Leo, tych starych fuzatych hracov mozes stretnut v online kampani Flanders in Flames. S vynimkou AB a CAI sa ich zucastnuju vsetky letky co si menoval + dalsie zo "starych"letiek a samozrejme aj jednotlivci, ktori maju zaujem lietat kampan. Staci sa len prihlasit a mozes si zmerat sily s veteranmi z obidvoch stran
To Barone nic nemění na tom, že staré letky nejsou prakticky vůbec vidět na běžných každovečerních online zápasech, které tvoří hlavní náplň multiplayeru. Specky jsou jen tou občasnou pomyslnou třešničkou (i když velice příjemnou), ty ale nové hráče na online nepřitáhnou, nováčky přitáhne pokud budou mít s kým lítat na běžných každovečerních poletech na klasických serverech, kde budou získávat první zkušenosti s online létáním a kontakty s komunitou.
(AB1 jako letka před pár lety zanikla, nejde ani web, z jejich bývalých členů létá už jen Richard a Salak a co vím od =CAI= Snipera, tak stará =CAI= se přejmenovala a teď létá v BOSku jako =CAM=. Ale v ROF si na New Wings nedávno zaregistrovali =CAM= letku, tak se možná do ROF zase vrátí)
přiznám se, že mě nikdy nezajímaly tyhle stroje z WW1. Ale začíná se mi to líbit
Však Ti nic nebrání si ROF stáhnout a vyzkoušet, jak kampaň tak multiplayer je v základu s několika málo letadly zdarma.
Upravil/a LEON dne 11-06-2016 12:35
přiznám se, že mě nikdy nezajímaly tyhle stroje z WW1. Ale začíná se mi to líbit
Je to o hodně jiná zábava než WW2 lítadla či nedejbože trubky. V zásadě to má triviální ovládání, ale o to složitější je skutečné použití. Letadla nemají až na vyjímky trim, takže se člověk neustále pere s pákou. Kdo má trochu silnější pružinu, může ho z toho i bolet ruka. Nakonec ti kluci tenkrát z toho byli asi taky dost unavení. Navíc střílet a mířit z krutě nevytrimované mašiny je taky složitost, která se v WW2 simu skoro nezažije. Souboje jsou téměř vždy manévrové. Šance na únik je limitovaná a v zásadě dostupná jen některým spojeneckým letadlům. Jakmile je člověk v souboji, už se musí bojovat. Nejde to udělat jak s Mezkem, že člověk zvedne čumák do oblak a odstoupá někam do nebe. Taky jakmile už je člověk v souboji, dost pravděpodobně alespoň jeden z pilotů virtuálně umře. Padáky nejsou. Navrch proti WW2 je tu komplikace se strukturální výdrží draku. Velmi snadno člověk urve křídla. Dá se přetočit motor. Utrhnout řídící plochy je víc než snadné. Nestoupá to, neletí to. S Muromcem proti větru je to skoro jak se vzducholodí, není úplně jasné, jestli se člověk k cíli přibližuje, nebo vzdaluje. Každý to lítadlo lítá úplně jinak. Každý se člověk musí naučit zvlášť. Proti týhle různorodosti jsou všechny WW2 letadla vlastně úplně stejný. No a navíc má ROFko smysluplný finanční model, kdy si člověk kupuje jednotlivá letadla a vlastně je to skoro zadarmo. Jo a téma veliké - rotační motory. Joo to jsou svině.
Leo, tych starych fuzatych hracov mozes stretnut v online kampani Flanders in Flames. S vynimkou AB a CAI sa ich zucastnuju vsetky letky co si menoval + dalsie zo "starych"letiek a samozrejme aj jednotlivci, ktori maju zaujem lietat kampan. Staci sa len prihlasit a mozes si zmerat sily s veteranmi z obidvoch stran
To Barone nic nemění na tom, že staré letky nejsou prakticky vůbec vidět na běžných každovečerních online zápasech, které tvoří hlavní náplň multiplayeru. Specky jsou jen tou občasnou pomyslnou třešničkou (i když velice příjemnou), ty ale nové hráče na online nepřitáhnou, nováčky přitáhne pokud budou mít s kým lítat na běžných každovečerních poletech na klasických serverech, kde budou získávat první zkušenosti s online létáním a kontakty s komunitou.
(AB1 jako letka před pár lety zanikla, nejde ani web, z jejich bývalých členů létá už jen Richard a Salak a co vím od =CAI= Snipera, tak stará =CAI= se přejmenovala a teď létá v BOSku jako =CAM=. Ale v ROF si na New Wings nedávno zaregistrovali =CAM= letku, tak se možná do ROF zase vrátí)
A ved ja sa stebou nehadam Len pre upresnenie - Flanders in Flames nie su ziadne specky, ide o dlhotrvajucu kampan, ktora sa leti spravidla v sobotu na serveri J99 alebo JG1.
