September 21 2025 15:25:36
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 20

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,755
· Nejnovější pilot: Glider
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
 Vytisknout diskuzi
War Thunder
Baron
Art napsal:

@Baron Odvážně? ty asi letadla nehraješ moc dlouho... ta hra jde od desíti k pěti ... a ten DMG model u tanků si děla co chce na obou stranách.


Šklebící se Tak ma prosím pouč, ako by si si predstavoval realitu v Ground Forces v nabíjaní, dmg modele, atd - docela som na to zvedavý. Úsměv
Upravil/a Baron dne 12-06-2014 14:40
Hals - und Beinbruch!
 
TozziFan
Tak to je jasný. Jakmile by server zaregistroval nick Art, přepíše sílu pancíře tanku ve kterém je a zdesetinásobí se účinek munice jím vystřelené. To dá rozum ne?
 
313_Gryzlov
Baron napsal:
Šklebící se Tak ma prosím pouč, ako by si si predstavoval realitu v Ground Forces v nabíjaní, dmg modele, atd - docela som na to zvedavý. Úsměv


To je hozená rukavice Šklebící se

Rychlost střelby
Rychlost střelby je primárně stanovená na základě tepelné kapacity hlavně, nikoliv možností nabíječe. Což mnoho autorů literatury netuší, protože opisují a opisují a nepřemýšlejí, maximálně neoblíbené straně uberou a druhé přidají Úsměv Co jsem měl možnost vidět v tabulkách střelby, tak u tažených zbraní jsou rychlosti střelby stanoveny od 1 minuty až po nepřetržitou palbu v délce trvání 6 hodin. V tabulkách střelby pro tankové kanóny jsem nic podobného nenašel, protože nemám takové tabulky v kompletním stavu. Jedná se o tabulky sovětské a československé (prakticky sovětské).

Únava obsluhy se neřeší. Jde jen o to, aby se "neutavila" hlaveň. Tedy aby teplota hlavně nestoupla nad kritickou hodnotu, kdy dojde k výraznému snížení pevnosti materiálu a následnému zničení hlavně.
 
kouty
hmmmm bylo by super kdyby rychlost nabíjení nebyla závislá na "rychlosti" nabíječe ale teplotě hlavně...a implentace do hry by nemusela být zase tak složitá Mrknutí
 
WT_Horrido
A jsou nabíječ a střelec schopni dosáhnout limitu hlavně?
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
 
Art
Baron napsal:

Art napsal:

@Baron Odvážně? ty asi letadla nehraješ moc dlouho... ta hra jde od desíti k pěti ... a ten DMG model u tanků si děla co chce na obou stranách.


Šklebící se Tak ma prosím pouč, ako by si si predstavoval realitu v Ground Forces v nabíjaní, dmg modele, atd - docela som na to zvedavý. Úsměv

Ach jo. No je vidět, že WT moc dlouho nehraješ. Tak třeba zasáhneš T 34 do boku věže kde má munici trefíš to z pěti metrů Hit, druhá rána zničen nabíječ, třetí zase nic. Trefíš tank z 10 metrů do zadní části motoru Hit HIT HIT. Dostanu zásah do zadní části místo motoru mám zničené dělo a věž opětně WTF. Stačí ?
SU nebo ISU nejdou někdy prostřelit na pár metrů ze předu. Ohl. nabíjení jak to, že T 34 - 85 je rychlejší než Panther ?
 
Art
TozziFan napsal:

Tak to je jasný. Jakmile by server zaregistroval nick Art, přepíše sílu pancíře tanku ve kterém je a zdesetinásobí se účinek munice jím vystřelené. To dá rozum ne?

No přesně to jsem myslel Šklebící se Bože ...
 
Shadowdeath
YouTube Video




Tyhle klucí celkem jedou, neřekl bych, že čekají minutu, než jim to vychladne Šklebící se
"Když umřeš, tak o tom nevíš, ale pro ostatní je to těžké. To samé platí, když jsi debil." ~ autor neznámý
 
1stCL_Fucida
WT_Horrido napsal:

A jsou nabíječ a střelec schopni dosáhnout limitu hlavně?


Tak střelec určitě ano, to jen ta lemra líná nabíječská to lifruje příliš pomalu Úsměv.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
313_Gryzlov
Horrido: čekal jsem, že někdo něco podobného napíše. Tudíž
vážení přátelé, ano ... ano, sekundárně je nutné řešit i výkon a tedy únavu nabíječe. U tažených kanónů je přeci jen obsluha početnější, tudíž tam lze asi limitu dosáhnout. Jinak by nebylo nutné řešit dovolený počet výstřelů na stanovenou dobu. U tankových kanónů je to zcela určitě horší, kvůli pracovnímu prostoru.

