Uff ... tak jsem se tady tím prokousal a pozoruju, že si to drtivá většina lidí (vlastně jen s výjimkou BIG JOEa) náramě užila. Přidávám se tedy ke všem spokojeným účastníkům a děkuji organizátorům za skutečně NEVŠEDNÍ zážitek ... S:
P.S.:
... dodatečně se omlouvám Rosomákovi, že jsem ho opakovaně vyhazoval z kanálu, když jsme nebyli v dosahu ...
Omlouvám se Tankovi, že jsem mu během prvního náletu na Straubing neustále kecal do velení ...
Omlouvám se klukům, že na mě museli okolo té páté čekat asi deset minut v mašinách na letišti. Věřte, že po tom telefonátu s Rohlíkem jsem sprintoval tak, že bych pobil teho Husaina aji s Boltem ...
Omlouvám se Tjurmovi, že jsem pochyboval o jeho rozkazu na přízemní bombardování Chamu a Straubingu, z čehož se potom stala (pro mě) nejadrenalinovější jízda celého dne ...
Omlouvám se Rohlíkovi, že jsem nechtěl letět na ten poslední nálet Ingolstad a děkuju mu za to, že mě svým zápalem přesvědčil - slálo to za to !
Ještě jednou díky všem !
P.S.2: ... strašně by mě zajímalo, kdo z vás (ve Štuce ?) ukončil můj první virtuální život (a jedinný ztracený) na letišti v Rokycanech, poté co se moje B-71 postavila na čumák při pojíždění k refuel-pointu ...
Kdo letel v tych 4 meseroch ktore nas napadli ked sme nahanali he111 ,pradepodobne prieskumnik , letel sam , lebo potom som snimi krutil uz sam a chcem vediet preco ma nechali ked som zacal prchat
falkon napsal: Letovy dennik jednotky StG SM Domovske letisko: Regensburg
Misia 3:
-----------
Ciel: Plzen
Pocet strojov: 4
Start 9:01, ciel Plzen. Prieskumne fotky sa objavili az po nasom starte, takze sme situaciu dostali opisanu len v ustnej podobe cez radio.
Utok v 9:27, bomby sme hadzali opat na krycie plachty so zasobami, ja som svoju 250-ku posadil priamo na parkujucu Dakotu. Pri odlete ma chvilu sprejovala nejaka Avia, ktoru ale sprejovala dalsia Stuka letiaca za mnou a tiez moj zadny strelec
Pristanie 9:54, nastastie tentokrat bez incidentov.
Tady bych se možná zastavil. Po jednom podobném náletu na Plzeň jsem šel po štuce, kterou jsem zasypával palbou. Po několika dávkách to naprala do lesa (nevím jestli ho jen neviděla, nebo jsem střelbou něco udělal. Pilot Adler by to asi měl být.
"Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, nezaslouží si ani svobodu ani bezpečnost.“ Benjamin Franklin
Komentář:
Doslova tlacenice Šmoliku leti k letisti, Lufwaffe nic nevidi a hlidkuje presne nad nima;
Šmolici udelaji z letiště peklo, Lufwaffe už si nečeho všimne a leti k letišti.
Šmolici leti domu od letiště po uspěšnem naletu, Luftwaffe přesně nad nima o +/-300 vyše leti k letišti.
Luftwaffe si všimne posledniho trochu vyše leticiho šmolika a pusti se do nej v poctu cca 5 Bf109, Šmolik čislo 17, presto hrdě bojuje až do konce s přesilou a rozkouří jedno (možna 2 Bf).
Paráda.
Byl jsem v jednom z těch befek co vás hledalo Nedovedeš si představit ten pocit frustrace když athéna neustále hlásí že v naší blízkosti je početná formace bombrů...oči ven z důlků a nikde nic..nebylo vidět ani prd... pak výbuchy na letišti...na plnej plyn zpět..opět pozdě!!! Vidím dvouplošník tak bez váhání pálím. Naštěstí jako téměř vždy protože to byl náš hainkl..ufff pak hlásil Tajpan že vás našel ale nedovedl určit pozici...za chvilku je mrtvej potom vás našel Zubro ale opět nedokázal určit vaši pozici...no prostě se vám to parádně povedlo a my to trošku pos..... Salute vám všem
P.S.2: ... strašně by mě zajímalo, kdo z vás (ve Štuce ?) ukončil můj první virtuální život (a jedinný ztracený) na letišti v Rokycanech, poté co se moje B-71 postavila na čumák při pojíždění k refuel-pointu ...
Pokud to byl zasah bomby tak to byl pravdepodobne Eda, rikal neco, ze nejakemu bombarderu urazil i dokonce bombou kridlo nebo ja, kdyz sem mel krvave oci, a po odhozu sem se jeste otocil a osprejoval jednu b 71 kulometama a asi po 5 minutach se mi pripsalo znicene nepratelske letadlo. Nevim, mohl to byt i nekdo jinej.
