SPECIÁLKA - MOSQUITO RAID
|
CR_PETRAS |
Přidané 14-06-2006 08:40
|
Uživatel
Příspěvek: 960
Založený: 06.10.05
|
KUA...tomu řikám příprava na Speciálku !!!!
Zatim dobrý kluci..JEN TAK DÁL A MYSLIM,ŽE TO BUDE
....GOOD ACTION ... !!!!!!!! :sm20: |
|
|
|
mha |
Přidané 14-06-2006 09:11
|
Uživatel
Příspěvek: 608
Založený: 10.12.05
|
310_Ikar napsal:
VSEM VELITELUM SKUPIN REDS!!!
ve stredu 14.6. ve 21:00 sraz na TS holubu pls!!!
dame malej brief, dostaly jste do PM vsechny (doufam ) potrebne informace
GL! Ikar
Potvrzuji účast! :sm5:
Tělo mrtvého nepřítele páchne vždy dobře.
Aulus Vitellius
|
|
|
|
CR_PETRAS |
Přidané 14-06-2006 14:19
|
Uživatel
Příspěvek: 960
Založený: 06.10.05
|
Potvrzuji účast ! :sm5: |
|
|
|
Lekk |
Přidané 14-06-2006 15:02
|
Uživatel
Příspěvek: 1785
Založený: 20.10.05
|
Změny v roasteru za REDS..pls.- mosquita. Pls 311tko-zčekněte si to at víte.
Upravil/a Lekk dne 14-06-2006 15:03
|
|
|
|
Lekk |
Přidané 14-06-2006 18:39
|
Uživatel
Příspěvek: 1785
Založený: 20.10.05
|
Sry..myslel jsem 310.
DÁLE JE TU ZMĚNA PRO NÁHRADNÍKY.
vzhledem k malému počtu nahradníků - jeden za blue a dva za red - provedeme rozšíření planesetu ve stíhačkách. Více lidí ale skutečně nelze zapsat!!..takže díky. |
|
|
|
310_Ikar |
Přidané 14-06-2006 20:45
|
Uživatel
Příspěvek: 537
Založený: 05.10.05
|
Wintere, dneska na TS!!! AH jo a vsichni ucastnici za red potvrdte ucast at se muze pripadne doplnit dalsima!!!! |
|
|
|
311_OTU_HorRIgaN |
Přidané 14-06-2006 20:46
|
Nováček
Příspěvek: 5
Založený: 08.04.06
|
Jedna Ádvacítka by nebyla? Kdyžtak budu jako náhradník. Díky. |
|
|
|
LesniHU |
Přidané 14-06-2006 22:20
|
Stařešina
Příspěvek: 5855
Založený: 30.09.05
|
Potreboval bych si trochu ujasnit pravidla (jsou v nich konflikty). Jak to chapu ja, tak:
Ukoncit let, aby se dalo znovu letet, je mozne pouze tak, ze dotycny pristane na svem (tom jedinem) letisti a to tak, aby hra zahlasila 'RTB'. Pak nasleduje vzdy 10 minut stani na stojance a potom pripadne vzlet.
Cokoliv jineho -padak, nouzak (i na vlastni letiste), zachrana jinym strojem, disconnect atd- znamena, ze clovek definitivne a nenavratne doletal.
Je to tak? |
|
|
|
310_Ikar |
Přidané 14-06-2006 22:26
|
Uživatel
Příspěvek: 537
Založený: 05.10.05
|
LesniHU napsal:
Potreboval bych si trochu ujasnit pravidla (jsou v nich konflikty). Jak to chapu ja, tak:
Ukoncit let, aby se dalo znovu letet, je mozne pouze tak, ze dotycny pristane na svem (tom jedinem) letisti a to tak, aby hra zahlasila 'RTB'. Pak nasleduje vzdy 10 minut stani na stojance a potom pripadne vzlet.
Cokoliv jineho -padak, nouzak (i na vlastni letiste), zachrana jinym strojem, disconnect atd- znamena, ze clovek definitivne a nenavratne doletal.
Je to tak?
zachrana jinym letounem je mozna, vyskoceni nad vlastnim letistem je myslim taky OK pokud si ovsem nezlomis nohu (melo by se cekat na dopadnuti pajdulaka) skok do vody je mimo (musi te vyzvednout a rozmrazit ) |
|
|
|
LesniHU |
Přidané 14-06-2006 22:35
|
Stařešina
Příspěvek: 5855
Založený: 30.09.05
|
310_Ikar napsal:
LesniHU napsal:
Potreboval bych si trochu ujasnit pravidla (jsou v nich konflikty). Jak to chapu ja, tak:
Ukoncit let, aby se dalo znovu letet, je mozne pouze tak, ze dotycny pristane na svem (tom jedinem) letisti a to tak, aby hra zahlasila 'RTB'. Pak nasleduje vzdy 10 minut stani na stojance a potom pripadne vzlet.
Cokoliv jineho -padak, nouzak (i na vlastni letiste), zachrana jinym strojem, disconnect atd- znamena, ze clovek definitivne a nenavratne doletal.
