September 28 2024 10:14:55
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 5

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,747
· Nejnovější pilot: carramba66
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2 Sturmovik 1946 (letový bojový simulátor z období druhé světové války) /*PC série*/ » Speciální mise
 Vytisknout diskuzi
Palba 1938 - ČSL vs. Luftwaffe
1stCL_Pison
Report 3./JG131 - Odysseus, Palba 1938

Hodně už tu zaznělo. Zaznělo i to, že lidem splynul celý den v jeden nekonečný a náročný let. To je i můj případ. Bolavá prdel, bolavá záda, zpocená ruka, několik litrů kafe v sobě a ke konci hlava jak střep. Tato akce byla naprosto vyjímečná, řekl bych až bombastická. Letěl jsem už dost speciálek, ale tato převyšovala vše. Představoval jsem si, že při této akci prožiju jeden válečný den stíhacího pilota luftwaffe. Moje představy a očekávání se naplnily na 200%. Měl jsem tu čest velet letce 3./JG131 Odysseus. Naše letka (veselá partička Šklebící se ) byla pod neustálým tlakem ze strany velení, Jiříčka, naší Atheny. Létali jsme bez přestávky celý den. Na oběd nám nechali jen 30min. Úsměv Naše úkoly byly různé. Jednou to byl záchyt útoku, jindy průzkum nebo cover bitevníkům a bombrům. Jeden let jsme museli na jeden zátah odcoverovat 2x bitevníky do Plzně a 1x bombry do Plzně. Z většiny letů jsme se vraceli s prázdnýma nádržema a klidně skoro po dvou hodinách. Všichni moji piloti bez řečí startovali zas a znova. Odstartovat, splnit úkol, přistát, dotankovat, dozbrojit, podat hlášení, vychcat a znovu na start. Dobrá nálada nás ale neopustila. Byl to fakt drsnej den německého stíhacího pilota se vším všudy.

Ohledně našich bojových úkolů a rozkazů musím říci, že se nám je bez vážnějších problémů dařilo plnit. Žádnou náma coverovanou skupinu se nepřátelským stíhačům nepodařilo vážněji ohrozit. Vždy se nám podařilo navázat stíhače na sebe, zaměstnat je a i jich pár poslat ne zem. Jednou sice měly odlétající štuky na mále, když se za nima spustila trojice rudých stíhačů. Vše naštěstí dobře dopadlo, jednu avii dostal střelec štuky, druhá se stala mojí obětí a třetí pak upustila od svých úmyslů a chutí na štuky.

Co se týká našich vzdušných vítězství a ztrát jsme byli také celkem úspěšní. Za celý den jsme ztratili nad nepřátelským územím tuším jen tři stroje. Stala se nám i jedna neveselá příhoda s motory, kdy si kompletně jeden schwarm v zuřivém boji odvařil motory a ze svých Bf udělal větroně klouzající na západ. Tuším ale, že jsme byli dost vysoko a všichni doplachtili na naši stranu fronty. Ano, byl mezi nima i již zmíněný Ogefr. Weiss na jehož větroň zaútočila jedna avie.
Další dva stroje jsme ztratili v Chamu při náletu šmolíků, nestihli jsme včas opustit letiště.
Samozřejmě jsme zaznamenali nemálo vzdušných vítězství. Jestli si dobře pamatuji bylo jich nárokováno více než deset. Poškozených nebo nepotvrzených byl podobný počet. Uvidíme kolik potvrdí ofiko výsledky. Myslím si, že o sestřely a skalpy ani tak nešlo, šlo hlavně o zážitky a atmosféru...

Bez rozdílu musím po ramenou poplácat všechny piloty jednotky Odysseus. Všichni do jednoho byli oddáni naší věci. Bojovali týmově jako jeden muž. Perfektně plnili rozkazy, nedělali zbytečné chyby, skvěle komunikovali a bylo na ně absolutní spolehnutí. Už dlouho jsem neviděl tak skvěle spolupracující celé tři schwarmy. Celá naše letka byla vlastně složena ze dvou letel. Pilotů CL a pilotů CZS. Dvě volná místa doplnili dva pilotní junioři, a to Herr Magua a Herr Bobo. Oba dva bez potíží skvěle zapadli mezi staré veterány až jsem nechtěl věřit, že mají nalétáno tak málo jak mi říkali. Skvělá práce borci.