Tady bych se možná zastavil. Po jednom podobném náletu na Plzeň jsem šel po štuce, kterou jsem zasypával palbou. Po několika dávkách to naprala do lesa (nevím jestli ho jen neviděla, nebo jsem střelbou něco udělal. Pilot Adler by to asi měl být.
Nalet na Rokycany nebo Plzen to byl, Adler se zritil diky lagum, ktere cely den mel. Avie mu pry nezpusobila nejake zavazne poskozeni.
Avie za ním sypala 100-200 metrů, on to tlačil k zemi a nevšim si ilovského neviditelného lesa. Chtěl jsem mu zapálit křídelní nádrž, ale plzeňský lesík mě předběhl.
Ale klidně tomu může říkat lag
"Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, nezaslouží si ani svobodu ani bezpečnost.“ Benjamin Franklin
Mohu ti potvrdit Tempiku, ze to bylo fakt o hubu, ten uprk par metru nad zemi. I ja mel lagy, mel sem take pri jednom podobnem uprku namale, ze sem malem skoncil v rece ale jen tak tak sem stihl zarvat za knipl a vodni hladine sem se vyhnul.
FK_Ziza napsal:
Komentář:
Doslova tlacenice Šmoliku leti k letisti, Lufwaffe nic nevidi a hlidkuje presne nad nima;
Šmolici udelaji z letiště peklo, Lufwaffe už si nečeho všimne a leti k letišti.
Šmolici leti domu od letiště po uspěšnem naletu, Luftwaffe přesně nad nima o +/-300 vyše leti k letišti.
Luftwaffe si všimne posledniho trochu vyše leticiho šmolika a pusti se do nej v poctu cca 5 Bf109, Šmolik čislo 17, presto hrdě bojuje až do konce s přesilou a rozkouří jedno (možna 2 Bf).
A hele, sedmnáctku jsem měl já... Byl jsem přidělen k bitevníkům, i když jsem měl nalétáno víc na Aviích. Ale válka je válka a befehl je befehl. Raní čekání na první akci... konečně přichází rozkaz. Letíme bombardovat letiště. Mám co dělat, abych udržel formaci. Zjišťuji že omylem neletím se svým žlutým rojem, ale s modrým. No nevadí, radši s nima zůstanu, abych ještě víc nezmatkoval... letiště Straubing se matně rýsuje před námi v ranním šeru. Němci jsou totálně zmatení a překvapení. Spouštím se dolů, ale ve tmě nemůžu rozeznat objekty na letišti. Kolem sviští kulky ani nevím z čeho. Směs střel z flaků i z těch Messerschmitů, kterým se v nastalém pekle podařilo odstartovat. Asi dělám chybu, když se rozhoduji pro druhý nálet a otáčím zpět k letišti, ve tmě ztrácím orientaci i kamarády z letky. Jedna bomba, druhá třetí... zásah, dobrá práce. Ani nevím, co jsem trefil. Snad nějaké nákladní auto. Obloha se nebezpečně hemží BFky, pálím jak zběsilý a můj střelec taky. Někoho se mi podařilo trefit zepředu na motor, tak tak jsme si vyhnuli. Zadní střelec hlásí: zásah ! Nepřítel sestřelen ! Jenže už jsme zde sami. Nestihl jsem následovat svůj roj... rup, bum, prásk ! Poškozená směrovka... honem pryč. Ale to už je pozdě. Další kulky se zavrtávají do ocasu mého Šmolíka... rup, bum ! A je konec. Střelče, haló, co se děje ?... mlčení. Dostal to. A výškovka v pr... sbohem kamarádi...
Moje ostatky byly převezeny do ČSR a stalo se něco neuvěřitelného. Po tříhodinové resustitaci se doktorům podařilo mě oživit a to tak, že jsem byl opět schopný akce ! Vyfasoval jsem dalšího Šmolíka a následovala jeho přeprava Prahy do Rokycan. Jenže, nemaje příliš zkušeností s tímto typem, jsem podcenil přistání a na finále jsem si naletěl moc rychle. A tak se Šmolda ve stopadesátikilometrové rychlosti odrazil a plachtil vesele dál, jenže další kontakt se zemí byl už pro změnu příliš pomalý... škrrrr, rup... měl jsem obrovskou kliku, tvrdé přistání jsem odnesl jen několika škrábanci, jenže letadlo je na odpis... nakonec se daří s lahví slivovice v ruce ukecat letištní personál, že se jim podaří složit ze dvou poškozených letadel jedno letuschopné.
Můj trup a motor jsou celkem v pořádku, křídla a vrtule se ale musí vzít z jiného stroje. A jsou z toho další tři hodiny na zemi.
