@Baron Odvážně? ty asi letadla nehraješ moc dlouho... ta hra jde od desíti k pěti ... a ten DMG model u tanků si děla co chce na obou stranách.
Tak ma prosím pouč, ako by si si predstavoval realitu v Ground Forces v nabíjaní, dmg modele, atd - docela som na to zvedavý. Upravil/a Baron dne 12-06-2014 14:40
Tak to je jasný. Jakmile by server zaregistroval nick Art, přepíše sílu pancíře tanku ve kterém je a zdesetinásobí se účinek munice jím vystřelené. To dá rozum ne?
Baron napsal: Tak ma prosím pouč, ako by si si predstavoval realitu v Ground Forces v nabíjaní, dmg modele, atd - docela som na to zvedavý.
To je hozená rukavice
Rychlost střelby
Rychlost střelby je primárně stanovená na základě tepelné kapacity hlavně, nikoliv možností nabíječe. Což mnoho autorů literatury netuší, protože opisují a opisují a nepřemýšlejí, maximálně neoblíbené straně uberou a druhé přidají Co jsem měl možnost vidět v tabulkách střelby, tak u tažených zbraní jsou rychlosti střelby stanoveny od 1 minuty až po nepřetržitou palbu v délce trvání 6 hodin. V tabulkách střelby pro tankové kanóny jsem nic podobného nenašel, protože nemám takové tabulky v kompletním stavu. Jedná se o tabulky sovětské a československé (prakticky sovětské).
Únava obsluhy se neřeší. Jde jen o to, aby se "neutavila" hlaveň. Tedy aby teplota hlavně nestoupla nad kritickou hodnotu, kdy dojde k výraznému snížení pevnosti materiálu a následnému zničení hlavně.
hmmmm bylo by super kdyby rychlost nabíjení nebyla závislá na "rychlosti" nabíječe ale teplotě hlavně...a implentace do hry by nemusela být zase tak složitá
@Baron Odvážně? ty asi letadla nehraješ moc dlouho... ta hra jde od desíti k pěti ... a ten DMG model u tanků si děla co chce na obou stranách.
Tak ma prosím pouč, ako by si si predstavoval realitu v Ground Forces v nabíjaní, dmg modele, atd - docela som na to zvedavý.
Ach jo. No je vidět, že WT moc dlouho nehraješ. Tak třeba zasáhneš T 34 do boku věže kde má munici trefíš to z pěti metrů Hit, druhá rána zničen nabíječ, třetí zase nic. Trefíš tank z 10 metrů do zadní části motoru Hit HIT HIT. Dostanu zásah do zadní části místo motoru mám zničené dělo a věž opětně WTF. Stačí ?
SU nebo ISU nejdou někdy prostřelit na pár metrů ze předu. Ohl. nabíjení jak to, že T 34 - 85 je rychlejší než Panther ?
Tak to je jasný. Jakmile by server zaregistroval nick Art, přepíše sílu pancíře tanku ve kterém je a zdesetinásobí se účinek munice jím vystřelené. To dá rozum ne?
Horrido: čekal jsem, že někdo něco podobného napíše. Tudíž
vážení přátelé, ano ... ano, sekundárně je nutné řešit i výkon a tedy únavu nabíječe. U tažených kanónů je přeci jen obsluha početnější, tudíž tam lze asi limitu dosáhnout. Jinak by nebylo nutné řešit dovolený počet výstřelů na stanovenou dobu. U tankových kanónů je to zcela určitě horší, kvůli pracovnímu prostoru.
Rychlost střelby bude tedy stanovena počtem výstřelů s ohledem na tepelnou kapacitu hlavně a k tomu i fyzickými možnostmi nabíječe. Pokud by to mělo být použito "pro hru", v klidu lze použít pro nabíječe vojenskou normou stanovený lidský výkon.
Z mého pohledu velice triviální. Ale ani WT ani WoT, takové detaily neřeší. Nevím jak u WT, ale u WoT by se projevily jisté "nedostatky" ve "vyvážení" bojových hodnot vozidel
Tam se neřeší ani to, že se nabíjí náboje do již "zahřátých" hlavní bez následujícího výstřelu a to by byl také krásný ohňostroj Ale to už utíkám od bodu, o kterém jsem psal.
Tudíž malá poznámka: od kamaráda, který sloužil na T-54 mám informaci, že jeho nabíječ měl kanón připravený k výstřelu (plnou ráží, tedy 100 mm náboj, ne náhradní "dvacku" kolem 10 sekund. Zda by to někdo dokázal rychleji, tak to nevím, ale beru to jako orientační hodnotu.
Horrido: čekal jsem, že někdo něco podobného napíše. Tudíž
vážení přátelé, ano ... ano, sekundárně je nutné řešit i výkon a tedy únavu nabíječe. U tažených kanónů je přeci jen obsluha početnější, tudíž tam lze asi limitu dosáhnout. Jinak by nebylo nutné řešit dovolený počet výstřelů na stanovenou dobu. U tankových kanónů je to zcela určitě horší, kvůli pracovnímu prostoru.