Na závěr bych chtěl poděkovat všem organizátorům i všem pilotům bez rozdílu barvy strany za to, že jste se podíleli na famózním zážitku, které jseme si z akce Palba 1938 odnesli.

Ještě roster 3./JG131 - Odysseus

1) 1stCL/Pison
2) 1stCL/Bein
3) 1stCL/Kowalsky
4) Bobo

5) CZS_Raptor
6) CZS_Scharck
7) CZS_Laugo
8) Magua

9) CZS_Vonty
10) CZS_Miki
11) (E)CL/Wolnas
12) (E)CL/Weis


PS: Kdybych se někdy rozhodl změnit letku, tak bych se jako u první ucházel o flek u CZS....Skvělá práce borci, je radost s váma lítat Mrknutí
Upravil/a 1stCL_Pison dne 07-11-2010 20:59
 
57_OTU_Ford
310_cibule napsal:
57_OTU_Forde, díky za převoz pro nové éro. Bylo mi ctí a potěšením s tebou letět.

To jen pro to že si přímo nezažil to šílené přistání, po kterém bys měl překousnutý jazyk a vymlácené zuby ale dakota je traktor ta to vydržela.
tekutý poplatek za let beze studu přijmu při každé příležitosti.
Upravil/a 57_OTU_Ford dne 07-11-2010 21:00
 
http://57otu.cz
Paulus
Palba 1938 mne vyprovokovala zapojit se do on-line hry, které jsem se doposud statečně vyhýbal.
Jsem vděčný, že jsem se mohl zapojit, ikdyž jsem se přihlásil až na poslední chvíli.
Úsměv
Musím poděkovat Permonovi za to, že mi pomohl připravit ILa tak abych si vůbec mohl zahrát a vysvětlil mi základy on-line hraní.
Mrknutí
Dále musím poděkovat Falknerovi, svému veliteli v akci, který trpělivě učil absolutního zelenáče v boji.
Mrknutí
A moje vlastní působení v akci? Převážně jsem bloudil v terénu a nevěděl, kde jsem nebo hledal svoji letku. Z šesti přistání tři na zádech.
Moji „nejúspěšnější" akci nejlépe popíše citát od pilota 1stCL_pbarry:

II.(Schlacht)/LG2 - He-51C, báze letiště ChamLet 5)
Start v 11:55.

... Sotva přistaneme a rozmisťujeme se po letišti, útočí na nás tři Avie. Možná ty, se kterými jsme před chvíli bojovaly. Rychle startujeme a domu se nevrátí ani jedna z nich. Dva sestřely si připisuje naše letka, třetího flak. Sleduji ho až kamsi ve směru Domažlice, ale ulítává mi. Nakonec vyskakuje pravděpodobně pro nedostatek paliva. Oblétáme padák a vracíme se. Ztráta jeden Heinkel na zemi. Explodoval. Přistání ve 12:35.

Ten, který pokropil dva Heinkely na zemi, jsem byl já a jeden z těch sestřelených taky (mrtvý ještě ve vzduchu). Parašutista byl můj velitel Falkner (zajat).

Moje dojmy? Skvělé nezapomenutelné... OPAKOVAT! OPAKOVAT! Nebo „aspoň“ pokračovat!

P.S.: Falknere máš nahraný útok na Cham? Nahrál jsem sice víc jak 140 min., ale mám tam jen své bloudění nebo převrácení letadla na záda a tato „důležitá“ akce mi chybí.

V té své nahrávce mám mimo jiné sestřelení He111 dvěma Aviemi a nálety 109tek na naše bombardéry.

základna Loc: 49°43'52.703"N, 16°26'5.3"E
 
alfik
Měl bych jako člověk který nemohl sám letět prosbu: Moc prosím, mohli byste někam upnout záznamy? Nebo mi je ev. poslat mejlem? Ntrk si snadno přehraju ve šturmu. Nebo - pokud jste také udělali něco na Tytrubko, postněte sem jako Werner... Předem dík.
"Zapomněli jste na syny Vorvénovy. Ztratili jste Greptrovo kladivo. Vás nikdo mstít nebude." Dr. Lazarus
 
Lekk
1stCL_Jiricek napsal:
3. Štáby měly mít k ruce fotografii letišť s rozmístěním svých zásob. Pro komplikace při přípravě se toto nestihlo a my po útoku nedovedli poznat, co co bylo, dokud to bylo (než to bylo zničeno). Takže jsme museli hledat to, co přežilo, a i tam jsme dlouho zjišťovali, co patří k zásobám a co je nějaké smetí letiště. Trvalo nám přes hodinu, než jsme na letišti našli a identifikovali zbytky zásob a mohli prohlásit, že letiště je opět operační.


