November 22 2024 13:28:14
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 2

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,747
· Nejnovější pilot: carramba66
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2 Sturmovik 1946 (letový bojový simulátor z období druhé světové války) /*PC série*/ » Speciální mise
 Vytisknout diskuzi
SPECIÁLKA - MOSQUITO RAID
CR_PETRAS
KUA...tomu řikám příprava na Speciálku !!!!

Zatim dobrý kluci..JEN TAK DÁL A MYSLIM,ŽE TO BUDE

....GOOD ACTION ... !!!!!!!! :sm20:
 
http://avionika.webpark.cz
mha
310_Ikar napsal:
VSEM VELITELUM SKUPIN REDS!!!

ve stredu 14.6. ve 21:00 sraz na TS holubu pls!!!

dame malej brief, dostaly jste do PM vsechny (doufam ) potrebne informace
GL! Ikar


Potvrzuji účast! :sm5:
Tělo mrtvého nepřítele páchne vždy dobře.
Aulus Vitellius
 
CR_PETRAS
Potvrzuji účast ! :sm5:
 
http://avionika.webpark.cz
Lekk
Změny v roasteru za REDS..pls.- mosquita. Pls 311tko-zčekněte si to at víte.
Upravil/a Lekk dne 14-06-2006 15:03
 
Lekk
Sry..myslel jsem 310.

DÁLE JE TU ZMĚNA PRO NÁHRADNÍKY.
vzhledem k malému počtu nahradníků - jeden za blue a dva za red - provedeme rozšíření planesetu ve stíhačkách. Více lidí ale skutečně nelze zapsat!!..takže díky.
 
310_Ikar
Wintere, dneska na TS!!! AH jo a vsichni ucastnici za red potvrdte ucast at se muze pripadne doplnit dalsima!!!!
 
www.310raf.com
311_OTU_HorRIgaN
Jedna Ádvacítka by nebyla? Kdyžtak budu jako náhradník. Díky.
 
LesniHU
Potreboval bych si trochu ujasnit pravidla (jsou v nich konflikty). Jak to chapu ja, tak:
Ukoncit let, aby se dalo znovu letet, je mozne pouze tak, ze dotycny pristane na svem (tom jedinem) letisti a to tak, aby hra zahlasila 'RTB'. Pak nasleduje vzdy 10 minut stani na stojance a potom pripadne vzlet.
Cokoliv jineho -padak, nouzak (i na vlastni letiste), zachrana jinym strojem, disconnect atd- znamena, ze clovek definitivne a nenavratne doletal.
Je to tak?
 
310_Ikar
LesniHU napsal:
Potreboval bych si trochu ujasnit pravidla (jsou v nich konflikty). Jak to chapu ja, tak:
Ukoncit let, aby se dalo znovu letet, je mozne pouze tak, ze dotycny pristane na svem (tom jedinem) letisti a to tak, aby hra zahlasila 'RTB'. Pak nasleduje vzdy 10 minut stani na stojance a potom pripadne vzlet.
Cokoliv jineho -padak, nouzak (i na vlastni letiste), zachrana jinym strojem, disconnect atd- znamena, ze clovek definitivne a nenavratne doletal.
Je to tak?


zachrana jinym letounem je mozna, vyskoceni nad vlastnim letistem je myslim taky OK pokud si ovsem nezlomis nohu (melo by se cekat na dopadnuti pajdulaka) skok do vody je mimo (musi te vyzvednout a rozmrazit Šklebící se)
 
www.310raf.com
LesniHU
310_Ikar napsal:
LesniHU napsal:
Potreboval bych si trochu ujasnit pravidla (jsou v nich konflikty). Jak to chapu ja, tak:
Ukoncit let, aby se dalo znovu letet, je mozne pouze tak, ze dotycny pristane na svem (tom jedinem) letisti a to tak, aby hra zahlasila 'RTB'. Pak nasleduje vzdy 10 minut stani na stojance a potom pripadne vzlet.
Cokoliv jineho -padak, nouzak (i na vlastni letiste), zachrana jinym strojem, disconnect atd- znamena, ze clovek definitivne a nenavratne doletal.
Je to tak?


zachrana jinym letounem je mozna, vyskoceni nad vlastnim letistem je myslim taky OK pokud si ovsem nezlomis nohu (melo by se cekat na dopadnuti pajdulaka) skok do vody je mimo (musi te vyzvednout a rozmrazit Šklebící se)
Myslis? Podivej:

VGR_Lekk napsal:
Tankování a výměna poškozených strojů je povolena – podmínkou je přistání na vlastním letišti stylem RTB, SAS – doba výměny min. 10 minut – po dobu výměny pilot musí stát na stojánce (tj. jednou provést refly a narodit se) – podléhá oznámení návodčímu.
...
PK, přistání+refly na neutrálním letišti a kdekoliv mimo vlastní stojánky a disconnect během letu znamená vyřazení z bojů.
...
Je zakázáno brát typ letounu nad počáteční stavy letadel. Výměna poškozeného letadla je možná pouze dle vybavení letiště, kde pilot přistál. Za poškozené se počítá letadlo kouřící, ztrácející benzin, neschopné dalšího startu, či v chatu označené za poškozené .
 