Rychlost střelby bude tedy stanovena počtem výstřelů s ohledem na tepelnou kapacitu hlavně a k tomu i fyzickými možnostmi nabíječe. Pokud by to mělo být použito "pro hru", v klidu lze použít pro nabíječe vojenskou normou stanovený lidský výkon.
Z mého pohledu velice triviální. Ale ani WT ani WoT, takové detaily neřeší. Nevím jak u WT, ale u WoT by se projevily jisté "nedostatky" ve "vyvážení" bojových hodnot vozidel
Tam se neřeší ani to, že se nabíjí náboje do již "zahřátých" hlavní bez následujícího výstřelu a to by byl také krásný ohňostroj Ale to už utíkám od bodu, o kterém jsem psal.
Souhlasím, ale tohle určitě v boji neřešili a to bys chtěl opravdu extrémní simulátor. Vem si třeba Wittmena kolik dal během jednoho boje techniky.
Shadowdeath : Pěkné video Otázkou je, jakou používají náplň. Nemám předpis pro tuto houfnici, tudíž nemohu soudit, jak je na tom hlaveň. ... Napočítal jsem správně 9 výstřelů během jejich exibice?
Sovětská 152 mm kanónová houfnice vz. 1943 má pro plnou náplň následující limity:
1 minuta ... 4 výstřely
(To znamená, že po výstřelu se minutu nečeká, ale během minuty se vystřelí 4x a pak se čeká. Jak dlouho, to nevím.)
Ve skutečnosti tato čísla znamenají limitní možnosti při předpokládané dlouhodobé, či až nepřetržité palbě.
Pokud bychom tedy např. u té 152mm houfnice vystřelili 6 ran za minutu, ale poté bychom ji nechali 5-10 minut vychladnout, nebude to na závadu.
Střelba takovou rychlostí, aby se hlaveň zničila při 5, místo čtyř výstřelů za minutu, by asi unavila nejednoho nabíječe. Leč, možné to je.
Ovšem, musím se zde vyjádřit také k problému nenábojnicových řešení (např. lodní kanony). Tam, protože hrozí samoodpal, je skutečně striktně nařízena doba, která musí uplynout před dalším nabitím.
"Zapomněli jste na syny Vorvénovy. Ztratili jste Greptrovo kladivo. Vás nikdo mstít nebude." Dr. Lazarus
Art napsal:
Souhlasím, ale tohle určitě v boji neřešili a to bys chtěl opravdu extrémní simulátor. Vem si třeba Wittmena kolik dal během jednoho boje techniky.
Nejsem si jistý, že by to začal být extrémní simulátor. Byl by použit jednoduchý a efektivní matematický popis rychlosti střelby. Nevznikaly by nesmyslné umělé rozdíly u kanónů, které mají podobný balistický výkon. Dovedl bych si to představit i mnohem složitěji ...
Ad "neřešení" zahřátí hlavně
Nevím s jakou bezpečností byly / jsou stanoveny limitní hodnoty, nicméně vyboulení nebo roztržení hlavně během boje není zrovna příjemná záležitost. Ale fakt nevím, nemám bojové zkušenosti
Ad Wittmann
Neznám bližší podrobnosti, tudíž nemohu posoudit. Nicméně to asi nezvládl během jedné minuty, ale byl to delší časový úsek ... řekl bych.
Art napsal:
Souhlasím, ale tohle určitě v boji neřešili a to bys chtěl opravdu extrémní simulátor. Vem si třeba Wittmena kolik dal během jednoho boje techniky.
Nejsem si jistý, že by to začal být extrémní simulátor. Byl by použit jednoduchý a efektivní matematický popis rychlosti střelby. Nevznikaly by nesmyslné umělé rozdíly u kanónů, které mají podobný balistický výkon. Dovedl bych si to představit i mnohem složitěji ...
Ad "neřešení" zahřátí hlavně
Nevím s jakou bezpečností byly / jsou stanoveny limitní hodnoty, nicméně vyboulení nebo roztržení hlavně během boje není zrovna příjemná záležitost. Ale fakt nevím, nemám bojové zkušenosti
Ad Wittmann
Neznám bližší podrobnosti, tudíž nemohu posoudit. Nicméně to asi nezvládl během jedné minuty, ale byl to delší časový úsek ... řekl bych.
...Úsmevné je, že (nielen) na fóre WarThunder sa všetci zrazu stali odborníkmi na tanky v druhej svetovej vojne a vedia presne koľko sekúnd trvalo dobytie kanónu u Panthera, T-34/76, T-34/85, Jagdtigra, Pz.IV, Shermana atď. Už sa vášnivo debatuje o tom, aký mala veľkosť veže vplyv na rýchlosť nabíjania (rozumej priestor pre nabíjača) a porovnáva sa Panther a T-34.
Tiež všetci presne vedia, ako rýchlo tanky z WW2 cúvali, aký mali pancier, kde mali uloženú muníciu, a pre mňa najzábavnejšie: presne vedia, ktorý tank bol zničiteľný na jednu ranu, a ktorý nie...