Fotografie umístění zásob na letištích odeslány dne 6.11.2010 ve 00:24 na kontaktní adresy Fučida a Valhera. Forma fotografí stejná pro obě strany. Jinými slovy ihned jak jsem dokončil misi.


4. Všechny průzkumy kromě naší techniky u Domažlic a Kaplice nenašly nic než jedno dělo v lese, jedno v řece, a několik opevnění (ovšem ta už byla v oblasti průlomu na našem území).


No jedno dělo se skutečně dostalo do řeky - omyl zobrazení FMB v celku oproti detailu. Opevnění jsou přece na čáře - co by dělaly u H Týnce. Navíc vaše tančiky měly projet - takže tam nešlo dát víc pořádných děl. Nejvíc vázaly střelbu ty řopiky. Děla chcípaly skoro hned.



5. Patrně kvůli stejnému problému, jako čěly eskoslovenské tanky, nedorazila k žádnému z našich letišť žádná kolona. Nebo alespoň nezastavila v okruhu, který jsme dovedli považovat za rozumný. Objevily se sice dva vlaky, ale než jsme prodiskutovali, zda máme vlaky počítat za kolonu nebo ne, zase zmizely Šklebící se Rozhodli jsme se, že si kolony nezapočítáme a budeme si hrát na hroutící se logistiku. No ale mrzelo nás to Šklebící se[/i]


Projíždím nyní na kamerách po trase na landshut.

Tady je jinak fotka z FMB, jak byly plánovány kolony na největší letiště z hlediska zásobování - Landshute. Mužete si ověřit na originálním souboru poslaném na kontaktní mail dne 6.11.2010 ve 00:12 - příjemci Fučida, Valhera, Šmudlík.

[img]http://virtualgrimreapers.cz/obrazky/Lekks/CSRxGER/Kolony lands.jpg[/img] is not a valid Image.

Jsou tam všechny dle požadavku a čas se liší od zadání jen posledním posunováním objektu na letišti "aby se vám tam krásně seřadili podél letiště, nepřekáželi a nebyli za terč najednou" tj. max o minutu.

Tady jsou fotky z Marianek kde stejné kolony přijely bez nejmenšího problemu dle harmonogramu. Byly videt jen zblizka - při přeletu téměř přímo nad nimi. Obě kolony byly na letišti nejméně 4 hodiny po dojetí, tj nemizely po skončení trasy (jak jsem se chvíli domníval).
[img]http://virtualgrimreapers.cz/obrazky/Lekks/CSRxGER/Kolonylands1.jpg[/img] is not a valid Image.

Mise nebyla zkoušena a pro vaši informaci měla po dokončení 651 kB. Pro neznalé standartní mise mají okolo 50-150 kB. Samotná příprava mi zabrala celkem cca 30 hodin čistého času a v tom není předělávání ráno na optimalizovanou verzi s 212 kB.
V čase na přípravu nebyl prostor pro otestování všeho - vlastně ničeho.
Pokud jsou nějaké protesty nebo výtky dejte si vlastní vlákno at mužeme probrat. Osobně přípravu na tuhle misi řadím k těm odfláknutým, uspěchaným a podceněným.

Tohle si zaslouží jediné - dotáhnout scénáře a přípravu do finále a dát si to ještě jednou. Případně samozřejmě jinou frontovou situaci/planeset.
Každopádně už misi bez pořádného scénáře a vyzkoušení nestavím.Úsměv
Upravil/a Lekk dne 07-11-2010 21:46
 
ringlett
když to tu tak pročítám tak vám všem tady závidím ...
škoda že kvůli připojení nemohu létat on-line ...
 
606_vencour
Lekku, mně tvrdil někdo, že mapa byla nakonec použita původní a velká?
 
Lekk
vencour napsal:
Lekku, mně tvrdil někdo, že mapa byla nakonec použita původní a velká?


Ano tohle je puvodní a velká, kterou sme ráno honem stahovali na 200 kB. nakonec nebyla použita.
 
