Šmankote co vám vadí na koupi letadla? V ROFu si taky kupujete letadla a nikomu to nevadí. Nějak nerozumím tomu, proč by si člověk měl v simu letadlo vylítat? Přeci to není MMO a ten jejich pokus, že tam ten prvek zavedou, vedl zjevně k nesouhlasu v komunitě a tak si uvědomili, že je to kravina. Přeci když autor mapy G2 a Jak na mapu nedá, tak tam nebudou. A když to tam dá, tak to bude dostupné pro každého.
Šmankote co vám vadí na koupi letadla? V ROFu si taky kupujete letadla a nikomu to nevadí. Nějak nerozumím tomu, proč by si člověk měl v simu letadlo vylítat? Přeci to není MMO a ten jejich pokus, že tam ten prvek zavedou, vedl zjevně k nesouhlasu v komunitě a tak si uvědomili, že je to kravina. Přeci když autor mapy G2 a Jak na mapu nedá, tak tam nebudou. A když to tam dá, tak to bude dostupné pro každého.
Šmankote co vám vadí na koupi letadla? V ROFu si taky kupujete letadla a nikomu to nevadí. Nějak nerozumím tomu, proč by si člověk měl v simu letadlo vylítat? Přeci to není MMO a ten jejich pokus, že tam ten prvek zavedou, vedl zjevně k nesouhlasu v komunitě a tak si uvědomili, že je to kravina. Přeci když autor mapy G2 a Jak na mapu nedá, tak tam nebudou. A když to tam dá, tak to bude dostupné pro každého.
Moje slova
[img]http://www.ulozisko.sk/obrazky/700632/sigpic3393_11.gif[/img] is not a valid Image.
No já se těším jak malej kluk. Když vidím, jak slibujou hodně realistickej flight model a střelbu, určitě mě to láká. Pořídil jsem si před týdnem DCS a zkouším vožužlávat tu Doru. No a když vidím ten obrovskej rozdíl mezi FM v tom DCS a v CLODu, říkám si, že by se to v BOS mohlo spíš blížit tomu DCS. Vůbec by mi nevadilo, kdyby stoupla komplexnost ovládání. Kdyby reálně fungovaly teploty a strukturální omezení nejenom křídel, ale i motoru. Páčto to by do toho všeho vneslo skutečnou závislot na pilotovi. Ne jak v CLODu, kde se to zmrsklo na Spitové kroutiče a Bfkové boom-zoomery. Pořád na plnej plyn, ruka spit pilota na klapkách.
Rumcajs, a co by si tak ocakaval od suboja Spit vs 109? 109kove krutice a Spitacke zoomery?
Ani pridanie dalsich strukturalnych obmedzeni do toho moc neprinesie si myslim. Zabuda sa na jednu vec uz dlhe roky, a to, ze okrem lietadiel sa vzdusneho suboja ucastnia aj dve ludske bytosti. A pokial sa nepristupi k modelovaniu ich dalsich strukturalnych obmedzeni, tak sa to zas tak moc nikam neposunie sa obavam.
A na druhu stranu chceme to vobec? Zoberme si Hartmanna, 1404 bojovych misii a 352 zostrelov (udaje su z wiki, pokial ma niekto pocit ze nie su spravne, tak nech to nehovori mne ale nech to ide na wiki zmenit )
Takze 1404 / 352 = cca 4 tj. mozme povedat ze kazdy stvrty let dal niekho dole. Keby som bol len z polovice tak dobry ako on, tak bych mohol dat dole enemaka kazdy 8 let. Toto by ma na pocitaci teda moc nebavilo.
313_Nevo napsal:
Rumcajs, a co by si tak ocakaval od suboja Spit vs 109? 109kove krutice a Spitacke zoomery?
No základ čekám tento. Ale taky by bylo fajn, kdyby nebylo možný honit ty motory neustále na plný výkon. Rozuměj, reálně měly ty stíhačky cestovní rychlost a ta byla významně pod maximálkou. Max výkon byl limitovanej časem, po kterej byl použitelnej. Pokud to pilot přehnal, dojel na to. Ty motory prostě nevydržely plnej knedlík celou misi. No pokud by se letadla pohybovala po tom světě cestovní rychlostí, v tu ránu by jinak vypadal třeba Hurrik. Pak by pro pilota Hurriku bylo možné, aby překvapil Bfko, co nedává pozor. V CLODu je to tak, že musí mít veliké štěstí, aby Bfko dojel, páčto každý Bf letí na plnej kotel. To samé platí i z druhé strany. No a to časové a teplotní omezení by vneslo do hry další prvek, který k těm mašinám patří stejně jako maximální výkony a poloměry zatáčení.