A SVK není vyjímkou, že?
FPV Air Combat - hledáme nadšence pro tuto adrenalinovou modelářskou disciplínu, více info ZDE Czech Rocket Society - moderní čeští raketoví modeláři, více info ZDE
@Baron Odvážně? ty asi letadla nehraješ moc dlouho... ta hra jde od desíti k pěti ... a ten DMG model u tanků si děla co chce na obou stranách.
Tak ma prosím pouč, ako by si si predstavoval realitu v Ground Forces v nabíjaní, dmg modele, atd - docela som na to zvedavý.
Ach jo. No je vidět, že WT moc dlouho nehraješ. Tak třeba zasáhneš T 34 do boku věže kde má munici trefíš to z pěti metrů Hit, druhá rána zničen nabíječ, třetí zase nic. Trefíš tank z 10 metrů do zadní části motoru Hit HIT HIT. Dostanu zásah do zadní části místo motoru mám zničené dělo a věž opětně WTF. Stačí ?
SU nebo ISU nejdou někdy prostřelit na pár metrů ze předu. Ohl. nabíjení jak to, že T 34 - 85 je rychlejší než Panther ?
Mas pravdu Arte - WT dlho nehram. Vo Wt som iba treti rok. A v GF iba od minuleho roku cez CBT az do sucasneho OBT. Rad si ovsem vypocujem tvoje rady ako skusenejsieho, pretoze doposial ziadny relevantny navrh ako si predstavuje realnejsie GF som nevidel. Ale poziadam ta o racionalne veci - to znamena ako chces vyriesit to co ti vadi na hre. Zatial tu od teba citam iba staznosti a ze WT "dlouho nehraješ" aby som ta citoval. Chyby o ktorych pises su vseobecne zname - a deje sa to na oboch stranach, nielen iba Nemcom alebo Sovietom. Vyvojari uz pisali, ze v balistike su chyby, ktore sa budu snazit opravit co najskor. A nielen v balistike, napr. T-34/85 ma chybne vyratany pancier na vezi a podobne. V podstate mas tri moznosti: 1. beries to ako betu aj s chybami a bavis sa, 2. jedujes sa pri kazdom boji, lebo "zasáhneš T 34 do boku věže kde má munici trefíš to z pěti metrů Hit, druhá rána zničen nabíječ, třetí zase nic. Trefíš tank z 10 metrů do zadní části motoru Hit HIT HIT. Dostanu zásah do zadní části místo motoru mám zničené dělo a věž opětně WTF"", 3. vratis sa do WoT. Ja som si vybral prvu moznost, a nerozmyslam nad tym, ako je mozne ze ma ten bastard v T34 (dosad si typ aky chces) znicil prvou ranou, ako je mozne, ze mu poskodim delo a on ma tym delom dorazi, ako to, ze... atd atd atd. Naopak - bavim sa (a sem-tam pouzijem vyrazy ze sa az klavesnica cervena ). Pohybujem sa vyhradne v Simulator battles, to len pre upresnenie.
Niekedy je dobre pozriet sa na podpis AaronaGoldsteina na fore WT, vysvetluje vela veci nielen u leteckej casti WT:
[img]http://oi59.tinypic.com/2i1140m.jpg[/img] is not a valid Image.
Zelam ti vela zdaru vo War Thunder v Ground Forces zvlast
...Úsmevné je, že (nielen) na fóre WarThunder sa všetci zrazu stali odborníkmi na tanky v druhej svetovej vojne a vedia presne koľko sekúnd trvalo dobytie kanónu u Panthera, T-34/76, T-34/85, Jagdtigra, Pz.IV, Shermana atď. Už sa vášnivo debatuje o tom, aký mala veľkosť veže vplyv na rýchlosť nabíjania (rozumej priestor pre nabíjača) a porovnáva sa Panther a T-34.
Tiež všetci presne vedia, ako rýchlo tanky z WW2 cúvali, aký mali pancier, kde mali uloženú muníciu, a pre mňa najzábavnejšie: presne vedia, ktorý tank bol zničiteľný na jednu ranu, a ktorý nie...
T-34/76 obrazec 1942 nabiji o 0.4 vteriny pomaleji nez by mela!
A jezdi o 0.2km/h pomaleji nez by mela!
Taktez by jeji otaceni veze melo byt o 0.76 stupne za vterinu rychlejsi nez je!
A Panter by mel mit o 500mm pancire mene, dyt je to OP jak prdel!
Ahoj, jak bych si s vámi mohl zalétat? Kdy, kde a jak?
Létal jsem BOS solo a ted si na TAW trosku osvojil i engine mgmt a navigaci jen podle mapy. Sám ale nemám šanci. Létám za spojence.
Ahoj,
Po půlce života jsem si vzpoměl na svoje létání. Bohužel si pamatuji už jen starý Il-2 1946. Co se tedy teď létá poraďte mi kde bych objevil staré veterány.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.