September 28 2024 12:19:22
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 15

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,747
· Nejnovější pilot: carramba66
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2 Sturmovik 1946 (letový bojový simulátor z období druhé světové války) /*PC série*/ » Speciální mise
 Vytisknout diskuzi
Palba 1938 - ČSL vs. Luftwaffe
alfik
Lekku, ten záznam bych sám rád viděl, protože ač jsem si říkal že si budu vést "lodní deník" tak po asi hodině jsem se v něm ztratil a pak už jsem nemohl zapisovat stavy pilotů a časy u čehokoli - bylo toho moc najednou.
Jde o to, že mnozí z pilotů nebyli schopni si sami do LynxLogu zapisovat své požadavky po ukončení letu, a aby nemuseli čekat na své velitele (protože by ztráceli čas) tak to hlásili nám a my to dělali za ně. Naštěstí mi v tom fakt hodně pomáhali piloti Dakot kteří v tu chvíli neměli třeba let, sám bych to zvládal ještě hůř.
Další příčinou bylo, že jsem musel občas suplovat štáb - v situaci kdy jeden mimo štábání taky lítá a druhý má návštěvu či co a není přítomen nepřetržitě to "spadlo" na mě - tedy ne vše, naštěstí, jen "hláskaři" a přenášení hlášení šeptajících pilotů na jiné letky, štáb apod. I zde musím vyzdvihnout své piloty, moc mi pomohli, dělali fůru z toho co jsem popsal.
Zvláště se musím zastavil u Lynxova logu. Je to velmi dobrá pomůcka pro podobné superakce, a já bych za to rád navrhnul Lynxe na vyznamenání. Vést si to všechno na papíře by mě zabilo... nebo bychom na to museli být dva-tři.
"Zapomněli jste na syny Vorvénovy. Ztratili jste Greptrovo kladivo. Vás nikdo mstít nebude." Dr. Lazarus
 
olda Olde maly
3BAP_Rohlos napsal:
Bylo by možné sem dát roster německých pilotů, kdo v čem letěl. Rád bych na to juknul?

Díky


Já myslím, že až se odtajní vlákna, tak se to dozvíš.
Upravil/a olda Olde maly dne 07-11-2010 16:38
Ab-101, B-35, AERO MB-200, A-100, Be-50, Lt-34
 
Robo
Dakujem vsetkym organizatorom za enormne usilie ohladom logistiky, technickych veci , mapy, koordinacie, a vsetkeho ostatneho co muselo stat kopec casu a prace. Mrknutí

Specialka mala po cely cas uzansu atmosferu a bol to bezpochyby neopakovatelny zazitok. Velke dik vsetkym zucastnenym pilotom cervenym aj modrym - a specialne pilotom z 1. a 2./JG131, (FK, SQF, Lioni) s ktorymi som mal tu cest skodit a dat 4 operacne lety. Prezilo sa, ulohy sa plnili a splnili, aj nejake tie zostrely sa podarili Vyděšený. Bolo jasne vidiet, ze najvacsi machri su bomberi a bitevnici (plati pre obidve strany!), tesim sa na dalsie reporty a statistiky, obrazky a screenshoty...



 
kouty
Já myslel, že vám to dojde podle našich nicků.
 
Lynx23
VGR_Lekk napsal:
myslím že počty mrtvých pilotů by se daly zjistit z DB LynxLOGu - porad se s Lynxem.


Bohuzel LynxLOG si nic behem dne nezaznamenaval, ale pracoval operativne. Stav pilotů a strojů, co je tam vidět teď je stav na konci akce. Nicmene, dnes jsem se dozvedel, ze je take mozne propojit mapu na serveru (bezici server, na ktery se kazdy pripojuje) a ta bude zasilat info o zasobovacich kolonach a pokud dorazi na misto urceni vporadku, jde to naprogramovat tak, aby se zasoby sami pripsaly na dane letiste, stejne tak jde teoreticky pripojit na LynxLOG i zadavani stavu letadla po pristani, znicene/neznicene zasoby na letisti,...
Kazdopadne vytvareni logu aby se videlo, jak to v prubehu dne je celkem snadne a na pristi specku to muzu pridelat Mrknutí ale pripojeni na IL je uz casove narocnejsi vec a vlastne by se tak vytvoril online RRR system s libovolnym nastavenim a zasobovanim. A do toho se mi moc nechce.