Je to tak?
zachrana jinym letounem je mozna, vyskoceni nad vlastnim letistem je myslim taky OK pokud si ovsem nezlomis nohu (melo by se cekat na dopadnuti pajdulaka) skok do vody je mimo (musi te vyzvednout a rozmrazit ) Myslis? Podivej:
VGR_Lekk napsal:
Tankování a výměna poškozených strojů je povolena – podmínkou je přistání na vlastním letišti stylem RTB, SAS – doba výměny min. 10 minut – po dobu výměny pilot musí stát na stojánce (tj. jednou provést refly a narodit se) – podléhá oznámení návodčímu.
...
PK, přistání+refly na neutrálním letišti a kdekoliv mimo vlastní stojánky a disconnect během letu znamená vyřazení z bojů.
...
Je zakázáno brát typ letounu nad počáteční stavy letadel. Výměna poškozeného letadla je možná pouze dle vybavení letiště, kde pilot přistál. Za poškozené se počítá letadlo kouřící, ztrácející benzin, neschopné dalšího startu, či v chatu označené za poškozené .
|
|
|
|
313_Santy |
Přidané 14-06-2006 22:45
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 202
Založený: 29.09.05
|
Na 90% potvrzuji svoji účast. |
|
|
|
310_Ikar |
Přidané 14-06-2006 22:46
|
Uživatel
Příspěvek: 537
Založený: 05.10.05
|
LesniHU napsal:
310_Ikar napsal:
LesniHU napsal:
Potreboval bych si trochu ujasnit pravidla (jsou v nich konflikty). Jak to chapu ja, tak:
Ukoncit let, aby se dalo znovu letet, je mozne pouze tak, ze dotycny pristane na svem (tom jedinem) letisti a to tak, aby hra zahlasila 'RTB'. Pak nasleduje vzdy 10 minut stani na stojance a potom pripadne vzlet.
Cokoliv jineho -padak, nouzak (i na vlastni letiste), zachrana jinym strojem, disconnect atd- znamena, ze clovek definitivne a nenavratne doletal.
Je to tak?
zachrana jinym letounem je mozna, vyskoceni nad vlastnim letistem je myslim taky OK pokud si ovsem nezlomis nohu (melo by se cekat na dopadnuti pajdulaka) skok do vody je mimo (musi te vyzvednout a rozmrazit ) Myslis? Podivej:
VGR_Lekk napsal:
Tankování a výměna poškozených strojů je povolena – podmínkou je přistání na vlastním letišti stylem RTB, SAS – doba výměny min. 10 minut – po dobu výměny pilot musí stát na stojánce (tj. jednou provést refly a narodit se) – podléhá oznámení návodčímu.
...
PK, přistání+refly na neutrálním letišti a kdekoliv mimo vlastní stojánky a disconnect během letu znamená vyřazení z bojů.
...
Je zakázáno brát typ letounu nad počáteční stavy letadel. Výměna poškozeného letadla je možná pouze dle vybavení letiště, kde pilot přistál. Za poškozené se počítá letadlo kouřící, ztrácející benzin, neschopné dalšího startu, či v chatu označené za poškozené .
ale to nevylucuje to co jsem napsal, letadel je relativne dost takze kdyz ho zrusis a pristanes doma tak si vemes nove, vyzvednuti (zachrana) mozna JE !!! Vyskok nad vlastnim letistem a preziti seskoku chapu jako moznost pokracovat! |
|
|
|
310_Ikar |
Přidané 14-06-2006 22:48
|
Uživatel
Příspěvek: 537
Založený: 05.10.05
|
to ALL,zajistit fungujici TS !!! dobre ho naladit bez vazbeni a pazvuku!!
a taky 4.05!!!!
Upravil/a 310_Ikar dne 14-06-2006 22:48
|
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 14-06-2006 23:15
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10825
Založený: 26.01.13
|
Taky v tom cítím nějaké lehké rozpory - mohlo by se to udělat tak nějak "dle reálných možností" - tedy pokud je pilot ve zdraví dopraven na letiště a je tam k dispozici buď jeho - nijak výrazněji poškozené (rozuměj: nesmí na něm být patrná žádná známka poškození) letadlo - nebo náhradní letadlo, tak může letět? Tohle je potřeba přesně ujasnit, abychom se kvůli tomu po akci moc nehádali
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
AH_Watson |
Přidané 14-06-2006 23:48
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 467
Založený: 30.09.05
|
Potvrzuju účast. |
|
|
|
Lekk |
Přidané 15-06-2006 00:47
|
Uživatel
Příspěvek: 1785
Založený: 20.10.05
|
Rozumím o co vám jde. Pravidla jsou míně takto:
Kdokoliv vyskočí muže být zachráněn - musí oznámit místo dopadu a musí dopadnout živý. pokud skáče ve čtverci se svojí (barevně svojí ) základnou je automaticky rescue a muže po 10 minutách na start.