313_Santy
Na 90% potvrzuji svoji účast.
 
310_Ikar
LesniHU napsal:
310_Ikar napsal:
LesniHU napsal:
Potreboval bych si trochu ujasnit pravidla (jsou v nich konflikty). Jak to chapu ja, tak:
Ukoncit let, aby se dalo znovu letet, je mozne pouze tak, ze dotycny pristane na svem (tom jedinem) letisti a to tak, aby hra zahlasila 'RTB'. Pak nasleduje vzdy 10 minut stani na stojance a potom pripadne vzlet.
Cokoliv jineho -padak, nouzak (i na vlastni letiste), zachrana jinym strojem, disconnect atd- znamena, ze clovek definitivne a nenavratne doletal.
Je to tak?


zachrana jinym letounem je mozna, vyskoceni nad vlastnim letistem je myslim taky OK pokud si ovsem nezlomis nohu (melo by se cekat na dopadnuti pajdulaka) skok do vody je mimo (musi te vyzvednout a rozmrazit Šklebící se)
Myslis? Podivej:

VGR_Lekk napsal:
Tankování a výměna poškozených strojů je povolena – podmínkou je přistání na vlastním letišti stylem RTB, SAS – doba výměny min. 10 minut – po dobu výměny pilot musí stát na stojánce (tj. jednou provést refly a narodit se) – podléhá oznámení návodčímu.
...
PK, přistání+refly na neutrálním letišti a kdekoliv mimo vlastní stojánky a disconnect během letu znamená vyřazení z bojů.
...
Je zakázáno brát typ letounu nad počáteční stavy letadel. Výměna poškozeného letadla je možná pouze dle vybavení letiště, kde pilot přistál. Za poškozené se počítá letadlo kouřící, ztrácející benzin, neschopné dalšího startu, či v chatu označené za poškozené .


ale to nevylucuje to co jsem napsal, letadel je relativne dost takze kdyz ho zrusis a pristanes doma tak si vemes nove, vyzvednuti (zachrana) mozna JE !!! Vyskok nad vlastnim letistem a preziti seskoku chapu jako moznost pokracovat!
 
www.310raf.com
310_Ikar
to ALL,zajistit fungujici TS !!! dobre ho naladit bez vazbeni a pazvuku!!
a taky 4.05!!!!
Upravil/a 310_Ikar dne 14-06-2006 22:48
 
www.310raf.com
1stCL_Fucida
Taky v tom cítím nějaké lehké rozpory - mohlo by se to udělat tak nějak "dle reálných možností" - tedy pokud je pilot ve zdraví dopraven na letiště a je tam k dispozici buď jeho - nijak výrazněji poškozené (rozuměj: nesmí na něm být patrná žádná známka poškození) letadlo - nebo náhradní letadlo, tak může letět? Tohle je potřeba přesně ujasnit, abychom se kvůli tomu po akci moc nehádali Úsměv
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
AH_Watson
Potvrzuju účast.
 
Lekk
Rozumím o co vám jde. Pravidla jsou míně takto:

Kdokoliv vyskočí muže být zachráněn - musí oznámit místo dopadu a musí dopadnout živý. pokud skáče ve čtverci se svojí (barevně svojí ) základnou je automaticky rescue a muže po 10 minutách na start.

Era jsou počítána serverem a vybrat si ero mužete podle toho kde přistanete. Příklad. Ošitej Ikar sedne na svoje letiště kde má ale jenom spity. Pokud sedne RTB,SAS muže dotankovat a opravit a odstartovat. Pokud to rozšvihá musí si vzít ero který je na letišti k dispozici - ALE jen do počtu letadel která odstartovala na začátku. Pokud bude prvním sestřeleným pilotem tak musí počkat až někdo uvolní spita svým bailem(nedejbože PK).

Potreboval bych si trochu ujasnit pravidla (jsou v nich konflikty). Jak to chapu ja, tak:
Ukoncit let, aby se dalo znovu letet, je mozne pouze tak, ze dotycny pristane na svem (tom jedinem) letisti a to tak, aby hra zahlasila 'RTB'. Pak nasleduje vzdy 10 minut stani na stojance a potom pripadne vzlet.
Cokoliv jineho -padak, nouzak (i na vlastni letiste), zachrana jinym strojem, disconnect atd- znamena, ze clovek definitivne a nenavratne doletal.
Je to tak?