Rychlost střelby bude tedy stanovena počtem výstřelů s ohledem na tepelnou kapacitu hlavně a k tomu i fyzickými možnostmi nabíječe. Pokud by to mělo být použito "pro hru", v klidu lze použít pro nabíječe vojenskou normou stanovený lidský výkon.

Z mého pohledu velice triviální. Ale ani WT ani WoT, takové detaily neřeší. Nevím jak u WT, ale u WoT by se projevily jisté "nedostatky" ve "vyvážení" bojových hodnot vozidel Úsměv

Tam se neřeší ani to, že se nabíjí náboje do již "zahřátých" hlavní bez následujícího výstřelu a to by byl také krásný ohňostroj Úsměv Ale to už utíkám od bodu, o kterém jsem psal.

Tudíž malá poznámka: od kamaráda, který sloužil na T-54 mám informaci, že jeho nabíječ měl kanón připravený k výstřelu (plnou ráží, tedy 100 mm náboj, ne náhradní "dvacku"Mrknutí kolem 10 sekund. Zda by to někdo dokázal rychleji, tak to nevím, ale beru to jako orientační hodnotu.
 
Art
313_Gryzlov napsal:

Horrido: čekal jsem, že někdo něco podobného napíše. Tudíž
vážení přátelé, ano ... ano, sekundárně je nutné řešit i výkon a tedy únavu nabíječe. U tažených kanónů je přeci jen obsluha početnější, tudíž tam lze asi limitu dosáhnout. Jinak by nebylo nutné řešit dovolený počet výstřelů na stanovenou dobu. U tankových kanónů je to zcela určitě horší, kvůli pracovnímu prostoru.

Rychlost střelby bude tedy stanovena počtem výstřelů s ohledem na tepelnou kapacitu hlavně a k tomu i fyzickými možnostmi nabíječe. Pokud by to mělo být použito "pro hru", v klidu lze použít pro nabíječe vojenskou normou stanovený lidský výkon.

Z mého pohledu velice triviální. Ale ani WT ani WoT, takové detaily neřeší. Nevím jak u WT, ale u WoT by se projevily jisté "nedostatky" ve "vyvážení" bojových hodnot vozidel Úsměv

Tam se neřeší ani to, že se nabíjí náboje do již "zahřátých" hlavní bez následujícího výstřelu a to by byl také krásný ohňostroj Úsměv Ale to už utíkám od bodu, o kterém jsem psal.


Souhlasím, ale tohle určitě v boji neřešili a to bys chtěl opravdu extrémní simulátor. Vem si třeba Wittmena kolik dal během jednoho boje techniky.
 
313_Gryzlov
Shadowdeath : Pěkné video Úsměv Otázkou je, jakou používají náplň. Nemám předpis pro tuto houfnici, tudíž nemohu soudit, jak je na tom hlaveň. ... Napočítal jsem správně 9 výstřelů během jejich exibice?

Sovětská 152 mm kanónová houfnice vz. 1943 má pro plnou náplň následující limity:

1 minuta ... 4 výstřely

(To znamená, že po výstřelu se minutu nečeká, ale během minuty se vystřelí 4x a pak se čeká. Jak dlouho, to nevím.)

3 minuty ... 10 výstřelů
6 hodin ... 180 výstřelů
 
alfik
Ve skutečnosti tato čísla znamenají limitní možnosti při předpokládané dlouhodobé, či až nepřetržité palbě.
Pokud bychom tedy např. u té 152mm houfnice vystřelili 6 ran za minutu, ale poté bychom ji nechali 5-10 minut vychladnout, nebude to na závadu.
Střelba takovou rychlostí, aby se hlaveň zničila při 5, místo čtyř výstřelů za minutu, by asi unavila nejednoho nabíječe. Leč, možné to je.
Ovšem, musím se zde vyjádřit také k problému nenábojnicových řešení (např. lodní kanony). Tam, protože hrozí samoodpal, je skutečně striktně nařízena doba, která musí uplynout před dalším nabitím.
"Zapomněli jste na syny Vorvénovy. Ztratili jste Greptrovo kladivo. Vás nikdo mstít nebude." Dr. Lazarus
 
313_Gryzlov
Art napsal:
Souhlasím, ale tohle určitě v boji neřešili a to bys chtěl opravdu extrémní simulátor. Vem si třeba Wittmena kolik dal během jednoho boje techniky.


