Battle of Stalingrad - žvanírna(od v.4.004)
|
ringlett |
Přidané 20-04-2020 11:36
|
Diskutující
Příspěvek: 2093
Založený: 23.10.09
|
310_cibule napsal:
A ještě jeden dotaz, prosím. Dá se u P-38 vypínat a zapínat aileron boost? Popřípadě jak?
Ne, u téhle verse byl začleněn jako u první a na stálo, bylo to kvůli zlepšení ovladatelnosti.
v tématu pro RED část speciálky jsem dával sken manuálu pro verse J-25 a L-1 a 5 |
|
|
|
310_cibule |
Přidané 20-04-2020 11:50
|
Fusioner
Příspěvek: 15069
Založený: 29.09.05
|
Já to právě v manuálu našel. Psali tam, že se to vypíná a zapíná, ale nesmí se to dělat za letu. Tak je to asi permanentně zaplé.
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
|
|
|
|
ringlett |
Přidané 20-04-2020 11:58
|
Diskutující
Příspěvek: 2093
Založený: 23.10.09
|
310_cibule napsal:
Já to právě v manuálu našel. Psali tam, že se to vypíná a zapíná, ale nesmí se to dělat za letu. Tak je to asi permanentně zaplé.
Já vím, ale klikací kokpit nemáme. Automaticky se to zapíná při nastartování motorů a stejně se to vypne, jako spousta dalších systémů. Přepínač je vpravo dole na palubní desce mezi řadou jiných. Při poškození okruhu je doufám nasimulován přechod na čistě manuální režim. Křidélka by měla v takovém případě dost ztěžknout. |
|
|
|
LesniHU |
Přidané 20-04-2020 12:12
|
Stařešina
Příspěvek: 5855
Založený: 30.09.05
|
Myslim, ze se nesmi zapinat za letu. Vypnout se muze. A musi, pred pristanim na jeden motor, nejspis by to vsechno hydraulika neutahla. Nekde jsem videl informaci, ze ve hre se vypne automaticky hned, jakmile odejde motor, coz mi neprijde jako vylepseni ani v jednom smeru. |
|
|
|
310_cibule |
Přidané 20-04-2020 12:15
|
Fusioner
Příspěvek: 15069
Založený: 29.09.05
|
To je fakt, s tím vypínáním za letu. Tak je to i v manuálu. Nesmí se jen zapínat.
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
|
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 20-04-2020 12:36
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10825
Založený: 26.01.13
|
Hmm, to jsem vůbec netušil . Já myslel, že to běží nonstop za všech okolností a že to není odpojitelné .
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
310_cibule |
Přidané 20-04-2020 12:41
|
Fusioner
Příspěvek: 15069
Založený: 29.09.05
|
Neříkej, že jsi nikdy žádnému lightningovi za letu "neodpojil" hydrauliku (nebo co s tím hýbe? ; )
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
|
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 20-04-2020 12:59
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10825
Založený: 26.01.13
|
Já to vždycky odpojoval Panzerbrandgranatem
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
1stCL_Jiricek |
Přidané 20-04-2020 13:18
|
Uživatel
Příspěvek: 1275
Založený: 04.10.05
|
1stCL_Fucida napsal:
Hmm, to jsem vůbec netušil . Já myslel, že to běží nonstop za všech okolností a že to není odpojitelné .
Ono se to neodpojí ve smyslu že zařízení se odstraní ze soustavy. Odpojí se to ve smyslu, že se to vypne, tj. jakoby zablokuje, ale ten booster je pořád v řízení. Když pak hýbeš řízením, booster neposiluje, jen jako mrtvola trčí v řízení a hýbe se s ním.