Ne není - padák, nouzák, záchrana - je normální přezbrojení a výměna era do max počtu a typu era na tom ketrém letišti sedneš.
Přičemž:
-padák - musíš počkat dokud tě někdo nevyzvedne
-nouzák - pokud sedneš RTB/SAS na svém letišti (červení na červené, modří na modréŠklebící se) - tak si v klidu vyměníš ero počkáš 10min a letíš. Pokud to rozšvihneš na runway ale přežiješ..platí to samé. Jen to odečte ero z celkovýho množství letadel toho typu.
-záchrana (rescue) - někdo tě vyzvedne a musí s tebou doletět RTB/SAS domů.Pak klasika 10 min a start.

Pokud sednete na neutrálním letišti jste bez ammo a paliva na výměni a doplnění..tj nemužete vyměnit ero..ale odstartovat samozřejmě mužete..s tim co máte a pokud je toho vaše ero ještě schopno.
Pokud není schopno startu opustíte kabinu klasicky bail out - a jste pohřešován a čekáte na vyzvednutí.

Pokud ovšem uděláš na neutrálním letišti refly před svojí rescue..tak jaksi ukončíš svoji existenci na tomto letišti a tím jsi ze hry venku. Refly mužeš udělat až se skutečně dostaneš na svoje letiště RTB/SAS - pak dáš jednou refly a čekáš na povolení ke vzletu s novým strojem - pokud bude k dispozici.

Samozřejmě stačí se kdykoliv spojit s návodčíma potvrdit si kroky které chceš udělat.

Jaké rozpory vidíte a kde..prosím o co nejrychlejší a konkrétní popis.
Upravil/a Lekk dne 15-06-2006 01:11
 
Lekk
1stCL_Fucida napsal:
Taky v tom cítím nějaké lehké rozpory - mohlo by se to udělat tak nějak "dle reálných možností" - tedy pokud je pilot ve zdraví dopraven na letiště a je tam k dispozici buď jeho - nijak výrazněji poškozené (rozuměj: nesmí na něm být patrná žádná známka poškození) letadlo - nebo náhradní letadlo, tak může letět? Tohle je potřeba přesně ujasnit, abychom se kvůli tomu po akci moc nehádali Úsměv


Nerozumím - viz výše. Pilot je dopraven na letiště jedině při rescue..tj svoje ero ztratil a bere si náhradní. Nedá se objektivně hlídat známka poškození. - nejsou extery a není všechno vidět z kabiny. Pokud je ero poškozené - ustřelené řízení a ten člověk s ním sedne RTB/SAS na svém letišti..tak si bere to samé ero (bleskově opraveno) - páč to server neodečte ze stavu letadel (a pokud odečte no tak si prostě vezme náhradní). Základem je pořád přežití pilota a dostatek vybavení pro nový start.

Pokud do toho začneme vnášet neověřitelné prvky..bude to hádanice asi větší.
Upravil/a Lekk dne 15-06-2006 01:08
 
Lekk
Samozřejmě si mužete doletět pro jiné ero na vedlejší svoje letiště, pokud na to máte chut, čas a jsou k dispozici Pff
 
Lekk
Přistáním mimo vlastní stojánky je myšleno, že přistanete nouzově někde v poli. Pak musí následovat bail out - aby návodčí viděl vaši polohu v chatu.
 
CR_PETRAS
JEDNODUŠE : NEUMÍRAT , NESKÁKAT , SEDAT RTB ...... BOJOVAT FÉR !!! :yes:
 
http://avionika.webpark.cz
Přejít na fórum:
HANÁCKÉ SLET
HANÁCKÉ SLET 14.6.-16.6.
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

31-10-2024 09:57
ČTK: Z dosud nezjištěných příčin se dnes v noci zřídilo letadlo na solární pohon.

21-10-2024 20:04
Intel vydal novou aktualizaci mikrokódu.

02-10-2024 14:07
To není dobrá myšlenka. Belzebub každého stáhne do pekel a přes zvolené zástupce i nás obyčejné lidi. Vyděšený

27-09-2024 11:19
Pokud ti co zvolím budou plnit svůj program, ať se klidně spojí i s Belzebubem.

26-09-2024 16:00
Kdokoliv bude v koalici s kýmkoliv. Jím nejde o smysl, ale o prachy a to politiky spojuje.

25-09-2024 16:44
Příští volby vyhraje ANO a bude v koalici s ODS. Ostatní strany budou v opozici.

23-09-2024 08:17
Prognostik z tebe už nebude. Úsměv

19-09-2024 19:18
Jelikož se blíží ten čas, tak bych jen skromně řekl: Nacionalisti všech zemí, vyližte si prdel! Šklebící se

13-09-2024 15:43
Kroměříž a Olomouc - Pravděpodobnost 3. povodňového stupně >90%

12-09-2024 16:09
A toto je noční můra Troubek: https://hydro.chm.
..ekt/307354

36,015,803 návštěv