Hiltos
311_Tank napsal:
Polovicni bombload co He-111 a hlavne Do-17 by nemela Norden.

1. Vzhledem k tomu, ze 111P rafinovane hazi vsechny nesene 250kg bomby v jedne davce, jsme stejne hazeli na manual. Takze jaky Norden?
2. Polovicni bombload a hazeni po jedne bombe ... to beru

Jeste nejake pripominky? Pff
 
310_Podrs
Hiltos napsal:
Jeste nejake pripominky? Pff


Abys chcípnul, Hiltošu Šklebící se
Upravil/a 310_Podrs dne 07-11-2010 22:37
 
http://www.310raf.com
olda Olde maly
Werner napsal:
Ad výkoné He-111. Nezapomínejte, že bysme také měli mít Do-17, což v té době nebyl vůbec špatný bombardér, takže myslím že to bylo reálné.


No, já si myslím, že by jste si s těma Dornierama moc nepolepšili. Do 17 E-1: max. 750 kg pum. Max. rychlost ve výšce 4000m 315 km. Cestovní rychlost v 4000 m 265 km. Dolet 680 km. K verzi M nemám údaje po ruce. Jen že měly větší náklad pum: 1000 kg a silnější motory cca o 100 kw. Takže výkony mohly být přibližně stejné. Údaje: Letadla Luftwafe, M. Murawski.
"Bombardovací Do 17 E se v bojích příliš neosvědčily. Byl kritizován malý náklad pum a slabá obranná výzbroj letounů."
"Útoku na Polsko se Do 17 účastní už od prvního dne, přičemž dva letouny jednotky KG 77, sestřelené při útoku na základnu Kraków-Rakowice, jsou první ztrátou Luftwaffe v celé válce (sestřelil je stíhací letoun PZL P.11)." Toliko Wikipedie
Ab-101, B-35, AERO MB-200, A-100, Be-50, Lt-34
 
310_Pip
Skvělá akce a paradní simulace válečného dne pilotů Šklebící se Obrovský dík organizátorům! Samozřejmě musím poděkovat svým spolubojovníkům a nadřízeným za perfektní velení...dojmy jsou fakt velký! A čest modrým, skvělý protivník!

Jinak můj 1 let byl zkažen smrtelnou nehodou při přistání v Plzni - byl jsem 1 oběť ČSL toho dne (moje jediná rozflákaná Avie B534 při přistání tento týden Zamračený ) - takže 3 hodiny pauza z toho hodinka spánek a pak si letím pro nový stroj do Ruzyně...

2 let měl velkou zvláštnost, když Vity zjistil, že nevidí He51C a tak jsme s Husitou byli nuceni bojovat proti ještě větší přesile (ty He51C byly tuším 4 + 2xBF109), Husita 2 He51 rozkouřil Mrknutí Pak už jsme museli prchat, dostal jsem zásah do nádrže, Husita byl taktéž poškozen, bohužel musel vyskočit už v Německu, nouzově přistávám kousek od Klatov...Vity se mě snaží zachránit, ale cesta je zrádná a při přistání ulomil podvozek, nicméně na takové věci se nezapomíná do konce života...Mrknutí
Další čekání, a přelety pro nové stroje do Ruzyně, snaha o dozbrojení ve Kbelech, přelet do Zbraslavic, vzlet k boji...

Bohužel další let a opět teče palivo, přistávám v Plzni a jen dosednu palivo dojde...nutná oprava, další čekání, únava se stupňuje, už je noc...

A přece ještě jeden let - symbolický doprovod vracejících se a triumfujicich Avií B71 z náletu na Ingolštadt, dosedám v Plzni naprosto pohlcen dojmy a atmosférou...Dnes jsme vlast ubránili se ctí!

Těším se na dalši speciálku a díky všem Mrknutí
Upravil/a 310_Pip dne 07-11-2010 22:56
www.311raf.com/images/signature/sig_Pip.jpg
Vous etes des femmes,des esclaves,des chiens.Je crache sur vous!
Hoka hey!
 
http://www.310raf.com/cs_wing_hangar.php
1stCL_Werner
olda maly napsal:
Werner napsal:
Ad výkoné He-111. Nezapomínejte, že bysme také měli mít Do-17, což v té době nebyl vůbec špatný bombardér, takže myslím že to bylo reálné.