Kazdopadne diky moc vsem za akci. Nespal, jsem, bal jsem se, resil jsem, kochal jsem se, utocil jsem, branil jsem a hlavne LITAL jsem.
Upravil/a Lynx23 dne 07-11-2010 16:50
 
606_Temp
kouty napsal:
Tak snad jste nečekali, že budeme lítat u země. Naše obvyklá výška byla tak 4,5km, rychlost 250km/h.
Jenže my jsme nezaznamenali ŽÁDNÉ avie. Žádný pokus o dotáhnutí, sledování či jakoukoliv nepřátelskou činnost.
Vpodstatě jediný avie, který jsem viděl byli na letišti v PlzniVyděšený a pak při poslední útoku kdesyk u Dobřan. Tam jsme potkali Avie v našem levelu, ale taktéž se chovali dost pasivně. A to jsme měli hodně roztrhanou formaci.
Tak snad příštěMrknutí

Edit: a to jsme byli jednou nad Táborem, tzn. jakoby na půli cesty do Prahy. A nic


Samozřejmě že jsme nečekali že budete létat u země. Ale prostě to nešlo. 250 km/h ve 4,5 km není na avie zrovna málo(stačí si to převést na TAS). Pasivní chování je velmi snadno vysvětlitelné - pokud dokážeš vyvinout rychlost jen o 10-20 km/h víc než bombardér, tak se moc agresivně chovat nemůžeš. Zvlášť když se tam motají befka. Avie dělali co mohli. Můžeš si to někdy zkusit naklikat proti AI jak se ti je bude parádně stíhat. A v divu ta He-111 avii uletí jak nic. Nevím co jsi pro zmněnu čekal ty. Že vás budem dohánět a trhat na kusy?


310_cibule napsal:
606_Tempik napsal:
Avie tam byli. Ale jak chceš chytit letoun, který je o 5 km výš než ty, je stejně rychlý a dovíš se to dvě minuty před útokem? A když byly avie ve vzduchu a byli dál jak 10 km od heinkelů, tak je prostě nedohnali i s převahou výšky 500-1000 metrů. Jen vyjímečně někdo od nás natrefil na opozdilý He-111, který měl tu smůlu, že se dotal na kolizní kurs.


A tak by to zřejmě bylo i v reálu...


Však to samozřejmě souhlasím. Jen jsme vysvětloval proč avie zasahovali tak sporadicky a proč jim to šlo tak špatně Úsměv
"Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, nezaslouží si ani svobodu ani bezpečnost.“ Benjamin Franklin
 
http://no606.ic.cz/
57_OTU_Ford
Lynx23 napsal:
VGR_Lekk napsal:
myslím že počty mrtvých pilotů by se daly zjistit z DB LynxLOGu - porad se s Lynxem.


Bohuzel LynxLOG si nic behem dne nezaznamenaval, ale pracoval operativne. Stav pilotů a strojů, co je tam vidět teď je stav na konci akce. Nicmene, dnes jsem se dozvedel, ze je take mozne propojit mapu na serveru (bezici server, na ktery se kazdy pripojuje) a ta bude zasilat info o zasobovacich kolonach a pokud dorazi na misto urceni vporadku, jde to naprogramovat tak, aby se zasoby sami pripsaly na dane letiste, stejne tak jde teoreticky pripojit na LynxLOG i zadavani stavu letadla po pristani.
Kazdopadne vytvareni logu aby se videlo, jak to v prubehu dne je celkem snadne a na pristi specku to muzu pridelat Mrknutí ale pripojeni na IL je uz casove narocnejsi vec a vlastne by se tak vytvoril online RRR system s libovolnym nastavenim a zasobovanim. A do toho se mi moc nechce.