Era jsou počítána serverem a vybrat si ero mužete podle toho kde přistanete. Příklad. Ošitej Ikar sedne na svoje letiště kde má ale jenom spity. Pokud sedne RTB,SAS muže dotankovat a opravit a odstartovat. Pokud to rozšvihá musí si vzít ero který je na letišti k dispozici - ALE jen do počtu letadel která odstartovala na začátku. Pokud bude prvním sestřeleným pilotem tak musí počkat až někdo uvolní spita svým bailem(nedejbože PK).
Potreboval bych si trochu ujasnit pravidla (jsou v nich konflikty). Jak to chapu ja, tak:
Ukoncit let, aby se dalo znovu letet, je mozne pouze tak, ze dotycny pristane na svem (tom jedinem) letisti a to tak, aby hra zahlasila 'RTB'. Pak nasleduje vzdy 10 minut stani na stojance a potom pripadne vzlet.
Cokoliv jineho -padak, nouzak (i na vlastni letiste), zachrana jinym strojem, disconnect atd- znamena, ze clovek definitivne a nenavratne doletal.
Je to tak?
Ne není - padák, nouzák, záchrana - je normální přezbrojení a výměna era do max počtu a typu era na tom ketrém letišti sedneš.
Přičemž:
-padák - musíš počkat dokud tě někdo nevyzvedne
-nouzák - pokud sedneš RTB/SAS na svém letišti (červení na červené, modří na modré) - tak si v klidu vyměníš ero počkáš 10min a letíš. Pokud to rozšvihneš na runway ale přežiješ..platí to samé. Jen to odečte ero z celkovýho množství letadel toho typu.
-záchrana (rescue) - někdo tě vyzvedne a musí s tebou doletět RTB/SAS domů.Pak klasika 10 min a start.
Pokud sednete na neutrálním letišti jste bez ammo a paliva na výměni a doplnění..tj nemužete vyměnit ero..ale odstartovat samozřejmě mužete..s tim co máte a pokud je toho vaše ero ještě schopno.
Pokud není schopno startu opustíte kabinu klasicky bail out - a jste pohřešován a čekáte na vyzvednutí.
Pokud ovšem uděláš na neutrálním letišti refly před svojí rescue..tak jaksi ukončíš svoji existenci na tomto letišti a tím jsi ze hry venku. Refly mužeš udělat až se skutečně dostaneš na svoje letiště RTB/SAS - pak dáš jednou refly a čekáš na povolení ke vzletu s novým strojem - pokud bude k dispozici.
Samozřejmě stačí se kdykoliv spojit s návodčíma potvrdit si kroky které chceš udělat.
Jaké rozpory vidíte a kde..prosím o co nejrychlejší a konkrétní popis.
Upravil/a Lekk dne 15-06-2006 01:11
|
|
|
|
Lekk |
Přidané 15-06-2006 01:08
|
Uživatel
Příspěvek: 1785
Založený: 20.10.05
|
1stCL_Fucida napsal:
Taky v tom cítím nějaké lehké rozpory - mohlo by se to udělat tak nějak "dle reálných možností" - tedy pokud je pilot ve zdraví dopraven na letiště a je tam k dispozici buď jeho - nijak výrazněji poškozené (rozuměj: nesmí na něm být patrná žádná známka poškození) letadlo - nebo náhradní letadlo, tak může letět? Tohle je potřeba přesně ujasnit, abychom se kvůli tomu po akci moc nehádali
Nerozumím - viz výše. Pilot je dopraven na letiště jedině při rescue..tj svoje ero ztratil a bere si náhradní. Nedá se objektivně hlídat známka poškození. - nejsou extery a není všechno vidět z kabiny. Pokud je ero poškozené - ustřelené řízení a ten člověk s ním sedne RTB/SAS na svém letišti..tak si bere to samé ero (bleskově opraveno) - páč to server neodečte ze stavu letadel (a pokud odečte no tak si prostě vezme náhradní). Základem je pořád přežití pilota a dostatek vybavení pro nový start.
Pokud do toho začneme vnášet neověřitelné prvky..bude to hádanice asi větší.
Upravil/a Lekk dne 15-06-2006 01:08
|
|
|
|
Lekk |
Přidané 15-06-2006 01:13
|
Uživatel
Příspěvek: 1785
Založený: 20.10.05
|
Samozřejmě si mužete doletět pro jiné ero na vedlejší svoje letiště, pokud na to máte chut, čas a jsou k dispozici |
|
|
|
Lekk |
Přidané 15-06-2006 01:28
|
Uživatel
Příspěvek: 1785
Založený: 20.10.05
|
Přistáním mimo vlastní stojánky je myšleno, že přistanete nouzově někde v poli. Pak musí následovat bail out - aby návodčí viděl vaši polohu v chatu. |
|
|
|
CR_PETRAS |
Přidané 15-06-2006 08:31
|
Uživatel
Příspěvek: 960
Založený: 06.10.05
|
JEDNODUŠE : NEUMÍRAT , NESKÁKAT , SEDAT RTB ...... BOJOVAT FÉR !!! :yes: |
|
|