No, já si myslím, že by jste si s těma Dornierama moc nepolepšili. Do 17 E-1: max. 750 kg pum. Max. rychlost ve výšce 4000m 315 km. Cestovní rychlost v 4000 m 265 km. Dolet 680 km. K verzi M nemám údaje po ruce. Jen že měly větší náklad pum: 1000 kg a silnější motory cca o 100 kw. Takže výkony mohly být přibližně stejné. Údaje: Letadla Luftwafe, M. Murawski.
"Bombardovací Do 17 E se v bojích příliš neosvědčily. Byl kritizován malý náklad pum a slabá obranná výzbroj letounů."
"Útoku na Polsko se Do 17 účastní už od prvního dne, přičemž dva letouny jednotky KG 77, sestřelené při útoku na základnu Kraków-Rakowice, jsou první ztrátou Luftwaffe v celé válce (sestřelil je stíhací letoun PZL P.11)." Toliko Wikipedie


Nepolepšili, ale vy jste mluvili o tom, že jsme měli mít Bčkové Heinkely. Evidentně by na tom byla tužka v rychlosti líp než Heikel P. Náklad by byl menší, ale ohledem na to jakým stylem jsme bombardovali by to zas taková nevýhoda nebyla. Výzbroj stejná.
Myslím, že celkově to sedělo.
 
Kurres
Chtel bych podekovat za super akci. Byla to moje prvni specialka a musim rict, ze me ucarovala. Supr atmosfera, supr akce a supr straveny cas. Mrknutí Tesim se na dalsi a doufam, ze uz se mi to bude mene kousat a u Stuk nas bude vice, abychom mohli uderit intenzivneji a s vetsim psychickym dopadem na nepritele.!CoolÚsměv
 
Tomik
WT_Schmouddle napsal:
..
Deník pilota

kpt. Hubavý, velitel 4. roje letky Jan Hus - Avia B.534
5.11.1938

5:30
..
Ztrácím kontakt se svým číslem, naposledy jej vidím, jak pronásleduje poškozené Bf109 jižním směrem. Po rádiu neodpovídá, co se mu stalo, nevím.
..


V rámci boje jsem ztratil kontakt se svým rojem ale nedaleko jižní směrem jsem zahlédl nějakou aktivitu. Po přiblížení jsem zjistil, že se jedná o nerovný boj jednoho z našich kamarádů z letky - Ajvna s přesilou nepřátelských strojů Bf109. Přesnou dávkou jsem pustil palivo a olej jednomu z jeho pronásledovatelů (tuším, že se jednalo o červená 3), který poté ihned směřoval ke svému letišti. Jedno Bf109 se Ajvnovi podařilo sestřelit, ale bohužel následná blízká exploze znamenala i jeho konec - budiž mu země lehká..
Následně jsem zaútočil na další Bf109 (červená 5), kterou jsem ozobával svými kulomety tak dlouho, dokud se z něho nevyvalil hustý černý dým. V zápětí mi okolo kabiny prolétly trasírky dalšího Bf109 a při únikovém manévru jsem školáckou chybou zavadil křídlem o hladinu řeky Smutný

WT_Schmouddle napsal:
15:40
Velení letky rozhoduje, že díky velkým ztrátám letadel pošlou piloty letky pro nová letadla do Prahy. Jsem přidělen jako vedoucí krycího roje Dakoty, bohužel mi nechce nastartovat motor a tak předávám velení svému číslu a jdu najít nějakého motoráře, aby se mi podíval na motor. Závada nebyla vážná, ve vzduchovém filtru bylo asi deset tisíc malých kousků čehosi, které způsobovaly, že mi motor šel jen ve velmi malých otáčkách.

To jsi napsal moc pěkně Šklebící se, snad ty logy Lesníkovi poslouží..
Mne naštěstí ty problémy nezasáhly a průměrné FPS se mi drželo okolo 90..

WT_Schmouddle napsal:
Hlásíme aktivitu na jihu a otáčíme se na jih, u Klatov nám pozemní služba hlásí, že na Cham právě útočí Šmolíci. Je čas přenést boj do Německa. Letíme ve výšce 5,5km směr Cham. Nevidíme nikoho a nic, letiště je zničené ale v koutě stojí He51 a hřeje motor. Nedůvěřivě se ohlížíme, nikde nikdo, tak zkusíme štěstí. Širokou spirálou klesáme k zemi a útočíme na letadlo na stojánce. Naše kulky tříští konstrukci, je vidět palivo unikající z nádrží. Stroj ne a ne začít hořet, letištní flaky jsou dotěrné a tak po třetím útoku to balíme a letíme zpět na sever.