Kazdopadne diky moc vsem za akci. Nespal, jsem, bal jsem se, resil jsem, kochal jsem se, utocil jsem, branil jsem a hlavne LITAL jsem.


V podstatě jsem měl na mysli, během našeho hovoru, že by LYNXlog mohl pracovat podobně jako IL2SC, který zároveň vede i statistiky, IL2SC si sáhne do šturma do logu a info které si vybere exportuje do MYSQL databáze od kud je možné vybrané informace zobrazovat a dále s nimi pracovat. Případně by bylo zajímavé kdyby existovalo rozšíření pro již zmíněný server commander v podobném ražení jako je lynxlog.
 
http://57otu.cz
alfik
2 Lynx: Hm, zajímavé. No, viděl bych to takto: Ten záznam je jen pro zajímavost, oželel bych jej. Ale pokud bys dokázal přidělat to hlášení kolon tak by tahle akce (pokud se ještě někdy uskuteční) mohla být ještě přesnější a zajímavější - a co více, dala by se udělat jako několikadenní!
Není totiž třeba aby byli všichni piloti celý čas k dispozici, pravda je taková že pokud odstartuje celá letka (nebo se na to jen chystá a má smůlu že chytne nálet) tak má enormní ztráty. Z průběhu dne bylo jasně vidět že menší ztráty měly roje než masivní nálety. Jenže zase nedokázaly udělat tolik škody, to je jasné.
"Zapomněli jste na syny Vorvénovy. Ztratili jste Greptrovo kladivo. Vás nikdo mstít nebude." Dr. Lazarus
 
1stCL_Jiricek
Der Stab des Fliegekorps Grün


Tříčlenný štáb se schází ve 22:00, pracuje do 01:00, dvě hodiny spí. Ve 03:15 zahajuje přípravy. Sluchátka, papíry, barevné tužky ... tři mapy na stole, dvě mapy nad stolem ... špendlíky, vlaječky, doletové kružnice ... rozvržení zásob ... tabulka stavu letek ...

Klid před bouří ... čas přemýšlet, bohužel ... bude vůbec fungovat to, na co sázíme? 65 lidí čeká, že jejich potenciálu využijeme co nejlépe. Že jejich smrti nebudou zbytečné ... 10 minut do startu ... logistik zapichuje oči do 16 tabulek a nechá je tam 13 hodin ... návodčí berou mikrofony do rukou ... uklidnit hlast, uklidnit piloty, nedat znát pochybnosti ...

Rozkaz vrchního velení (pozn. 1) zní podpořit ofenzívu Domažlice - Horšovský týn a krýt útočící jednotky. Štáb volí logickou taktiku - paralyzovat nepřátelské letectvo v oblasti a následně zničit obranu nepřítele stojící v cestě našemu útoku. Jak bychom byli klidnější, kdybychom měli tolik jednotek, kolik nám maršál nasliboval. Ale snad i protivník je už vyčerpán boji ... (pozn. 2)



Bombardéry startují k prvnímu náletu na nepřátelská prvoliniová letiště v oblasti. Víme, že některá budou neobsazená, ale nesmíme ztrácet čas, jdeme na slepo. Lépe zahodit pár tun bomb než nechat si nepřítele u těla .... noční stíhači startují ke krytí průlomů před bombardéry, průzkum vzlétá k průzkumu aktivity letišť ...

Jsme nervozní z nižší aktivity neopřítele. Co asi chystají ...

První naše denní nálety míří stále na nepřátelská letiště. Průzkum zkoumá dílem nepřátelská letiště, dílem oblast pozemního útoku. Stíhači zahajují uzávěru oblasti průlomu a našich prvoliniových letišť. Opouštějí ji jen pro doprovod bombardérů, pak se vrací zpět. Nepřítel provádí několik výpadů od Českých Budějovic na jih, zcela mimo oblast nášeho zájemu. Což znervózní ... Práce pro průzkum ...


