Jo v DCS to je jiné pokoukání .. i ta chalupa u Pegasu od naproti sedí
Bílé Doverské útesy umí oba enginy celkem solidně. A to nakonec i CLOD a starej šturm
Upravil/a magot dne 10-09-2022 22:22
V1 v akci. O změnu kurzu V1 dotykem křídla se zatím nemusíte pokoušet, Jason píše, že k tomu prozatím nebyla implementována fyzika. Zřejmě to ale mají v plánu.
Zhruba takto to nejde : )
YouTube Video
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
Tak v té kariéře za 312. peruť budu muset ještě chvilku počkat.
Další mise - bombardování mostu hoodně vlevo dole u Le Mont-Saint-Michel. Spawn na ranveji (poslední ze 7 spitfirů). Velitel zahlásí, jestli může na ranvej, věž potvrzuje (wow, takhle ukecané ATC si v BOS nepamatuju). Velitel odjíždí z prvního místa z ranveje po taxiveji okolo nás dozadu, kde se opět napojí na ranvej, srovná se, dá tam plnej knedlík a naboří to do kolegy vedle mě. Přeživší pak vzlétnou a krouží okolo letiště.
Jeden most je přece záležitost jedné bomby, tak na ně kašlu a pěkně cestovním tempem letím přímou cestou po naznačených waypointech k mostu, odhodím 500lb pozdrav, kochám se zbytky mostu a užívám si výhledy na cestě zpět. Z moře se vynořil Isle of Wight, tak to už budeme skoro doma, když v tom motor zakucká a opět končí na nedostatek benzínu.
No nic, asi zkusím kariéru za nějaké to mosquito.
Velitel při vzletu narazí do kotelny? To snad ani... ; )
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
V quick misi klikni třeba na britský roundel u Hawkinge a jako cíl dej intercept V1. I když dáš oponenty na "weak", tak jich je tam dost a já se zatím k (ne)stíhání V1 dostal jen jednou - už bez výšky po předchozím souboji.
Jo, má to jednu chybku. Klášter Mont -Saint-Michel jaksi nenamodelovali, i když na mapě je. : )
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
Nastavuju karieru pro I/KG51 ve stroji Me 410A. Na úplný možný začátek 16.4.1944. Ve skupině nás letí 8, čas noc 20:50-skvělý tak to má být. Konkrétní cíl není určen, prostě pobřežní město Newhaven, bod značí asi přístav v ústí řeky. Varianty výzbroje jsou pozamykány , ale lze si aspoň vybrat mezi několika sc70, dvěma sc250 nebo jedné sc500, volím sc500. Skupina startuje s dlouhými odstupy, okraje dráhy jsou lehce osvětlené. Nad pobřeží to máme 100km, instrukce je držet výšku 1500m a rychlost 400kmh. Skupinu v temnotě brzy ztrácím. Nastavuju 1.2ATA a zjišťuju že stroj dává 460kmh, skvělá rychlost! Bomba nezpůsobuje žádný odpor, je schovaná pěkně v pumovnici, dokonce vidím mezi pedály její špičku...
Od pobřeží k cíli to je dalších 100km, upravuju kurz, jsem nad Kanálem. Po nějaké době vyklesám pod husté mraky do výšky 900m, abych se rozhlédl , rozeznávám pobřeží i ústí řeky...otvírám s velkým předstihem pumovnici, odklopí se tím i část palubní desky, takže mám krásný výhled šikmo vpřed...
Nad cílem jsem první a nyní si uvědomuju, že to byla velká chyba, všechny světlomety a palba míří na mě! Klesám na cíl, ale skoro nic v záři světlometů nevidím. Jsem už nízko a vidím pod sebou asi nějaké sklady-odhoz, hra vypíše splnění mise, ale mně to žádný cíl nepřipíše. Prchám maximální rychlostí pryč a slyším v rádiu útoky mé skupiny. Návrat proběhl v klidu, jak trefím zpět? Přelétám pobřeží nad Dieppe a chytám se na probouzející se ukazatel radiokompasu, snad vede domů...ano se to tak, maják je na domácí základně. Dráha je tak slabě osvětlena, že ji zahlédnu až velmi krátce před. Průsečík světlometů ukazuje začátek dráhy, jdu na okruh a stahuju na 220kmh, Me 410 je bestie, stahuju před dosednutím na 170-180kmh, přesto je kontakt s drahou divoký, čumák se vrhne vpřed a ohnu obě vrtule...hra je ale milostivá a přiznává mi úspěšný návrat. ... První misi mám za sebou a nemohu tomu uvěřit, ale těším se na další
Jop, první mise mě taky bavila, dokonce ještě i druhá . "Dynamická" kampaň je na tom zle až z dlouhodobého pohledu. V mém případě to bylo cca od 5. mise nahoru, kdy jsem zjistil, že je úplně jedno, co se v misích děje. Jestli vítězíme, jestli máme nebo nemáme ztráty, jestli úkoly plníme nebo ne. Je úplně jedno, že ve dvou misích po sobě jednotka ztratí z 16 pilotů 14. Další den dorazí 14 nových posil. Je jedno, jestli letadlo poškodíte, nebo ztratíte - jakmile potřebujete do mise 8 Focke-Wulfů, tak obdržíte další. Je to prostě fuk. Samotný "dynamický" plánovač misí byl příšerný. Naprosto neustále nás vodil skrz mraky, ve kterých AI sice formaci snadno udrží, ale živý člověk nemá šanci. Samotné výšky letu byly voleny naprosto nesmyslně zpravidla proto, abychom byli systematicky napadáni z převýšení. Zahajovat útok proti Spitfirům IX a XIV v Fw 190 A-8 pořád dokola s dvoukilometrovou nevýhodou je možná jedenkrát zážitek, ale když to generátor vymyslí 3x v řadě (4. úkol spočíval v podobném napadení Tempestů), tak je to prostě pitomost. Přitom omáčka okolo misí a její potenciál vidím pozitivně. Jenže je to hodně nevyužité.
Sakumprásk, čtvrt století po Red Baronu 2 a Falconu 4.0 je to slabota. Statické kampaně naštěstí bývají zajímavější no a pak je tady pořád online.
EAW byla hodně fajn. A taky Flying Fortress II. I když ta měla zase jiný nemoce (třeba finální absence původně slibovaného online).
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
Tady je kousek kampaně z EAW vidět. Na první pohled to neni špatný, zvlášť uvážíme-li rok 1998 . Jako za BOX bych to už nevyměnil, ale špatný to neni. Ta kampań mi přijde sympatická, ale na kampaň RedBarona 2 mám ještě "intenzivnější" vzpomínky, tu bych řadil výše.
Upravil/a 1stCL_Fucida dne 14-09-2022 10:16
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.