S tím nesouhlasím. Můj cpu je vytížený průměrně na 25% Optimalizace je podle mě nebe a dudy, ale je vykoupená vylepšenými grafickými efekty a mnohem detailnější mapou.
Upravil/a AJaromir dne 03-02-2018 18:45
S tím nesouhlasím. Můj cpu je vytížený průměrně na 25%
To jak je CPU vytizeny nema nic spolecnyho s narocnosti na CPU paneboze,v dnesni dobe pokud mas treba 6ti nebo 8 jadrovy CPU(nebo i 4+HT) a hra vyuzije naplno sotva 2 jadra je vytizeni v % nic nerikajici udaj...DCS chce hlavne porad co nevysi hrubej vykon na jadro.
Ted jsem sledoval vytizeni CPU jader pres Aidu64 pri hrani DSC jsou vsechny ctyri jadra moji i5 vytizeny po vetsinu casu od 70 do 100%...jestli to nejak lip skaluje na vic jadrech nevim ,kazdopadne narocnost na cpu je minimalne stejne vyska jako u DSC 1.5,chce to aspon 4 hodne vykony jadra, teda aspon novejsi i5 ,i7 na vysi frekvenci,nebo aspon lepsi Ryzen na 3.8ghz+...stejne jako pred tim.
IL2 BOX je v soucasny verzi podstatne mensi zabijak CPU.
Upravil/a Fishbed64 dne 03-02-2018 19:57
To už ví každý, to ví i paní u nás na poště, bezdomovec, co tu po nocích probírá popelnice i většina obyvatel Buur Hakaby, jelikož tím, jaké máš fps a jaký máš super výkonný pc na DCS, zaplavuješ všechny diskuze zde i na facebooku... Takže už to není třeba opakovat. Už tu všichni víme, že veškeré finance cpeš do pc a pak máš potřebu o tom ostatním dokola vyprávět. Mno, jsi šikula, ale stačilo
Tak už tady dost možná nejsem největší chuj. Každopádně mi dýcháš na záda
No, pokud si dobře vzpomínám, tak na verzi .20 se dalo nainstalovat starý Kavkaz, který na něm jel nejméně 3 krát lépe, než na 1.5 Jenomže 2.5 má taky mnohem více detailů, více polygonů a textury s vyšším rozlišení. Taky používá nové grafické technologie. Takže jak jsem psal. Hra je mnohokrát lépe optimalizovaná, ale na mapě je mnohem více detailů. A s tím CPU taky nemáš pravdu, protože DCS si konkrétně vezme i 70%
A jinak tady je záznam vytížení CPU. Žlutá čára je vytížení způsobené DCS.
Další hoax, prosím
[img]https://picload.org/image/ddwolrda/cpu.png[/img] is not a valid Image.
Upravil/a AJaromir dne 03-02-2018 19:39
No, pokud si dobře vzpomínám, tak na verzi .20 se dalo nainstalovat starý Kavkaz, který na něm jel nejméně 3 krát lépe, než na 1.5 Jenomže 2.5 má taky mnohem více detailů, více polygonů a textury s vyšším rozlišení. Taky používá nové grafické technologie. Takže jak jsem psal. Hra je mnohokrát lépe optimalizovaná, ale na mapě je mnohem více detailů. A s tím CPU taky nemáš pravdu, protože DCS si konkrétně vezme i 70%
A jinak tady je záznam vytížení CPU. Žlutá čára je vytížení způsobené DCS.
Další hoax, prosím
[img]https://picload.org/image/ddwolrda/cpu.png[/img] is not a valid Image.
To ano vypada to lip,a pritom to jede zhruba stejne jako 1.5 s tim se da souhlasit ,ale nejede to proste nejak lip nez 1.5,FPS porad hodne kolisaj,a rozhodne to neni min narocny na CPU,coz asi nikdo ani necekal.Kazdopadne urcite je jeste co zlepsovat,celkove me prijde ze ta mapa Kavkazu je diky tem stromum atd podstatne narocnejsi nez Nevada ktera jela uz ve verzi 2.0 opravdu vcelku slusne.
Koukal jsem že jsou na mapě Kavkazu v horách tunely, to je snad první engine pro leteckou simulaci co to umí O jiném nevím ..
[img]https://s25.postimg.org/6obv08kov/Screen_180203_224437.png[/img] is not a valid Image.
Upravil/a magot dne 03-02-2018 22:48
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
Jak si postnul fotku, není vidět hloubka vody ani pěna na písku od vln a bez zrcadlení, taková jednolitá modrá barva. Stejně na Pikaču je ošizena i Normandie.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.