Pokud tam na stojánce nebylo víc He51, tak jsme ji s velitelem letky Tempíkem dodělali Mrknutí


Jinak Šmudlo moc díky za vedení našeho roje, Tempíkovi za celé velení letky, byla čest s vámi i ostatními piloty v této akci letět Mrknutí

Jo a moc pěkně napsanej report Šklebící se
 
1stCL_Jiricek
VGR_Lekk napsal:
Fotografie umístění zásob na letištích odeslány dne 6.11.2010 ve 00:24 na kontaktní adresy Fučida a Valhera. Forma fotografí stejná pro obě strany. Jinými slovy ihned jak jsem dokončil misi.

Já nic nekritizuju, Lekku. Stejně jako všichni jsem jen napsal, s čím jsem se potýkal ve své funkci. Každopádně fotky na štáb nedorazily.

No jedno dělo se skutečně dostalo do řeky - omyl zobrazení FMB v celku oproti detailu. Opevnění jsou přece na čáře - co by dělaly u H Týnce. Navíc vaše tančiky měly projet - takže tam nešlo dát víc pořádných děl. Nejvíc vázaly střelbu ty řopiky. Děla chcípaly skoro hned.

Opět nic nekritizuju. Jen jsme zaboha nemohli najít nic, co bychom měli ničit. Problém byl v ILovi - nepustil tanky přes most.

Projíždím nyní na kamerách po trase na landshut.

Tady je jinak fotka z FMB, jak byly plánovány kolony na největší letiště z hlediska zásobování - Landshute. Mužete si ověřit na originálním souboru poslaném na kontaktní mail dne 6.11.2010 ve 00:12 - příjemci Fučida, Valhera, Šmudlík.

Jsou tam všechny dle požadavku a čas se liší od zadání jen posledním posunováním objektu na letišti "aby se vám tam krásně seřadili podél letiště, nepřekáželi a nebyli za terč najednou" tj. max o minutu.


Do třetice nic nekritizuju. Je možné, že jsme ty kolony nenašli nebo že se "někde něco stalo". Rozhodně si nemyslím, žes je tam nedal nebo nám je schoval.

Tady jsou fotky z Marianek kde stejné kolony přijely bez nejmenšího problemu dle harmonogramu. Byly videt jen zblizka - při přeletu téměř přímo nad nimi. Obě kolony byly na letišti nejméně 4 hodiny po dojetí, tj nemizely po skončení trasy (jak jsem se chvíli domníval).

Jo, vaše kolony jsme našli dobře. Neodhalili jsme ty svoje :D Ale aspoň nás to nemátlo a poznali jsme, jestli je letiště naše nebo vaše :D

Zda dojel Landshut nevím, tam jsme kolony nepotřebovali a tedy jsme je ani nehledali. Hledali jsme jen na Chamu a Straubingu. A tam jsme nenašli.

V čase na přípravu nebyl prostor pro otestování všeho - vlastně ničeho.
Pokud jsou nějaké protesty nebo výtky dejte si vlastní vlákno at mužeme probrat.

Ani výtky ani protesty nejsou. To podstatné se povedlo. Diky!
Upravil/a 1stCL_Jiricek dne 07-11-2010 23:38
 
olda Olde maly
Werner napsal:
olda maly napsal:
Werner napsal:
Ad výkoné He-111. Nezapomínejte, že bysme také měli mít Do-17, což v té době nebyl vůbec špatný bombardér, takže myslím že to bylo reálné.


