Nicime ponorkovou zakladnu:
[img]http://svk.vwings.org/upload/LesniHU/cirkus/grab0001.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]http://svk.vwings.org/upload/LesniHU/cirkus/grab0002.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]http://svk.vwings.org/upload/LesniHU/cirkus/grab0003.jpg[/img] is not a valid Image.
A takhle se umira v Tempestu: slysite za sebou proudovy motor, udelate uhybny manevr, koukate vsude okolo sebe a nikde nic, ale porad slysite ty motory. Udelate dalsi manevr, porad slysite ty motory a pak vas neco, co bylo uplne celou dobu za operkou sedacky a ani na chvilku to nevykouklo zabije. Vyrez:
[img]http://svk.vwings.org/upload/LesniHU/cirkus/grab0004-vyrez.jpg[/img] is not a valid Image.
Na druhy a treti let jsem pustil kousek softu pro SM, ktery zaznamenava polohu letadla, takze tady je trasa meho druheho (zelena) a tretiho (cervena) letu. Obrazek z toho byl dodelan narychlo rucne, takze omluvte kvalitu:
[img]http://svk.vwings.org/upload/LesniHU/cirkus/LesniHU-radar.jpg[/img] is not a valid Image.
losik napsal:
Tak se omlouvám, nějak jsem to popletl. Zatím se loučím vyrážím na povodně.:Fuci:
Jj, to já sem měl výjezdy v pondělí a v úterý. Naštěstí jsme jen plnily pytle pískem. Ono přímo v HK se to snad moc nerozlilo. Ale chudáci lidi v republice co to maj v baráku...
Upravil/a Munny dne 02-04-2006 20:59
No já letěl jen první let pak jsem to musel zabalit jinak omlouvám se rosnokovi za ty potíže na začátku a dekuju mu za vedení mustangu.jinak první let to jsem žádneho nepřítele nepotkal po cestě s mi někde u pobřeží ztratil Voglik ale pak jsme se nad Lehávrem setkali.jinak pak v pořádku.njn takové pruzkumné mise my vyhovují.
mno dopracoval to tak daleko, že: "Sám si velím, sám se peru, že se na to nevy..."
ale zase ho, co by osamoceného mustanga, nikdo u V1 nečekal a mohl si tam dělat co chtěl
[img]http://vwings.czechlions.cz/upload/310_Falcon/Cloclospec/spec01.JPG[/img] is not a valid Image.
[img]http://vwings.czechlions.cz/upload/310_Falcon/Cloclospec/spec02.JPG[/img] is not a valid Image.
přibližujeme se k letišti
[img]http://vwings.czechlions.cz/upload/310_Falcon/Cloclospec/spec03.JPG[/img] is not a valid Image.
[img]http://vwings.czechlions.cz/upload/310_Falcon/Cloclospec/spec05.JPG[/img] is not a valid Image.
[img]http://vwings.czechlions.cz/upload/310_Falcon/Cloclospec/spec04.JPG[/img] is not a valid Image.
a ničíme vše, co nám přijde do cesty
[img]http://vwings.czechlions.cz/upload/310_Falcon/Cloclospec/spec06.JPG[/img] is not a valid Image.
[img]http://vwings.czechlions.cz/upload/310_Falcon/Cloclospec/spec07.JPG[/img] is not a valid Image.
[img]http://vwings.czechlions.cz/upload/310_Falcon/Cloclospec/spec08.JPG[/img] is not a valid Image.
Ale Pospič,když jsem se usadil do kokpitu svého "žoldáckého" Fockewulfa s krásně dlouhým čumákem,moc prča to nebyla !!! :mad:
Zapnu popruhy padáku,připoutám se k sedačce a říkám si,SAKRA ,co se mi to lepí na ruce ??? :no:
Co myslíte.....moje vlastní krev !!!!!
Koukám na břicho,nohy...teď už i ruka!!! Všechno rozstřílené namaděru.Do rádia někdo řve "SPITFOJÁÁÁÁ"...Hergot,copak já východní žoldák umim německy ??? :no:
Došlo mi o co jde ve chvilce,kdy explodovala plná nádrž mého Fočka...Trošku pozdě...DEATH.ead:
.....Nedodržení rozkazu,okamžitě startuji k "odvetě" nandat to těm zpropadenejm VULCHERUM !!!!
Ani se nepoutám,nahazuji,plný plyn,boost ... motor řve,klapky a už tahám za knipl.Na něěěěě !!!!!
Tenhle zvuk motoru znám,v tom někdy létám,to je Spit !!!
Prásk.....DEATH !!!! ead:
Takhle nějak vypadal pohled pilota Fw-190 na "VULCH" ACTION BY SPITFIRE..