Konečně začíná tlak neřpítele tam, kde nám vadí. Alespoň nás uklidňuje, že se děje to, co jsme čekali. Díky koncentraci sil dobře přečíslujeme nepřítele. Většina protivníkových útoků se děje za asistence našich stíhačů. Ztráty protivníka jsou vyšší, než v jaké jsme doufali. Bohužel stejně tak i ztráty našich stíhačů ...

Přichází první zásadní nálet - na Straubing. Při kontrole letiště ze země nastalo zděšení. Žádné stroje sice nebyly na zemi, všude jsou ale trosky nikdo neví čeho, kouř a zmatek. Nedovedeme určit míru poškození (pozn. 3), štáb nemá kapacitu, kterou by mohl vyčlenit ke zjištění škod. Dočasně letiště prohlašujeme za neprovozuschopné.

Výtečně si ale vedou naši bombardéři. Kromě nočního náletu na falešné letiště přivážejí z každého náletu vynikající zprávy. Štáb bere zprávy s rezervou - letiště třikrát prohlášené jako "neprovozuschopné" musíme bombardovat i počtvrté. Přesto jsou úspěchy opět vyšší, než jsme doufali. Logistikou a operbilitou jednotek zastíháváme při většině útoků na letiště nepřitele na zemi. V jednom případě 6 strojů. Štěstí, řeklo by se. Ale štěstí přeje připraveným ...


Těmito útoky a systematickým nasazováním stíhačů získáváme během dne pocit, že se nám daří nepřítel tlačit a vytlačovat. Zdaleka není zničen, zdaleka neustaly jeho nálety, ale náš záměr - umožnit našim bombardérům masivní operace v oblasti průlomu - se daří. Leteckou aktivitou protivníka máme jedinou ztrátu útočných sil. Máme však zásadní problém. Průzkum stále neobjevil, co to drží naše pozemní jednotky na čáře fronty. Vytvořili jsme si protsor k letecké podpoře pozemních jednotek, a tento prostor jsme nedovedli využít, neboť nebylo proti čemu. Jestli prošvihneme tuhle šanci, druhou nemusíme dostat ... (pozn. 4)


Zajímavou mezihrou bitevní vřavy byl přílet pozorovacího stroje mezinárodních válečných zpravodajů. Let byl štábu oznámen na mezinárodní frekvenci štábem ČSL. Nepřítel se choval doposud čestně, tkaže přes panující obavy jsme ponechali stroj bez protiakce. Když však přiletěl neohlášen podruhé a v doprovodu roje Avií, byl hlídkujícími stroji považován za součást útočné formace a sestřelen.


Druhý význammný útok nepřítele na naše letiště měl za cíl Cham. Nálet šlo jistě označit za úspěšný, vyřadit letiště se však nepodařilo. Přesto začal být problém se zásobováním letišť, zejména Straubingu. Zatímco letecký průzkum nás informoval o nenarušeném zásobování nepřítele (u Plzně nalezeny čtyři kolony), k našim letištím žádná kolona nedorazila (pozn. 5). Letiště Straubing muselo být jednou dozásobeno letecky a den ukončilo s 20 bednami střeliva, tj. se střelivem pro dva a půl stíhače.


Většina průzkumu byla odpoledne přeorientována na průzkum cest a logistických uzlů pro nalezení nepřátelské techniky, kterou jsme stále věřili nalézt. Avšak do konce akce nenalezli. Kromě ve třetí části dne bitevníky zpozorované velké skupiny tanků jedoucích od Plzně podpořit nepřátelskou obranu. Snad pro sabotáž na mostu nebo z jiného důvodu se však zastavily v Dobřanech. Čímž na jednu stranu nezasáhly do pozemních operací, na druhou stranu ušly naší pozornosti přes půl dne.