No, já si myslím, že by jste si s těma Dornierama moc nepolepšili. Do 17 E-1: max. 750 kg pum. Max. rychlost ve výšce 4000m 315 km. Cestovní rychlost v 4000 m 265 km. Dolet 680 km. K verzi M nemám údaje po ruce. Jen že měly větší náklad pum: 1000 kg a silnější motory cca o 100 kw. Takže výkony mohly být přibližně stejné. Údaje: Letadla Luftwafe, M. Murawski.
"Bombardovací Do 17 E se v bojích příliš neosvědčily. Byl kritizován malý náklad pum a slabá obranná výzbroj letounů."
"Útoku na Polsko se Do 17 účastní už od prvního dne, přičemž dva letouny jednotky KG 77, sestřelené při útoku na základnu Kraków-Rakowice, jsou první ztrátou Luftwaffe v celé válce (sestřelil je stíhací letoun PZL P.11)." Toliko Wikipedie


Nepolepšili, ale vy jste mluvili o tom, že jsme měli mít Bčkové Heinkely. Evidentně by na tom byla tužka v rychlosti líp než Heikel P. Náklad by byl menší, ale ohledem na to jakým stylem jsme bombardovali by to zas taková nevýhoda nebyla. Výzbroj stejná.
Myslím, že celkově to sedělo.


Ne my, o tom se mluvilo všeobecně, že V tomto roce by tam měly být He-111 B-2, popřípadě nějaké E-3, ale v ILu je prostě nemáme, no tak tam byly P-4 a je to celkem buřt. A kde jsi na to přišel, že Do 17 E/M vyl rychlejší než He-111 P? Rychlost He 111 P-4: výška 2000m max. 390, cestovka 340 km; výška 5000m max. 400 km, cestovka 373 km. M. Murawski. Tak porovnej.
Ab-101, B-35, AERO MB-200, A-100, Be-50, Lt-34
 
Tomik
57_OTU_Ford napsal:
..
Ve večrerních hodínách jsem ještě obdržel rozkaz neprodleně letět do Klatov pro dva piloty, při přistání jsem lehce poškodil vrtuli na jednom z motorů, než však byla dokončena její výměna jsem musel přesednout do kosa a letět pro uvíznuvší piloty do terénu. tak že při odletu směr Praha ruzyně jsem měl na palubě již duše čtyři. V pořádku jsem je vyložil a dále již nelétal..


Moc díky Forde za mou a Tweesterovu evakuaci, máš u mě panáka Mrknutí
Doufám, že mé "Už tam budem?", tě moc neznervózňovalo Šklebící se
 
falkon
swt napsal:
Ještě dotaz - bude nějaký vyhodnocení? Nebo aspoň nějaký statistiky z LynxLogu? Kdo letěl kolik misí, kolik se načerpalo benálu a munice a tak?

O ziadnom programe "LynxLog" nic neviem, ale ak niekto nieco ma, tak eventlog zo serveru mozem kludne poskytnut. Ma ale 80 MB... Mrknutí
 
Tomik
olda maly napsal:
..
"Útoku na Polsko se Do 17 účastní už od prvního dne, přičemž dva letouny jednotky KG 77, sestřelené při útoku na základnu Kraków-Rakowice, jsou první ztrátou Luftwaffe v celé válce (sestřelil je stíhací letoun PZL P.11)." Toliko Wikipedie

Zřejmě slušnej oddíl, ten pilot v PeeShooteru Mrknutí
Šklebící se
 
Přejít na fórum:
HANÁCKÉ SLET
HANÁCKÉ SLET 14.6.-16.6.
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

27-09-2024 11:19
Pokud ti co zvolím budou plnit svůj program, ať se klidně spojí i s Belzebubem.

26-09-2024 16:00
Kdokoliv bude v koalici s kýmkoliv. Jím nejde o smysl, ale o prachy a to politiky spojuje.

25-09-2024 16:44
Příští volby vyhraje ANO a bude v koalici s ODS. Ostatní strany budou v opozici.

23-09-2024 08:17
Prognostik z tebe už nebude. Úsměv

19-09-2024 19:18
Jelikož se blíží ten čas, tak bych jen skromně řekl: Nacionalisti všech zemí, vyližte si prdel! Šklebící se

13-09-2024 15:43
Kroměříž a Olomouc - Pravděpodobnost 3. povodňového stupně >90%

12-09-2024 16:09
A toto je noční můra Troubek: https://hydro.chm.
..ekt/307354

12-09-2024 16:04
No právě. Zem nesaje. A na Šumavě už staví sněhuláky. https://hydro.chm.
..eq=2505266


12-09-2024 10:36
jojo, voda na děsivý mlýn: https://www.inter.
..
Šklebící se

11-09-2024 21:27
Zítra v 7 to začne. Za 4 dny tu má spadnout víc srážek než za celý rok.

35,684,524 návštěv