Hoper napsal:
mno dopracoval to tak daleko, že: "Sám si velím, sám se peru, že se na to nevy..."
ale zase ho, co by osamoceného mustanga, nikdo u V1 nečekal a mohl si tam dělat co chtěl
No bolo to take prekvapenie!!!! ze som odhodil pumu a od strachu ze tam neni nikto ?som zdrhal odial (sam sa bojim) a potom som
siel k Tempestom :sm13:
Potom hovoril Fuci ze tam mali byt povodne 262 ale ich prevelil (chvala bohu)
No.. Spitfiry předvedly zatím největší speciálkový vulch, ale když dostaly rozkaz, tak ho jen plnily. Chyba je spíš v domluvě/nedomluvě mezi mnou a FF. To, že si FF nedomyslel, že asi není vše úplně správně, když na zemi vidí 10 letadel s vypnutými motory, je věc jiná ale což, stalo se. To, že ho nenapadlo, že se jeho briefing principielně liší od ostatních a nezeptal se na nejasnost je další věc. To, že startoval z letiště, ze kterého startovat neměl je opět jiná věc. Kdyby na jedinou věc z těhle zmíněných FF zareagoval jinak, než zareagoval (tedy rozumějte nereagoval..), tak se Spitfiry střetly se stoupajícími, nikoliv stojícími Focke-Wulfy. Jediný, kdo se stihl odlepit a pár vteřin přežít, jsem byl já, ale Spitfiry mě nenechaly nabrat víc než nějakých 400km/h. Po první dávce, která se zahryzla do trupu mého Focke-Wulfu, jsem raději vyskočil a šel si promluvit s Fajtlem, u kterého jsem se alespoň ujistil v jedné věci: v podobných mnou organizovaných akcích velet jakýmkoliv větším skupinkám už rozhodně v brzké době nebude.
No..on by stejně krátce po začátku souboje zkolaboval ten server :-( Takovýmhle způsobem "exnul" za 3/4 roku provozu jen 2x..
no, jestli měly Spitfiry startovat ze stejnýho letiště jak Tempesty a Mustangy, tak je ještě dobře, že to popletli. Už tak byl problém sladit starty dvou skupin Tempestů a skupiny Mustangů. Kdyby se nám tam pletli ještě Spitfiry, tak by nás ty Schwalbiny našly snad ještě nad vlastním letištěm
Až někdy příště poletím v akci z roku 45, za úkol budu mít ničení pozemních cílů a proti mně budou lítat vylepšení Kadlové, Dory a Švalbiny, tak vždy budu ukecávat svýho velitele, ať vyhradí půlku stíhačů na "zablokování" německých letišť ...
:hoper:
jinak při posledním letu, ač místo 14ti nás letělo jen 5-6, stačilo jít do o něco málo větší výšky jak LW a bylo to znát ...
ty naše dva předchozí pokusy z 3,5 a 5km "bezpečně" útočit na pozemní cíle bez nadvlády ve vzduchu (a v prvním letu navíc s trubkou velitelem) holt pak dopadly tak jak dopadly ...
jen mne trochu zamrzel značný odliv červených už po první části
nejen že to vzdali sami o sobě, ale docela ztížili už tak hloupou situaci zbylých "pozůstalých"
jinak moje dojmy:
1.let - start, vyčkávání na druhou skupinu, ztráta orientace, hledání cíle, hledání sebe sama, napadení a masakr od Me 262, pokus o návrat domů. Po dlouhé době, kdy už jsem myslel, že se blížím k frontě, vidím před sebou dým po spadlém letadlu a kousek od něj nepřátelskou základnu - cíl našeho útoku ... Ale aspoň už konečně vím, kde jsem Moc nás nebylo, co se šťastně dostalo až domů.
2.let - let na ponorky, pokus o útok, ale jsou tam už modří. Několik barelů a několik úspěšných úniků před střelbou Me 262. Další útok, další barel. Ač už neměla být, přesto se pak znovu ozvala další palba a můj Karel smrtelně klopýtl. Kouknu vlevo - křídlo tam je. Kouknu vpravo - křídlo tam je. Kurňa, tak proč se dál tak zběsile kroutím ? Odhazuju překryt a skáču - Karel byl na dvě půlky - čumák padal již o něco níž než jeho zbytek ... Poklidně se snáším na padáku dolů k mořské hladině a mně utěšuje to, že jsem aspoň na naší straně fronty. 10m nad zemí najednou hláška - pilot killed a CloClo nestačí udělat ani gloglo. Nevěřícně koukám na tu hlášku - CloClo přeci umřel 22.3.2006 ...