Ofenzivní operace byly rázem přesměrovány na tento cíl a kombinovány s výpady na blízká nepřátelská letiště pro udržení tlaku na protivníka. Stíhači létali prakticky kyvadlově Dobřany-Plzeň, náš tlak vrcholil, uskupení taknů bylo téměř zničeno. Chyběl poslední nálet. Poslední nálet, který se nekonal, díky dnes již slavnému náletu na Cham.


Na vrcholu našeho tlaku přišla chyba. Troufám si říct, že jediná. O to však fatálnější. Na posledního pilota čekající bitevní letka dostala ze štábu rozkaz ke startu příliš pozdě. Ztráta tří strojů nebyla fatální. Agresivní obrana však způsobila, že se stíhači vystříleli a museli najednou na dozbrojení. Vydobytý tlak se rázem ztratil jako kouř z výfuků jediným náletem nepřítele. Štěstí, řeklo by se. Ale štěstí přeje připraveným ...

Následovala fascinující lavina nepřátelských jednotek, patrně čerstvých posil, díky které jsme si už iniciativu zpět do svých rukou do konce dne nevzali. Proběhly ještě sice tři naše útoky, avšak naši práci budeme muset dokončit až zítra ...


Bojovali jsme dobře. Stejně tak náš protivník.

Jiricek


Poznámky:

1. Rozkaz dodán den před akcí organizárem hry a pro štáb závazný

2. Den jsme zahajovali v počtech: 6 x Ju87 (na místo 12), 7 x He 51 (na místo 12), 10 x He 111 (namísto 12)

3. Štáby měly mít k ruce fotografii letišť s rozmístěním svých zásob. Pro komplikace při přípravě se toto nestihlo a my po útoku nedovedli poznat, co co bylo, dokud to bylo (než to bylo zničeno). Takže jsme museli hledat to, co přežilo, a i tam jsme dlouho zjišťovali, co patří k zásobám a co je nějaké smetí letiště. Trvalo nám přes hodinu, než jsme na letišti našli a identifikovali zbytky zásob a mohli prohlásit, že letiště je opět operační.

4. Všechny průzkumy kromě naší techniky u Domažlic a Kaplice nenašly nic než jedno dělo v lese, jedno v řece, a několik opevnění (ovšem ta už byla v oblasti průlomu na našem území).

5. Patrně kvůli stejnému problému, jako čěly eskoslovenské tanky, nedorazila k žádnému z našich letišť žádná kolona. Nebo alespoň nezastavila v okruhu, který jsme dovedli považovat za rozumný. Objevily se sice dva vlaky, ale než jsme prodiskutovali, zda máme vlaky počítat za kolonu nebo ne, zase zmizely :D Rozhodli jsme se, že si kolony nezapočítáme a budeme si hrát na hroutící se logistiku. No ale mrzelo nás to :D

Upravil/a 1stCL_Jiricek dne 07-11-2010 20:58
 
kouty
606_Tempik napsal:
Nevím co jsi pro zmněnu čekal ty. Že vás budem dohánět a trhat na kusy?


Třeba to, že na nás spadnete z převýšení či zaútočíte head-onem.
Celkově jsem si před akcí myslel, že ČSL se bude snažit nás eliminovat jako největší hrozbu. Proto jsem byl překvapený, že nejvyšší Avie co jsme potkali měli tak 4,5km.
 
311_Tank
kouty napsal:
606_Tempik napsal:
Nevím co jsi pro zmněnu čekal ty. Že vás budem dohánět a trhat na kusy?


Třeba to, že na nás spadnete z převýšení či zaútočíte head-onem.
Celkově jsem si před akcí myslel, že ČSL se bude snažit nás eliminovat jako největší hrozbu. Proto jsem byl překvapený, že nejvyšší Avie co jsme potkali měli tak 4,5km.

CSLavas likvidovalo tam kde jste byly nejzranitelnejsi, to je na zemi. A slo to velmi dobre.

Ale nic si z toho nedelej, na me taky zadny befko z prevyseni a z predni polosfery nezautocilo.
 
