červenej ošklivák Úsměv
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
57_OTU_Ford
GC3_Chroust napsal:
JJ, super ;-)

A kdyz jsem to tak cetl tak jen takova mala otazka na tvurce pro "priste". Jak to bylo mysleny s tim prevazenim zasob letadlama? Moji kluci dostali od veleni rozkaz ze musi s erem cekat na letisti pokud se maji zasoby (benzin a munice) vyuzit, ze nejde je jen "JAKO" vylozit a letet dal, protoze by je vlastne druha strana nemohla znicit, protoze realne tam jinak NEJSOU. Spusobovalo to celkem problemy pac letadlo tim padem stalo. No a taky to je celkem nuda pro piloty..

??


No v podstatě to bylo tak:
Neložení a složení nákladu bylo nastavena na cca půl hodiny, líný personál nosili to pomalu, u nakládání pilotů to bylo jiné tak to bylo hned. Má to i své opodstatnění, škoda že tam nebylo zakomponovano shazování zásob třeba pro pozemní vojsko, bylo by zajímavé hledat na linii vlastní vojska a shodit jim těch pět beden na padácích.
Jinak je to logické že vykládka nemůže být provedena příliš rychle, no a my měli díky tomu čas zpracovávat hlášení ostatních pilotů do LYNXlogu, Alfik tím byl chvílema doslova zavalený. Jo a lety jsme více méně plánovali kolektivním dohadováním se o to co je lepší, každý letový plán byl navíc často dinamicky měněn dle vývoje situace, a změny prováděli i piloti samostatně, jen zahlásili že v důsledku té a té události mění kurz tam a tam za účelem někoho ještě naložit, je blbost aby když s nepatrným časovým rozdílem naberu dalšího člověka, posílat na hodinový let extra letadlo.
Upravil/a 57_OTU_Ford dne 09-11-2010 16:25
 
http://57otu.cz
GC3_Chroust
Jasny Fuci, to porad nemeni nic na tom ze kdyz si trouba co si zadre motor dobre Ti tak, aspon mas cas premyslet co udelat aby se Ti to priste nestalo :-) Narozdil od toho kdyz nekdo ceka "pro nic za nic".


EDIT: Uz chapu, viz. prispevek nize, omlouvam se za vyruseni.
Upravil/a GC3_Chroust dne 09-11-2010 16:38
 
Přejít na fórum:
HANÁCKÉ SLET
HANÁCKÉ SLET 14.6.-16.6.
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

27-09-2024 11:19
Pokud ti co zvolím budou plnit svůj program, ať se klidně spojí i s Belzebubem.

26-09-2024 16:00
Kdokoliv bude v koalici s kýmkoliv. Jím nejde o smysl, ale o prachy a to politiky spojuje.

25-09-2024 16:44
Příští volby vyhraje ANO a bude v koalici s ODS. Ostatní strany budou v opozici.

23-09-2024 08:17
Prognostik z tebe už nebude. Úsměv

19-09-2024 19:18
Jelikož se blíží ten čas, tak bych jen skromně řekl: Nacionalisti všech zemí, vyližte si prdel! Šklebící se

13-09-2024 15:43
Kroměříž a Olomouc - Pravděpodobnost 3. povodňového stupně >90%

12-09-2024 16:09
A toto je noční můra Troubek: https://hydro.chm.
..ekt/307354

12-09-2024 16:04
No právě. Zem nesaje. A na Šumavě už staví sněhuláky. https://hydro.chm.
..eq=2505266


12-09-2024 10:36
jojo, voda na děsivý mlýn: https://www.inter.
..
Šklebící se

11-09-2024 21:27
Zítra v 7 to začne. Za 4 dny tu má spadnout víc srážek než za celý rok.

35,684,084 návštěv