3.let - startuju jako poslední, páč sem musel restartnout Ila. Zoufale doháním LesníhoHu+1 abych se asi po 20ti minutách dozvěděl, že LHu letí kus za mnou ... Krásně píšeme po obloze a koukáme (asi poprvé a na dlouho naposled) na šmouly pod náma ... Boj a roztrhání zbytečku skupiny Tempestů. Letím sám a přede mnou befko. Letí rovně jak na parádě. A letí směrem na západ - k nám. Nižádné kývání do stran, nižádné vlnovky aby se mohl dívat za sebe. Přidám plyn, ale hned ho zase uberu zpět, protože vidím, že mezka kupodivu naprosto v pohodě doháním. Křídla jsou už přes zaměřovač a tak pálím. Nic. Držím o vteřinu déle a bum - mezek už není. Mám strach, chci domů, ale slyším FF, jak říká, že si hraje s dvěma Dorama. Ač nerad, točím kurzem, kde by měl být. Vidím další befko. I on mne vidí a je přibližně stejně vysoko. Mám strach - Kčkový befko je rychlý a s Tempem kroutit nemůžu. Při prvním vstřícném průletu s malou nadějí střílím do odhadované trasy befka - kurňa, šlo to dobře, ale o kousek hore ... Stoupám, klesám, kopu do směrovky. Chce se mi brečet. Stoupám, klesám a kopu do směrovky jako divej. Befko se přesto pomalu dostává za mne. Chce se mi už ne brečet, ale řvát. Navíc (po nedávné zkušenosti s Korzárama) jsem kouknul na budík a ručička byla nebezpěčně blízko poslední nejnižší hodnotě. Boží. Když mne nesundá tak, že mne ulítá, sejme mne proto, že mi dojde benál a já nebudu moct manévrovat... Otáčím se za sebe a hledám befko. Je dole pode mnou. Ale nechápu co dělá - vzdaluje se. Cože ? Že by taky palivo ? Nebo Fuči zavelel k návratu ? Ať tak či onak, letí pryč! Začínám se znovu usmívat, otírám si uslzené oči a přemýšlím, kde asi jsem a jaký kurz domů nabrat. Znovu koukám na budík, teď o něco pozorněji - 80° ? Má to být v galonech, ne ? Že bych koukal na nesprávný budík ? Taky že jo Paliva je ještě habakuk ... Rozhlížím se kolem sebe, stoupám a ptám, se kde je zbytek naší skupiny. Zbývá už jen Ronsoč (teda doufám že Ronsoč a ne Ronsoc ). Nějak se potkáváme a letíme domů. Před námi kontakt. Že by nějaký ffajtlovec ? Ronsoč ho dohání, chvilku letí vedle něj. Ale on o formaci nestojí. Nějak podivně se tam mele (připadlo mi to jako "tanec" Kilie Minogue ) a Ronsoč najednou říká - "Dyť je to mezek!" (po slovensky). Zbrzdí se, zařadí se za komíhající se befko a osprejuje ho. Befko okamžitě přestává blbnout a chce pryč. Je ale volajaké zmetěné a dává nám možnost zaútočit. Ronsoč vybízí mne, ale jsem dost daleko a tak se stíhá znovu dostat za šmoulu on a tentokrát ho dostává. Koukám na hodinky a je nejvyšší čas na přistání. Po chvilce letu vidím letiště - sme doma...
AH_James_Gastowski napsal:
no, jestli měly Spitfiry startovat ze stejnýho letiště jak Tempesty a Mustangy, tak je ještě dobře, že to popletli. Už tak byl problém sladit starty dvou skupin Tempestů a skupiny Mustangů. Kdyby se nám tam pletli ještě Spitfiry, tak by nás ty Schwalbiny našly snad ještě nad vlastním letištěm
jj, když jsem to viděl, tak jsem byl rád, že "druhá" skupina šla na to záložní letiště
AH_James_Gastowski napsal:
no, jestli měly Spitfiry startovat ze stejnýho letiště jak Tempesty a Mustangy, tak je ještě dobře, že to popletli. Už tak byl problém sladit starty dvou skupin Tempestů a skupiny Mustangů. Kdyby se nám tam pletli ještě Spitfiry, tak by nás ty Schwalbiny našly snad ještě nad vlastním letištěm
jj, když jsem to viděl, tak jsem byl rád, že "druhá" skupina šla na to záložní letiště
Právě proto měla každá skupinka těch deset minut mezi nástupem do strojů a plánovaným startem. Přesně těch 10 minut, které FF vypustil.
1stCL_Fucida napsal:
No.. Spitfiry předvedly zatím největší speciálkový vulch, ale když dostaly rozkaz, tak ho jen plnily.
[...]
Jediný, kdo se stihl odlepit a pár vteřin přežít, jsem byl já, ale Spitfiry mě nenechaly nabrat víc než nějakých 400km/h. Po první dávce, která se zahryzla do trupu mého Focke-Wulfu, jsem raději vyskočil a šel si promluvit s Fajtlem, u kterého jsem se alespoň ujistil v jedné věci: v podobných mnou organizovaných akcích velet jakýmkoliv větším skupinkám už rozhodně v brzké době nebude.
Neber to zle, vim, ze tim tvoje prace s pripravou prisla vnivec, ale takhle to ve valce proste chodi. Alespon jsi taky jednou zazil situaci, kdy jsi proste nemel sanci.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.