WT_Schmouddle
kouty:
S Avií nemožné, pokud nejsi přímo před a 2km nad Heinekely. Já sám jsem byl na He111 zvednut celkem třikrát a ani jednou jsem je ani nezahlédl. Nejvýš jsem byl v 7km.
BTW...max rychlost Avie v 5,5km je cca 240 indikovaných.Úsměv


[img]http://forum.il2sturmovik.com/public/style_extra/team_icons/founder_gold_en.png[/img] is not a valid Image.
 
www.wtigers.org
310_cibule
WT_Schmouddle napsal:
kouty:
S Avií nemožné, pokud nejsi přímo před a 2km nad Heinekely. Já sám jsem byl na He111 zvednut celkem třikrát a ani jednou jsem je ani nezahlédl. Nejvýš jsem byl v 7km.
BTW...max rychlost Avie v 5,5km je cca 240 indikovaných.Úsměv


Nádherný raelismus. Přesně na tohle by dojelo čs. letectvo, kdyby ten konflikt opravdu propukl. Dvojplošníky neměly proti tehdejším bombardérům už žádnou šanci, jsou pomalé a mají malou stoupavost. Göring by si udělal z českých měst docela slušnou střelnici. Je dokonalé, že to tak bylo i ve hře.
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
 
Lynx23
1stCL_Jiricek napsal:

První zásadní nálet - na Straubing. Při kontrole letiště ze země nastalo zděšení.
Druhý význammný útok nepřítele na naše letiště měl za cíl Cham.

Průzkum stále neobjevil, co to drží naše pozemní jednotky na čáře fronty. Vytvořili jsme si protsor k letecké podpoře pozemních jednotek, a tento prostor jsme nedovedli využít, neboť nebylo proti čemu.


Mám radost že vám šmolíci, se kterými jsem hrdě létal, napáchali tolik škod a ještě stíhali nepozorovaně (doslova pod křídly vašich befek) likvidovat vaše pozemní jednotky jedoucí do československa. Velký dík také bombrům a stíhačům, kteří dělely dobré jméno ČS letectvu. Dík také nepříteli, že bojoval čestně a se ctí.

57_OTU_Ford napsal:
V podstatě jsem měl na mysli, během našeho hovoru, že by LYNXlog mohl pracovat podobně jako IL2SC, který zároveň vede i statistiky, IL2SC si sáhne do šturma do logu a info které si vybere exportuje do MYSQL databáze od kud je možné vybrané informace zobrazovat a dále s nimi pracovat. Případně by bylo zajímavé kdyby existovalo rozšíření pro již zmíněný server commander v podobném ražení jako je lynxlog.


No pokud by se tu našel někdo, kdo ví, nebo mi pomůže s tím jak vytáhnout ze šturma který jede na serveru textový log, kde bych měl informace: kde se kolony nachazeji, zda je to jejich konecny bod, zda jsou red nebo blue, jejich poškození, stav letadla a pilota (pilot kiled by.., něklo lands, někdo přistál ale s tim a tim rozbitím, vystřílel tolik a zbylo mu tolik paliva), pak jsem schopen napojit LynxLOG online na server a prace zásobovače by byla už opravdu minimalizována a přitom by byl dokonalý přehled o tom kde je kolik zásob. Jak jsou na tom piloti a jejich stroje online. Pokud, teda někdo ví jak na ten log a pokud teda je o takový systém zájem.

Edit: na druhou stranu by pak zmizela ta atmosfera v zasobovaci letce, kdy se řeší, jak to s kym vypada, kolik mu dat cet a kolik zasob mame kde na letišti a samozrejme i fura prace zasobovace (alfika)
Upravil/a Lynx23 dne 07-11-2010 18:18
 
TozziFan
310_cibule napsal:
WT_Schmouddle napsal:
kouty:
S Avií nemožné, pokud nejsi přímo před a 2km nad Heinekely. Já sám jsem byl na He111 zvednut celkem třikrát a ani jednou jsem je ani nezahlédl. Nejvýš jsem byl v 7km.
BTW...max rychlost Avie v 5,5km je cca 240 indikovaných.Úsměv


Nádherný raelismus. Přesně na tohle by dojelo čs. letectvo, kdyby ten konflikt opravdu propukl. Dvojplošníky neměly proti tehdejším bombardérům už žádnou šanci, jsou pomalé a mají malou stoupavost. Göring by si udělal z českých měst docela slušnou střelnici. Je dokonalé, že to tak bylo i ve hře.