přiznám se, že mě nikdy nezajímaly tyhle stroje z WW1. Ale začíná se mi to líbit
Zifi rádi tě uslyšíme na TSku, adresa je ts3.riseofflight.net:7777 - Password: 1917 z letky FCU tam vždy někdo bude. Pet
[img]https://img25.rajce.idnes.cz/d2502/15/15475/15475408_671c3d189a72430840e88702444950a4/images/DCS.jpg[/img] is not a valid Image.[img]https://img25.rajce.idnes.cz/d2502/15/15475/15475408_671c3d189a72430840e88702444950a4/images/DR_2.jpg[/img] is not a valid Image.
přiznám se, že mě nikdy nezajímaly tyhle stroje z WW1. Ale začíná se mi to líbit
Je to o hodně jiná zábava než WW2 lítadla či nedejbože trubky. V zásadě to má triviální ovládání, ale o to složitější je skutečné použití. Letadla nemají až na vyjímky trim, takže se člověk neustále pere s pákou. Kdo má trochu silnější pružinu, může ho z toho i bolet ruka. Nakonec ti kluci tenkrát z toho byli asi taky dost unavení. Navíc střílet a mířit z krutě nevytrimované mašiny je taky složitost, která se v WW2 simu skoro nezažije. Souboje jsou téměř vždy manévrové. Šance na únik je limitovaná a v zásadě dostupná jen některým spojeneckým letadlům. Jakmile je člověk v souboji, už se musí bojovat. Nejde to udělat jak s Mezkem, že člověk zvedne čumák do oblak a odstoupá někam do nebe. Taky jakmile už je člověk v souboji, dost pravděpodobně alespoň jeden z pilotů virtuálně umře. Padáky nejsou. Navrch proti WW2 je tu komplikace se strukturální výdrží draku. Velmi snadno člověk urve křídla. Dá se přetočit motor. Utrhnout řídící plochy je víc než snadné. Nestoupá to, neletí to. S Muromcem proti větru je to skoro jak se vzducholodí, není úplně jasné, jestli se člověk k cíli přibližuje, nebo vzdaluje. Každý to lítadlo lítá úplně jinak. Každý se člověk musí naučit zvlášť. Proti týhle různorodosti jsou všechny WW2 letadla vlastně úplně stejný. No a navíc má ROFko smysluplný finanční model, kdy si člověk kupuje jednotlivá letadla a vlastně je to skoro zadarmo. Jo a téma veliké - rotační motory. Joo to jsou svině.
Polítání je to skvělý, na druhou stranu jsem nehrál víc "WTF" sim. A vzdálenosti, na které se dá sestřelit letadlo mi vůbec nepřijdou alá WW1.
Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já!
1stCL_pbarry napsal:Polítání je to skvělý, na druhou stranu jsem nehrál víc "WTF" sim. A vzdálenosti, na které se dá sestřelit letadlo mi vůbec nepřijdou alá WW1.
To je tím, že jsi četl Bigglese. Jsi odkojený tím, že se střílí na 50 metrů. Jenže oni kluci před sto lety nebyli jelimánci a tak i ve střelbě a míření dělali průběžné pokroky. Ke konci války byla "bezpečná" vzdálenost již 500 metrů. Blíž = jeden není v bezpečí. Nakonec ani v ROFku není nijak snadné se na takovou dálku trefit. Nicméně je pravda, že střelba je díky hitpointovému systému taková trochu zjednodušená. Třeba trefa drátů výpletu v podstatě při každém souboji je legrační. Nejmenší cíl na celém letadle a odnese to vždycky. Chudák drát.
Rumcajs napsal:
Jenže oni kluci před sto lety nebyli jelimánci a tak i ve střelbě a míření dělali průběžné pokroky. Ke konci války byla "bezpečná" vzdálenost již 500 metrů.
Jo tak to museli být v hlášení sestřelů ještě lepší než američtí palubní střelci...
Damage model tam byl naposled už hodně přehnaný, aby to asi některé více bavilo. Co si pamatuji tak pilot tam byl velikosti "panenky" a zabíjel se na "pátou" ránu. V BoSu se všemi pancíři mám za 100 letů víc PKáček než jsem kdy měl v RoFu.
Rumcajs napsal:
Jenže oni kluci před sto lety nebyli jelimánci a tak i ve střelbě a míření dělali průběžné pokroky. Ke konci války byla "bezpečná" vzdálenost již 500 metrů.
Jo tak to museli být v hlášení sestřelů ještě lepší než američtí palubní střelci.
Nemuseli. Ve vzduchu se totiž vzdálenost odhaduje velmi špatně. Naprostá většina pilotů velmi zásadně podhodnocuje vzdálenost od cíle. Chyba je běžně od 50 do 200%. Takže když pilot říká, že střílel na 100 metrů, ve skutečnosti to může být cokoli mezi 150 a 300 metry. Ke konci války byly celkem běžné optické zaměřovače a ty se nedělaly proto, že by byly hezčí než železnej kruh. Dělaly se, aby se přesněji mířilo. Máme je i v ROFku. 500 metrů nakonec nejsou moje slova. Stačí si o tom najít informace.