Než se stoj podaří opravit, přichází rozkaz z velení: ZVP_Alchy se převeluje ke stíhací letce Masaryk ! A hele, poletím se svými kamarády ze ZVP ! Úkol - bránit Plzeň ! Už se pomalu šeří. Přibližujeme se k Plzni, jsme jen čtyři, ale máme výhodu výšky, jsme na šesti tisících. Pod námi je vidět tu a tam střelba. Snášíme se dolů. Chyba ! Přeletěl jsem a nepřítel se točí za mnou. Křup ! A sakra... ve tmě rozeznávám klimbající se lanko od ovládání levého křidélka, tahám za knipl a letoun se jen neochotně otáčí tam kam chci já. Naštěstí je plzeňské letiště na dohled. Se zbytky kormidel rovnám přímo proti dráze a opatrně dosedám. Sláva, dobře to dopadlo.... Už je tma. Sedím v důstojnické jídelně a popíjím pivo, když přichází zpráva: Příměří ! Konec bojových operací...
Takže taky díky všem, co se podíleli. Ale lhal bych, kdybych napsal, že mě to věčné čekání v záloze nes...lo
Upravil/a ZVP_ALCHY dne 08-11-2010 17:50
1stCL_PETRAS napsal:
Co takhle palba po roce .. 39, 40, 41, 42, 43, 44 a 45.
Nemusí to být jen na jedné mapě.Ale zkusit implantovat použitý systém velení, zásobování atd. třeba na jinou mapu.
.. a samozřejmě s vyšším rokem tunit stroje .
Blbost ?? Byl to jen nápad. ( Když už mi zase běhá Il2 )
Napad dobrej, ale tohle už je seriál a nikoliv pilotní díl - na seriál už potřebuješ funkční a odladěný pravidla, která jsou použitelná v rámci mapy IL2 MDS.
Nechal bych ted tejden dva doznít letové emoce (mimochodem nádherné) a pak se podívat na logiku herního systemu MDS a pravidel postihu, který chceme mít.
Tj sraz organizačního výboru 16.11.2010 (17-týho je svátek)ve večerních hodinách ve wings (či jinde kde se něco dá vypít) a vytvoření dokonalých dlouhodobých pravidel pro SM akce. A jakej rok se poletí je myslím putna....střílet do LW umíme kdykoliv
Upravil/a Lekk dne 08-11-2010 17:39
[b]ZVP_ALCHY napsal:
Směs střel z flaků i z těch Messerschmitů, kterým se v nastalém pekle podařilo odstartovat.
omyl, my sme o Vas vedeli ked ste prekracovali hranice, cela staffel bola uz davno vo vzduchu, akurat ako uz niekto spominal velenie nevedelo urcit presne polohu a ciel utoku tak sme tam lietali jak trotli hore dole
Tj sraz organizačního výboru 16.11.2010 (17-týho je svátek)ve večerních hodinách ve wings
... nejsem sice výbor,ale rád se zastavím na kus slova
A kdo říká že nemužeme při ztrátě kontaktu s dalším rojem vytvořit vlastní "organizační" výbor. Jako název navrhuji starý Finský bojový pokřik - Lejtotam!
myslím že to znamená něco jako " Bojuji dokud neumřu a když umřu tak jedině v boji a když v boji tak jedině poslední" - slyšel jsem že interbrigadisti to převzali do Španěl jako Nopasaran!
Upravil/a Lekk dne 08-11-2010 18:13
606_Smis napsal:
Kdo letel v tych 4 meseroch ktore nas napadli ked sme nahanali he111 ,pradepodobne prieskumnik , letel sam , lebo potom som snimi krutil uz sam a chcem vediet preco ma nechali ked som zacal prchat
průzkumník zachráněn a jedna avie nestála za vázání 4 stíhačů, kteří můžou být použiti jinde. hezky jsi tam s tou avií lítal. všechna čest
Vážení - nevím jestli to někde je, ale marně hledám ty novinářské články na Palbě nebo kde. nemužete poslat link kde jsou uryvky z bojiště? At si počtem.
díky.
606_Smis napsal:
Kdo letel v tych 4 meseroch ktore nas napadli ked sme nahanali he111 ,pradepodobne prieskumnik , letel sam , lebo potom som snimi krutil uz sam a chcem vediet preco ma nechali ked som zacal prchat
průzkumník zachráněn a jedna avie nestála za vázání 4 stíhačů, kteří můžou být použiti jinde. hezky jsi tam s tou avií lítal. všechna čest
diky ale bohuzial sme prisli o jedneho pilota a druhy to schytal do nadrze , ostatny volakam zduchli a ja som tam ostal sam , potom som dal este jeden let , v nom sme leteli , 6 avii asi 50 metrov pod 6bf 109 , ktore boly bud uplne slepy alebo naschval nebojovali a nakonec po pristati som dostal bombu na hlavu
VGR_Lekk napsal:
Vážení - nevím jestli to někde je, ale marně hledám ty novinářské články na Palbě nebo kde. nemužete poslat link kde jsou uryvky z bojiště? At si počtem.
díky.
Skus si počíst tady: http://www.palba....&start=280, pokud tam ty články ještě nebudou počkej, Alfík říkal že se tam dají.
Opraveno, odkaz doplněn
Upravil/a 57_OTU_Ford dne 08-11-2010 21:17
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.