Neuvěřitelné...Šklebící se ale pro uklidnění, také jsme(2.schwarm 2./JG131) dvakrát tahaly za ten kratší konec. Naháněly jsme B-71 a marně.
 
TozziFan
Lynx23 napsal:
1stCL_Jiricek napsal:

První zásadní nálet - na Straubing. Při kontrole letiště ze země nastalo zděšení.
Druhý význammný útok nepřítele na naše letiště měl za cíl Cham.

Průzkum stále neobjevil, co to drží naše pozemní jednotky na čáře fronty. Vytvořili jsme si protsor k letecké podpoře pozemních jednotek, a tento prostor jsme nedovedli využít, neboť nebylo proti čemu.


Mám radost že vám šmolíci, se kterými jsem hrdě létal, napáchali tolik škod a ještě stíhali nepozorovaně (doslova pod křídly vašich befek) likvidovat vaše pozemní jednotky jedoucí do československa. Velký dík také bombrům a stíhačům, kteří dělely dobré jméno ČS letectvu. Dík také nepříteli, že bojoval čestně a se ctí.

57_OTU_Ford napsal:
V podstatě jsem měl na mysli, během našeho hovoru, že by LYNXlog mohl pracovat podobně jako IL2SC, který zároveň vede i statistiky, IL2SC si sáhne do šturma do logu a info které si vybere exportuje do MYSQL databáze od kud je možné vybrané informace zobrazovat a dále s nimi pracovat. Případně by bylo zajímavé kdyby existovalo rozšíření pro již zmíněný server commander v podobném ražení jako je lynxlog.


No pokud by se tu našel někdo, kdo ví, nebo mi pomůže s tím jak vytáhnout ze šturma který jede na serveru textový log, kde bych měl informace: kde se kolony nachazeji, zda je to jejich konecny bod, zda jsou red nebo blue, jejich poškození, stav letadla a pilota (pilot kiled by.., něklo lands, někdo přistál ale s tim a tim rozbitím), pak jsem schopen napojit LynxLOG online na server a prace zásobovače by byla už opravdu minimalizována. Pokud, teda někdo ví jak na ten log a pokud tera je o takový systém zájem.


tohle to možná pro příště už ulehčí:
http://www.youtub...N_SkKUb3Hk
http://ultrapack....116.0.html
Cool
 
WT_Schmouddle
Cibule: Nesouhlasím jen v jedné věci. Avie stoupe strašně dobře. Líp než Befka. Je to přece jen dvouplošník..Úsměv

Se zbytkem souhlasím.
[img]http://forum.il2sturmovik.com/public/style_extra/team_icons/founder_gold_en.png[/img] is not a valid Image.
 
www.wtigers.org
Kurtis
Četl jsem si Jiříčkův report v němž píše, že jsme prohlásili letiště za neprovozuschopné, ačkoliv tam někdo ještě 3-4x musel letět.
Toto bych trochu vysvětlil: Přiletěli jsme nad cíl, viděli jsme maskovací sítě a na ty jsme odhodili své nálože. Úspěšnost zásahů, řekl bych, byla vysoká - určitě přes 75%.
Problém je v tom, že čechoslováci dokázali ušít sitě, skrze které nepropadne 250kg puma letící z výšky 4km. Takže ačkoliv bomba dopadla přesně, žádnou škodu neudělala. To samozřjemě z výšky 4km není vidět, člověk vidí pouze černý flek.
Odlétali jsme tedy od letiště plného černých fleků a netušili, že černé fleky vlastně znamenají naprosto neporušené zásoby.