Piloti např.: James McCudden, Grid Caldwell
Kniha: Flying Guns WW1
Rumcajs napsal:
Jenže oni kluci před sto lety nebyli jelimánci a tak i ve střelbě a míření dělali průběžné pokroky. Ke konci války byla "bezpečná" vzdálenost již 500 metrů.
Jo tak to museli být v hlášení sestřelů ještě lepší než američtí palubní střelci.
Nemuseli. Ve vzduchu se totiž vzdálenost odhaduje velmi špatně. Naprostá většina pilotů velmi zásadně podhodnocuje vzdálenost od cíle. Chyba je běžně od 50 do 200%. Takže když pilot říká, že střílel na 100 metrů, ve skutečnosti to může být cokoli mezi 150 a 300 metry. Ke konci války byly celkem běžné optické zaměřovače a ty se nedělaly proto, že by byly hezčí než železnej kruh. Dělaly se, aby se přesněji mířilo. Máme je i v ROFku. 500 metrů nakonec nejsou moje slova. Stačí si o tom najít informace.
Piloti např.: James McCudden, Grid Caldwell
Kniha: Flying Guns WW1
Knihu nemám. Můžeš mi citovat kde přesně s potvrzenými úspěchy stříleli na 500 metrů. A nespokojím se s tím, že McCudden jednou sundal frice na půlkilometru...
Rumcajs napsal:
To je tím, že jsi četl Bigglese. Jsi odkojený tím, že se střílí na 50 metrů. Jenže oni kluci před sto lety nebyli jelimánci a tak i ve střelbě a míření dělali průběžné pokroky. Ke konci války byla "bezpečná" vzdálenost již 500 metrů. Blíž = jeden není v bezpečí. Nakonec ani v ROFku není nijak snadné se na takovou dálku trefit. Nicméně je pravda, že střelba je díky hitpointovému systému taková trochu zjednodušená. Třeba trefa drátů výpletu v podstatě při každém souboji je legrační. Nejmenší cíl na celém letadle a odnese to vždycky. Chudák drát.
Bigglese jsem sice četl, ale myslel jsem spíš třeba Udeta. A vlastně za WW2 o tom píše každej druhej. A to tehdejší mašiny a zbraně byly určitě lepší platformy pro střelbu než nějaký hadraplány. Zkrátka mi výkony ww1 zbraní a strojů vůbec neladí k tomu co se v RoF dá zvládnout.
Ale je to subjektivní a Zifi se u toho třeba nebude nasírat tak jako já
Za polítání to každopádně stojí.
Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já!
Nebude to spíš tím, že když má člověk v ROF k dispozici 1000 ks nábojů, tak si spíš dovolí sprejovat na větší vzdálenost a to se pak z toho velkého množství munice nějaká ta kulička občas chytne? Protože ten rozptyl střelby z tehdejšího kulometu je tak velký, že alespoň já na 500m mířenou palbou nikoho nedám a to už to nějakej den hraju taky. Za prchajícím vzdalujícím se Spadem, S.E.5a nebo DH-4 ze zoufalství občas pustím hooodně dlouhou dávkou, tu a tam se ve spreji nějaká z těch mnoha set vypálených kulek chytne a letoun začne pouštět třeba vodu, ale že bych na 500m na toho soupeře prostě jen zamířil a sestřelil ho, to se mi snad ještě nepodařilo. To mě budete muset kluci naučit
McCudden svoje poslední dva sestřely uvádí mezi 300 - 400 yardy (275 - 365 metrů). 500 metrů jsem uváděl jako bezpečnou vzdálenost. Tedy taková, na keré už sestřel nehrozí. Nezaměňovat s vzdáleností, na kterou se letadla běžně sestřelují.
Disclaimer - Given the absence of SDK, this model includes the following limitations:
- To be used preferably in mods on and with ZeppelinAI_v1.0 mod activated
- If you install the zeppelin_AI mod, they impact the felixtowe fe2a AI
- Do not hesitate to give a fairly large radius (at least 200m) in the waypoints and spaced between waypoints
- Only certain animations are integrated (fuel leak, smoke, fire, motor damaged)
- Use of felix gunner for gondola / brandeburg W12 for top gunners
- not correct damaged model
- Use of felix fe2a flight model (because of is horizontal stand on landing)
- not flyable plane
Mod Zeppelin_AI_V1.0
by Genius and ActionJoe
This mod revised the felixtowe IA for the use of the Zeppelin mod.
Disclaimer:
- To be used preferably in mods on for the Zeppelin_v1.0 mod
- If you install this mod, they impact the felixtowe fe2a AI
- Do not hesitate to give a fairly large radius (at least 200m) in the waypoints and spaced between waypoints
Sice to je v ROF nevšední pocit, sestřelit si Zeppelin, ale na té modifikaci bude ještě hafo práce, aby ta vzducholoď působila za letu uvěřitelně Dojem kazí jak proporce (při průletu kolem ní vypadá spíš jako RC model vzducholodě), tak i ty její rychlé manévry nepůsobí pěkně. Navíc ustřelené trosky z gondol mi vířily kolem vzducholodě, nepůsobila na ně gravitace. Snad na tom ještě zapracují, nápad to je bezesporu chválihodný
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.