Nejsem si jistý, že by to začal být extrémní simulátor. Byl by použit jednoduchý a efektivní matematický popis rychlosti střelby. Nevznikaly by nesmyslné umělé rozdíly u kanónů, které mají podobný balistický výkon. Dovedl bych si to představit i mnohem složitěji ...

Ad "neřešení" zahřátí hlavně
Nevím s jakou bezpečností byly / jsou stanoveny limitní hodnoty, nicméně vyboulení nebo roztržení hlavně během boje není zrovna příjemná záležitost. Ale fakt nevím, nemám bojové zkušenosti Úsměv

Ad Wittmann
Neznám bližší podrobnosti, tudíž nemohu posoudit. Nicméně to asi nezvládl během jedné minuty, ale byl to delší časový úsek ... řekl bych.
 
Art
313_Gryzlov napsal:

Art napsal:
Souhlasím, ale tohle určitě v boji neřešili a to bys chtěl opravdu extrémní simulátor. Vem si třeba Wittmena kolik dal během jednoho boje techniky.


Nejsem si jistý, že by to začal být extrémní simulátor. Byl by použit jednoduchý a efektivní matematický popis rychlosti střelby. Nevznikaly by nesmyslné umělé rozdíly u kanónů, které mají podobný balistický výkon. Dovedl bych si to představit i mnohem složitěji ...

Ad "neřešení" zahřátí hlavně
Nevím s jakou bezpečností byly / jsou stanoveny limitní hodnoty, nicméně vyboulení nebo roztržení hlavně během boje není zrovna příjemná záležitost. Ale fakt nevím, nemám bojové zkušenosti Úsměv

Ad Wittmann
Neznám bližší podrobnosti, tudíž nemohu posoudit. Nicméně to asi nezvládl během jedné minuty, ale byl to delší časový úsek ... řekl bych.

Pro Gaijin to je opravdu obtížná práce (nemožné).
 
313_OTU_oblak
gryzlov žije...není možná
 
LEON
Baron napsal:

...Úsmevné je, že (nielen) na fóre WarThunder sa všetci zrazu stali odborníkmi na tanky v druhej svetovej vojne a vedia presne koľko sekúnd trvalo dobytie kanónu u Panthera, T-34/76, T-34/85, Jagdtigra, Pz.IV, Shermana atď. Už sa vášnivo debatuje o tom, aký mala veľkosť veže vplyv na rýchlosť nabíjania (rozumej priestor pre nabíjača) a porovnáva sa Panther a T-34.
Tiež všetci presne vedia, ako rýchlo tanky z WW2 cúvali, aký mali pancier, kde mali uloženú muníciu, a pre mňa najzábavnejšie: presne vedia, ktorý tank bol zničiteľný na jednu ranu, a ktorý nie...


A SVK není vyjímkou, že? Šklebící se
FPV Air Combat - hledáme nadšence pro tuto adrenalinovou modelářskou disciplínu, více info ZDE
Czech Rocket Society - moderní čeští raketoví modeláři, více info ZDE
 
https://www.rcfree.eu
313_Nevo
Gryzlov cav, dobri tygri sa vraceji Úsměv
CPU 4core 3.3GHz | GPU 1GB GDDR5 192bits | DDR3 4x4GB CL9 | SSD 250GB | Win7
 
Baron
Art napsal:

Baron napsal:

Art napsal:

@Baron Odvážně? ty asi letadla nehraješ moc dlouho... ta hra jde od desíti k pěti ... a ten DMG model u tanků si děla co chce na obou stranách.


Šklebící se Tak ma prosím pouč, ako by si si predstavoval realitu v Ground Forces v nabíjaní, dmg modele, atd - docela som na to zvedavý. Úsměv

Ach jo. No je vidět, že WT moc dlouho nehraješ. Tak třeba zasáhneš T 34 do boku věže kde má munici trefíš to z pěti metrů Hit, druhá rána zničen nabíječ, třetí zase nic. Trefíš tank z 10 metrů do zadní části motoru Hit HIT HIT. Dostanu zásah do zadní části místo motoru mám zničené dělo a věž opětně WTF. Stačí ?
SU nebo ISU nejdou někdy prostřelit na pár metrů ze předu. Ohl. nabíjení jak to, že T 34 - 85 je rychlejší než Panther ?