Zakže odpojit posilovač je totéž jako ho rozstřílet, dělal jsi to doposud dobře. |
|
|
|
310_cibule |
Přidané 20-04-2020 22:52
|
Fusioner
Příspěvek: 15069
Založený: 29.09.05
|
Unsolved : ( Směs nastavena na 85 procent, a oil system failure resp. olej na čelním štítku a pak všude opět krátce po nahození. Tak nevím
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
|
|
|
|
Hot_Dog |
Přidané 20-04-2020 23:06
|
Diskutující
Příspěvek: 4034
Založený: 15.10.14
|
Mužeš to nějak natočit a poslat video? Ideálně abych viděl akce v technochatu a na budíky... Takle se to těžko určuje, co děláš a tak...
Upravil/a Hot_Dog dne 20-04-2020 23:36
|
|
|
|
310_cibule |
Přidané 21-04-2020 00:01
|
Fusioner
Příspěvek: 15069
Založený: 29.09.05
|
Dělá mi to jen na zimní mapě. Na letní bez problémů. Zkusím to zítra natočit.. Dík.
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
|
|
|
|
RH_Killer |
Přidané 21-04-2020 07:36
|
Uživatel
Příspěvek: 540
Založený: 14.05.10
|
Po poslední aktualizaci zase nejsou slyšet zásahy. Letadlo je jak řešeto. Barone?
Já bych všechny ty internety a počítače zakázala. Věra Pohlová, 72 let, důchodkyně.
|
|
|
|
310_cibule |
Přidané 21-04-2020 17:23
|
Fusioner
Příspěvek: 15069
Založený: 29.09.05
|
Hot_Dog napsal:
Mužeš to nějak natočit a poslat video? Ideálně abych viděl akce v technochatu a na budíky... Takle se to těžko určuje, co děláš a tak...
Tak tady to je. Děje se to jen na zimní mapě Beneluxu a Porýní. Zato ale pokaždé. Jinde ne.
https://files.fm/...
Díky.
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
|
|
|
|
Ajvn |
Přidané 21-04-2020 18:24
|
Diskutující
Příspěvek: 2485
Založený: 30.05.07
|
Pánové uživatelé Opentracku.
Mohl by mi někdo dát odkaz na nějaký konkrétní, SOUČASNÝ návod na domácí výrobu této vychatávky? Na netu jsou furt nějaké obstarožní polonávody a ještě ktomu skřížené s freetrackem a staré web kamery. Jsem z toho jelen. On by mi to synátor vyrobil, má i 3D tiskárnu. Ale musím mu dát konkrétní požadavek. Hodně by mi o to šlo. Předem dík. |
|
|
|
Hot_Dog |
Přidané 21-04-2020 19:35
|
Diskutující
Příspěvek: 4034
Založený: 15.10.14
|
Cibule, ten track nepřehraju, protože mi k němu chybí mise, je tam vždycky ještě nějaká složka, která je k přehrání tracku asi potřeba... Lepší by bylo jen video.
Jinak co se týče chladičů na P-47.
-Chladič vstupu: jeho pohyb je vidět z kokpitu, sou to ty klapky, který se zvedaj na motoru před kokpitem... Měli by být zavřené, dokonce při rychlosti asi nad 180mph musí být zavřené, jinak se letadlo strašně klepe, otevírají se v zásadě jen při pomalém stoupání na vysoký výkon, kdy neudržíš teploty hlav válců (je na to budík) v požadovaném rozmezí, jinak zavřeno...
-Chladič oleje nastvuje se tak, aby se teplota oleje držela v požadovaném rozmezí (opět je na to budík). Na mapě kde je pod nulou, tak je otevření na 50% moc... 50% otevírám zhruba tak na stoupání někde na mapě kde je 10-20°C Jsou to stejné klapky jako ty výše posané, akorát je to vždycky ta nejspodnější na levé i pravé straně. Při velkých rychlostech v dajvu můžou být otevřeny maximálně na 50%, jinak se letadlo začne klepat. Polohu klapek olejového chladiče lze sledovat na ukazateli u levého ramene pod kabinou
-Intercooler Je šoupátko v zadní straně trupu na levé i pravé straně... Aerodynamicky nemá na rychlost vliv, hodnota by měla být nastavena tak, aby na normal a combat režim se ručička teploty na budíku intercooleru držela v zelené oblasti, na WEP by se měla dostat do žluté oblasti... Je potřeba takto nastavit, opět při teplotách pod nulou je 50% otevření strašně moc. Polohu klapek intercooleru lze sledovat u levého ramene na ukazateli pod kabinou...
