Tak Bush... V konecnom dosledku je to vlastne jedno, odpoved pre Petsilda je, ze to bude lietadlova lod hoci aj s nazovom U.S.S. Old Shatterhand. Snad mu to ako odpoved bude stacit.
Tak jedno to není USS Nimitz má za sebou cestu v čase
[img]http://dvdmedia.ign.com/dvd/image/FINAL_COUNTDOWN-3_1081799135.jpg[/img] is not a valid Image.
Tak jedno to není USS Nimitz má za sebou cestu v čase
[img]http://dvdmedia.ign.com/dvd/image/FINAL_COUNTDOWN-3_1081799135.jpg[/img] is not a valid Image.
Limitations inherent in the DCS World engine and interface will be a massive obstacle for any third-party developed dynamic campaign tools. Unfortunately, not only are current limitations affecting developers like MBot, but the Eagle team is still busy UPDATING the DCS World product to incorporate new features. Maybe it’s a cynical view, but it’s only a matter of time before these changes unintentionally breaks a deployed version of the dynamic campaign tools and players will either be forced to roll-back their DCS World installation or patiently wait while folks like MBot scramble to make changes in their free time. We’ve seen this time and time again in this community – it’s an inevitability, not an “off-chance”.
Dynamické kampaně v DCS ještě pár let určitě nebudou a to právě z tohoto důvodu.
The concept behind this approach to a dynamic campaign is that all the elements in a mission file (units, triggers, etc.) are represented by lines of code. If, after the conclusion of a mission, the file’s code is updated to reflect losses incurred during the mission and altered to model resupply/redeployment, the effect is to maintain a persistent battlefield between missions, aka a dynamic campaign.
To je úplně jedno, když to další patch rozjebe, on to opraví, další patch to rozjebe, on to opraví, další patch to rozjebe a on se na to vysere jako už 100 tvůrců misí před ním... Legendární missionmakeři do DCS už netvoří, protože vědí, že to nemá smysl, dokud se ED bude vrtat v editoru misí a scriptech, které k němu náleží.
80% misí co si stáhneš na ofiko stránkách dnes nefunguje / buguje / shazuje dcs. A to jsou mise i půl roku rok staré. Teoreticky lze říct, že ta "dynamická" kampaň výše je létatelná teď a tady a kdo si ji chce užít, musí hned, páč za půl roku už nemusí fungovat...
Zpětná kompatibilita vyjde strašně draho. Buď to vede ke stagnaci ve smyslu: "radši to nebudeme měnit, nebo by se něco posralo". Nebo si to vyžádá náklady mnohdy převyšující cenu nového vývoje. Své by mohli vykládat u Microsoftů, kolik práce měli s tím, aby třeba s příchodem Win95 udrželi kompatibilitu s předchozíma Windows a DOSem. Nejde totiž jen o kompatibilitu s tím, jak si autor SW myslí, že se to bude používat, ale jde i o kompatibilitu s tím, jak to svět reálně použil. A svět použije nejen vlastnosti a nedokumentované vlastnosti, ale často spoléhá i na chyby. Ano, lecjaký software spoléhal i na chyby třeba ve správě paměti. A tak tenkrát M$ nezbylo, než ty chyby emulovat a vytvořili tak rozsáhlou databázi starého SW, a vyjmenovali tam, jak moc blbě (i chybně) se nová Windows mají chovat k tomu či onomu. A to si ED asi nemohou dovolit.
Aby to nebylo vykládáno blbě, já jim přeju to nejlepší a DCSku úspěch a tohle jsem napsal jako přiblížení, jakýma komplikacema prochází vývoj SW. A z mý strany je to výraz pochopení pro jejich situaci.
Zpětná kompatibilita vyjde strašně draho. Buď to vede ke stagnaci ve smyslu: "radši to nebudeme měnit, nebo by se něco posralo". Nebo si to vyžádá náklady mnohdy převyšující cenu nového vývoje. Své by mohli vykládat u Microsoftů, kolik práce měli s tím, aby třeba s příchodem Win95 udrželi kompatibilitu s předchozíma Windows a DOSem. Nejde totiž jen o kompatibilitu s tím, jak si autor SW myslí, že se to bude používat, ale jde i o kompatibilitu s tím, jak to svět reálně použil. A svět použije nejen vlastnosti a nedokumentované vlastnosti, ale často spoléhá i na chyby. Ano, lecjaký software spoléhal i na chyby třeba ve správě paměti. A tak tenkrát M$ nezbylo, než ty chyby emulovat a vytvořili tak rozsáhlou databázi starého SW, a vyjmenovali tam, jak moc blbě (i chybně) se nová Windows mají chovat k tomu či onomu. A to si ED asi nemohou dovolit.
Aby to nebylo vykládáno blbě, já jim přeju to nejlepší a DCSku úspěch a tohle jsem napsal jako přiblížení, jakýma komplikacema prochází vývoj SW. A z mý strany je to výraz pochopení pro jejich situaci.
No, ale treba ARMA ma mnohem pokrocilejsi editor a moznosti skriptovani, a se zpetnou kompatibilitou problemy nema (a deprecated metody avizuje dlouho dopredu). Vim co se snazis rict, ale ne kazdy je Microsoft.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.