Mas pravdu Arte - WT dlho nehram. Vo Wt som iba treti rok. A v GF iba od minuleho roku cez CBT az do sucasneho OBT. Rad si ovsem vypocujem tvoje rady ako skusenejsieho, pretoze doposial ziadny relevantny navrh ako si predstavuje realnejsie GF som nevidel. Ale poziadam ta o racionalne veci - to znamena ako chces vyriesit to co ti vadi na hre. Zatial tu od teba citam iba staznosti a ze WT "dlouho nehraješ" aby som ta citoval. Chyby o ktorych pises su vseobecne zname - a deje sa to na oboch stranach, nielen iba Nemcom alebo Sovietom. Vyvojari uz pisali, ze v balistike su chyby, ktore sa budu snazit opravit co najskor. A nielen v balistike, napr. T-34/85 ma chybne vyratany pancier na vezi a podobne. V podstate mas tri moznosti: 1. beries to ako betu aj s chybami a bavis sa, 2. jedujes sa pri kazdom boji, lebo "zasáhneš T 34 do boku věže kde má munici trefíš to z pěti metrů Hit, druhá rána zničen nabíječ, třetí zase nic. Trefíš tank z 10 metrů do zadní části motoru Hit HIT HIT. Dostanu zásah do zadní části místo motoru mám zničené dělo a věž opětně WTF"", 3. vratis sa do WoT. Ja som si vybral prvu moznost, a nerozmyslam nad tym, ako je mozne ze ma ten bastard v T34 (dosad si typ aky chces) znicil prvou ranou, ako je mozne, ze mu poskodim delo a on ma tym delom dorazi, ako to, ze... atd atd atd. Naopak - bavim sa (a sem-tam pouzijem vyrazy ze sa az klavesnica cervena Šklebící se ). Pohybujem sa vyhradne v Simulator battles, to len pre upresnenie.

Niekedy je dobre pozriet sa na podpis AaronaGoldsteina na fore WT, vysvetluje vela veci nielen u leteckej casti WT:
[img]http://oi59.tinypic.com/2i1140m.jpg[/img] is not a valid Image.

Zelam ti vela zdaru vo War Thunder v Ground Forces zvlast Úsměv

LEON napsal:

Baron napsal:

...Úsmevné je, že (nielen) na fóre WarThunder sa všetci zrazu stali odborníkmi na tanky v druhej svetovej vojne a vedia presne koľko sekúnd trvalo dobytie kanónu u Panthera, T-34/76, T-34/85, Jagdtigra, Pz.IV, Shermana atď. Už sa vášnivo debatuje o tom, aký mala veľkosť veže vplyv na rýchlosť nabíjania (rozumej priestor pre nabíjača) a porovnáva sa Panther a T-34.
Tiež všetci presne vedia, ako rýchlo tanky z WW2 cúvali, aký mali pancier, kde mali uloženú muníciu, a pre mňa najzábavnejšie: presne vedia, ktorý tank bol zničiteľný na jednu ranu, a ktorý nie...


A SVK není vyjímkou, že? Šklebící se


Nie Šklebící se
Upravil/a Baron dne 13-06-2014 01:05
Hals - und Beinbruch!
 
Serza
Presne tak.

T-34/76 obrazec 1942 nabiji o 0.4 vteriny pomaleji nez by mela!
A jezdi o 0.2km/h pomaleji nez by mela!
Taktez by jeji otaceni veze melo byt o 0.76 stupne za vterinu rychlejsi nez je!

A Panter by mel mit o 500mm pancire mene, dyt je to OP jak prdel!
 
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

21-09-2025 14:51
Byl jsem na dnech NATO. Viděl Harrier, Hornet, Rafale, EF Typhoon, Mirage2000 a B-52 a bylo to dobré.

13-09-2025 17:59
Ahoj, jak bych si s vámi mohl zalétat? Kdy, kde a jak? Létal jsem BOS solo a ted si na TAW trosku osvojil i engine mgmt a navigaci jen podle mapy. Sám ale nemám šanci. Létám za spojence.

20-08-2025 11:11
Ahoj dneska někdo na il-2 budem na teamspeaku kolem 5-6 hod klidne i ty Vity muzes dorazit taky se vracime po dlouhé době. Mrknutí

19-08-2025 21:45
Ahoj, Po půlce života jsem si vzpoměl na svoje létání. Bohužel si pamatuji už jen starý Il-2 1946. Co se tedy teď létá Úsměv poraďte mi kde bych objevil staré veterány.

09-08-2025 13:55
Tak na zbytek roku hodně štěstí jako z Kokury!

23-07-2025 10:14
A kde máš ty "svoje" obrázky?

22-07-2025 20:07
já "svoje" nezakazuju

18-07-2025 10:09
Jaké nalinkované obrázky? 95% obrázků na netu nelze linkovat, je to zakázáno.

14-07-2025 18:24
a není tu čistě náhodou někdo, kdo ví proč se nezobrazují nalinkované obrázky?

13-07-2025 23:31
Další zpráva o medvědech! Šklebící se

38,069,541 návštěv