Zkoušel jsi letadlo na těch zimních mapách nastartovat se všema chladičema plně zavřenýma? Ten olej ti vyprskne až když přidáš plnej výkon, nebo i na volnoběh? Pokud až poté co přidáš plyn, zkoušel jsi motor nejprve zahřát na nějaký mírný režim? A na mapách kde to zkoušíš, startuješ s předhřátýma motorama, nepíše to náhodou v technochatu hlášku o podchlazení motoru "engine overcooled"?
Upravil/a Hot_Dog dne 21-04-2020 19:49
|
|
|
|
petsild |
Přidané 21-04-2020 20:10
|
Diskutující
Příspěvek: 4103
Založený: 30.11.14
|
Ajvn napsal:
Pánové uživatelé Opentracku.
Mohl by mi někdo dát odkaz na nějaký konkrétní, SOUČASNÝ návod na domácí výrobu této vychatávky? Na netu jsou furt nějaké obstarožní polonávody a ještě ktomu skřížené s freetrackem a staré web kamery. Jsem z toho jelen. On by mi to synátor vyrobil, má i 3D tiskárnu. Ale musím mu dát konkrétní požadavek. Hodně by mi o to šlo. Předem dík.
Po hw stránce je clip pro OT na součástky/rozměry identický jako pro FT.
Až budeš mít funkční clip a PS3 Eye kamerku poradím nastavení.
|
|
|
|
Ajvn |
Přidané 21-04-2020 21:51
|
Diskutující
Příspěvek: 2485
Založený: 30.05.07
|
Taková kamera se už nikde neprodává. Asi to chce něco nového. Nemám ponětí co... |
|
|
|
310_cibule |
Přidané 21-04-2020 21:57
|
Fusioner
Příspěvek: 15069
Založený: 29.09.05
|
Hot_Dog napsal:
Cibule, ten track nepřehraju, protože mi k němu chybí mise, je tam vždycky ještě nějaká složka, která je k přehrání tracku asi potřeba... Lepší by bylo jen video.
Zkoušel jsi letadlo na těch zimních mapách nastartovat se všema chladičema plně zavřenýma? Ten olej ti vyprskne až když přidáš plnej výkon, nebo i na volnoběh? Pokud až poté co přidáš plyn, zkoušel jsi motor nejprve zahřát na nějaký mírný režim? A na mapách kde to zkoušíš, startuješ s předhřátýma motorama, nepíše to náhodou v technochatu hlášku o podchlazení motoru "engine overcooled"?
Uploaduju ti video, bude to trvat půl hodiny, tak zatím něco napíšu : )
Okamžitě po nastartování vyletí teplota oleje ke stovce. Bez ohledu na to, jak je nastaven chladič oleje (ano, znám ty ukazatele nalevo vedle lokte). S úplně staženým plynem. Jakmile trochu přidám (třeba jen abych ohřál motor), přeskočí stovku a za chvíli už to hlásí "oil system failure". A to jsem se ještě ani nerozjel. P-38 mi dělá v zimě to samé. Jdu ještě vyzkoušet mustanga.
Edit: Tak tady je to video https://files.fm/... V mustangovi mi to nedělalo.
Upravil/a 310_cibule dne 21-04-2020 22:30
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
|
|
|
|
petsild |
Přidané 21-04-2020 22:24
|
Diskutující
Příspěvek: 4103
Založený: 30.11.14
|
Ajvn napsal:
Taková kamera se už nikde neprodává. Asi to chce něco nového. Nemám ponětí co...
Lepší kamerku s rychlostí 75 fps, jen tak neseženeš.
https://www.proko...ye-kamera/
Alternativa:
https://www.czc.c...39/produkt
https://www.czc.c...51/produkt
|
|
|