Další věc je FM. Nějak mi přijde, že ty letadla v CLODu se říděj relativně snadno. Při srovnání s DCS rozhodně. Nejsa skutečný pilot, nemůžu na to mít osobní názor. Jen tak nějak předtuchu, že to DCS asi bude věrnější. Páčto si myslím, že řízení letadla na hraně je prostě náročné. No a v CLODu mi to moc náročné nepřijde. Letadla jsou taková hodná, hezky vychovaná.
Upravil/a Rumcajs dne 19-09-2013 12:15
313_Nevo napsal:
...Zoberme si Hartmanna, 1404 bojovych misii a 352 zostrelov (udaje su z wiki, pokial ma niekto pocit ze nie su spravne, tak nech to nehovori mne ale nech to ide na wiki zmenit )
Takze 1404 / 352 = cca 4 tj. mozme povedat ze kazdy stvrty let dal niekho dole. Keby som bol len z polovice tak dobry ako on, tak bych mohol dat dole enemaka kazdy 8 let. ...
Hartmann bol cheater , použival AIMbot a mal stále zapnuté IDDQD
P.S. 352 sú oficiálne uznané zostrely. Koľko bolo neuznaných sa už asi nedozvieme.
Šmankote co vám vadí na koupi letadla? V ROFu si taky kupujete letadla a nikomu to nevadí. Nějak nerozumím tomu, proč by si člověk měl v simu letadlo vylítat? Přeci to není MMO a ten jejich pokus, že tam ten prvek zavedou, vedl zjevně k nesouhlasu v komunitě a tak si uvědomili, že je to kravina. Přeci když autor mapy G2 a Jak na mapu nedá, tak tam nebudou. A když to tam dá, tak to bude dostupné pro každého.
Nemám problém s koupením letadla (do hry, v reále ano :), jen jsem bral to, že pro začátek ty dvě éra mohly být až "za zásluhy"... Proč by se mi to líbilo jsem psal někde výše.
313_Nevo napsal:
Rumcajs, a co by si tak ocakaval od suboja Spit vs 109? 109kove krutice a Spitacke zoomery?
No základ čekám tento. Ale taky by bylo fajn, kdyby nebylo možný honit ty motory neustále na plný výkon. Rozuměj, reálně měly ty stíhačky cestovní rychlost a ta byla významně pod maximálkou. Max výkon byl limitovanej časem, po kterej byl použitelnej. Pokud to pilot přehnal, dojel na to. Ty motory prostě nevydržely plnej knedlík celou misi. No pokud by se letadla pohybovala po tom světě cestovní rychlostí, v tu ránu by jinak vypadal třeba Hurrik. Pak by pro pilota Hurriku bylo možné, aby překvapil Bfko, co nedává pozor. V CLODu je to tak, že musí mít veliké štěstí, aby Bfko dojel, páčto každý Bf letí na plnej kotel. To samé platí i z druhé strany. No a to časové a teplotní omezení by vneslo do hry další prvek, který k těm mašinám patří stejně jako maximální výkony a poloměry zatáčení.
Další věc je FM. Nějak mi přijde, že ty letadla v CLODu se říděj relativně snadno. Při srovnání s DCS rozhodně. Nejsa skutečný pilot, nemůžu na to mít osobní názor. Jen tak nějak předtuchu, že to DCS asi bude věrnější. Páčto si myslím, že řízení letadla na hraně je prostě náročné. No a v CLODu mi to moc náročné nepřijde. Letadla jsou taková hodná, hezky vychovaná.
Na začátku mi Pony v DCS přišel děsně složitej. Obzvlášť, když jsem si pustil Pony vs Pony...
Jenže když jsem se s ním trošku obeznámil, jezdí poslušně jako správně vychovaný koník. A nepřijde mi, že o nijak výrazně jinak/lépe než v BoBku. Snad jen přistání (a možná starty) jsou v BoB jednodušší - stačí mít správnou rychlost a sedneš v poho se vším. U DCS si musíš dát bacha i na dobržďování a pojíždění. A nejen u Ponyho.
A Hurri asi bude o dost poslušnější obecně než P-51, nemyslíš ?
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
Sranda je, ze chalani sa tot nedavno bavili o CLODe a o tom, ze ako je lahko BR20 prehriat, alebo podchladit. Preco to nefunguje u stihaciek je otazka pre vacsich odbornikov. Kazdopadne CLOD je zmetek, takze sa mozno niet co cudovat niektorym nedostatkom
Pre mna osobne je ideal FM ako v IL2 v4.09
Vsetko nad tym uz podla mna ubera na zabave a je jedine super, ked sa to da povypinat
Ked hram na pocitaci, chcem byt eso, nie sa trapit.