Omlouvám se tedy štábu za podávané dezinformace - o nadpřirozených schopnostech československých sítí jsme skutečně neveděli Smutný
 
Lekk
FK_TozziFan napsal:
Lynx23 napsal:
1stCL_Jiricek napsal:

První zásadní nálet - na Straubing. Při kontrole letiště ze země nastalo zděšení.
Druhý význammný útok nepřítele na naše letiště měl za cíl Cham.

Průzkum stále neobjevil, co to drží naše pozemní jednotky na čáře fronty. Vytvořili jsme si protsor k letecké podpoře pozemních jednotek, a tento prostor jsme nedovedli využít, neboť nebylo proti čemu.


Mám radost že vám šmolíci, se kterými jsem hrdě létal, napáchali tolik škod a ještě stíhali nepozorovaně (doslova pod křídly vašich befek) likvidovat vaše pozemní jednotky jedoucí do československa. Velký dík také bombrům a stíhačům, kteří dělely dobré jméno ČS letectvu. Dík také nepříteli, že bojoval čestně a se ctí.

57_OTU_Ford napsal:
V podstatě jsem měl na mysli, během našeho hovoru, že by LYNXlog mohl pracovat podobně jako IL2SC, který zároveň vede i statistiky, IL2SC si sáhne do šturma do logu a info které si vybere exportuje do MYSQL databáze od kud je možné vybrané informace zobrazovat a dále s nimi pracovat. Případně by bylo zajímavé kdyby existovalo rozšíření pro již zmíněný server commander v podobném ražení jako je lynxlog.


No pokud by se tu našel někdo, kdo ví, nebo mi pomůže s tím jak vytáhnout ze šturma který jede na serveru textový log, kde bych měl informace: kde se kolony nachazeji, zda je to jejich konecny bod, zda jsou red nebo blue, jejich poškození, stav letadla a pilota (pilot kiled by.., něklo lands, někdo přistál ale s tim a tim rozbitím), pak jsem schopen napojit LynxLOG online na server a prace zásobovače by byla už opravdu minimalizována. Pokud, teda někdo ví jak na ten log a pokud tera je o takový systém zájem.


tohle to možná pro příště už ulehčí:
http://www.youtub...N_SkKUb3Hk
http://ultrapack....116.0.html
Cool


Jo to by ale tvurce musel RRR povolit Naštvaný
 
TozziFan
Věřme, že důvod proč RRR nepovolit byl pádný. Mrknutí
 
Přejít na fórum:
HANÁCKÉ SLET
HANÁCKÉ SLET 14.6.-16.6.
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

27-09-2024 11:19
Pokud ti co zvolím budou plnit svůj program, ať se klidně spojí i s Belzebubem.

26-09-2024 16:00
Kdokoliv bude v koalici s kýmkoliv. Jím nejde o smysl, ale o prachy a to politiky spojuje.

25-09-2024 16:44
Příští volby vyhraje ANO a bude v koalici s ODS. Ostatní strany budou v opozici.

23-09-2024 08:17
Prognostik z tebe už nebude. Úsměv

19-09-2024 19:18
Jelikož se blíží ten čas, tak bych jen skromně řekl: Nacionalisti všech zemí, vyližte si prdel! Šklebící se

13-09-2024 15:43
Kroměříž a Olomouc - Pravděpodobnost 3. povodňového stupně >90%

12-09-2024 16:09
A toto je noční můra Troubek: https://hydro.chm.
..ekt/307354

12-09-2024 16:04
No právě. Zem nesaje. A na Šumavě už staví sněhuláky. https://hydro.chm.
..eq=2505266


12-09-2024 10:36
jojo, voda na děsivý mlýn: https://www.inter.
..
Šklebící se

11-09-2024 21:27
Zítra v 7 to začne. Za 4 dny tu má spadnout víc srážek než za celý rok.

35,685,085 návštěv