Možná je to věc pocitů. Ale přijde mi, že v CLODu se dá v zásadě chovat k těm letadlům mnohem neurvalejc. A že se dá dost těžko udělat velká chyba v řízení letadla.
Hele když se podíváš na ty reporty z BOSu, tak tam lidi říkaj, že to není snadné uřídit. A že není snadné něco trefit. Předpokládám, že maj za sebou zkušenost s Il2 a s CLODem a že to je tedy porovnání. Mno ... jestli nemluvěj přesně o tom, o čem mluvím já.
A o těch teplotách a cestovních rychlostech snad ani není nutné dál mluvit.
Ono s těmi motory to nebude tak jednoduché. Je i na netu dost reportů od pilotů, kteří v nějaké situaci motor potrápili přes povolený limit a motor běžel dál atd.
Ty limity byly nastavené tak aby i při dalším letu motor dával (byly zachovány) tabulkové výkony (Ruské a Japonské sou zvláštní kapitola). Chci říc, že motory (třeba RR, PW...) mohly běhat přes limit ale byla tím zkracována jejich životnost a rostlo opotřebení, tyto dvě vlastnosti nejsou nijak simulovány a vlastně snad ani nemůžou (možná v next-gen singl kampani ).
Ve hře je každému jedno v jakém stavu bude motor po letu, po zmáčknutí tlačítka "refly" nafásne nový.
Mohlo by být zajímavé takové udělování nějaké penalizace za zhuntovaný motor. Ale to by ESA asi nepřekousla, bo by se blbě honil streak...
Opravdu myslíš, že Poník byl zlobivější než Hurri? Obzvlášť s prázdnou trupovou nádrží. Jistě byl citlivý na kroutící moment vrtule, ale jinak?
Saburo napsal:
Mohlo by být zajímavé takové udělování nějaké penalizace za zhuntovaný motor. Ale to by ESA asi nepřekousla, bo by se blbě honil streak...
Pokud by bylo zajištěno, aby ti, kteří pokadé chcípnou, měli nějaký postih a nebyli tak staršími letadly postiženi jen ti dobří, pak by jim to snad ani nevadilo .
Opravdu myslíš, že Poník byl zlobivější než Hurri? Obzvlášť s prázdnou trupovou nádrží. Jistě byl citlivý na kroutící moment vrtule, ale jinak?[/quote]
Tlustý turbulentní profil bude v kritických chvílích prakticky vždy hodnější, než tenoučký laminár (pomineme-li transsonické oblasti proudění). Hurricane, pokud vím, byl navíc opravdu hodně stabilní, kdežto Mustang zase až tak moc ne (zvlášť po odebrání vrchní části trupu). Určitě bych dobrotu Mustangu nesrovnával s dobrotou Hurricanu.
Pokud by bylo zajištěno, aby ti, kteří pokadé chcípnou, měli nějaký postih a nebyli tak staršími letadly postiženi jen ti dobří, pak by jim to snad ani nevadilo .
Souhlasím, bohužel toto v on-line hře nezabezpečíš tudíž ani nemůžeš nikoho postihnout při dalším letu za něco spojeného s jeho letounem v předchozím letu. A proto nemá cenu naříkat nad hráči, kteří honí motory nad limity, ty motory (většina) to zvládaly, otázkou bylo jak dlouho.
Ale v off-line kampani proč ne, piloti mívali přidělený letoun a když ho "opotřebovali"...
V tom druhém se nehádám
Ono by úplně stačilo, aby se dal motor uštvat jako v DCS. Tedy na teplotu, to není věc opotřebení, to je věc okamžitého zničení. A případně aby byly limity pro známá omezení vedoucí k okamžitému zničení. Třeba delší boost by zničil kliku motoru. Bfku by se mohly propalovat písty. Že se letadla honila nad továrníma specifikacema, to je jasné. Píše o tom i Golodnikov, jak lítali P40, aby mohli konkurovat Bfkům. Nicméně i tak si myslím, že tyhle potvory prostě nevydržely plný kotel celou misi. Navíc si nemyslím, že ty krátkodobé limity byly daleko od pravdy. Jistě že limit nazvaný "maximální trvalý výkon" se dá ignorovat, pokud člověk nemá v úmyslu dosáhnout plánované životnosti motoru. Ale třeba ty 5ti minutové limity už tak pro srandu králíkům (sorry Horrido) nebudou.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.